Manam Golfam var kaut kādus braukšanas stila uzstādījumus pamainīt - nu tur Comfort, Sport utt.
Varbūt tur var ar kaut ko paspēlēties? Uzlikt Eco vai ko tamlīdzīgu....Man ir BlueMotion, nezinu vai tāpēc vairāk izvēles opciju.
Manam Golfam var kaut kādus braukšanas stila uzstādījumus pamainīt - nu tur Comfort, Sport utt.
Varbūt tur var ar kaut ko paspēlēties? Uzlikt Eco vai ko tamlīdzīgu....Man ir BlueMotion, nezinu vai tāpēc vairāk izvēles opciju.
Varbūt ar 98.būtu par kādu puslitru mazāk, varbūt arī nē.
It kā uz šosejas 98.mazāk tērējoties.....
Benzīns 95.vai 98.tiek liets?
Ja pabrauc garus gabalus, kas notiek ar patēriņu?
Man ir Golfs ar 1.5 TSI+DSG. Vidējais patēriņš ap 6. Ja daudz šoseja, var dabūt zem 6, pa pilsētu vairāk,protams. Kruīzā uz 100 km/h momentālais patēriņš lēkā 3-4-5 +2 divu cilindru režīms, bet nu tas nav faktiskais.
Puskarantīnas būtība: nesaslimt visiem uzreiz, bet pakāpeniski, lai tiem, kam smaga slimošana, slimnīcā vietas pietiek.
Neko citu pašlaik nevar piedāvāt valdības.
Jāmeklē cēloņsakarība. Kura iesaistītā vadītāja izrīcība noveda pie sekām?
Tas augstums, ka nav jābaibās no katra paugura, ir tas, kas man liekas interesants.
Domāju, ka man pilnīgi pietiktu ar mūsdienu "pilnpiedziņu", Quattro nemaz nevajadzētu.
Paldies par viedokļiem.
Un labprāt izlasīšu, ja vēl ir viedokļi vai pieredze.
Protams, ka vācu/nevācu autobūve, ir labs jautājums, ko izvēlēties.
Kaut vai Toyota Auris, kas līdzīgs Golfa izmēram, pa to pašu cenu sanāk mazāk nobraukts, jaunāks.
Kāda pieredze ar lietotu 7.Golfu?
Skatos uz benzīna 1.4 TSI. Problemātisks dzinējs vai nē ?
Nobraukums gadā apmēram 30 000 km, varbūt nedaudz vairāk. Robežojas ar dīzeļa nobraukumu, bet sliecos uz benzīna dzinēju. Vismaz ziemā silti. Cerams.
Skatītajiem variantiem ir “sausā” 7 pakāpju DSG. Vai ir pieredze ar šīs kārbas izturību?
Skatos lietotus/mazlietotus, apskatītie varianti ir bijuši zem 100 000 km. Ir potenciāls tādai mašīnai vēl līdz 200 000 km nobraukt bez lielām problēmām?
p.s. to, ka sarkans 2.Golfs ir labāks un krutāks, zinu, bet nevaru atļauties tādu.
Kārbas eļļa mainīta? Sitieni pārslēdzoties ir?
Jārbauc uz kārbu servisu, lai paskatās kas un kā. Diagnostika jau nemaksās tūkstošus kā kārbas remonts.
Pie ieslēgta kondicioniera arī nestrādā?
Manam 1.9 TDI PD pie izslēgta kondicioniera neslēdzas iekšā. Kaut kad mainīja kaut kādu termoslēdzi, nelīdzēja. Neesmu par to vairāk interesējies, jo karstā laikā kondicionieries tāpat ieslēgts.
Esmu izmantojis Krown pakalpojumus. Grūti pateikt, cik efektīvi, sliktāk jau nav. Nezinu, kā būtu, ja nebūtu apstrādāts.
Ja man būtu mazlietots auto, ar kuru gribētu kādu laiku pabraukt, apsvērtu šādu apstrādi:
Recro vai cits kantoris.
Turbīnas problēma varbūt?
Esmu apmēram 80 000 km nobraucis ar lietotu erg vārstu. Joprojām darbojas. Varbūt var apsvērt arī šādu variantu
II golfs
III golfs
IV golfs
Opel Astra budžeta ietvaros
A6C4, bet vai par šo budžetu sanāks sakarīgs?
Paskatījojs Octavia cenu lapu, nu gandrīz par to pašu cenu var dabūt Octavia. Cenu lapā kaut kādas atlaides ieviestas.
Ielūkojoties cenu lapā, secināju,ka zem 20 000 nekas prātīgs nav.
Interesē, kādā izmērā tā mašīna reāli ir, cik ietilpība, cik vietas salonā un bagāžniekā.
Laikam mazāka nekā Octavia, lielāka nekā Fabia, bet cik mazāka par Octavia?
Paldies, saņēmu!
aktualizēju datus.
Piesakos izlozei.
Ceļu satiksmes likums:
Transportlīdzekļu vadītājam, kuram ir tiesības vadīt trolejbusu un vadītāja apliecībā izdarīta attiecīga atzīme, apdzīvotās vietās atļauts vadīt arī D1 un D kategorijai atbilstošu pasažieru sabiedrisko transportlīdzekli
Tur arī atbilde, kāpēc Rīgas satiksmes autobusus pilotē dāmas..
msh rakstīja: Atšķirībā no tevis, kam mašīnā ir tikai rūsa, un sasniegums ir braukt ar mašīnu, kurai ārpusē rūsas nav, citi mēdz sajēgt par dzelžiem vairāk un apbrīnot tehniskos risinājumus par kuriem viņi vai nu domājuši ka tādi nav iespējami, vai kuri priekš viņiem ir dārgi vai sarežģīti. Piemēram jebkuram cilvēkam kam ir interese par mašīnām, neatkarīgi no tā, vai viņš brauc ar fofāgenu, audī vai behu [šīs grupas apbrīnotāji parasti brauc ar audī vai behām] bet rocība neatļauj mašīnā krāmēt tūkstošus, reakcija uz mana golfa motora vadību ir "jāāāā, viņam golfā ir vemsis...". Apskates rūķīši tikmēr mēdz blisināties ieraugot ka otrā golfa viduskonsolē var dzīvot klimata kontrole
Ir atšķirība auto izvēlē, vai mašīna ir pārvietošanās līdzeklis no kura tiek sagaidīta vairām vai mazāk komfortabla pārvietošanās funkcija, vai kā msh gadījumā tas konstruktors, kam veltīt laiku un enerģīju to pārbūvējot (varētu pat teikt hobijs). Bet reāli ar tādu konstruktrotu var darboties, ja pats to dara, ne serviss.
Ja es pats skrūvētu un patiktu to darīt, arī man, iespējams būtu cita auto izvēle.