Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Arnis76 26.07.2007 19:47

Ideots rakstīja:

anonimikis rakstīja: zinu baru tautas,kas bla bla bla.......

nu tad paši vien vainīgi, ka bieži jāmeklē servisi....

mani piedur tie džeki, kas nopērk 3.0- 6.0 L motorus un liek gāzi, jo nevar piebarot tos auto

P.S. lai ekonomētu, ir jāpērk a la Getz un basta

Runčuk, paskaidro man kālab Tu pērc dzīvokli nevis mūžīgi īrē?Tā sanāk lētāk, ne?

NU re, es arī uzliku gāzes iekārtu savam autņam jo man tā sanāk lētāk. Es nobraucu ap 4000 km mēnesī, gribu braukt ar džipu un gribu lielu motoru. Mana gāzes iekārta man izmaksāja teju štuku, un vienalga es būšu "pa nullēm" pēc 11 mēnešiem...

Nejauc sakarīgu ekonomiju ar skopumu

Arnis76 25.03.2008 12:17

Mani saista šis pats jautājums. Nupat atgriezāmies no R-Eiropas. Braucām ar Jeep Grand Cherokee 3.0d, mašīnā 4 cilvēki, bagāžnieks pilns. Nebraucām uz ekonomisko, uzrāviens līdz 130, tad bremzēšana, tad atkal uzrāviens, nu kā jau pa ceļu pilnu ar fūrēm. Interesantākais ir tas, ka pat pie šāda braukšanas stila un mašīnas noslogotības, degvielas patēriņš bija 9.1l. Mašīnas dinamika vnk super!

Pilnīgi cita aina ieslēdzās līdzko uztankojāmies Lietuvas NESTE un pēcāk LV Nestē. Patēriņš pieauga līdz 10.8 l braucot nosacīti ekonomiski ārpuspilsētas ciklā, un braucēji nu jau esam tikai 2i ar tukšu bagāžnieku.

Nu tad jautājums, ko mums pārdod ar nosaukumu Dīzelis????

Arnis76 25.03.2008 12:50

anonimikis rakstīja: ko baltkrievi un leiši saražo, to arī pārdod. esi gatavs piemaksāt vēl 3-4 sančus par REiropas produkciju?

Īstenībā labprāt piemaksātu kaut vai 5us sančus un brauktu ar 9.5/100 nevis 11/100. Vienīgā nelaime, ka neviensman to nepiedāvās, jo varka taču lielāka no lētās soļaras

Mok ir kādas piedevas ko jaukt klāt dīzelim?

Arnis76 25.03.2008 12:54

lotomoto rakstīja: vai JEEP GRAND CHEROKEE 3.1TDI 2000-2001.g. ir veerts ņemt par kautkaadi ~12000eur? vai par sho naudu sanāk kas labāks?

3.1 dīzelis ir sūdīgs, neiesaku, ja tiec klāt pie 2.7 dīzeļa, cita štelle, tam jau ir merša motors un kārba. Patti mašīna, skaties vai tev patiks tās 'mīkstums'

Arnis76 25.03.2008 13:02

Yetti rakstīja: ja chrysler LHS ar 3.5 dzinēju, uzstādītu gāzes iešprici "'ēd" ~15l gāzes uz 100km, cik ēdīs 4x4 ar 4.7 un ķieģeļa pludlīniju?

Jā, par gāzi, man bija Chevy Trailblazer 4.2 benzīns. Uzliku šim virsū BRC 6stobru gāzi (investīcija ap 900 Ls). Protams, izmaksa uz 1 km manāmi saruka, bet nāca klāt visādi gļuki, jo a'm kompis nevēlējās sadzīvot ar gāzes iekārtu.

Otra lieta, cik lielu balonu varēsi ierūmēt zapaskas vietā. man iegāja 53 litri, un ar to varēju nobraukt ap 250 km, tātad dabūju tankoties katru 2o vai 3o dienu. Pirms katra tālāka brauciena rēķināju kur tankoties etc. man tas tā pieriebās

Bez tam, katru mēnesi vienalga jāizbrauc vienā bāka bendžas, a to motors uz auksto sāk klepot.

Iesaku 2x padomāt pirms ņemt bendžu un investēt gāzē.

Arnis76 25.03.2008 13:06

Arnis76 rakstīja:

Yetti rakstīja: ja chrysler LHS ar 3.5 dzinēju, uzstādītu gāzes iešprici "'ēd" ~15l gāzes uz 100km, cik ēdīs 4x4 ar 4.7 un ķieģeļa pludlīniju?

Jā, par gāzi, man bija Chevy Trailblazer 4.2 benzīns. Uzliku šim virsū BRC 6stobru gāzi (investīcija ap 900 Ls). Protams, izmaksa uz 1 km manāmi saruka, bet nāca klāt visādi gļuki, jo a'm kompis nevēlējās sadzīvot ar gāzes iekārtu.

Otra lieta, cik lielu balonu varēsi ierūmēt zapaskas vietā. man iegāja 53 litri, un ar to varēju nobraukt ap 250 km, tātad dabūju tankoties katru 2o vai 3o dienu. Pirms katra tālāka brauciena rēķināju kur tankoties etc. man tas tā pieriebās

Bez tam, katru mēnesi vienalga jāizbrauc vienā bāka bendžas, a to motors uz auksto sāk klepot.

Iesaku 2x padomāt pirms ņemt bendžu un investēt gāzē.

tekstā domātais ir nevis 20 vai 30 dienu, bet otro vai trešo

Arnis76 25.03.2008 13:18

anonimikis rakstīja:

nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.

vispār jau salīdzinājums ir nekorekts. šādā braucienā auto tiek ekspluatēts pavisam citādi kā ikdienā uz vietas Latvijā.

Nu jā, tipa bānis etc, bet ir arī otra puse šai monētai, velkot no R-Eiropas mašīna kā minimums ir pilna + dažiem vēl kaste uz jumta.

Arnis76 25.03.2008 13:26

Pirmais rakstīja:

Arnis76 rakstīja: Gribēju arī ko labu pateikt par CP.

Mans vadītāja stāžs ir 13 gadi, soda punktu nav, un CP, paņemtot mani uz ātrumu ( +22 km/h) divas reizes nedēļas laikā, izteica tikai brīdinājumu

Tagad braucu godīgi

daudz godīgāk tu būtu braucis ja samaksātu 40 ls

Jā, bet tad man nebūtu ne Ls 40 ne arī ko pateikt par CP labajiem darbiem

Arnis76 25.03.2008 13:29

Nortel rakstīja: Brīdinājums iedarbojas daudz labāk nekā sods.

Pirmās 3 reizes, pēc tam sāc pierast un sodu uztver personīgi

Arnis76 25.03.2008 13:30

Yetti rakstīja: te pamēģini:

www.uscars.lv/...

Neder... Šādas mašīnas LV ir labi ja 15.

Mok mēģināt šos notirgot kā hanteles???

Arnis76 25.03.2008 13:50

Yetti rakstīja: ieliec te:

auto.plius.lt/...

tik izvēlies krievu valodu...

O, tas ir kas jauns. Paldies!

Arnis76 25.03.2008 14:03

Sheps rakstīja: nu Poljos visi velk, it iipashi jau naktiiis... aizmigt toch nav iespeejams..

Nupat atgriezos no Čehijas - Polijas. Polijā ir reāli jāuzmanās, jāskatās ko dara fūres, jo šamējie fiksi paziņo ja ekipāža kur stāv. Pats uzrāvos uz šosejas pirms Varšavas no Čehijas puses. Tur šie ik pa pāris km uzlikuši gājēju pārejas un ātruma ierobežojumu 70. Man tur bija 117... Policis pastāsīja, ka ārzemniekiem šiem izrakstīt rēķinu nevar un jāmaksā uz vietas zlotos ( sods no 300 - 500 zloti). man šo naudiņu nebija, un vienojāmies pa 50 EUR nesarežģīt dzīvi.

Detektors Poļos nešancē, jo menti sēž mašīnā un šauj tikai ja redz ka kāds reāli "velk", un bliež tiešā tēmējumā.

Arnis76 25.03.2008 14:05

Yetti rakstīja:

Arnis76 rakstīja:

Yetti rakstīja: te pamēģini:

www.uscars.lv/...

Neder... Šādas mašīnas LV ir labi ja 15.

Mok mēģināt šos notirgot kā hanteles???

drīzāk lielākā daļa no tiem 15 būs ibāzuši savu degunu uscars.lv...

Nelaime jau tā, ka iespējas, ka kādam no šiem 15 kā reizi būs nobeigušies tieši priekšējie iekšējie sailenti, ir gauži maza

Arnis76 25.03.2008 14:43

lotomoto rakstīja: hmm...

vispaar kaa shitiem JEEP GRAND CHEROKEE 4.7 ir ar remontiem, vai ir daargi un biezhi luust?

Nav vēl nekas tāds izgudrots, ko cilvēks nevar vienā setā nokaut A ja vispārīgi, protams, gan Jeeps gan jebkurš džips būs dārgāks uzturēšanā. Bet ja pieņemsi, ka džips, ar kuru Tu brauc, nav samosvals, kuram visām bedrēm jāiet cauri bez jautājumiem, kalpos normāli. Viss atkarīgs no tā, kā kopsi savu autiņu. Ko tur vēl teikt?

Arnis76 25.03.2008 14:44

Kamazs rakstīja: Mans vadītāja stāžs ir 6 gadi, šobrīd ir 6 soda punkti (nesen bija 11), braucu kā maniaks, un CP mani paņemot uz 22-23 izteica brīdinājumu.

Ir, ir arī kas labs policijā.

Īstenībā ir dzirdēts, ka CP ir dots rīkojums tagad spiest uz pozitīvām jūtām, nesodīt kur to saprāta robežās var nedarīt etc, un tad nu šie tagad pat protokolus ar brīdinājumiem raxta ārā

Arnis76 25.03.2008 14:52

Nortel rakstīja:

nuhajs rakstīja:

Nortel rakstīja:

lotomoto rakstīja: buut vajadziiba braukt pa slapjiem, pielijushiem (ziemaa arii piesnigushiem) zemes, pljavu un mezha celjiem....

Mans rada gabals paņēma garo 3.0D Patroli ............................. Nekāds caurgājamības etalons jau nav,

Nu ti ļapnul...mož tam radiniekam līkas rokas?

Pret armijas H1 poligonā zudēja. Domāju, ka mazākiem un vieglākiem džipiem arī zaudētu.

Var jau pagaidīt, dzirdēju, nākošgad būšot H2 un H3 ar dīzeli

Arnis76 25.03.2008 17:18

Centis_Nuudele rakstīja:

nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.

Pie Viņiem tiek kontrolēta kolonkas skaitītāja precizitāte.

Nešaubos, bet a/m kompim stipri po cik esi iegāzis bākā 80 vai 70 litrus un cik par to atlocījis

Arnis76 26.03.2008 10:45

Einstein rakstīja: Tikko iepirkts Qashqai. Tā kā nobraukti pagaidām nepilni 300 km, nevaru pagaidām objektīvi spriest par 4x4 īpatnībām, bet, izlasot, Yetti linku, šķiet, ka tā varētu būt, kā tur aprakstīts. Katrā gadījumā, šodien braucot uz Rīgu ar vasaras tupelēm, (lūdzu šajā sakarā pārāk nelamāt ), pilnpiedziņa savu darbu darīja teicami. Auto stabils, perfekta vadība (ghm, nu cik nu perfekta Nissanam var būt, jo, protams, ka varētu vēlēties daudz precīzāku stūri, bet tā, cik zinu, viņiem visiem (Nissaniem) tāda īpatnība). Visādā gadījumā, ja citus varēja redzēt ar staigājošām pakaļām, tad Kaščejam pat ESP Slip lampele neiedegās.

Kad pirku, nebija domāts ņemt pilnpiedziņas auto, bet, kad acīs iekrita Qashqai un tika nolemts viņam par labu, izvēlējos tomēr ar 4x4, lai gan tas, protams, dargāks. Tā teikt, kad jau tad jau; par sliktu nebūs.

Nu jautājums no kurienes tu brauci. Es šorīt ar grand Cheroke ar visām ziemas tupelēm, braucot no Iecavas, jutos slideni...

Arnis76 26.03.2008 10:47

bugs rakstīja: Kad var padalities ar pieredzi Igaunos? Biju Tartu un vinu genialo stavesanas zimju del netisam noravos plaksteri. Interese vai tos ir jega apmaksat un vai man pec kada laika neklauves izsiteji pie durviim

Esi mierīgs, nekas nebūs. kamēr nav vienotas datubāzes, Tevi nekādi nevar izķert vai savādāk izsist piķi. Ja šie nostučīs mūsu menties, sliktākajā gadījumā samaksāsi sodu ejot apskati.

Arnis76 26.03.2008 14:49

Ok, tad kurā kolonkā, pēc jūsu novērojumiem, ir kvaltiatīvākais dīzelis? Neste, Statoil, Lukoil

Arnis76 26.03.2008 15:29

Yetti rakstīja: gadus 4us tikai Lukoils (diesel), LPG vai SN gāze (gāze)...

Lukoils tālab ka labāks ( mazāk rij, labāk iet) par Neste un Statoil vai tālab kā pa ceļam?

Arnis76 26.03.2008 15:55

batka rakstīja:

Master_D rakstīja: visā visumā tas 3.1 VM motori dīzelis ir ateja.

Vai nu benja + gāze, vai arī 2.7 crd.

Pabraucu ar 2,7 crd automatu,nu tads mesls likas.Ja ir manualis tad moška labak.

Šiem manuāļu vispār nav kā sugas. Manuāli var meklēt vai nu Cherokee ( ne grancherokee) vai arī jauno paaudzi - Compass

Arnis76 15.04.2008 11:04

Nortel rakstīja:

Einstein rakstīja: Tu takš pat nezini, ko runā. Davai nopērc vienu rulli to tavu ķīniešu brīnumu un paskaties, kāds viņš dabā ir. Pa tām metinājuma šuvēm viņš pajuks jau pēc gada. Pie tam neticu, ka tur uzrādītie stieples diametri atbilst īstenībai. Un pat ja tā, gan jau ka pusi veido tas pvc.

P.N. tu nelūri kautkādus ķīniešu pakaļdarinājumus. Apskaties tai pašā Latvijas metālā, cik tas žogs maksā. Un tad, ja tomēr neattiek veselas smadzeņu šunas, vari te d.i.rst.

Eksperts..

Muļķības. Ķīnieši ražo visai pasaulei, tādēļ viņiem tas žogs ir lētāks. Latvijas metāls ražo Latvijai un tā īpašnieki grib aizvien labākus auto un plašākas mājas.

Melnās reģipša skrūves Latvijā arī nāk no ķīniešiem. Un ir labākas par bij. PSRS valstu ražojumiem.

Ķīniešu žogs ir ļoti labs un kvalitatīvs, ja lietotājam nav pretenziju pret "vēderiem" žoga vidū. Un stiep to šogu kā gribi, pēc laika atkal ir "puncis". Kas attiecas uz skrūvēm 99.99% no eiropā pieejamajiem stiprinājumiem tiek ražoti Ķīnā. Kas un ka tās pārpako, tas jau ir cits jautājums Vienīgais, ko iespējams vēl ražo neĀzijā ir jaunāko tehnoloģiju ķīmiskie atc enkuri.

Arnis76 17.04.2008 19:18

Uggga rakstīja: un ko ražotājs par to lietu saka?

Ražotājs saka, ka tā atbilst visām EU normām Ražotājs ir President .

Arnis76 17.04.2008 19:21

Kaspersky rakstīja: 150cm antena ar 13 cm magnētu jātur līdz 130kmh. Tādu 8 cm nekad neesmu redzējis.

Nu re, šī ir tipa "mazā", antenas kopgarums ir 87 cm, svars 850 grami ( tik daudz sapratu no spāņu texta).

Klau, a kas notiek pēc 130 km/h? antena aizlido vai sāk lēnām slīdēt?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti