Solo šašliks viennozīmīgi labākais no veikalos nopērkamajiem!
- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Solo šašliks viennozīmīgi labākais no veikalos nopērkamajiem!
saf rakstīja: Labi būtu, ja komentāros/forumā būt iespējams citēt konkrētu teikumu vai daļu no kādas atbildes. Ja kāds sarakstījis baigo palagu, bet komentārs ir par vienu teikumu, jācitē viss palags.
Šo var izdarīt arī tagad, čakars, bet var - nocitē, nopublicē, tad “labot” un izdzēš lieko citāta daļu.
Pagaidi, tūlīt savs variants tiks iedāvāts
Ja izmanto kā ieroci.
Pats savām mašīnām nekad neesmu devis vārdus, ja kādai vārds ir parādījies, tad to ir devuši radi vai draugi. Īpaši interesants gan nekas nav bijis.
Piemēram, Pelēcītis un Ķirsītis radies no krāsas, Suzuka un Mitsa no markas nosaukuma.
Ir bijusi arī "J.Lo" (DžeiLo, no Jenniffer Lopez). Tā bija Mazda 323C, jo pakaļa esot uzrauta uz augšu kā J.Lo
Rokasbremzes lampiņa var nozīmēt arī zemu bremžu šķidruma līmeni. Zaļš gurķis būdams nepievērsu tam uzmanību, kamēr paliku bez bremzēm.
Iepriekšējos gadus braucu ar Yokohama Geolandar I/T-S, kas ir mīkstās riepas. Ļoti patika, izņemot uz plika ledus, kas loģiski bezradžu riepai.
Tagad nomainīju mašīnu un komplektā nāca Bridgestone Blizzak LM005, kas ir cietākas par iepriekšējām. Redzēs, kā būs. Patreiz uz sausa asfalta vispār nejūt atšķirību no vasaras riepām.
Manuprāt viņi neder nevienai citai mašīnai, jo priekšējais un aizmugurējais atšķirās garumos. Vienam starpskrūvju attālums ~1020mm, otram ~1070mm.
Vizuāli nav ideālā stāvoklī, vietām nolupusi krāsa
Nemāku no inboxa pievienot bildi
foto3.inbox.lv/uggga/235-40R17/BECCC255-9E39-463E-BB7D-161ECBC0AF71.jpeg
Pa tiešo uz jumta liekamie.
Pēc 5,5g. lietošanas, CR-V pārdots. Tikai labākās atmiņas, bet laiks un mūsu klimats dara savu, sāka pūt
Ir palikuši jumta šķērsstieņi (modelim no 2007. gada). Kādam šejienietim varētu būt interesanti?
P.S. Pagaidām nekur sludinājums vēl nav likts.
Neesmu baigais ceļotājs, Polijā, un tai cauri esmu braucis tikai 2 reizes. Braucu ar Waze palīdzību un sākumā nesapratu, kāpēc mani ved pa kaut kādiem sīkiem ceļiem? Pēc tam ienāca prātā apskatīties Waze iestatījumus un tiešām, bija atstāta atzīme neizmantot maksas ceļus
Pēc tam sāku salīdzināt starpību maksas un bezmaksas ceļiem - laika ziņā ievērojami, izmaksu ziņā aptuveni vienādi, jo maksas ceļos lielāks patēriņš
Vakar sanāca pavērot nelielu detektīvu.
Jau pa tumsu braucu no Cēsīm uz Rīgu. Kaut kur pirms Ieriķiem apdzinu Lexus RX ar jumta kasti, kas brauca ~80-85km/h, vēl padomāju, ka gan jau kāds/a svētdienas braucējs pie stūres piesēdināts.
Tā arī būtu par viņu aizmirsis, bet uzreiz aiz Sēnītes viņš man sēž astē otrajā joslā un cītīgi midžina ar tālajiem. Tā kā es jau tā braucu ~+20, man priekšā vēl kādas mašīnas 5, labā josla arī pilna, īpaši nesteidzos līst malā. Tad nu viņš izdomāja apsteigt visus pa labo nomali. Tālāk redzēju, ka turpina midžināties.
Panācu viņu pie bijušās pārbrauktuves pirms Garkalnes, kur viņš streipuļoja 85-90km/h robežās pa pirmo joslu un nomali. Iesēdos astē, lai pavērotu, kas notiks tālāk un arī izskatījās diezgan bīstami iet viņam garām, jo brīžiem aizstreipuļoja arī līdz otrajai joslai. Paralēli sieva piezvanīja CP, kur uzreiz saņēma atbildi, ka informācija jau ir un tiekot ķerts. Uz Garkalnes dzelzceļa pārvada palika centimetri, lai viņš ietriektos barjerā, tomēr kaut kā izstūrēja. Man blakus iekārtojās vēl viena mašīna un tā mēs līdz Garkalnes luksaform vērojām, kā šis izpildās. Pēc luksafora viņš strauji paātrinājās un pazuda no redzesloka.
Panācu viņu atkal un apsteidzu pirms Tallinas šosejas viadukta, kur viņš atkal vilkās pa 1. joslu un nomali. Uzreiz pēc viadukta, viņš atkal visus apsteidza pa nomali un pie CirkleK uzradās netrafarētais, kas ieslēdza bākugunis. Sākumā Lexus pat mēģināja bēgt, tomēr Berģos apstājās.
Brīdinājuma signāla pārkāpšana
Sods ir Brīdinājums vai 3 NSV – 6 NSV
Punktu skaits: 1
Sieva reiz dabūja brīdinājumu un punktu
Jautājums tāds pats, kā “kura mašīna ir vislabākā?”.
Iautofans rakstīja: Vācijā sabiedriskajā transportā maskas ir brīvprātīgas, lai kā arī pošu jūsmiņiem negribētos, bet jāvēlk tās nav. Es pirms 3 nedēļām lidoju ar Lufthansa lidmašīnu un braucu ar metro.
Nenoliegšu, ka tur ir diezgan daudz tādu dīvaiņu, kuriem ir izskalotas smadzenes un tie turpina uzpurņos staigāt. LV arī tādu netrūkst. Pat šajā čatā pilns ar tādiem.
Vācijā sabtransportā maskas ir obligātas (pats tikko no Berlīnes atgriezos), skandina ik pa pāris pieturām, turklāt FFP2.
Cita lieta, ka ne visi to ievēro, pārbaudes arī neredzēju.
Man ir 14 gadus veca mašīna ar ACC un avārijas bremzēšanu, kas strādā neatkarīgi no tā, vai kruīzs ir ieslēgts vai nē.
Pat ja pieļauj, ka varētu būt ACC bez avārijas bremzēšanas, kruīzam ir jāreaģē arī uz tuvojošos nekustīgu šķērsli. Ļoti iespējams, ka nenobremzētu pilnībā, bet ātrumu pirms sadursmes samazinātu.
Nav sanācis braukt ar adaptīvo kruīzu komplektā ar manuālo kārbu, bet domāju, ka sākumā brīdina pārslēgties, pēc tam atslēdz kruīzu, ja nepārslēdzās.
Man iepriekšējās dārgās BOSCH slotas švīkas sāka atstāt pēc pāris nedēļām, pat nebraucot pa granti. Pēdējās nopirku Depo pa kaut kādi 6 vai 7€, kalpo jau aptuveni gadu bez problēmām.
Par 5-6k JAUNS nekas nesanāks.
Savulaik tieši tādi simptomi bija 2000. gada Galantam - kamēr pavisam auksts, jātur gāze, lai neslāptu.
Problēmu atrisināja Karātā, tikai diemžēl nestāstīja, kas tieši bija pie vainas, tipa firmas noslēpums. Bet darīja kaut ko ar elektroniku.
kasinsh79 rakstīja: Izmēģināju Bolt Taxi aplikāciju. Cenas braucieniem ir smieklīgas. Man sanāca Ziepniekkalns (Graudu/Vienības gatve) uz Lāčplēša 92 (pirms dzelzceļa tilta) tikai par... 2,80 eur no kartes. Lai arī pēc skaitītāja būtu ap 5,60 eur. Kur bizness? Atpakaļ no Lāčplēša 92 līdz Maxima Vienības gatve - 3,00 Kā tas iespējams?
Domāju, ka īpašās atlaides jaunam lietotājam. Man arī pirmajā izmantošanas dienā ar taksi bija lētāk kā trolejbusu. Bolts uzsauc, toreiz paspēju šofera aplikācijā pamanīt paziņojumu par īpašo atlaidi.
Tas bija arī viens no maniem variantiem
Uzjautrināja jaunumi no Karcher, ka augstspiediena mazgātāju var vadīt no lietotnes www.stokker.lv/zina/ka-gudri-izveleties-augstspiediena-mazgataju-savai-majai?utm_campaign=Karcher_April&utm_medium=email&utm_source=sendsmaily
WTF tas vajadzīgs?
Darbojies ar tiem neesmu, tikai dzirdējis viedokli, ka visiem “profesionālajiem” meklētājiem visa peļņa aiziet jaunu detektoru iegādei, jo vienmēr vajag kaut ko labāku
imzz rakstīja: tādas idejas pastāv. Tomēr man balss komandas nešķiet sevišķi efektīvas. Piemēram, nospiest slēdzi ir ātrāk, nekā pateikt balsī komandu. Bez tam var būt fona trokšņi un ne jau visiem ir labas balsis ar skaidru izrunu. Piemēram:
"Ieslēgt vējstikla slotiņas pirmais režīms" uz ekrāna parādās: "ielēgt vējikla lotiņa pirmai eži; Komanda nav saprasta" ;)
Kad man bija Honda C-RV, kam multimēdiju un citas funkcijas varēja vadīt ar balsi, diez ko labi man tas nevedās. Var jau būt, ka mana dikcija nav tā labākā, bet, piemēram, iestāstīt telefona atmiņā numuru, kurā ir cipars 2, es viņam nevarēju, vienīgā alternatīva bija dot komandas caur google translate balss tulkojumu. Turklāt praktiski nevienai telefona vadības funkcijai nebija alternatīvas fiziskas vadības, tikai klausules pacelšanas un nolikšanas pogas uz stūres. Mašīna gan bija 2007. gada.