2013.gadā Daugavpilī garāžu kooperatīva teritorijā bija līdzīgs statiks. Nebiju vēl pat īsti apstājies, kad jau sākās uzpilde.
Vēl par DD aizvietotājiem - pazīstu zemnieku, kurš audzē rapsi un pats spiež eļļu. Ikdienā braukā ar veco pasātu jau kuro gadu. Pasākums gan sezonāls - pie pirmajiem mīnusiņiem visa sistēma ir ciet. Toties pilsētā viņu pēc smaržas var atpazīt - pēc pankūkām smaržo.
Un poļiem tas dod ļoti lielu grūdienu attīstībai - visi tie bāņu miljoni paliek Polijā (būvmateriālu ražošanā, algās un nodokļos) plus vēl loģistikas attīstība (līdz ar to citu nozaru), jo visi pārvadājumi notiek daudz ātrāk.
Pirms pāris gadiem bija, ka vairākas Austrumeiropas valstis (ar LV priekšgalā) nebija apguvušas prāvu naudas summu no EU fondiem, visus tos eiro kā papildus finansējumu novirzīja poļiem. Mēs no pieejamajiem EU fondiem izņemam labi ja pusi, kamēr poļi izgrābj visu sev pieejamo un tad vēl gaida rindā uz to, ko mēs neņemam.
Par reģionālajiem ceļiem PL - nav tik traki, tos viņi arī remontē, katrā ziņā tie, lielākoties , ir labākā stāvoklī kā LV. Ir pavisam mazie ceļi, kas ir ielāpu ielāpiem, bet LV tādas nozīmes ceļiem vispār nav seguma.