Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
opelis 27.03.2007 17:43

hatebreed rakstīja: Kādā veidā var tikt pie degvielas sūkņa, apskatījos beņķi, un gudrs netiku, zinu ka citām mašīnām beņķi var viegli noņemt, bet šitam gan ne, HELP!!!

Vai esi pārliecināts, ka tur vispār sūknis ir? Vai tik nav tā, ka augstspiediena sūknis pats degvielu no bākas pumpē...

opelis 12.04.2007 19:54

Viadā nepildītos, pat ja par velti dotu... Garantēts degvielas sistēmas remonts.. Nezinu, kādu draņķi viņi gan benžai, gan DD gāž klāt, bet gadu pabraucot ar viadas degvielu kirdik bija gan audi 2,3 inžektoram, gan tranzīta augstspiediena sūknim, gan T-40 sūknim un arī zāģim - kovārnim..

opelis 13.04.2007 8:36

Daniels_Reebuss rakstīja:

opelis rakstīja: Viadā nepildītos, pat ja par velti dotu... Garantēts degvielas sistēmas remonts.. Nezinu, kādu draņķi viņi gan benžai, gan DD gāž klāt, bet gadu pabraucot ar viadas degvielu kirdik bija gan audi 2,3 inžektoram, gan tranzīta augstspiediena sūknim, gan T-40 sūknim un arī zāģim - kovārnim..

Kaut kāds neveiksminieks esi,laikam, man tā nav gadījies.

Tagad jau labi - ir gan statiks , gan neste mūsu sādžā, bet gadus piecus atpakaļ alternatīvas nebija. Zinu, ka netāls mans kaimiņš visiem saviem traķiem sūkņus remontēja. Zāģim degviela bāciņu saēda tā , ka pāri palika tikai plastmasas pļuriņa un meistars, kas zāģi remontēja, teica, ka es neesmu vienīgais , kam tā gadījies.

opelis 20.04.2007 13:36

Ideots rakstīja:

Ozz rakstīja: Pastaav viedoklis, ka nevajag njemt kalnainaa apviduu ekspluateetu...

Comakam bij kraislerbuss no Šveices.

Pirmais ko dabuuja-nomainiit bremzu diskus, sajuugu, kaut ko kaarbai taisiija....

Tad jau lidojiens pa baani automasiinai ir saliidzinosi sanatorija.

Nedaudz oftopic, bet par tēmu.. Transporter buss pa Latviju noiet 240 k km pārsvarā pa grunteni un nekas nelūzt, bet braucot pa Austriju pārplīst divi patruboki un tosols ārā un arī bremzes sāk ķīlēt pie katras bremzēšanas. Tas, protams notiek svētdienā, kad servisi nestrādā un atbraucot mājās bremzes strādā ideāli...

un šis viedoklis ir kārtējais steroetips......

nu beidziet, ir zināmi pāris auto no Šveices ievesti, un nekas jamiem nav bijis......

Šveicieši ir vēl rūpīgāku par vāciešiem

opelis 02.05.2007 17:51

subaru rakstīja: Aizbrauc uz VW centru - ielies tev Castrol LONG LIFE eļļu un paneli ārī pareizi noresetos

Nu nezinu gan, uz manu jautājumu VW centrā (2006. gada VW 1,9TDI) džeki teica tā: Kamēr auto ir garantijā- tikmēr 15 tkm, pēc tam - kā gribi... To kruto eļļuku šie tā īsti pat nepiedāvā...

opelis 04.06.2007 15:38

VAZ2101 rakstīja: Apmēram no 1,5 līdz 2,5 k apgriezienu jūtama vibrācija. Vizuāli nevarētu pateikt ka dzinēja spilveni būtu beigti...bet tikai vizuāli. Vai arī gadās citi varianti????? Man tādas problēmas svešas ....jo strādajam ar virsbūvēm.

Mans paziņa dabūja mocīties ar līdzīgu problēmu V6 2,5TDI - izrādijās, ka vainīgs gaisa mērītājs. Pats braucu ar rindas piecinieku 2,5 TDI 2002.g. nobraukti 245000 km ne tai saudzīgākajā režīmā - viss štokos. nekādu izdiluma pazīmju. Džekam sešinieks ar it kā 130 tk km nobraukumu uz 10 tk km ēda divus litrus eļļas...

opelis 24.06.2007 18:28

nafigators rakstīja: Kāds labs draugs ceļu policists man stāstija, ka bieži mēdzot tieši bembjus tāpat vien stādināt! Atbildē uz jautājumu kapēc, saņēmu - a tapēc, ka tajos visvairāk visādu lohu ir! (nopietni)

Piektdien biju kāzās, braucam visi rindā aiz jaunā pāra mašīnas, bet mūs visus visās iespējamās un arī neiespējamās vietās apdzen džeks ar pajaunu 330, kamēr tiek tieši aiz jaunā pāra džipa. Pēc kārtējās apstāšanās ar visām atrakcijām šis atkal visus apdzen, dažus pat konkrēti nogriezdams.. jā nepateicu šis pats arī bija kāzu viesis...

opelis 23.08.2007 22:08

Aizbraucu pie brālēna uz laukiem, šis saka, laižam uz blakus miestu 20km uz balli. Braucam ar veco čezetu, darbināmais kloķis, kas reizē ir ātrumpārslēgs pēc remonta izrādās nav pieskrūvēts un pazūd jau pirmajā etapā. Moci var iedarbināt tikai stumjot un ātrums ir tikai ceturtais, piedevām stumšanai jābūt konkrētai, jo čežai ta sajūgs automātiskais. Moci iestumjam , brālēns uzlec uz tā, tad agriežas uz šaurā lauku ceļa (mocim tikai ceturtais robs) , brauc man garām, es ieskrienos un mēģinu uzlekt tam virsū - pēc treniņa sāka izdoties ar kādu trešo reizi. Līdz ballei tikām, dabūjām no vietējiem pa muti un laimīgi braucam mājās. A mocim izrādās nav uguņu, lietus arī šak līt. Braucam pa meža ceļu, vadoties pēc koku aprisēm debesīs. Vienā vietā brālēns piebremzē , prasu , kas ir , šis saka te kaut kur esot ceļš bijis pārrakts . Kādu gabalu braucam lēnām , laikam jau ceļu salabojuši, dod tik gāzi virsū, kā uzņemam ātrumu, tā uz mutes- nav gan tranšja aizbērta. Moci vairs iestut nevaram , kaut kas salūzis , stumjam atlikušos 6 km . No rīta izrādās, ka krītot bākas krāns aizgājis ciet..

opelis 03.11.2007 21:02

George rakstīja:

bummerr rakstīja: ir doma iepirkt kadu no tiem pocket gps, kaa piem., TOM TOM ONE XL. kaa ir ar tam LV karteem , tipa tikai 62% parklajums? nav taa ka tur tikai riiga un plus kadas 4-5 lielakas pils un viss??? turklaat saka ka tur ir latieshu val? tochna?

moz kadam ir pieredze ar kadu citu, tochna parbaudiitu "mazo- pocket" GPS?

Pats lietoju nokia e65 ar bluetooth gps (darbojas arī ielikts kabatā) uztvērēju. Latvijas kartē ir gan rīga (joprojām ar kļudām), gan visi rajona centri ar ielām un māju numerācijām. Ir arī pagastu centri un tos savienojošie ceļi (nepilnīgi, bet aizbraukt var).

Man ir gan Nokia, gan uztverejs, bet nav kartes , bija demo versija no neta, bet beidzaas, peerkot jaamaksaa 70EUR, naudas zheel...ko dariit?

opelis 12.11.2007 16:26

SuperZigis rakstīja: kāpēc gan nevarētu VISU Rīgas apvedceļu pārtaisīt par KĀRTĪGU Ātrgaitas vairākjoslu ceļu katrā virzienā ar NOBRAUKTUVĒM un UZBRAUKTUVĒM,ieskriešanās un bremzēšanas joslām- līdzīgi kā Vācijas autobāņi ?

Mums ir tik dumji ceļi Būvnieki

Pri čom tur būvnieki???? tad jau par statikā ielietu sūnainu dīzeli jāatbild meičai-operatoram....

opelis 13.11.2007 10:02

Ikdienā braucu ar T4 2002.g. 2,5 TDI bez interkūlera (88 zirgi), bet esmu palietojis arī T5 Caravelle 2007. g. un T5 Caravelle 2005. gads . Abiem T5 ir 2,5 TDI 130 zirgi R5 dzinēji, jaudīgāki par manu T4 ir, bet braucot nesportiskā režīmā tā šķirba nav pārāk jūtama. T5 mīnusi - kaut arī Caravella, bet ļoti skaļa, manam transportierim ir mazāk decibelu. Jaunākajam T5 gļukoja klima, pati slēdz ārā ventilatoru, lai to ieslēgtu, drudžaini jāspaida autonomkas pogas, līdz ventilators atdzīvojas. Un tas notika katru reizi pēc dzināja iedarbināšanas un arī kustības laikā...VW servisā teica, ka paši esam kaut ko saspaidījuši...viņiem tā nenotiekot.

Uz grants ceļa T4 stabilāks, piedevām T5 durvju ailās sakrājas putekļi (ne tikai uz grants ceļiem) un verot durvis ar mākoni tiek ierauti salonā. Katrā ziņā vecais man šķiet uzticamāks, varbūt pierastāks...

opelis 28.11.2007 9:34

mazdainis rakstīja: bia čomam vecmutere ZAZ atdevusi. Pieremontējām un laidām test-draivā. Iet Ok. Pēc kāda laika jūtam kad svilstošu vadu aromāts parādās- liekam pa naziem-atraujam pakaljas haubi valjaa- visa zaz provodka liesmās. Ar kautkādu granti un citiem sū... nodzēsām. Uz akumulatoru tikai atbraucām atpakal mājās.

Vālāk to zaparu tā arī pārdeva ar visiem sasvilusiem vadiem kaut kādiem vietējiem entuazistiem.

Bija man reiz žigulis, braucot notrūka ķēde ar visiem sekojošiem labumiem - galva, vārsti utt.. Pirms šaizes biju sludinājumu avīzē ielicis par pārdošanu ar palielu cenu, tagad zvana kaut kāds džeks un saka, ka gribot to mašīnu pirkt, saku- nav īsti kārtībā, šis saka- nekas, lai tik gādājot šurp. Ar švāģera žiguli aizvilkām manējo lūžnu čupu uz norādīto adresi, džeks ar naudu jau gaida, pat neprasīja kas par šaizi, naudu atdeva, mašīnu pārrakstījām pēc pusgada, kad jau bija saremontēts...

opelis 28.11.2007 9:53

Zvana čoms, lai es paņemu kuvaldu un atbraucu šo glābt, esot Toyta busiņa Liteacei pusass izlīdusi, jāiesit vietā. Aizvedu lielo āmuru, pusasi iesitām , līdz servisam tikšot, āmuru atstāju, lai var pa ceļam uzsist vēl.. Pēc pāris stundām čoms klāt ,atdošot kuvaldu attaisām busu, a kuvaldas ta nav , grīda tā nopuvusi, ka lielāmurs izkritis cauri....

opelis 30.11.2007 13:08

ibio rakstīja: principā man PO, par to panu zemi, jo ja brauc uz R-Eiropu, tad jāizmanto prāmis uz vāciju - cenas un laika ziņā sanāk tas pats, kas braukt caur poliju un tur palikt pa nakti viesnīcā - vienīgi nogurums braucot caur poliju ir krietni lielāks

Ko var muļķības rakstīt???? Izbraucot uz Berlini 6.00 no Latvijas ap 23.00 es esmu pie Berlīnes un degvielā man ir notērēti nepilni 70 litri dīzeļa . 70x 0,70= 49,00 Ls. Kur tu esi redzējis prāmi uz Vāciju četrām personām un auto pa 49 LS ??? Nemaz nav jārēķina, ja jābrauc uz Vācijas dienvidgalu...

opelis 30.11.2007 13:28

Balvu_Valodja rakstīja: Tāpat par krievu ražojumiem nekas labāks vēl nav izdomāts.

Viss ģeniālais ir vienkāršais - tā lūk!

Esi laikam no Pitalovas ieklīdis....vai arī sado-mazo pulciņš jums tur Balvos beidzot nodibināts...

opelis 03.12.2007 13:28

IkdienasViesis rakstīja: Vēl pirms gadiem trim biju pārliecināts BMW atbalstītājs, un dzīvoju pārliecībā, kā pēc vecā ,labā e-34 auto sekos e-38 ,x5 un citi jaunāki BMW auto. Par visādiem korejiešiem un japaniešiem pat dzirdēt negribēju Nu, bet tā sanāca, ka nejauši 2005.gada autoizstādes ietvaros ,bija iespēja izbraukt ar jauno Sonāti, kuura mani arī PAŅĒMA kā ļoti ļoti ērts, komfortabls,moderns un salīdzinoši nedārgs auto. Nu jau ar teicami aprīkotu jauno Sonāti 2,4 GLS nobraucis divas sezonas - bez jebkādām teh.probzām un citām problemām, un jūtos pavisam labi. Jebkurā gadījumā DAUDZ labāk, nekā mans krustdēls ar savu piecgadīgo e-46. Ne mirkli neesmu iedomājies, ka tas hundajs būtu sliktāks par visjaunāko 5 sērijas bembi, ar kuru šovasar bija iespēja pabraukāties divas nedēļas. Šaurības sajūta tajā bembī bija tik nospiedoša, ka biju priecīgs par brīdi, kad iekāpu savā Sonātē.

Ne par tēmu, bet par Sonāti... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. tikmēr braucu ar maiņas auto - jaunu Sonāti ar 2,4 DOCH. Braucu veselu mēnesi, tāpēc iespaids radies par auto. Mans iespaids - VOLGA, liela, līgana, mīksta, pat pārāk, lielākās bedrēs sit cauri, pa sliktu ceļu iešūpojas, ka gandrīz novaldīt nevar. Pa labu asfaltu - super , pa sliktu asfaltu- jau sliktāk, pa granteni - galīgi garām - uz ceļa stāv slikti, skaņas izolācija tuvu nullei, dzird katru akmentiņu. Katrā ziņā, kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

opelis 05.12.2007 14:28

nomiks rakstīja:

opelis rakstīja: ... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. ... kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

Nu ja - starpība ir tāda, ka vācu izslavētā kvalitāte VW vairs faktiski neeksistē, ja ņem vērā, ka tikpat kā jaunam auto VW servisā jau risina kārbas problēmu.

Par Huyndai nekas tāds nav dzirdēts, bet par VW diezgan bieži.

Darbā pirms 2-3 mēnešiem tika iegādāti padsmit jauni Golf V un diviem no tiem arī bija kārbas problēmas.

Nu sorry, manam darba VW Transpoter ir jau gandrīz seši gadi un 300 000 km pa Latviajs ceļiem no tiem 50% pa granteni un kārbu pats nokāvu , valkājot piekabi ar tehniku, kas sver 3,5-4 tonnas. Esmu gandrīz pārliecināts, ka korejieši tādos apstākļos tik ilgi nedzīvo... Par savu Jettu, kam nepilni divi gadi un 90 000km pārsvarā pa granteni , nekādu problēmu. Ejot skati pēc pirmā gada skates veči, kas mani personīgi pazīst, teica , ka hadene pēc nobrauktajiem 60 000km ir kā jauna, ko nevarot teikt par tādos pašos aostākļos ekspluatētu korejieti...

opelis 05.12.2007 14:31

IkdienasViesis rakstīja: Domāju, ka OPELIS kritizējotjauno Sonāti, nedaudz ir pārcenties, vai arī tā Sonāte (kā jau maiņas auto) bija jau piebeigta. Un tas pilnībā ir iespējams. Viens mans paziņa, toijotas centra mehanikis, nesen stāstīja, ka mūsu izcilie autovadītāji pamanījušies GADA laikā līdz "klinķim" nodzīt vienu no servisa maiņas auto - pavisam jaunu toijotu. Pats ar sonatu esmu nobraucis divas vasaras sezzonas(ziemās gan braucu ar mondeo), un kaut kā neesmu līdz šim pamanījis, ka Sonatai ir mīksts atsperojums - tas mani pat izbrīnīja. Pat pirmajā teh. apkopē es servisniekiem apvaicājos - KĀPĒC auto ir tik ciets atsperojums , uz ko šie man atbildēja, ka tikai pie 25 000km palikšot mīkstāks....Arī par klusumu salonā sūdzēties nav pamata - salons ir tieši tik pat kluss kā 500-tās sērijas BMW auto, un tas ir neslikts rādītājs. Arī gaita un stabilitāte uz smilšainiem lauku ceļiem ,trepes, ir ļoti laba. Vairākkārt esmu braucis pat sliktos ceļa apstākļos pa autoceļu Rīga- kangari- ērgļi ,un ne mirkli neesmu manījis vājas noturības pazīmes vai nestabilitāti vadot sonāti. Domāju, ka OPELIS ir kaut ko pārspīlējis, vai arī braucis ar "jau nojātu" auto. Ieteiktu viņam paņemt Hyundai salonā jaunu ,labu tml. auto, un izbraukt ar to. Drīzāk jau pēdējos gadus dižo vāciešu ražojumi saņem izcili daudz kritikas par sliktu "sborku" um materialu kvalitati. Un ne tikai golfu un opeļu klasē, be tarī merša s-klases līmenī. Lai cik arī tas skumīgi un bēdigi neizklausītos, korejieši pēdējo gadu laikā modernajās tehnoloģijās vāciešus ir pat apsteiguši - to pilnībā atdzīst arī daudzu eiropas un ASV autožurnālu eksperti. Laiki mainās.

Nu, ja sonāti var nokaut pa 8000 km...

opelis 07.12.2007 9:14

Nedaudz par kaškai - man te kolēģis vienu tādu sev iepirka. Izbraucu gan pa asfaltu, gan pa dubļiem. Dikti jau jocīgs braucamrīks izlikās. Kārba automāts tur ļoti lielus dzinēja apgriezienus un izraisīja man asociācijas ar 80-to gadu Ļeņingradas autobusu ar automātisko kārbu. Kolēģis lepni deklarē, ka tas esot variators. Pa dubļiem auto ar priekšpiedziņu iet daudz stabilāk nekā kaškai ar savu pilnpiedziņu, šļūkā kā pīle pa saviem mēsliem. Pilsētas mašīna...

opelis 07.12.2007 11:42

batka rakstīja:

911 rakstīja:

batka rakstīja:

modena rakstīja: nav gadījumā kāda viltīga signalizācija ar kartes tipa imobilaizeru?

Ar rezerves atslēgu mēģināji? Varbūt atslegai kaut kāds gļuks....

Šitiem rupnica neļauj likt signalizaciju.

???

ņepoņal

Strikti iesaka neiejaukties elektrosistema,jo ir orģinala siģene ko vacija ari apdrošinataji ņem preti tikai musejie grib lai liek kaut kadus sudus vel klat.Choms ilgi karoja kamer dabuja kasko bez papildus siģenes

Vo vo , man jaunam folksim lai noformētu KASKO no VW centra pat izziņu prasīja, ka ir rūpnīcas signalizācija...

opelis 11.12.2007 9:39

Ar Bošu pieredze nelaba, Polijā Statikā pirkts bošs nomira pēc pusgada, Latvijā garantiju neatzina, pasūtīja uz Poliju. Čomam šā gada janvārī pirkts bošs nomira, kamēr audiks bija servisā, garantiju neatzina, jo audiks bija remontā pēc avārijas - uzbrauca cūkai un nonesa purnu.. akumulators audikam atrodas zem aizmugures beņķa...no coments..

Tranzītam 2,5 D bija Motorcraft (oriģinālais Ford) , nomainīju 15 gadu vecumā un ziemā, vasarā vēl būtu gājis.

opelis 19.12.2007 20:07

Seene rakstīja:

krishus rakstīja: Značit polijā laba degviela!

Polijā degvielu neleju nekad, izņemot ekstrēmus gadījumus - un tāds ir bijis tikai viens.

Vecīt, ārā 2007. gads... 1994. gadā ne tikai degvielu Polijā nelēju, pat apstāties pačurāt baidījos...laiki mainījušies, Polija civilizētāka par Latviju, vismaz ceļu jomā..

opelis 19.12.2007 20:34

Nortel rakstīja:

raimondsm rakstīja:

opelis rakstīja: āmuru atstāju, lai var pa ceļam uzsist vēl.. Pēc pāris stundām čoms klāt ,atdošot kuvaldu attaisām busu, a kuvaldas ta nav , grīda tā nopuvusi, ka lielāmurs izkritis cauri....

nez ko teica tas, kurš tam āmuram uzbrauca uz ceļa ?

Neko. Man reiz tā gadījās. Apstājos uz dzelzceļa pārbrauktuves un iemetu to kuvaldu mašīnā.

Āmuru atdosi?

opelis 19.12.2007 20:44

modena rakstīja: Была у меня как-то собака. Живу в центре города. Выхожу погулять. 19-00 пипл как раз с работы валит. Гулять с собакой в центре не особо разгонешся, так вокруг деревьев метра полтора земли и все.

Так вот гуляю, люди спешат домой, очень много людей.

Собак сел сделать свои дела. Сделал. И о блядь, как давай на жопе ездить, бля я в охуе, люди тожа. Я ему прекрати собако, а он еще больше . Стыдно мне. Смотрю, а у него из жопы чего-то торчит. Кто собачник меня поймет. Ну думаю, сцуко, не******* было жрать всякую куйню. Но он не прекращает, на жопу садиться и едет вперед. Ну я понимаю, что надо вот эту вешь у него из жопы вытащить, а то мы так будем до утра на жопе ездить.

Разрываю пачку сигарет, беру фольгу+Бля как вспомню.. Ну короче, зажимаю его морду ногами, а сам лезу к жопе с фольгой в руке. Люди которые шли до этого мимо, остановились и пялятся. Я понял, надо просто одним махом, раз и вытащить и все прекратиться. Так вот хватаю, то что у него из жопы торчит, и одним махом РАЗ.

А ни хуя, та фигня которая у него из жопы торчала вытянулась на метр, но из жопы не вылезло. Я в ауте. Штемп в кастюме , тянет из жопы сабки какую-то фигню. Люди начали вообще падать.

Я решл предпринять координальные меры. Наступил на то, что уже вытащил и перехватил ближе к жопе. И РАЗ, одним махом. А не хуя, та фигня которая у него из жопы торчала еще растянулась на метр. Пипл, начал звонить по мабилкам и рассказывать, то что я вытворяю. Я уже подумал так его вести домой, а как, из жопы торчит два метра какой-то фигни.

На улице темно, я даже не вижу, что тяну.

Третья попытка оказалась удачной.

Этот даун схавал колготки моей жены!

Pašam ir bijis, ka suns krūmos norauj TĀDU slapjo pļurkšķi, ka garāmgājēji apstājas un blenž uz manu pusi...a suns ta garā pavadā krūmos, neviens šo neredz....

opelis 21.12.2007 8:16

Gandrīz offtopic... Man reizi mēnesī SMS atšuta Hansabanka ar informāciju par pensiju fondā ienākošo naudu. Problēma ir tā, ka īsziņa parasti pienāk 2.30 naktī...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti