Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
ValdisM 29.04.2008 0:56

juuzveris rakstīja: un ko tu ar to gribi teikt?

man radinieks atvelk ar šī gada ford mustang GT, kaut kāda pagarinātā versija, hz neorientējos, pēc spec pasūtījuma no USA veda jaunu un svaigu. salons - kā ford focusā

nu ok, es pārspīlēju nedaudz, bet nu vispār ne salīdzināt piemēram ar `06 A6 (pilno ādiņu)

Tāpēc ka amerikāņiem ir nedaudz savādāka domāšana kā mums šeit eiropā. Pie mums paņem auto, piebāž to ar aprīkojumu , ādas salonu lielu dzinēju un nosauc to par premiumu klases auto (bmw 3, audi a4, mb c, ...). Amerikāņiem tas neiet cauri. pie viņiem premium ir Lincoln, Caddilac, Lexus, lielie MB, lielie BMW....

Fords viņiem vienmēr būs tikai fords lai arī tas ir Mustang un lai arī kā to aprīkotu un ar ko to piebāztu.

Nu vismaz tā amerikāņi to uztver.

ValdisM 29.04.2008 1:05

msh rakstīja: Kāda tad tev grēger bija tā pieredze "aizbraucu pie koļas uz servisu ar savu otro golfu, 1.6 motoru, koļa man pielika ķīseļa ļurbu, ui kā iet, bet piepeši izjuka motors"? Nosauc to savu "pieredzi"

Protams, ka tagadējie jeņķu autobūves brīnumi ir kā lego - iedod neglītu un nekvalitatīvu formu un pirms vairākiem desmitiem gadu uzprojektētu V8 bīdeli, kas zvērīgi strebj zupu, un par pārējo domā pats

Te laikam ir jāpiekrīt. Pēdējo apm. 10 gadu amīšu auto ir vnk nozēlojami. Kas arī nav brīnums jo visa viņu industrija (GM, FORD, CHRYSLER) iet lielākā vai mazākā mērā uz grunti kopš pirmās naftas krīzes 1973.gadā (laikam)

ValdisM 30.04.2008 23:13

googoo rakstīja: klau, dārgie volvisti. man divas sāpes. viena it kā nav pat sāpe mirstīgam cilvēkam, bet man kā audiofīlam - ui.... sāp ka vai nu

1. vopšem pēc iebraukšanas bedrē pazuda mūzika - vienbrīd ieslēdzas un atkal pazuda. tb viss audiobloks klusē. ne gaismas, ne kādas reakcijas uz pogu spaidīšanu. ak, jā - volvo v70 2002. gads. tā ka mūsa motorā pie elektriķiem 2 nedēļu garumā. ta gribējās zināt vai ir arī kādi alternatīvi vīriņi. sakarīgi protams

2. ierubot volvo un uzreiz ar augstu vālējot (tiesa salīdzinoši mierīgi), šim pēc pāris minūtēm sāka zust pulss - tb nokritās uz 500, tad 300 apgriezieniem. spied gāzi un nekas nemainās.... it kā apgriezieni paceļas, bet jaudas nau - kā laid sajūgu tā jūti, ka nevelk.... vopšem izrubīju aizdedzi. ieslēdzu un viss it kā čikeniekā. braucu normal. tiesa kopš tās reizes bik sākuši staigāt apgriezieni. uzpeld līdz 1200, ta nonāk uz 800... vo cenšos saprast - tas kaukas pa nopietnam? tb jāgatavojas remontam. jeb vispā jāmēģina no auto atbrīvoties

mersii in advance

Pie vainas man liekas ir BOSCH elektronika. Tur neko nepadarīt, var tikai pielabot uz kādu brīdi.

ValdisM 08.05.2008 23:28

Graberis rakstīja: Labāk interesējies pie motociklistiem - lielāka iespēja zem 20 latiem iekļauties.

Labāk interesējies pie Purvciema/Pļavnieku bumersitiem- tie parasti lej pa 5 Ls, nu max pa 10Ls.

ValdisM 08.05.2008 23:32

markss rakstīja: Tiem čekiem kas ir virs 20 LVL nopērc kvīšu grāmatiņu saraksti savus rekvizītus.Iebrauc statoilā viņi noštempelēs.

Vēl vieglāk - aizved visu kaudzi ar čekiem uz jebkuru Statoilu. Iedod operatoram rekvizītus un paprasi lai saraksta lielo kopējo kvīti visiem čekiem. Parasti nākamajā rītā tā kvīts būs gatava.

ValdisM 09.05.2008 18:09

Arnis76 rakstīja:

anonimikis rakstīja: www.tvnet.lv/...

??

Neticu ka tik viegli palaidīs pa burbuli tik pazīstamus brendus. pavaimanās cik grūti, sasparosies uz jauniem modeļiem un ražos tālāk.

nu man liekas ka oldsmobile pontiac un vēl kaut amīšu brendu tomēr aizlaida vēsturē.

Kāpēc lai Volvo un Saab būtu izņēmums

ValdisM 10.05.2008 0:39

vmartini rakstīja:

phenom rakstīja:

vmartini rakstīja: OFFTOPIC

Kāds kvalitātē ir P4 ceļš Ulbroka-Suntaži?

Man tur gribētos braukt, lai ātrāk nokļūtu galamērķī - negribās pa D-pils ceļu!

Brauc pa Rīgas apvedceļu līdz Ķegumam, tur pāri HES un mauc tik talāk!

Tas jau būs pa garu un laika ziņā nemaz tik ekonomisks!

Man vajag tukšu ātru ceļu! Maskavene der! Gribēju tik zināt par to Suntažu p4 ceļu, bet beigās pats tiku pie skaidrības!

Nu ja Tev vajag ātri - tad pats ātrākais kā var tikt uz D-pils šoseju un kā izskatās ka tev vajag no Purvciema puses, ir caur vēl neizbūvēto Maskavas šoseju. es tev iesaku braukt pa ceļu Rīga-Tīnuži-kranciema karjers- un tālāk turpat pa jaunbūvēto bet nepabeigto jauno Maskavas maģistrāli. Uz tās maģistrāles ir ideāls tukšs asfaltēts taisns ceļš apmēram 35km, tālāk līdz pat Koknesei ir apmēram 25km grunts ceļš (ļoti labas kvalitātes , uz 100 var vilkt), un tu izbrauksi Koknesē tieši pirms remontdarbu luksafora, tā kā Tev nevajadzēs sēdēt ar pirms luksafora korķī un gaidīt tos pāris sarkanos signālus.

ValdisM 10.05.2008 0:47

aeg rakstīja: Vaitspirts un lupatiņa .

Labāk vaitspirta vietā izmantot petroleju.

Darvu labi tīra nost gan petroleja gan vaitspirts, tomēr petroleja ir daudz nekaitīgāka auto krāsojumam.

ValdisM 10.05.2008 0:49

Arsmens rakstīja: Kaadu apsveerumu peec taada izveele? Bez uzbrauciena, tiiri interesee. LV neviens celju nodokli nesamazina ja ir hibriids, peerkot pvn nesamazinaas... Vieniigi deelj miilestiibas pret dabu. Bet taa kaa neviens uzskatami nav pieraadiijis, ka akumulatoru razhoshana vai peecaaka utilizaacija rada daudz mazaaku piesaarnjojumu, kaa lieki sadedzinaats litrs nehibriida auto izmeshos, taa ka uzdroshinos apshaubiit ekologjiskumu.

Ja skataas analogu auto bezhibriitu, tad laikam vienas klases buutu corolla (varbuut verso). Tad shai gadiijumaa cenu starpiibu var gadus 3 bendzhaa kurinaat.

Ja tik ļoti mīli dabu, nepērc nekādu auto, brauc ar to pašu veco.

Tu zini cik resursu tiek patērēts, cik izmešu un atkritumu tonnu tiek ra'dīti lai varētu uzražot vienu auto.

Pat vecs smirdosš dīzelis nespēs dabu sagandēt tik daudz cik viena PRIUSA uzražošana.

ValdisM 12.05.2008 13:59

Oscar rakstīja: Absolūti piekrītu TDI pēdejā komentārā!

Man darba kolēģis sāka daudz pelnīt un nolēma, ka viņa pirmais auto būs jaunā Mazda 2 (1.4 benzīns), jo arī uzskatīja ka negrib remontēt vecas jo neko no tā nesaprot. Tagad jūtās neapmierināts- masīna maza degvielu rij neatbilstoši papīriem.

Cits kolēģis no benzīnpasāta pārgāja uz volvo 2.5 dīzeli (2000g) un ir ļoti apmierināts. Protams ielika zūksnīti lai visu savestu kārtībā.

Man arī viens kolēģis no benzīna pārgāja uz Volvo 2,5tdi.Pirmā pusgada laikā ielika ap 1000Ls, tagad brauks kādus 2-3 gadus kamēr šos ieguldījumus spēs atpelnīt un varbūt pēc tiem 2-3 gadiem arī sāksies kaut kāda ekonomija

ValdisM 13.05.2008 14:38

EdMonton rakstīja:

UUSA rakstīja:

Viktos rakstīja: Nākamnedeļ būs jādodas maršrutā Rēzekne-Rīga-Rēzekne...

Kā tur ar tiem remontdarbiem līdz un pēc Jēkabpils ? (ir dzirdētas baumas ka vispār ceļš slēgts bij, vai tomēr ir tie luksafori un 1 josla ???)

Vajag uz "Imantu", domājams ka Rīgā būšu ap pusdienlaiku, ērtāk būtu Ķegumā pāri daugavai un tad pa A5, vai tomēr caur Rīgu (pa maskaveni un krasta) ??

Tev īsākais(gan laika,gan kilometru izteiksmē būs Rēzekne-Malta-Krāce(Feimaņi)-Preiļi(pa apvedceļu,jo centrs pārrakts)-Līvāni-Ķegums(pāri Daugavai)-Rīgas HES aplis-apvedceļš līdz pašam galam(Babītei)-Imanta.

Takš atspārdies ar savu Krāci! Tos piecus km no Krāces līdz Preiļu rajonam pat ienaidniekam nenovēlētu!

Brauc kā cilvēks Rēzekne-Madona-Pļaviņas, Kegumā pāri HESam un tālāk caur Mārupi Rīgā.

Nomierinies... tie 5 km ir salāpīti un pat pirms lāpīšanas tiešām slikti tur bija tikai kādi 500m tajā purvā.

Pārējie 4.5km ja brauc uz 80-90km stundā, tad nav nekādu problēmu apbraukt tos ielāpus vai kādu no jauna izveidojušos bedri.

ValdisM 13.05.2008 21:44

senuks rakstīja: ...... haos zem motora pārsega+ haube ir jābalsta uz stieņa kā 80 gadu sierniekam. Ļoooti ir uz visu jātaupa.

Vadāmība, dinamika, erganomija normmāla.

ņemot vērā ka šis auto tehniski ie viens no labākajiem un uzticamākajiem pasaulē, dzinēja pārsega pecelšanas amortizatora uzstādīšana ir pilnīgi liekam. Lietotājam tas pārsegs nebūs jācilā.

ValdisM 22.05.2008 12:49

krishus rakstīja:

joop rakstīja: ...ko darīs?

Weekendā izdzers mazāk Tuļika ,lai sanāktu degvielai

pēc tam no Tuļika pāries uz Boņukiem...

Starp citu es jau sen Tuļika vietā izvēlos Boņuku (nu parasti gan Hektoru). Tā kvalitātes/cenas attiecība Tuļikam neietilpst nekādos rāmjos. Par tuļiku ir daudz labāki dzeramie nopērkami pa 10ls,

ValdisM 25.05.2008 2:13

viktors1961 rakstīja: Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.

Starp citu tā pat arī aizmugurējos var pārbaudīt.. Ne jau stūres iekārta spēj noteikt kurā pusē ir bojājums, bet gan centrbēdzes spēks kas mainot auto trajektoriju iedarbojas arī uz aizmugurējiem ritieņiem, attiecīgi pastiprinot vai samazinot gaudošanu

ValdisM 25.05.2008 2:18

juha rakstīja:

Gregers rakstīja: Atbildi lūdzu. Kādēļ Tev ir ekojnomiski vienkāršāk stundām ilgī te runāt nevis ar pudeli alus aizbraukt līdz servisam, iesēdināt iekšā kādu mehāniķi un tad lai viņš pasaka kas īsti tev tur gaudo?

Tev tiešām ir patīkamāk braukt un minēt noķīlēs vai nē nevis to mašīnu sen jau sataisīt?

Ja gultnis tikko sāk gaudot, tad līdz noķīlēšanai vēl diezgan ilgs ceļš ejams.

un vēl ir zināms gadījums kad passātam gultnis noķīļē bez gaudošanas un jebkādām citām pazīmēm.

Tiesa gultnis tikai pa kādi 10Ls pirkts, kas neliecina neko par tik atbildīgas rites detaļas kvalitāti.

ValdisM 25.05.2008 2:32

tarakaans rakstīja: Mk4 101zs 1.9 TDI patēriņš samazinājās 0.2-0.5l robežās.

Braucot uz Latgali no Rīgas un atpakaļ(sāku mērīt tikai uz šosejas), vidējais patēriņš sanāca 3.8l/100km. Ātrāk par 95kmh nebraucu. Centos uzstādīt ekonomijas rekordu savam auto.

es līdzīgā manierē uzstādīju rekordu savam auto -4,9/100km- tiesa bez čipošanas un man 2,0l benzīns.

ValdisM 30.05.2008 2:34

modena rakstīja:

sintris rakstīja: Sievastēvs 2007 gada vasarā no personīgi zināma cilvja Vācijā iepirka 2004 gada universālFabiju. 57 000 km oriģ.nobraukums, minimāli apskādēts bija- nolauzts vaģilas spogulis un pāris švīkas durvīs. Cena kaut kur ap 4,5 k eiro.

Pirmā doma par 1,4 litru 3 cilindru dīzeļsirsniņu bija-oj,pļē, neies, nevilks...tak naf tā, skrien apbrīnojami žirgti un virs 5l/100km patēriņu nu nekādīgi nevar dabūt.

Saimnieks brauc un gavilē, cik pašam gadījies parullēt, alles gut ! Ja gandrīz svaigs autos maksā 1/2 no Getza, bet ir nu galīgi ne sliktāks-par ko tad nē?

darba kolēģis knapi pie 6 litriem spēj noturēt..... pie tam hetčbeks....

Pasaki lai tavs kolēģis ķieģeļli noņem nost no kājas.

ValdisM 03.06.2008 11:54

Megaboriss rakstīja: Kur var nopirkt tādus vāciņus, kur ielikt tehnisko pasi, OCTU tur vēl kautkādu degvielas atlaižu karti. jaunām mašīnām parasti salonos tādus iedod bonusā. Vajag kādus 10gab.

Maximās, kancelejas preču nodaļās ir. Maksā kaut kur 20 sant.

ValdisM 04.06.2008 23:21

Biju vienu dienu Slovākijā, Tatros vienu dienu. un lai gan Slovākija ir attīstīta valsts, tās nomales tomēr ir depresīvi reģioni - braucot no Prāgas un Slovākijas tatriem sanāk braukt cauri tātām pilsētām kā filmā Hostelis (jā tā filma Slovākijā arī tika uzņemta)-resp. nomaļos kalnu rajonos ir saceltas sociālsima pilsētas-daudzstāvu mājas un pamestas rūpnīcas, ir daudz čigānu. Braucam cauri kaut kādam nomaļam pusčigānu ciemam-nu.. tādu nabadzību pat Latvijā nav viegli atrast...brauc ar zirgu pajūgiem, alkaši ielas malās, nekrāsotas mājas un setas, veci auto (grabažas)

Tā jā ja paliec kaut kur nakšņot-skaties lai tā būtu normāla pilsēta-nu vismaz tur kur parasti citi tūristi uzturas.

Vēl par austrumeiropu var teikt tā - ka viņi nezin kas tā tāda japānu/vācu/zviedru mašīna.

Gandrīz visi brauc ar škodām (sākot no arhaiskām, lī9dz pašām jaunajām),veciem poļu auto, Yugo, u.t.t no jaunajiem auto topā ir visādi mazi lēti itaļu un franču auto., nu pizoni tur brauc ar ļoti veciem MB, bet tas vairāk uz dienvidiem un pie čigāniem.

Katrā ziņā braucot caur šīm valstīm bija interesanti-vai es ieraudzīšu kaut vienu mazda 626 .. neieraudzīju . Tā kā pirms brauciena sagaytavo auto rūpīgi-pro'blēmu gadījumā var ūt tā ka neviens serviss tādu auto nebūs pirms tam redzējis.

Paºtika veikalos tur maksā +/- tik pat kā LAtvijā, bet tik garda nav. Vēdera pielikšanai Ok, bet tas arī viss.

A paši kalni -SUPER

ValdisM 09.06.2008 20:23

msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...

Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt

Nu nezinu par to vai tas ir tik ļoti kvalitatīvs.

Gan auto speciālisti, gan statistika (Vācijas TUV) liecina ka šis pasāts un tā tehniskais "brālis" A4 atrodas tabulas lejasdaļā pie franču un itāļu ražotājiem.

ValdisM 09.06.2008 20:39

Gregers rakstīja:

theerny rakstīja: toyota prius CO2= 104g/km

toyota yaris 1.0 C02=127g/km

mercedes c200 C02=160g/km

lūk arī viss ekonomiskusm. un neaizmirsti ka taksometrs pamatā brauc pa pilsētu un korķiem, kur jebkuram pseidoelektromobilim ir priekšrocibas attiecībā uz citiem auto.

Pirmkārt to rādijumu pagrūti sasniegt, otkārt to akumulātoru ražošana ir kudiš kaitīgāka nekā trīs citi auto ar 2.5-3.5l benzīndzinēju var "sakaitēt" +vēl ja pieņemam, ka ne kats prius tiks kā pienākās utilizēts tad vispār pedec!

Pilnīgi piekrītu.

Visa šītā vides aizsardzība ir tīrais fufels.

Visas tās izmešu prasības ir ieviestas tāpēc, lai :

1.aizsargātu tirgu no citu ražotājvalstu (Krievija,ķīna, Indija,.u.t.t) automašīnām, vai arī padarītu tās dārgākas.

2.Ienestu valsts budžetos nodokļu viedā naudu.

3.Lobētu vietējos (eiropas) augstas tehnoloģijas izmantojošos autoražotājus.

Ar vides aizsardzību šeit nav nekāda sakara.

Vide tiktu mazāk traumēta ja pie dzīvības tiktu uzturēti vecie auto (pielaboti, piemetināti un atkal braucami) nevis tie tūkstošiem tiktu nodoti metāllūžņos un to vietā tiktu pirkti jauni, kuru ražošanas procesā rodas tonnām bīstamu izmešu, tonnām atkritumu, miklzīgos daudzumos raž.procesā tiek patērēta elektroenerģija (lasi-nafta, gāze), tik patērēti zemes resursi (dzelzs rūda, nafta,u.t.t).

Smieklīgākais ka galvenā problēma par ko runā ir auto CO2 izmeši un vēlme to samazināt. Lai gan patiesībā ar vides aizsardzību CO2 nav nekāda sakara- gandrīz visu atmosfērā esošo un pienākošo CO2 saražo okeāni un dzīvās radsības (dīvnieki),trūdošas lapas rudenī un nopuvuši koki un auto CO2 izplūdes uz ši daudzuma ir kā spļāviens jūrā.

ValdisM 10.06.2008 17:39

nelien rakstīja: mazlietiņ vairāk kā gadu. kas ir raap?

Mazliet vairāk kā gadu un 80000km pa Latviju?

Tu tanī auto dzīvo vai izmanto komerpārvadājumiem?

ValdisM 11.06.2008 0:45

nauva rakstīja: Domāju mainīt auto, pašlaik braukāju ar audi A4 95.g., gribu jaunāku un smukāku, bet nezinu ko izvēlēties. vizuāli vislabāk patīk A6 un Volvo S60/80, bet šodien sāku skatīties uz mazo mersi, tikai tas tā īsti nepatīk, bet ir savi labumi - esot ekonomisks. Tagad sēžu un domāju - 1) vai labāk ekonomisku, 2) vai dīzelis būs labāks par benzīnnieku, 3) un kuram ekspluatācija lētāka? Varbūt jūs, speci, ko varat ieteikt?

Volvo S60 ir principā 2-vietīgs, aizmugurē normāls cilvēks normāli nevar sēdēt.

A7 aizmigurē 1,90m garam cilvēkam galva arī griestos spiežas.

MB A neesmu sēdējis.

Dizains Volvo-manuprāt lielisks, A6 'tāds viduvējs-tāds vāciešu konservatīvisma paraugs, MB A - neglīts auto.

tehniski- manuprāt bez starpības-laimes spēle-kā gadīsies

ValdisM 11.06.2008 13:53

PN-

volvo nekad nav bijis 5vietiigs....pat ne 200tais ir normaalas 4 vietas + aizmugreejaa seedeklja viduu beernu seedekliitis.Normaalas drosiibas jostas tur NAV!

Volvo ir bijis 5-vietīgs.

Piem. 700/900-tais

ValdisM 11.06.2008 13:56

Roneens rakstīja: Papildinot iepriekšējo

Starp citu, Gregor man, atšķīrībā no daudziem laimīgajiem, ir muguras problēmas. Tā kā zinu, ko rakstu.

Tāpēc tev tie beņķi ir arī OK. (nu tādi kā ortopēdiskie)

Tiem kam muguras ir OK, tiem tie A6 benķi nepatīk.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti