Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
vieplis 03.05.2018 11:22

Stāsts ir par īpašuma bojāšanu, nevis patraucēšanu.

vieplis 02.03.2018 22:41

Tieši tāpat pieredzēts ar 2 aķiem (noname svins un Varta E38), kurus elektrorūķīšu izlēcieni nodzina līdz 2,5V un 2,8V. Abi reanimēti ar CTEK. Pirmais labi kalpo jau 4 gadus (turklāt ar ar ilgām dīkstāvēm un pārsvarā pilsētas režīmā), otrs 1 gadu.

vieplis 03.01.2018 17:17
vieplis 18.12.2017 18:38
vieplis 12.12.2017 14:24

Swed ne vien liedz anonīmus cenas pieprasījumus, bet arī sašaurina iespējamo pieprasītāju loku (jau jābūt bankas klientam) un paplašina faktisko OCTAs cenu (jau jāmaksā par citiem bankas produktiem/pakalpojumiem).

BTA nedeva piedāvājumus nevienam ārējam brokeru kalkulatoram, un BTA lapā poga "pirkt polisi online" nevienā pārlūkā ne vella nestrādāja (negāja uz mērķadresi bta.lv/lv/payments/octa, pārsvieda uz sākumlapu, un visur baneri ar aicinājumiem iet portālā). Varbūt tehniska kļūda tobrīd un man.

Nepārbaudīts minējums. Varbūt BTA tagad kļuvis tāds svarīgs un/vai korporatīvs, varbūt tagad atsijā interneta OCTA-bomžus ( = jebkuru, kurš grib tikai OCTA produktu, un grib lētāk nekā citur) ne vien ar cenu, bet arī ar pieejas procedūru kā swed.

Vai kāds, kas nav BTA klients, ir tagad piekļuvis BTA OCTA cenas piedāvājumu internetā? Kā? Vai "parādot savu pasi" un piekrītot visiem mazajiem burtiņiem iekšā BTA portālā? Lūdzu dalīties pieredzē.

vieplis 12.12.2017 13:41

Tāds, kurā anonīms pieprasītājs var uzzināt OCTA cenas piedāvājumu jebkuram auto, "uzrādot auto pasi" (auto numuru + reģ.apliecības numuru). Pretmetā swed, kurā pieprasītājs vispirms "uzrāda savu pasi" (tiek iekšā internetbankā), un tikai pēc tam var prasīt swed OCTA cenas piedāvājumu.

vieplis 11.12.2017 17:02

Visdārgākais bija BAN.

vieplis 11.12.2017 16:37

Tēviņš gandrīz Rīgā, boņuks nemainīgi dižpadsmit (un bez gadījumiem pēc iepriekšējā pārrēķina, ja tas ko maina), jau ilgi viens apdrošinātājs(if) pa tiešo, skatu 12 mēnešu polises. Saskare ar starpniekiem/brokeriem nekāda, tikai tālāk minētie viņu interneta "OCTA kalkulatori".

2017.g. aprīlī sekmīgi pāršļūcis viena auto OCTAs iegādei (-10% lētāk kā 2016.g.), lasīju šo visu un gatavoju koferi otra auto OCTAi. Aina decembrī, skatot interneta kalkulatorus + swed + esošo internetā pa tiešo:

+40% esošais pa tiešo (jeb +140% visos brokeru kalkulatoros, jeb reālistiskāks +~55% iekš salidzini lv. Reālistiskāks, jo ar tiešo saiti uz esošo apdrošinātāju, bet cenu parāda bez 15% gala atlaides);

+60% divi citi;

+100% trīs citi;

+140% viens cits;

+160% viens cits.

Neuzzināju BTA un Interrisk(Baltikums), neviens kalkulators ar tiem nesakodās, nedeva cenu. Pa tiešo nepārbaudīju. Ievēroju, ka BTA lapa pa tiešo nedod anonīmu kalkulatoru (varbūt kaut ko pārpratu).

Objektīvāk laikam būtu pētīt visus internetā pa tiešo, ja tas iespējams.

vieplis 26.10.2017 20:14

Pieņemu, ka bija domāta saite uz pašu rakstu:

irir.lv/2017/10/17/greizo-prieksstatu-gusta-jeb-nauda-neaug-kokos

vieplis 22.10.2017 18:27

Varbūt tur savādāk nevar, jo tie divi šerifi (viens sarkanā uniformā) uz brauktuves dežūrē vislaik

vieplis 23.08.2017 13:56

Renault de un lv lapās ir ļoti skopa info par ražotāja pamatgarantijas ilgumu ("vaicājiet dīlerim"), bet apakšgalā 2.piezīmē iekš šābrīža www.renault.de/top-angebote.html tomēr atrodams, ka Kadjar ir tikai 2 gadu pamatgarantija.

vieplis 07.08.2017 14:19

Par sadzīvošanu ar auto bez t.rādītāja vispār:

- varbūt tomēr ir atrodams auto vienīgā vai papildu infodispleja izvēļņu dzīlēs (cerams, ka ne uz vienīgā elektroniskā spidometra rēķina); ja nav, tad

- ikdienai droši vien nē, bet vismaz pavērošanai šaubu/problēmu gadījumā: braucot pats varētu izmānīt to temperatūru no ECU kā live data PIDu ar kādu parocīgāku OBD rīku. Piemēram, Bluetooth adapteris + mazs datordzelzis (viedtālrunis turētājā) + OBD softs ar live data iespēju + ideāli, visa notiekošā ierakstītājs OBD softā vai screen video ierakstītājs datordzelzī, vēlākai pārskatīšanai mājās, lai nav jālūr braucot.

- Par dzesēšanas sistēmas pieskatīšanu ar dzirdi pēc ventilatora biežuma - dažiem auto ir ārkārtīgi klusi ventilatori, nesadzirdami pat nakts/lauku klusumā

Par "ko viņi ieekonomē?" Uzreiz neko (varbūt pārdesmit centus). Tas ir tehnisks risinājums darbastundu pavairošanai nākotnē. Mazs, bet stabils un arvien pieaugošs % klientu pēcgarantijā atgriežas un atgriezīsies pie markas dīlera. Mūsdienu dzelža (auto, elektronikas ierīču) pilnā cena = sākumcena + tehniski neizbēgamā apkalpošanas maksa. Šoferim tikai jāstūrē pa ceļu un uz servisu. Dzinēja darbība esot jāpieskata un viss esot jādara tikai apkopes un remonta Profesionāļiem. Temperatūras kāpiens => Check engine/Uz servisu! => evakuators => servisu Profesionāļi, kuri nesavtīgi un lietpratīgi pētīs, kas jūsu bitītei kaiš. Jūsu loma ir tikai uztraukties, KA kaiš (nevis KAS kaiš) un maksāt. Iesākumā par darbstundām, kurās konstatē, ka bija uzkāpusi temperatūra. Tālāk vēl būs jāpēta, kādos apstākļos un kāpēc uzkāpa (testa braucieni, "diagnostika", utt. ar attiecīgām darbastundām).

Garantijas laikā - pats vainīgs, ka nestājies nost uzreiz un nevedi ar evakuatoru. To "ka" faktu konstatē paši Profesionāļi.

vieplis 05.08.2017 12:41

Izmantošu to ciparu "2" izdomātā piemērā ar sadzīviski zemiem skaitļiem.

Piemēram, es dodu jums pasūtījumus un jūs pie manis nopelnat 20t.eur gadā; bet darbu gaitā vienlaikus piesedzu čomus, kuri veic (vai pats veicu) jūsu aptīrīšanu, nofenderējot jūsu tehniku, intelektuālo īpašumu vai jebko ko citu.

Jocīgi, ka jūs šūmējaties par jūsu aptīrīšanu un aptīrīšanu principā (un manu lomu tajā) un "gremdējat" mani, jo es taču ienesu jums 20t.eur gadā.

Ar to gribēju teikt, ka valsts nav recidīvistu brālības kopkase un tiesa vienā personā, kura par noteiktu pienesumu apsvēta pašas valsts čakarēšanu vai citam cita čakarēšanu. Un ir labi, ka nav.

vieplis 13.07.2017 14:15

Par +40 apdzenot. Vieglo pasažieru auto sakarā jāpiemin arī "tanku mode" kopš šī gadsimta sākuma, proti, virsbūves augša kā aizvien mazāka trapece ar aizvien platākiem statņiem un aizvien mazākiem logiem. Iekšējais spogulis pamazām kļūst bezjēdzīgs. Pasliktinās gan pārskatāmība, gan iespējas sajust savus gabarītus. Apdzenot ar mūsdienīgu "tanku", +40 varbūt ir loģiskas sekas paniskam "Kur tas auto ir? Vai jau apdzinu?" Būs jāpažēlojas kādam jaunu auto pārdevējam, varbūt nomierinās pircēju ar padomu, ka apdzīšanas manevra pabeigšanai taču ir domāti uzticamie, nekļūdīgie e-spoguļi (sānu sadursmju novēršanas sistēmas).

vieplis 04.07.2017 14:45

Jā, iauto foruma ekspert, asiņainajam un ekonomiski kroplajam Padomju Savienības komunismam vajag noņemt to "komunisma" stigmu. Jo pribalķikas avju galvās kaut kā jāiedēsta atkarība no kroplā komunisma valsts turpinājuma, “neizbēgamā” atkarība no “neaizstājamās” Krievijas, un vēlme dzīvot pēc tās valsts procesu loģikas. Jo tur esot foršs cars un kārtība (tur neesot nēģeru, neesot geju, neesot bēgļu), un no turienes nākot pasakainas biznesa iespējas - ar mūžīgi garantētu lielu peļņu, viss nopietni un ar vērienu, bez riskiem, bez atkarības, bez pašam nāvējošām blaknēm un pretpakalpojumiem.

Bet ir tehniskas problēmiņas – daži pribalķikas muļķi viebjas par “komunismu”, daži citi šaubās par cara foršumu. Nu labi, to Krievijas caru tad vispār necilāsim. Toties cildināsim cara dvīņus Amerikā, Maģārijā un citur. Komunisma ka?u pārtaisīt par kūku ir sarežģītāk, tāpēc aiznesīsim to “komunismu” prom un piedēvēsim to Vācijai u.c. (divi vienā: komunisms=slikti, komunisms=Vācija, Vācija=slikti, kā jau Gejropa). Vienlaikus spiedīsim uz tieksmi pēc Krievijas parauga foršās “kārtības”, nepārtraukti gleznojot bezcerīgi sapuvušās Gejropas sabrukumu – visur esot nēģeri, bēgļi, sistēmas sabrukums un posts, balto cilvēku ciešanas un tā tālāk. Ierosinājums jūsu turpmākajam darbam – nepiemirstiet izmantot arī citus Krievijas parauga foršās “kārtības” pretmetus, piemēram, šariatu Parīzē un Eiropas Savienības balto iedzīvotāju ciešanas žīdu-lezbiešu-brīvmūrnieku jūgā.

Pats galvenais, maksimāli spiedīsim uz austrumu “unikālajām biznesa iespējām” komplektā ar tās austrumu svešvalodas obligātu ieviešanu savā virtuvē un sapņos.

Iauto foruma ekspert, es neapskaužu, tomēr apbrīnoju jūsu darbu. Nepārtraukts balets ar salto špagatā, un tas viss baleta biksēs. Nojaušu, ka tur sanāk pamatīgi svīst un tamlīdzīgi ciest. Pastāstiet, lūdzu, vai tie baleta bikšu pleķi ir izmazgājami? Jeb tur dod īpašas darba bikses?

vieplis 01.07.2017 14:56

Arī eļļu ražotāji savās lapās mēdz muldēt. Tā kā Honda pagājušās desmitgades A1/B1 ieteikums konfliktē ar ACEA klašu vēlāko pieaugšanu, garantēts sirdsmiers un skaidrība droši vien ir iegūstama, izlasot mazo druku uz Honda izplatīto produktu (laikam 08232P99B1LHE līdz 08232P99B5LHE, ar pieaugošu ciparu aiz "B") aizmugures etiķetēm. Varbūt ir atrodamas bildes kādu Honda forumu dzīlēs (ieskaitot motociklu forumus).

vieplis 28.06.2017 11:35

Ko jūs domājat ar "cenu politiku"? Cenas veidojam mēs (es, jūs, jebkurš); cenu pamatā ir pieprasījums (visu gribam lēti) + priekšstati un aizspriedumi par markām. Šķiet, ka te nav nekāda uzpircēju karteļa ar 100% tirgus kontroli, kurš, ļauni smiedams, aizliedz privātu pārdošanu un uzspiež lētu uzpirkšanas "cenu politiku".

vieplis 22.06.2017 14:08

Jūsu ironija nevietā. Bet (nejauši?) sanāca vareni - gan pateikt NĒ (ar ironisku JĀ), gan uzkurināt prātos jau esošo "JĀ, viss ir samaksāts, nopirkts, sarunāts, sadalīts, otkatots, sablatots. Visi cūkas, jo īpaši šī valsts (ļaunā elite, utt). Citādāk nav un nebūs. Tāpēc pašam nav vērts darboties savādāk. Esmu gudrs, tādēļ noliekšos 90 shēmu/blatu/apjāšanas sistēmas priekšā un kodīšos vistreknākajā shēmu/blatu/apjāšanas burkānā. Pie sāpēm pieradīšu, toties nākotnē noteikti pats dalīšu tos burkānus."

Pat ja jums sanāca nejauši, par šo noteikti vismaz 9,6 centi. Es arī gribu. Lūdzu, iedodiet kādus kontaktus. Konkurences nebūs, jo esmu švakulis, es tikai tos vienkāršos par 6,3 centiem gabalā, piemēram, izprovocēt "suņa refleksu" (suņa, kas skrien līdzi, rej un kož spieķos). Es nemācēšu ar NĒ-apgalvojumu panākt JĀ-refleksu. Es nemācēšu žonglēt ar mušpapīra tematiem un jēdzieniem (kā jūs žonglējat ar "nēģeriem", "aziātiem", bēgļiem un tā tālāk). Pat nemēģināšu, jo esmu neveikls, man noteikti sanāktu šitā - www.iauto.lv/forums/topic/24539-domajiet-ko-rakstat

Es arī nemācēšu s%du pasniegt kā kūku. Es nemācēšu pacietīgi 6-reiz pasniegt saprotamas, labas kūkas un 7-ajā piegājienā nāvējošu s%du pasniegt kā vislabāko kūku. Un, ja kāds acīgais uzkasās, pārsaukt to s%du par lieliskiem austrumu saldumiem.

Tātad, nebūšu jums nekāds konkurents. Tāpēc lūdzu, lūdzu, iedodiet fermas kontaktus. Man steidzami vajag alus ciskai. Varbūt jūsu sirdi atmaidzinās šāda intīma atzīšanās - mums noteikti ir kas kopīgs. Arī es gribu izaugt par cienījamu ekspertu cienījamiem klientiem:

vieplis 22.06.2017 0:40

Cik jūsu troļļu fermā maksā par vienu ie%irdienu forumā? 6,3 centus? Vai par linkiem uz ķeburiem un svešādām skaņām dod vairāk? Un cik par nopietnāku meistarstiķi (rakstu skaistu A, lai panāktu sū%īgu mērķi X)? Vai maksā vairāk, ja atslogo fermu (ja bliež no budžeta iestādes darba datora)?

Man tagad nav klientu, gribu piepelnīties. Vai ferma Rīgā Ceru, ka tur laiž iekšā ar alus cisku un sviedrainām padusēm.

vieplis 21.06.2017 14:56

Papildinot un nedaudz citējot Nortel. Nevajag, jo:

(1) tikpat kā nav luksoforkrustojumu, kuros visu diennakti nemainīgi ir sarkanais + šķērsceļš ar nekādu vai vieglu satiksmi. Lielākoties ir mainīgas plūsmas, piemēram, rīta plūsma uz priekšu uz darbu, dienas plūsma visos četros virzienos, vakara plūsma atpakaļ no darba. Un plūsmas mainās arī gadu gaitā.

(2) Pietiekoši garu papildjoslu izbūve ir salīdzinoši dārga vai tehniski neiespējama. Ja gadu gaitā plūsmas mainās, tad papildjoslas izbūves izdevumi ir bezjēdzīgi (no es=>valstij un valsts=>man viedokļa. No "apgūšanas" un "nopelnīšanas" šaurā viedokļa, protams, savādāk).

(3) Bez papildjoslas - ko darīt taisni braucošajiem?

(4) Gan ar papildjoslu, gan bez papildjoslas - pastiprināsies agresija un izpildīšanās ("es gribu, man ir tiesības", "es gribu, man vajag"). Pastiprināsies arī neloģiska un bīstama izvairīšanās no agresoriem vai iztapšana tiem. Agresija ir un būs, jo daļa braucēju savu rīcību pret apkārtējiem un savu rīcību satiksmē balsta uz saviem iemīļotajiem (vai pat vienīgajiem) mācību līdzekļiem no civilizācijas šūpuļa - no Urlostānas videoreģistratoru izlasēm, no dažiem kanāliem Urlostānas TV autorizētā izplatītāja Lattelekom piedāvājumā.

(5) Papildjoslu izbūves izdevumus labāk iekrāmēt gudrās luksoforu sistēmās, kas strādā atbilstoši plūsmām - gan dienas ietvaros, gan gadu gaitā. Varbūt sanāk dārgi, toties ar atdevi ilgtermiņā.

vieplis 20.06.2017 23:09

Mans tēvs iešļūca pensijā pirms n-padsmit gadiem, auto ir "parastais", un šis ne sūdzas, ne mokās . Bet nākas redzēt citus vecīšus, kuri tiešām mokās. Šķiet, ka mēs šobrīd nevaram (es nevaru, jūs nevarat) pilnvērtīgi spriest par to, vai nopietna vecuma blaknes un vajadzības ir absurds.

vieplis 20.06.2017 11:15

+1 par ērtu iekāpšanu/izkāpšanu. Ļoti svarīga nianse, ja auto bieži izmantos cilvēki mūža mierīgākajos gados. Izkāpšana/iekāpšana gana lielos "parastajos" auto (ar ietilpīgiem saloniem, bet zemu iekāpšanu) ir acīmredzami mokoša pat šķietami žiperīgajiem.

vieplis 16.06.2017 15:52

Par sviestu. "Ironija = Izteiksmes veids, kad zobgalīgi pasaka pretējo domātajam; izsmejoša zobgalība." (avots - www.tezaurs.lv/#/sv/ironija)

vieplis 13.06.2017 20:20

"Latvijai paredzētais brāķis". Par šo, lūdzu, konkrētāk. Kuras markas, kura modeļa auto paralēli pārbaudījāt? Vai salīdzinājāt abus jaunus jeb abus (maz)lietotus? Cik simttūkstošus ar katru nobraucāt? Kā izpaudās brāķis Latvijai paredzētajā auto, salīdzinot ar to otro?

vieplis 13.06.2017 13:06
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti