Kārtot: Dilstošā secībā
viuks 26.01.2007 11:54

Pirmais rakstīja: es teiktu, ka degvielas filtrs

Esa ar vienubrīd iedomājos, bet kāpēc tad viņš, tad kad pavisam auksts, lec ar pirmo?

viuks 01.02.2007 15:22

Paldies maija. Tas par to neiedarbināšanu pēc tikko noslaapēta, minūti darbināta, deva skaidru atbildi, ka man ir taisni tā pati vaina. Došos datčika meklējumos.

viuks 01.02.2007 17:02

Atplūdes trubinas jau pirms ziemas nomainiju, 40 latus jau noplēsa :/

viuks 22.02.2007 14:44

Var, man fiatam slēgtā pagalmā pats sabira pa nakti.

viuks 22.02.2007 15:16

Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?

viuks 22.02.2007 15:21

Uggga rakstīja:

viuks rakstīja: Var, man fiatam slēgtā pagalmā pats sabira pa nakti.

A maģis pats neizkāpa?

Nea. Tur vienīgi meteorīts varēja uzkrist, bet nu nekas neliecināja, ka stikls ir sists. Tas bija jau sen.

viuks 22.02.2007 15:27

Ideots rakstīja: ķur lēji dīzeli un kādu sāksim ar to

Statoils tikai, ar Kemetyl piedevu.

viuks 22.02.2007 15:39

elf rakstīja: Mums te viens ciema vecis ar Zafiru brauc,lamājās ka salstot nost..

Silst ar švaki, bet nu tas ir Zafiras gļuks. Jābāž deķis vai kartons aiz restes, citādi, ja pečka līdz galam tad pat pēc stundas braukšanas temperatūra kritīsies. Tāda sajūta ka tas pečkas radiators ir tikpat liels kā dzesēšanai.

viuks 22.02.2007 15:40

ibio rakstīja: nu pie -29 tas LV arktiskais dīzelis var arī sabiezēt, jo tas ir tuvu tiem -31, kas ir uzrādītais kristalizēšanās punkts.

pie tam vēl ja bāka ir patukša tad iekšpusē ir pils ar kondensātu utt...

Bet kapē kad piedarbināts, tad nost neslāpst?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti