Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
ValdisM 29.09.2012 21:21

DekstersFF rakstīja:

taaneko rakstīja:

Klau, tu tak esi viens galvā regulāri izdrātēts kretīns. Kāpēc? Tāpēc ka tu ,ībli, regulāri pārvietojies pa tiem ceļiem, pa kuriem braucu es, mana ģimene un citi normālie sabiedrības locekļi. Es ceru ka tad, kad tu nositīsies ( nevis JA bet KAD ) , tas notiks pret koku.

starp citu, gan es, gan taaneko, gan visi parējie šeit pārvietojas pa tiem pašiem ceļiem, uz kuriem, Tu esi sadauzījis jau 7 vai cik tu tur teici auto ?

ValdisM 20.09.2012 20:04

Bams rakstīja:

Crankshaft rakstīja: smaidiigais

Padomjlaikos Ikarus fabrikai bija grūtības ar plāna izpildi darbaspēka trūkuma dēļ, pilsēta nav liela, kādi 100 000 iedzīvotāji (un vismaz 3 lieli uzņēmumi), tad

kļepīt Ikarusus lielos baros sūtīja Ungārijā dislocēto padomju karaspēka daļu karavīrus Kas tur sanāca ar

kvalitāti, varējām apskatīt jau Rīgā

Lai varbūt cik dīvaini tas neizklausītos, taču šie dzeltenie 260/280 Ikarusi ar savu aizvēsturisko dzinēju bija ekonomiskāki par tagadējiem MB vai Solaris busiem

man jau liekas, ka trīsdurvainā Ikarusa pārnesumkārbas attiecība dzeltanjiem pilsētas busiem bija ideāli piemērota pilsētas vidējam kustības ātrumam ( 20- 25km/h), toeis tie dzeltenie busi izbraucot no pilsētas nebija spējīgi braukt ātrāk par 60-70km.h... bija jau redlains.

Cita lieta protams bija ar divdurvju piepilsētas busiem.

Nu un vēl - Ikarusiem tāda lieta kā salona apsilde var teikt ka neeksistēja... attiecīgi uz to enerģija nebija jātērē. AC arī nebija.

ValdisM 24.08.2012 0:08

Runājot par it kā it kā norakstītajiem un tad jau atkal pa ielām braucošiem auto...

Biju mums kabluks... nekāds ne lētais... ar kondicionieri, labu aprīkojumu, labu audio... pāris gadi vecs un lieliskā stāvoklī... gadījās sasist tā ka visi 4 airbagi izšāva.

Dīleris atteicās to remontēt, apdrošinātāji savāca auto, atdeva mums apdrošināšnas naudu.

Pēc kāda gada pazvanīja no servisa pajautāja vai mums kaut kur nemētājas otrs imobilaizers.

Vēl pēc mēneša ieraudzīju šo auto uz ielas, pēc nedēļas vēlreiz, līdz konstatēju, ka tas stāv 100m no mums -blakus adresē .. uzņēmumā kas tirgo traktortehnikas un kravas auto rez.daļas.

Taču tie ir vēl sīkumi.. kad kolēģis Latgales ražotnē pasūtīja detaļas iekrāvējam... ražotnē lepni iebrauca šis pats mūsu auto , izkāpa vadītājs un atstiepa mums kasti ar rez.daļām un pavadzīmes.

kad jautājām, kā ripo auto, teica, ka nav ne vainas, tik vienam priekšas ritenim riepu visu laiku pastirpināti "ēd nost"

ValdisM 13.08.2012 20:59

DekstersFF rakstīja: Ja tu esi Šķēles čoms Cūka, tad tu vari kaut ko sadedzināt, saražot elektro enerģiju, atlikušo siltumu uzpūst gaisā un par elektrību dabūt visu varku.

Ja tu neesi Šķēles čoms Cūka, tev jāpacenšas pārdot arī siltumu, lai būtu plusos.

nē, Šķēles čomi grobinā ar elektrību darbina vēja parkus un "saražoto" elektrību pādod atpakaļ tīkla pa 2x tarifu

protams, tad kad pūš tie lielie vēji, tad gan protams neviens netērē naudu tīkla eleltrībai

ValdisM 01.08.2012 1:34

DekstersFF rakstīja:

Rxx rakstīja:

Es runāju par auto cenā līdz 1KLs.

Tas gan vairs nav auto.

nu nu, izskatās ka Tu tajā purvā galīgi esi appampis no treknās dzīves

piem. es braukāju ar auto , kuru uz doto brīdi laikam pat par 300 Ls pārdotu tikai ar grūtībām

Neskatoties uz to visu, ar to auto braucu gadā 30000km bez nekādām globālām problēmām, auto ir pabijis Igaunijā, Polijā, Čehijā, slovākijā,u.t.t remontēju to auto parasti 2x gadā - rudenī laboju to ko pasaka labot TA vīri, pavasarī to kas pašam liekas, ka būtu jāsalabo, (dažreiž pa starpu šīm apkopju reizēm gadās kāds gultnis kas izbeidzas un ar kura nomaiņu gaidīt nevar). Visādi citādi

vadāju tajā auto visu ko vien var iekraut ( 0.7 m3 gāzbetona , 140kg smago ceļinieku vibroplati (tā ir pietiakami liela un citi pratīgi cilveki to vadā ar kablukiem un busiem ,u.t.t, dzenu to auto tādos bezceļos, pēc kuriem visa dzinējtelpa pilna ar smiltīm, tagad arī pat uz vārstu vāka virsas un dzinēja vadības blokiem ir malaini dubļi ) .

Tai pat laikā bagāžniekā bieži vien tiek vesti hobija piederumi kas 3-4x pārsniedz auto vērtību).u.t.t

ne visiem ir vajadzīgi 5-10 tk auto... un neiet runa par varēšanu atļauties...

nākamo auto nedomāju ka pirkšu dārgāku par 1000 Ls.

Vienkārši tā ir tāda patīkama sajūta, ka nav stresa, auto kalpo Tev, nevis Tu auto... piem. manā auto no pretimbraucošas fūres ielidoja kaut kāda detaļa (bamperis saliekts,), riga Plaza stāvvietā kāds parkojoties iebuktēja spārnu, notriecu suni (saņurcīts numurs)... un zini.. man nekāda stresa par to nav... protams, ka labāk lai to bojājumu nebūtu un labāk būtu braukāt ar kārtīgu , sakoptu auto... bet man labāk patīk lieki nestresot, vienkārši lietot auto.

ValdisM 27.07.2012 22:54

Sviestnesis rakstīja: Psec...

dinamiskais portāls

www.reklama.lv/...

šis izskatās traki nodriskāts, manējais komplekts kā tikko no Kurzemes phrospekta rūpnīcas

ValdisM 27.07.2012 22:52

Sviestnesis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: kādā krāsā ir pastūzis?

Ibio, riO!!!

man mājā stāv Radiotehnikas U 101 pastūzis ideālā vizuālā un tehniskā stāvoklī.

ja aktuāli, raksti PM

Fakts ka ir aktuāli..

Ja tas ir sudraba krāsā..

par cenu..

reku viens tirgo tādu komplektu

w/... ļuww.reklama.lv/lv/technics/audio/boosters/radiotehnika/9647381.html

pa reālu cenu..

bet diemžēl melnu..

bet melns neder..

Par P.M.

cik saprotu tad iauto P.M jau sen gļuko un nefukciklē,

tāpēc labāk iedod normālu mailu

p.s. jā, sudrabots

ValdisM 27.07.2012 22:51

Sviestnesis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: kādā krāsā ir pastūzis?

Ibio, riO!!!

man mājā stāv Radiotehnikas U 101 pastūzis ideālā vizuālā un tehniskā stāvoklī.

ja aktuāli, raksti PM

Fakts ka ir aktuāli..

Ja tas ir sudraba krāsā..

par cenu..

reku viens tirgo tādu komplektu

w/... ļuww.reklama.lv/lv/technics/audio/boosters/radiotehnika/9647381.html

pa reālu cenu..

bet diemžēl melnu..

bet melns neder..

Par P.M.

cik saprotu tad iauto P.M jau sen gļuko un nefukciklē,

tāpēc labāk iedod normālu mailu

mails:

83mv83@gmail.com

ValdisM 27.07.2012 19:04

Sviestnesis rakstīja: kādā krāsā ir pastūzis?

Ibio, riO!!!

man mājā stāv Radiotehnikas U 101 pastūzis ideālā vizuālā un tehniskā stāvoklī, tiesa tas ir eksporta variants un tāpēc saucas Ljubava 85 , ražots 81 vai 83.gadā... jā un kondensatori mainīti pirms gadiem 4 (sāka dūkt maita)

Atrodas Rīgā, var arī ievērtēt darbībā.

It kā jau interesētu to nopārdot komplektā ar divām arī lieliskā vizuālā stāvoklī esošām S-30B tumbām, bet nu ja Tev tumbu jau tā ir pilns dzīvoklis, tad varbūt ka var arī sarunāt vienu pašu pastūzi atsevišķi.

Cenu nezinu kādu prasīt, laikam būs jāsāk pētīk ss.lv tirgus cenas

ja aktuāli, raksti PM

ValdisM 27.07.2012 1:24

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: tas pastiprinātājs, protams, nav nekāda medusmaize.....

Medusmaize jau nu gan nebija - nācās par disenes laikā noņemties ar šā remontiem.

.

lūk tavā šajā vienā teikumā ir atbilde uz to -KĀPĒC TIKA SAGRAUTA LATVIJAS RŪPNIECĪBA... rūpniecību neviens negrāva.. vienkārši ja pat labākās preces bija tādas, kas darba gaitā bija jāremontē, tad nav brīnums, ka līdz ar robežu atvēršanos cilvēki pārstāja pirkt visu bijušo PSRS rūpnīcu produkciju un rūpnīcas aizvērās ciet. ne jau Godmanis sagrāva rūpnīcas.. tās sagrāva visi PSRS iedzīvotāji, kas bija noguruši no pastirpinātāju remontēšanas diskotēku laikā, un tāpēc gāja un pirka Sony , Phillips, Ford, Opel, Braun, AEG, Electrolux, Ecco, produkciju, nevis Rekordus Majakus, Vitjazus, Moskvičus, Minskas, Rīgas veļamašīnas un Sarkanā vai kāda tur kvadrāta sandeles.

Arī Tev ir fords, mājās drošo vien kāds Samsung vai Sony tv, kāda vācu ražojuma tējkanna,u.t.t

I -edgar - TU , tāpat kā Es un visi pārējie, biji viens no tiem, kas sagrāva Latvijas PSRS rūpniecību.

TU sagrāvi Latvijas PSRS rūpniecību, tiesa es par sevi to nenoliedzu un neraudu, Tu par to jūc prātā

ValdisM 27.07.2012 1:11

i_edgars rakstīja:

Shiirs rakstīja: luudzu iedgar, manualis leta gala yamahas pastuuzim:

www.manualowl.com/...

Podziņas spīdīgākas!

Tā vien šķiet, ka ne tev, ne CRDI nav ne vismazākās jausmas par ko iet runa! Par kādiem parametriem, un kādiem rādītājiem!

Tad novelciet manuāļus un aplūkojiet kaut reizi mūžā

www.rw6ase.narod.ru/...

www.rw6ase.narod.ru/...

www.rw6ase.narod.ru/...

Tikai tur ir jāuzspiež uz "Инструкция по эксплуатации"

Atcerieties - tas ir Jūsu aprietie soc laiki = pagājušais gadsimts!! Vismaz vīžoja parametru čupiņu ierakstīt.

ar to vidējā saitē norādīto jaudas pastirpinātāju Korvet 200UM-088C man bija saskarsme 90-to gadu otrā pusē.. pamatskolas laikos, kad apskaņoju skolas pasākumus.

Secinājums - sūds kvadtrātā... un man ir vienalga kāds ir tam hlamam frekvenču diapzaons, trokšnu līmenis, lineāro un kādu tur vēl kropļoju līmenis...(man tāpat kā šīrim nav nekādas saprašanas par tiem 5 mistiskiem fizikāliem terminiem, par ko Tu visu laiku runā).

Man ir pilnīgi vienalga visi tā Korveta tehniskie raksturojumi, jo pats aparāts bija mēsls, sila kā gludeklis, slēdzās ārā no pārkaršanas, 2 gadu laikā pāris reizes bija remontdarbnīcā... skaņojot pasākumu, Tu nekad nebiji drošs, vai pasākums noskanēs līdz beigām (labi ka pa rokām bija bulgāru Doina, tas vismaz bija uzticams , lai gan mazjaudīgs, darba zirgs).

Lai kādi tam hlamam būtu parametri, tam nav jēgas, jo aparāts bija lūznis...

tāpat kā visi moskviči, volgas,u.t.t kāda nozīme parametriem, kad mašina ir salūzusi un nav braucama.

ValdisM 11.07.2012 21:27

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

msh rakstīja: kondišs - kā jau teicu, būs,

ak, kungs, 300 latu vērtā sirpotrebā iegrūst četrciparu skaitli. būtu vēl k-kāds klasisks auto, varētu saprast...

Širpotrebs ir tev - man ir audī ar pareizo piedziņu

A par kaut kādu "grūšanu" - neskaitot benzīnu un TA/OCTA, šobrīd tas četrciparu skaitlis varētu būt iestājies, kaut kad būs jāskatās bildes un jāsaskaita, par cik +/- visi pirkumi tika safočēti. Lai tā mašīna būtu tāda, kāda es to gribu, tur būtu jāaiziet vēl vismaz 2-3 štukām. Pakāpeniski, protams.

tas četrciparu skaitlis ir kosmoss , ņemto vērā ka pa pēdējiem 3 gadiem cik Tu ar to auto nobrauci ? 400km - 500km ?.. tas sanāk vismaz 2,0 -2,5Ls izmaksa uz 1km... vārdusakot bagāts cilvēks Tu esi, ja vari atļauties ŠĀDI tērēt savu naudu... šaubos vai te ir vēl kāds, kurš var atļauties šādi tērēties uz auto.

ValdisM 11.07.2012 13:01

Pirmais rakstīja: vislabāk man patīk megaekstra - lampiņa zem kapota

nakui tur jamā vajadzīga? lai žurkām būtu gaišs?

lai var veikt dzinēja kapitalku,.. nu vai vismaz nomainīt zobsiksnu ... v poļevih uslivijah

ValdisM 10.07.2012 1:11

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tu zini, kas ir Kruīzs??????

J

GB12 rakstīja: Klau, msh, kuras no šīm ekstrām ir tavam audī?

motortelpas lampele

b.

nu ar to nebūtu tā kā jālielās .

Citi ražotāji parasti uztaisa auto tā, lai tas var aizbraukt līdz apgaismotam servisam, nevis naktī jāremontē ceļa malā

ValdisM 05.07.2012 23:29

Izskatās, ka Opel meriva ir ļoti slikta noturība pat pie maziem sitieniem pa auto sānu.

aculiecinieks.delfi.lv/...

Šī ir jau otra avārija, kad redzu, ka mazs uzsitiens pa meriva sāniem liek tam auto apgāzties.

pirmā avārija bija pirms kāda mēneša Braslas un Vietalvas krustojuma (pretim KONO). Tur avārijā kaut kāds pavecs korejiešu mazauto ar nelielu sietienu nolika merivu uz sāniem. Korejietim bojāts bampers, lukturi un motora pārsegs, bet blakus Meriva uz sāniem... un sitiena vietā tik vien kā redzama skramba uz auto sliekšņa ;D

ValdisM 03.07.2012 0:33

Shiirs rakstīja:

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Būrī esi tu, jo, kā jau te teiuca, dzīvo savos Līvānos, neko neredzi citu un tāpēc domā, ka nekā nekur nav.

Izlien ārā no sava purva un paskaties kaut vai pierīgā rūpnīcu lielumus. Mani vari nemācīt - strādāju vislielākajā savas nozares uzņēmumā Baltijā, kam ražošanas telpas ir mērāmas hektāros. Pie kam visas ir aizpildītas ar iekārtām, strādā, un noliktavu lielums ir tik vien kā diennakts produkcijas uzglabāšanai.

Ne visi nīkuļo un piparbodes uzskata par Latvijas lielajiem uzņēmumiem - glābējiem, bet lielum lielākā daļa gan!

kuraa uznjeemumaa straadaa un kadi tavi darba pienaakumi?

man liekas ka šajā :

"A/s „Preiļu siers” ir lielākais siera ražotājs un eksportētājs Latvijā.

Piena pārstrādes uzņēmums Preiļos ir dibināts 1972. gadā kā valsts uzņēmums „Preiļu siera rūpnīca”. 1994. gadā uzņēmums tika reorganizēts par akciju sabiedrību „Preiļu siers” "

Tas ir lielākais uzņēmums arī bijušajā Preiļu rajonā.

Būšu Preiļos, būs jāpaskatās vai pie sierinieka nestāv vecs scorpio ar izrūsējušām aizmugures arkām

ValdisM 29.06.2012 23:16

i_edgars rakstīja: Tie DD, par kuriem sliktu nesaka vēl nekad nav likuši nekur darba sludinājumus - nav vajadzības! Tie kas darbinieku algas nodzer neizmaksājot ne tikai nedēļu, bet pat pāris mēnešu un dažkārt vairāk. Vai par dažu gadu neizmaksātajiem atvaļinājumiem un slimības lapām pērk sev Lend Roveri bez līzinga - nevar darbiniekus atrast pat Latgalē un ar darba sludinājumiem visās iespējamās vietās! Vai maksā 200 - 250 uz papīra par 12 st dažkārt pat 6 dd darbu (nejau atsēdēšanu), un brīnās kāpēc darbinieki pat gadu nemēdz aizkavēties... tātad negrib strādāt?!!

Ir atšķirība?

ko Tu piesējies tam RNS Dusu īpašniekam (lai vieglas smiltis viņam). Tu tur pastrādāji, Tev nepatika, Tu pacēli cepuri un aizgāji meklēt tālāk laimi ( 500+ Ls) meklēt.

Zini ir tāda lieta, ka, ja cilvēks kaut ir pats veidojis, radījis, viņš nevar tā visam vienkārši pielikt punktu līdz ko sāk finansiāli grūtāk iet, viņš cīnās, jo tas ir viņa pašcieņas un , nevis Land Rovera jautājums, un ne visi šo cīņu iztur, daudzi sabrūk., jo spriedze, stress, morālais pazemojums, kritiens finansiāli uz leju , daudzus sagrauj, sagrauj veselību ,u.t.t ne viņš vienīgais tā azigāja... arī man pazšitams cilvēks aizgāja.. jo krīzes radīto sarēžgījumu dēl bija jāpārsēžas no jauna MB un vadītāja krēsla uz Ranault Megane I 1.4 un algotu amatu... sirds neizturēja.... bet nu strādniekiem to nesaprast.

ValdisM 29.06.2012 21:05

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Nez kāpēc valdība neputina ārā daudzas jo daudzas ražotnes, kuras MĀK ražot un MĀK strādāt.

Vai padomju okupacijas laika rūpnīcas mācēja strādāt kapitālismā? Vai mācēja tikai izpildīt plānu, ražot bieži vien nevajadzīgu brāķi un to vest pa plašo PSRS un dabūt par sūdiem naudu, jo cita jau nekā nebija. Un tad pēkšņi bija jāsāk ražot to,ko pērk brīvprātīgi...

Atkal plika spriedelēšana! Nezini nevienu faktu, bet mņeņije imeju!! Pāris lpp atpakaļ jau tika minēts.

Ko paši vairs neražojam, to tagad pērkam no ķīniešiem un vēl sliktākā kvalitātē kāda bija soc laikos!

p.s. Ķieģelnieku aizklapēja angī, stiklenieku vācietis kompānijā ar amerikas latvieti. Tie nu gan ir tie kas māk tikai plānu pildīt!!!

atkal sākās

neko neražojam.. neko neražojam

es te šodien darba jautājumos biju apzinājis LV būvmateriālu ražotājus.

Mans secinājums: LV ražo gandrīz visus būvmateriālus:

1. Cements.

2. Šķembas

3. ķieģeļi (apdares, krāšnu, u.t.t)

4. Dažādu tipu sienu bloki

5. bruģakmens (betona, klinkera, granīta)

6. visu veidu betons

7. Putuplastu (pat 2 dažādi ražotāji !)

8. Visus apmetumus, flīzu līmes, javas, špakteles

9. Krāsas (mums pat ir kādi 4 krāsu ražotāji iekš LV ! )

10. Visa veida būvniecības ķīmiju (antiseptiķi, antipirētni, šķīdinātāji, ķīmiskās piedevas betonam, lineeļļa,u.t.t.)

11. Durvju furnitūra (enģes, slēdzenes, rokturi).

12. Visu veidu nesošie būvkalumi

13. Tērauda armatūra.

14. Dažu marku tērauda profili.

15. latvijā ražo iekārtas bruģakmens un pretētā betona izstrādājumu ražošanai.

16. Visu veidu kokateriāli un būvkoki, līmētās konstruckijas un kopnes.

17. Grodu akas un čuguna vākus tiem.

18. ūdenbsvada un kanalizācijas caurules

19. drenāžas caurules

20. caurules elektrības kabeļu montāžai.

21. elektrības slēdžus un rozetes.

22. profilētos jumta skārda segumus, jumta dakstiņus

23. lietusūdens notekas.

24. ārsienu siltinātos sendičpaneļus.

25. hidroizolācijas materiālus (mastikas, ķīmijas,u.t.t)

26. grīdlīstes.

27. dažādus parketus un masīvkoka paneļus.

28. visu veidu durvis ( MDF, pildiņu, līmētā koka,u.t.t)

29. Logus (koka, alumīnija, PVC) (jā , izejvielas ir ārzemju)

30. bioloģiskās kanalizācijas attīrīšanas iekārtas.

31. silumttīklu caurules (rūpnieciski izolētās)

32. dažādas akmens apdares plāknses.

33. Vannas un izlietnes (ja kāds dikti gribēs, šie arī klozetpodu izgatavos).

34. apkures katlus (granulu, oglēm, malkai, šķeldai,), visu izmēru - no viesistabas kamīna līdz pilsētu katlu māju katliem !

u.t.t

Latvijā neražo:

1. apkures caurules iekšdarbiem (kapars, trīsslāņu)

2. radiatorus un to armatūru

3. stiklu

4. dažādus sūkņus (apkurei, ūdenim)

5. gāzes apkures katlus

6. jumta segumus: bitumena šindeļi, viļņotās cementa loksnes, ruberoīds.

7. klozetpodus

8. jaucējkrānus.

9. iekštelpu ūdensvada caurules

10. skrūves

..

godīgi sakot, man bija daudz grūtāk izdomāt, ko LV neražo, nevis ko ražo.

Un kad eju veikalā vienmēr sākumā meklēju LV ražojumu, ja tāda nav apdomāju varbūt vispār man to lietu nevajag, ja vajag meklēju Lietuvas, Polijas ražojumus, ja to nav, tad ES ražojumus.

ValdisM 29.06.2012 15:02

msh rakstīja: Šodien bik pabraukājos un izdarīju pāris secinājumus, kas daļai noteikti gan nebūs nekas jauns

1) 50 kmph ir ļoti neekonomisks ātrums

nevajag 3.robā zāģēt... ieliec 5.ajā un patēriņs būs ļoti ļoti mazs

ValdisM 28.06.2012 23:49

i_edgars rakstīja:

msh rakstīja:

Ja jālej benzīns, tad pie 200 lašiem tiešām būtu pusalga,

Nu

Vidējā puslīdz normālā vāģa plika amortizācija vien sanāk ap 100 laši mēnesī!! A kur viss pārējais, un tad tikai + degviela.

kādi 100 lati ? Tu takš pats stāstīji, ka Ford Scorpio pa 7 vai cik tur gadiem Tev izmaksāja uz remontiem un uzturēšanu kaut kādus tur tūksytots vai cik latus , kas ir apmēram 10Ls mēnesī

ValdisM 26.06.2012 23:40

P.s. daudzas preces bija dārgākas kā LV, bet tām es cenas neatceros.

tiesa nevar noliegt, ka lielajā vairumā preces ir lētākas.

Tāpēc tidzniecības centru stāvlaukumos ir daudz auto ar LV, LT, BLR un ukrainas numuriem

ValdisM 26.06.2012 23:38

Un pats trakākais - Suvalkos un Belostokā lielākajos būvmateriālu veikalos visur bija salikti A/S Lode plakāti. Tātad bija skaidrs, ka LODE Polijā konkurē ar vietējo PLN māla ķieģeļu produkciju.

Šī iemesla dēļ stājos, un gāju skatīties cenas.

Liels bija mans šoks konstatēt, ka Belostokas Leroy merlin veikalā Lodes dopumotais apdares ķieģelis 250 x 120 x 65 maksā ~ 0.23 Ls, Latvijā cenas ir sekojošas: Lodes mājas lapā uzrādīta cena 0.31Ls, būvserviss.lv - 0.29 Ls, Kurši -0.38 Ls par gab.

Gāzbetons Ytong Polijā maksā 33Ls / m3 (un tas jau ir veikalā ar vienu starpnieku). Pie mums lētākais ir dabūnams par 42L,50 LS / m3 (pie tam pa taisno no ražotāja, veikalā būs kādi +5-10Ls klāt pie cenas)

ValdisM 26.06.2012 23:33

runājot par tēmu "ārzemēs viss ir lētāk", varu pateikt svaigāko info par Polijas preču cenām 22-24.jūnijā.

kafija Nestcafe Classic 200g : ~ 3,20Ls , pie mums ~ 3,50-4,00Ls.

Cukurs ~ 50 sant.

Par tēju nekomentēšu - Latvijā pērku tikai LV ražotas tējas un Polijā tādu nav.

Pioneer auto CD (mp3 ) atskaņotājs ar USB ligzdu (4x45W) - ~ 40Ls

Sony CD auto atskaņotāji ar MP3 fomāta atbalstu - apmēram tik pat cik mums le†ājajā internetveikalā

Sony mājas multimediju centrs ar tumbām ( resīvers, tumbas, savienojams ar intenertu) 167 Ls, LV tāds pats maksā sākot no 158 Ls internetveikalos.

DVD-R atricas 20 sant/ gab. , pie mums nezinu - gadus 6 neesmu LV pircis matricas

Vannas istabas aizkars PVC 200 x195 - ~ 2.50Ls, pie mums DEPo lētākais 6,39 Ls

Rīsi 1kg iepakojums - 43 santīmi, pie mums Optima līnija 0.60 Ls /kg

makaroni - 42 satn /kg, pie mums Optima līnija 60 sant./ kg

Zaļie zirnīsi metāla bundžā (laikam 200g) - 0.26 Ls, pie mums manuprāt varētu būt ~ 0.35 Ls paši lētākie

Auto tuvās gaismas spuldze H4 55W/60 - statoilā ap 2.50ls, Lukoilos ap 2.20Ls, Depo Osram maksā 2ls , ķīnietis maksā 1,60Ls, Polijā made Ingermany šāda auto spuldze maksā 0.91 Ls.

Velux jumta logs 78 x 118 GZL modelis - 133Ls , Latvijā ~ 180Ls

Bituma mastika (hidroizolācijai) 19 vai 20Ks iepakojums - sākot no kādiem 17 Ls un uz augšu. Polijā le†ākais ko redzēju maksāja ~ 10ls par 20kg spaini, dārgākais 15 Ls

Jumta bitumnea dakstiņi Polijas no-name ražojums tur maksāja tik pat cik LV maksā Somijas katepal dakstiņi !!!

Elektrības rozetes un slēdži vienvieīgie - paši lētākie maksāja nepilni 4 zloti / gan , kas ir 0.68 Ls, LV lētākie redzētie slēdži un rozetes maksā 1,04ls iekš Depo, bet toties TIE IR LATVIJAS RAŽOJUMS (REML rūpnīca), tā kā iedgars var neraudāt - arī pie mums daudz ko ražo.

ValdisM 26.06.2012 23:19

CRDI rakstīja: Esmu divi nedēļas nodzīvojis 4zvaigžņu viesnīcā Hanoverē un 3 zvaigznēs Frankfurtē pie Mainas tur paredzēts mainīt tikai 1x nedēļā, dvieļus tikai tad, ja nomesti zemē. Tas tur saucas rūpes par ekoloģiju.

Tā ka droši vien inč. apsameizās un apsadersās tajos palagos

"apsadiersās" nevis "apsadersās"

ValdisM 18.05.2012 20:45

i_edgars rakstīja:

ValdisM rakstīja:

viņiem vajag nevis jaunu topiku, bet jaunu interneta lapu...piem. idioti.lv .u.t.t.

Skaties, ka Tevi nepaņemam līdzi!

neapvainojies... tā bija Tevis paša izvēle... pievienoties tai grupiņai, kam patīk dzīt naglas... dzelzsbetona sienā... ar savu pieri...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti