Kārtot: Augošā secībā
1 2
kanna 11.12.2012 15:26

Miezis_69 rakstīja:

Vajag. Vecātēva tiesības. Kad būsi vecfāters, tik tad varēsi ar tādu rullēt zāli

Cik saprotu tu jau esi dubultvecfāters?!

kanna 04.12.2012 12:30

ak rakstīja: Nevajag nekadus kartonus. Ja viss ir kārtībā, tad arī opelis silst

Ok, kāds būtu Tavs viedoklis ko vajag novērst lai siltu? termostats?

kanna 04.12.2012 11:18

Cik zinu dīzeļi iesilst tikai pie slodzes, stāvot uzkarsēt to nevar.

Nu tas man ir tā zināms, bet to pusstundu jau es nestāvēju, kustība jau kaut kāda bija, tikai lēna mīcīšanās.

kanna 02.08.2012 13:10

Tak nejau visi ir baletdejotāji ar taisniem brienamajiem. Galvenais regulāra un dziļa ieelpa un mazāk stresa! Paldies!

kanna 06.07.2012 11:55

kolumbs rakstīja: [

Sauc to situāciju kā vēlies, bet autoprieka baudīšanu tas dikti ietekmē. Un ja mani slauc 3 vai 4 servisnieki, kurš tad būs tas īstais, kurš visu darīs pareizi? pats es par gāzes iekārtu remontiem utt neko nesaprotu un manos pašizaugsmes plānos tādas sadaļas arī nav, ka es vēlētos kļūt par gazifikācijas inženieri, bet šķiet visos citos gadījumos pastāv liela riska iespējamība, ka tevi slauks...

Gāzes iekārtu vajag uzlikt normālā servisā, kas kaut no tā saprot. Tagad katrs, kas kaut ko prot saskrūvēt mašīnai, uzskata, ka var likt un apkalpot gāzes iekārtas. Attiecīgi arī apkopes un ja nu vajag - remontus veikt tajā paša normālajā servisā, kur uzlika.

Ja braukā pie 3 -4 servisiem, tad redzams neviens tā arī neko līdz galam nav izdarījis.

Nu bet kā tu domā, kāpēc tad es pie tiem 3 - 4 servisiem braucu? tak jau tāpēc, ka tas viens tipa normālais nespēja tikt ar situāciju galā. A ko man bija darīt? turpināt uzturēt to vienu servisu negūstot nekādu labumu? Loģiski meklēju citus.

kanna 06.07.2012 11:51

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.

Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.

Man savā laikā bija, pie tam SAABs ar lielo turbīnu. NEBIJA VISPĀR NEKĀDU PROBLĒMU.

Šobrīd viens labs draugs brauc ar gāzes galantu. Arī nekādas vainas. Vēl viens cits ar Dodge Caravan, arī ar gāzi arī nesūdzas. Nupat runāju ar vienu klientu, kurš kādu laiku atpakaļ gāzi uzlika savam Qashqai, čalis stāvā sajūsmā. Vēl vienam draugam ir Mazda5 ar gāzi, arī fano. Pazīstu vairākus automehāniķus, kuri arī savus autiņus nogazificējuši... Īstenībā, tās gāzes problēmas arī ir aizspriedumainu cilvēciņu fantāzijas auglis.

var jau būt, ka tā man tiešām bija slima fantāzija, tikai kaut kā ikdienā tā nekādi negāja prom un nāca pie mana auto ar apskaužamu regularitāti un līdzīgi kā tu te stāsti par saksesa storijiem, man ir daudz un daudz stāstu par riktīgu jāšanos ar gāzes iekārtām. Visiem patīk sajūta, ka tu n kilometrus vari nobraukt par mazākām naudiņām un uzpildot balonu ir patīkami, bet blaknes ir regulāras, daudz un kaitinošas. Braukājot pa gāzes servisiem tur regulāri satiku nelaimīgus cilvēkus ar visdažādākajiem auto - ntajiem vojageriem, čerokiem, renaultiem un meršiem, kuriem nezin kāpēc kaut kas atkal nebija kā vajag.

kanna 06.07.2012 9:06

DekstersFF rakstīja: Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.

Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.

Te es varu piekrist par 100% - tā bvija man, tā ir lielai daļai man zināmu cilvēku, kuri pārviertojas ar gāzes auto. Uz priekšu jau tiek, bet uzmanība tai papildus iekārtai tiek pievērsta pastiprināta un nepamatoti liela. Es pieļauju, ka gan jau kāds veiksmes stāsts arī ir, bet ar prātu domājot, visticamāk tajā gadījumā ar gāzes auto braukts ir maz, un tas nav ekspluatēts ilgstoši. Mans konkrētais gāzes auto 5 gadu laikā ik gadu vidēji nobrauca 43 tūkst. km un servisnieks man prasa - "nu čto že ti hoķeš? mnogo jezdiš, resurs padajet" bet gribu jau es tikai to, lai man galva nesāp un iepriekš un tagad lietojot dīzeļ un benzīna auto tie 43 000 km gadā vismaz dzinēja darbību īpaši neietekmēja.

kanna 06.07.2012 8:58

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja: kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.

Nevis sadzīvot, bet tikt galā. Kannas variants ir tipiskais variants, kur kaut kādi servisnieki cilvēku vienkārši naturāli slauc.

Sauc to situāciju kā vēlies, bet autoprieka baudīšanu tas dikti ietekmē. Un ja mani slauc 3 vai 4 servisnieki, kurš tad būs tas īstais, kurš visu darīs pareizi? pats es par gāzes iekārtu remontiem utt neko nesaprotu un manos pašizaugsmes plānos tādas sadaļas arī nav, ka es vēlētos kļūt par gazifikācijas inženieri, bet šķiet visos citos gadījumos pastāv liela riska iespējamība, ka tevi slauks...

Ieteikums pēc pāris gadiem gāzes auto pārdot ir vērā ņemams, taču tas ar parāda, ka situācija nav normāla, jo būtībā jau tu paļaujies uz to, ka tavas problēmas kļūs par citu problēmām, bet novērstas tās netiks....

Vienvārdsakot es pagaidām saku gāzei Nē un cilvēkiem, kuri par šādu soli domā tik pasniedzu savu pieredzi

kanna 05.07.2012 23:41

Par to gāzi. Tīri teorētiski it kā $ ietaupījums rullējot ir patīkams, bet nu skarbā realitāte ir tāda, ka bez čakara neiztikt.

Tikko beidzu vienu 5 gadus ilgu pieredzi ar Voyageri un gāzi. Tad nu esmu saviem nerviem apsolījis, ka kādu laiku gāzes tankiem braukšu lepni garām un vispārējai gazifikācijas histērijai nepievienošos.

Es, protams, apzinos, ka mani tūlīt nosauks par tādu kurš tur kaut ko nepareizi dara, bet ja nu kāds grib ieklausīties...

Auto, kuram uzlika gāzi bija labā stāvoklī. Iekārta toreiz, par 850 Ls tika likta. Pirmie pāris gadi pagāja bez jebkādām problēmām, tikvien kā nepatīkams papildinājums parastai mašīnas uzturēšanai kārtībā bija iekārtas apkope - tur filtri, un citi sīkumi. Nu un kā jau te minēts iepriekš - sveces + svečvadi. Nekad iepriekš tik bieži šitos agregātus nebiju mainījis un awd vojagerim tā sveču maiņa tomēr ir mazliet ķēpīga.

Nu jā, un manā gadījumā ar vienu uzpildi varēju nobraukt ap 250 km - pilnīgs trakums. Voygers kā tāds man ārkārtīgi patīk - ietilpīgs, AWD lielisks, bet nu tas balona tilpums, kurš ļauj saglabāt salona ietilpību ir traģisks

Nu lūk un tad sākās gemoroji - uz skati normāli nevarēja aizbraukt jo vienmēr bija problēmas ar atgāzēm - tad nu kāds "meistars" skatei uzregulēja kaut ko, bet vēlāk bija jābrauc pie šamā atpakaļ lai pieregulē normālai braukšanai - pilnīgi nebaudāma un ačgārna situācija, bet ko tu padarīsi, skati ta vajag...

Tad sākās ik pa laikam kaut kāds gemorojs, ka tā iekārta mēdza pārslēgties uz benžu un lēto braucienu nesanāk baudīt. "meistari", protams, čeko gudri spriež, bet īsti problēmu nespēj novērst. Un tas nav tikai viens serviss, bet dažādi gāzes darboņi. Ik pa laikam tiek paziņots, ka kaut kāds tur datčiks jāmaina pa 60 - 100 vai citreiz 80 Ls un pēc laiciņa atkal sākas vecā kaite. Kāds gan tur vairs santīma iepi...iens?

Pēdējais gads vispār aknās tā iesēdās, ka aºprāc - šķiet, ka nav vairs tur vispār ko mainīt, visa iekārta manuprāt 5 gadu laikā par jaunu uzlikta, bet gemorojs turpinās, slēdzās iekšā ārā kā tīk un meistari tik spriež savu spriežamo... tad pāris vietās vispār pasaka - kompis neko sliktu nerāda, viss kārtībā, bet neiet Nācās auto pārdot kā tikko no Vācijas ar uzticamu 4. paaudzes gāzes iekārtu... jo to nu izturēt nespēju vairs.

Tad vēl iesaku potenciālajiem gazifikatoriem aizdomāties par vispārējo tendenci autiņus aprīkot ar gāzi - servisos mega rindas un visi vēlas tik likt ko virsū, bet remontēt jau uzliktās iekārtas galīgi nav intereses. pieraksties labu laiku iepriekš un akūtu problēmu gadījumā paliec bez auto ilgāk nekā būtu nepieciešams.

Un lai nav tā, ka es viens tāds nelaimīgs izklausos - ir man vairāki nesaistīti zināmi cilvēki, kuri visi ar gāzi brauc, bet visiem ik pa laikam un regulāri ir problēmas, kas saistītas ar gāzi un kuras gāzes uzlicēji nespēj atrisināt

man pat viens meistars reiz teica, ka pats jau nu šis ar gāzi nebrauc un nebrauks, jo - citēju - "gaz eto ņe dļa mašini..."

tāds rezumē - braujkt jau var, cilvēki brauc un brauks noteikti, bet nu tā santīma ietaupīšana dikti dārgi maksā gan visādos blakus izdevumos, gan nervos.

kanna 19.05.2012 12:25

paldies kungi un ja nu kāda dāma, tad tai arī paldies!

kanna 19.05.2012 9:18

DekstersFF rakstīja: Nez topiks palīdzēja autoram saprast?

Paldies! Dikti palīdzēja. Pārdevu to auto ar visu netīro salonu un miers.

kanna 19.04.2012 17:08

Ja Tu nopietni izskati grīdas maiņu, tad šrotos šad un tad var pierunāt pārdot dažādus apšuvuma fragmentus. Gan jau ka grīda arī būs pieejama.

Man ir vojadžieris, kad visus beņķus izņem ārā, it kā nekas sarežģīts tur nav izritināt vienu jaunu paklāju un piegriezt visu kā vajag. Visa grīda viens liels plakans laukums un kaut kādi leņķi parādās tikai pašā priekšā pie vadītāja un pasažiera. Šrotu variants nebija ienācis prātā, ideja nav slikta, tikai nez vai tam auto, kurš nonācis šrotā grīda nebūs līdzvērtīga? Man jau bija vēlēšanās tā vienkārši iztīrīt un nečakarēties, bet godīgi atzīšu, ar sīko, suņa, šādu tādu lielāku kravu un Dievpalīgu grīdas segums šobbrīd ir spēcīgi mainījis krāsu un izskatās pretīgi. Bail, ka ķīmiskā tiešām nespēs manu orģiju sekas izlabot

kanna 19.04.2012 16:38

es par to grīdas maiņu arī esmu domājis, bet kaut kā nesaprotu no kura gala ko pasākt. Teorētiski jau tur varētu noraut esošo mīksto tepiķi un uzlīmēt jaunu, bet māc bažas vai man tas sanāks tā ļoti smuki... bet kopumā tā grīdas maiņa ir variants, jo veco man domāt tāpat par jaunu nepadarīsi un tie pleķi tur paliks mūzīģi...

kanna 04.04.2012 13:11

Gauss rakstīja: Tiešā gāzes iešprice arī nogalina:

www.yapfiles.ru/...

ja iešpricē balonā...

Šitā iešprice reāli laba..... turbo laikam

kanna 03.04.2012 17:05

sarashkins rakstīja:

kanna rakstīja: Te lasu, ka baigais feijerverks sanāk: newsru.com/...

Nu un kāds tam sakars ar tiešo iešprici?

Vai benzīna auto ar līdzīgu defektu neuzsprāgtu?

TG/AM

Tak nestreso sarashkin, stress nogalina

kanna 03.04.2012 8:17

Te lasu, ka baigais feijerverks sanāk: newsru.com/...

kanna 11.01.2012 10:23

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: izpūtējs sitas pret virsbūvi?

Varētu būt....

Kurā auto daļā tas klašķis ir?

Skaņa nāk no priekšpuses, sajūta tāda, ka kaut kur nedaudz uz priekšu no ātrumkārbas kloķa.

Versija par spilveniem arī līdz šim nebija izskatīta, būs jāiet čekot.

kanna 10.01.2012 17:39

anonimikis rakstīja: izpūtējs sitas pret virsbūvi?

šī laikam būtu visnekaitīgākā šaize, kuru arī, iespējams, objektīvi nav spejuši atrast meistari, jo nav to pieļāvuši...

kanna 10.01.2012 17:26

Par pusasīm neviens iepriekš neizrādīja nekādu interesi... man pašam bija doma ka kautkas kārbā, bet tur viss esot labi.... būs jāiet pie kāda trešā speca, lai skata pusasis

kanna 10.01.2012 16:56

Ak sorry, sorry, protams - Peugeot 407, 2007, benzīns

kanna 17.10.2011 10:43

insekc rakstīja: Voyager ritošā daļa ir ļoti izturīga. Nezinu kā jābrauc lai katru gadu mainītu lodbalstus un vēl ko tik ne...četru gadu laikā esmu nomainījis vienu lodbalstu un stabilizatora bukses, nu jā arī bremžu klučus un ABS devēju - bet tas arī viss. Iesaku pirkt benzīnnieku un likt gāzi. Būs lētāk un mazāks risks iepirkties. Mans DodgeGrandCaravan 3.8 '05 jauktā ciklā tērē 15 l/100 km, pilsētā un ziemā sanāks visi 20. Jaunais 3.6 motoriņš tiešām ir interesants (to liek ne tikai VOY, bet arī Durango un GrandCheroky). BET tas ir pieejams tikai autiņiem no 2011.g.

Nu redz, es četrus gadus, katru gadu mainīju vienu lodbalstu.... tāpēcsaku, ka pieļauju detaļas vainu. Pēdējo reizi uzliku lietotu lodbalstu un neesmu mainījis! Nu bremžu kluči arī mainās regulāri, bet masa jau arī ir.

kanna 14.10.2011 12:36

vai viņam AWD atpakaļgaitā strādā?

Es godīgi sakot uz šo jautājumu nemaz nemāku atbildēt. Nekad neesmu par to domājis un mēģinājis noskaidrot... Cik tagad atminu tos no grāvjiem velkamos - parasti esmu vilcis uz priekšu

kanna 14.10.2011 10:22

Par dīzeļiem neko nezinu, bet man ir 3.8 AWD 2000.gada.

Personīgais vērtējums, piekrītat vai nē, jūsu ziņā:

+ Liels, daudz vietas iekšā, ērti arī pakaļējos beņķos lieliem cilvēkiem, viegli izņemt beņķus un tad diviem tūristiem telti nevajag jeb var vest daudz un dažādas mantas

+ Vadāmība ir laba - visu uz ceļa pārredzi

+ Motors gana ņiprs lai vajadzīgā brīdī strauji paātrinātos, bet vispār ar šo auto man patīk tā mierīgi cruisēt

+ pilnpiedziņa - ja tu protams tādu ņem - baigi labi ziemā. kalni, lejas pilni ar sniegu sagādā tikai baudu (normas robežās, protams). daudzus auto esmu no grāvjiem vilcis.

- Man ir stāstīti dažādi patēriņa cipari, var jau būt es viens tāds muļķis, bet vidēji 16 l/100 km. Aktīvi pa Rīgu braucot 18 - 20 l/100 km. mazākais kruīzējot ap 90 laikam pie 14 l/100 km sanācis. bet nu to masu jau kaut kā kustināt vajag.

- vismaz manam aparātam uguņi ir maigi sūdīgi. Braukt var, bet kad piesēžos pie citiem arī vecākiem pepelaciem až skauž cik labi naktī redzēt var

- katru gadu uz skati mainu lodbalstus un zaldātiņus. Apnicis, bet nu tā tas man ir. Tiesa pēdējo reizi jaunu lodbalstu vietā uzliku lietotus un šie turās.... moš vaina detaļās?

- zema priekša. Itkā vizuāli tik traki neizskatās, bet uz visādām apmalēm un pauguriem regulāri uztriecos, kā rezultātā priekšējais buferis ir tāds viegli papluinīts un nesmuks

- (gāzes specifika) mazs gāzes balons, kas pie lielā patēriņa nozīmē, ka pildos nepārtraukti un tālākā maršrutā braucot bezmaz vajag jau sagatvot ceļvedi kur un kā gāzi dabūt.

Rezumē - man kopumā auto patīk tieši izmēru, ietilpības un braukšanas īpašību dēļ. Visu citu pagaidām paciešu. Ir doma apgreidoties uz jaunāku modeli, iespējams, ar 2.8 ja nemaldos dīzeli, bet nu par tiem neko nezinu un neesmu arī interesējies.

kanna 30.08.2011 13:58

Pasākumu uzņēmās Dimeks, tas kas Lāčplēša 107. Onkulis izklausījās sakarīgs, tagad atliek sagaidīt rezultātu, cerams arī sakarīgu.

kanna 29.08.2011 16:29

Nu ar to ganību dambi 23 varu tev piekrist, bet pirms 4 gadiem tur iekārta ir uzlikta. Man jau tipa daudz nevajag - uz skati atgāzes teica ka labas nav un apgriezieni tā kā par zemi tukšgaitā, bet pats es kaut kā nezinu kā un ko tur regulēt un atgāzes pārbaudīt, vot i problēma radās.

1 2

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti