Kāds sakars?
Par fotoradaru sodiem soda punktus nepiešķir, tāpat arī tiesības neatņem.
Tiesību atņemšana un soda punktu piemērošana ir par gadījumiem, kad persona ir identificēta.
Kāds sakars?
Par fotoradaru sodiem soda punktus nepiešķir, tāpat arī tiesības neatņem.
Tiesību atņemšana un soda punktu piemērošana ir par gadījumiem, kad persona ir identificēta.
Uzskatu, ka jāmēģina nošķirt regulāru pārkāpēju no vienkārši neuzmanīga pārkāpēja.
Tāpēc:
1) šāds sods varētu būt pie atkārtotības vai
2) jāpalielina soda punktu skaits par šādu pārkāpumu, kas atkārtotības vai citu pārkāpumu esības gadījumā novestu pie "tiesību atņemšanas".
Kādas ir tās Dsg būtiskās īpatnības, kas jāzina lietotājam?
Ķekavā bija viens automātisko kārbu serviss.
Laikam šis: DANIVI SERVISS.
Pats remontējis tur neesmu, nevaru ne ieteikt, ne neieteikt.
Donbass Krievijai ir vajadzīgs kā iesaldētais konflikts. Kamēr Ukranai ir robežkonflikts, tā pat var nesapņot par NATO.
kasinsh79 rakstīja: Ceru, ka ar to domāji nākšanu pie prāta, ierobežojumus atceļot?
Tad piekrītu pilnībā, jo PaUĻUKS skaidri norādīja, ka vismaz masku šovs telpās, nelaimīgie 2m (ko reti kurš vairs ņem par nopietnu) un ierobežojumi cilvēku skaitam + QR kodu pasaule karaļvalstī Latvijā tiks turpināta arī turpmāk Laikā, kad aizvien vairāk valstu covid vienkārši... izbeidz.
Vienkārši izbeidz vai arī tur izplatības vilnis sākās ātrāk nekā LV un attiecīgi arī ātrāk ir beidzies?
kasinsh79 rakstīja: Tā kā pirms neilga laika biju Ukrainā, varu pateikt - viennozīmīgi ne bizness, ne parastie cilvēki neko tādu nedz plāno, nedz arī sajūt. Mans boss tur atrodas šonedēļ, tiekoties ar klientiem, dodoties biznesa vakariņās ar uzņēmumu īpašniekiem u.c. Aviosatiksme notiek kā ierasti, tūristi un darījumu cilvēki Ukrainu apmeklē utt. Mierīga ikdiena, piem, Kijevā, Harkovā, Dņeprā. Man šis izskatās pēc lielās politikas spēlēm. Kur tas redzēts, ka pilnīgi atklāti un gatavojoties (visai pasaulei kā uz delnas) tiek gatavots uzbrukums? WTF Goda vārds, neticu.
Karš Ukrainā ir kopš 2014.gada.
Loģiski, ka pārējā valsts daļa pie tā ir pieradusi un sadzīvo ar šo situāciju.
Damn rakstīja: Cik dienas gadā max drīkst uzturēties LV, lai neskaitītos (nebūtu jākārto status) kā rezidents?
Var palasīt te:
www.vid.gov.lv/lv/ka-nosaka-personas-rezidenta-statusu
lvportals.lv/e-konsultacijas/11320-ar-ko-atskiras-rezidents-no-nerezidenta-2017
Kad mainīju mēbelei fasādi, Depo nopirku attiecīgo laikam jau par urbi saucamo instrumenu un saurbu eņģu vietas. Šablonu toreiz neatradu, lai gan tas varētu atvieglot darbu.
Skaidrs, ka VP priekšniekam tā izteikties nevajadzēja, bet sanāca...
Bet tai pat laikā skaidrs, ka šis izteiciens nav jau intervijā sabiedriskajos masu informācijas līdzekļos, bet, cik noprotams, diskusijā ar "revolucionāriem".
Protams, kļūda, bet nu ne jau tāda, lai runātu par atstādināšanu....
Domāju, ka klātesošie diskusijas dalībnieki, kuru savos darba pienākumos vada sapulces, lekcijas, sniedz intervijas, vada pasākumus utt., kur jāizsakās publikas priekšā tagad un tūlīt, varētu ne vienu vien neveiklu izteikumu savā darbībā atrast...
Jautājums tikai, vai katra neveiklā epizode iegūst tādu izplatību.
darklight rakstīja: Vakar skatījos ss-ku - viens no tiem sludinājumiem, kur man atbildēja, ka nekāda Leona vispār nav, atkal pacelts uz augšu. Visas daļas visām versijām. Kropļi, bļin, nu ko man atkal zvanīt?
Varbūt ir jēga nosūdzēt ss.lv administrācijai, ir poga pie sludinājumiem.
kasinsh79 rakstīja: Sen jau izslimojis Nekāda satraukuma viņam un milzu skaitam ikdienas inficēto.
Vai arī legalizēja sertifikāta esamību....
Man tā arī ir: start-stop, 2 cilindru režīms vienmērīgi braucot, ripinoties vai no kalna dzinējs izslēdzas. Divi akulamatori, viens parasts motora telpā, otrs esot ne-parasts zem vadītāja sēdekļa.
Bet kā jau teicu, tas iekš golf 7 un tad vēl nav eTSI.
Man ir Golf 7 ar vw 1.5 tsi bluemotion. Ja pareizi saprotu, tas, ko tagad pārdod kā eTSI, iepriekš bija bluemotion.
Jauda 96 kW+DSG ar 7 ātrumiem.
Patēriņš ap 6. Dators saka, ka ilgtermiņa patēriņš 5.8. Uz garākiem gabaliem, izmantojot pie iespējas kruīzu, var palīst zem 6. Ja dinamiski un pa pilsētu daudz, zem 6 nebūs.
Dinamika - tas ir subjektīvi, bet ir o.k., pietiekoša. Var gan apdzīt, gan dinamiski pabraukt.
Par uzturēšanas izmaksām neko daudz nevarēšu pateikt, pagaidām tikai viens gads un apmēram 30 000 km aiz muguras.
Tie stāsti "nobraucu 5 gadus, neko nemainīju, tikai apkopes"
būtu jāskatās kopsakarā ar to, cik tad konkrētais stāstītājs gadā vidēji nobrauc.
Gadā var nobraukt 10 - 12 000 km un tad nekas tur nebūs daudz ko tasīt jebkurā gadījumā.
Gadā var nobraukt 40 - 50 000 km. Tad nu 5 gadu periodā šo to noteikti lietotam auto nāksies remontēt.
Kā tas PD lētums izpaudīsies, ja sprauslas izbeigsies? Vai sprauslu sēžas būs izdilušas?
Ielēju vecam dīzelim pirms TA Neste MY.
Zēmākais dūmainības rādītājs 5 gados.
Iesaku šādām izdarībām .
" Otrais augstākais vakcinācijas rādītājs valstī šobrīd ir Rucavas novadā, kur 1.vakcīnu saņēmuši 43,97% iedzīvotāju"
www.leta.lv/home/important/77081253-5A03-442B-9BA2-CFEDCEDD33DD/
Izrādās msh reģionā aktīvākie vakcinēties gribētāji
bremzumeistars.lv/lv/aizmugures_tilti
Te var painteresēties.
Tas gan droši vien tikai pie ieslēgta motora, kad noslāpē var normāli visu atvērt?
Ja maz brauc, tad jau var nobraukt tos 10 gadus.
Bet ja brauc vairāk nekā statistiski vidēji, nu tur būs 400 000 + km (pēc sevis rēķinu).
Nu nezinu, vai ir daudz auto no pēdējās piecgades, kas bez būtiskām problēmām to noskries.
msh rakstīja: Kāpēc jāpērk mašīna lai tajā ieliktu citu motoru?
Lai nu kurš to būtu teicis .
Tā ir laba ziņa, ka lielākā daļa pārslimo viegli un tikai 10 - 15% vajadzīga palīdzība slimnīcā.
Veiksme tiem aprakstītajiem, ka viss viegli, bet tas nenozīmē, ka nav citi, kam ir smagāka izslimošana.
Piekrītu viedokļiem, ka stacijas loma ir mainījusies.
Iespējams, vilcieni kursē biežāk, nekā laikā kad stacijas būvētās, tāpēc uzgaidāmās telpas nav vairs tik aktuālas.
Tāpat arī reti kurš pērk biļeti kasē nevis aplikācijā.
No portāla apskatītā virziena - Jūrmalas, ir arī piemēri, kas skatāmi pozitīvā gaismā.
Dubultu stacijas ēka, piemēram, tiek izmantota izstādēm. Nezinu, kāda ir mākslas baudītāju plūsma, bet nu manuprāt virziens interesents - meklēt veidus kā izmantot telpu arī citiem mērķiem.
Par Vaivaru staciju dalītas jūtas. No vienas puses jauki, ka ēka tiek izmantota, bet žēl ka funkcijas nevar savienot un stacijas funkcijas pilda konteinertipa ēka.