Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
edijz 27.01.2009 22:19

Nu ja, tāpēc jau mazsvara pilnpiedziņa bija pirmajās pozīcijās.

Hm.. aber 95'tai Sabīnei ir tāpat kā 9k, ka purngals nepārdomāti smagāks un baigi velk taisni, ja pienācīgi nekoriģē pakaļu ar roceni, vai tur jau pārdomātāks izsvarojums?

edijz 27.01.2009 21:16

Un ja vēl purns smagāks par pakaļu (lai arī piekrauts bagāžnieks ar sūdiem līdz augšai), tad tā priekšgala tendece turpināt taisnvirziena kustību līkumā nav tīkama... Bet par kopējo svaru ej nu saproti. Brīžiem liekas, ka šādus ledainus līkumus ar veco labo supervieglo escortiņu tiešām būtu ērtāk ņemt. Bet varbūt arī nē..

edijz 27.01.2009 16:23

Es ar par to pašu! Bet redz, Kindzulis domā citādāk...

edijz 27.01.2009 16:17

Kindzulis rakstīja: spoleetaajus MB nah sestdien... jamie ar sabeigs visu ar saviem bezmotoriem un nepiedzinjaam

Domas gan dalās, priekšas vai pakaļas piedziņa skaitāma par nepiedziņu. Es sliecos teikt, ka pirmā.

edijz 26.01.2009 22:04

Un es parakāšu sludinājumus par radžotām riepām... jo ar pabrauktām vissezoniecēm ir pilnīgā tirsā. Plus vēl kārba bez pāris robiem, degoša tcs/ctrl lampiņa (garš stāsts, bet nav rāviena ne sūda) un, nenoliedzami, itin līkās rokas, kā rezultātā prieka no tās braukšanas maza. Eh. Bet riepas dabūšu un būšu klāt.

edijz 15.12.2008 1:49

VWfans rakstīja: Tagad ārkārtīgi izdevīgi ir pirkt Hyundai-Matrix ar automātisko ātrumkārbu par 12300 eiro:

Ak jel, tak šito lasa arī bērni un sievietes! Nu nav nekā diži izdevīga un pavisam noteikti ne baudāma, pērkot no salona svaigu mazauto... Eh.

Man prieks bija lasīt rindas, kur topika autors izteicās par colta un yaris testa braucieniem. Heh.

edijz 11.11.2008 14:38

kanna rakstīja: Man dikti niez rokas kādreiz paņemt no kaimiņa auto soda kvīti un pielikt pie savējā

Šitais neder. Esmu pāris reizes redzējis, kā Eksporta ielā (pareizāk sakot Republikas laukumā, tur kur tas bruģētais ceļš un visi liek mašīnas kā pagadās) motopeles bāž degunu pie plākstera un pēta. Vienreiz arī dzirdēju frāzi "hah, re kāds gudrinieks, aizbāzis kvīti aiz stikla atkal!". Jo tur viena un tā pati ekipāža braukā visu laiku uz riņķi un viņi tak atcerās apmēram, kam uzliek kvīti un kam nē. Un ja pēkšņi kaut kur tizli ir nomesta svaiga mašīna un ar kvīti logā - viņi iedomājas palūrēt. Es jau arī vienreiz taisījos šitā pamēģināt... Jau minētajā vietā ielas galā var nolikt kādas divas mašīnas it kā priekšā pārējām (tas gan netraucē tām pārējām izbraukt), bet tas, protams, ir pret CSN - jo teorētiski ielas vidus. Es gan tur nelieku nekad uz ilgu laiku, bet gadās nomest uz piecām vai desmit minūtēm, ja jāieskrien birojā un tūlīt jābizo tālāk. Un tad nu vienreiz uzlika kvīti 5 minūšu laikā, lai gan es nācu jau atpakaļ ar birojā paņemto stāvvietas caurlaidi rokās, lai brauktu noparkot mašīnu. A šiem pofig, alkatīgie cūkas.

edijz 06.11.2008 1:42

ValdisM rakstīja: pazīstu džeku, kam Hansabanka iedeva 96000 eiro kredītu pie tā apstākļa ka džekam oficiālie ienākumi ir minimālā alga uz pusslodzi -t.i. 80Ls pirms nodokļu nomaksas.

Jautājums ir, kad tas bija. Pēdējā laikā varētu neiet cauri. Laiku atpakaļ jā - ka tik kaut kāda nauda apgrozās pa kontu, pofig, no kurienes viņa tur parādās. A tagad ne tik sen atpakaļ runājot par iespējamo kredītu mājai, hanzene atbildēja, ka viņi vairs kreisos ienākumus nu nekādi nevarot rēķināt klāt, lai cik regulāri tie būtu. Un man it kā ir arī oficiāli puslīdz pieklājīgs piķis, nav tā, ka tur minimālā alga vai kaut kas tamlīdzīgs.

edijz 02.11.2008 18:57

Pag, ja pēc papīriem paredzēts tāpat ir 98, tad kāpēc būtu jāsatraucas, ka tagad pa virsu 95 ieliets 98? Nē nu labi, kokteilis nav laba lieta, kā saka profesors Batarejšķiks.

Otrkārt, kāpēc tiek liets 95, ja papīros ir 98? Mani novērojumi liecina, ka ar 98 samazinās patēriņš, kā rezultātā tā cenas starpība starp abiem nav nebūt tik krasa, lai uz to censtos ietaupīt. Pie tam ir jūtams, ka motoram 98ais arī garšo labāk.

edijz 31.10.2008 18:24

Hm.. neesmu skatījies. Bet nezinu, cik objektīvs šis mērījums varētu būt, ja ļoti nesen tika rauti aķis nost un attiecīgi viss resetojās laikam.

edijz 29.10.2008 16:02

Uzlikt jau var turbīnu tam bezturbo monstram... bet jāņem vērā, ka tur nāksies uzlikt vēl čupiņu visādu pričendāļu, vadus laikam arī vilkt jaunus, kompi, utt. Es te laiku atpakaļ meklēju normālu kuzavu, kurā iebāzt savu turbomotoru. Skatījos arī uz neturbo donoriem. Un tad beigās nospļāvos, kad pamanīju, cik bezturbo zem haubes patukšs un cik daudz ko man nāksies tur vilkt pa jaunu. Nav jau neizdarāms.. bet paildzina procedūru. Labāk točna tūlīt nopirkt turbosaabu un tam iekrāmēt visu vajadzīgo no sava esošā.

edijz 29.10.2008 8:57

Mhm, un tas, ka Volvo ir piecus gadus vecāks arī neko nemaina, tāpat pārsit Reni ne vienā vien punktā. Paies nemaz ne tik daudz gadi un abi būs vienā stāvoklī. Un tad vienu dienu Reni varēs izmest, bet Volvo vēl brauks. Gluži kā djureselu zaķu reklāmā.

kasinsh79 rakstīja: Bet kā tas SAAB patēriņš mainās, iebraucot Rīgā

Tas ir nenormāli atkarīgs no ikdienas maršrutiem un to laikiem. Ja jābrauc no Rīta uz darbu ļoti laicīgi caur korķiem pāri tiltiem un vakarā mājās arī tūlīt pēc darba laika beigšanās plkst. piecos - tad ir tirsā. Tad uz 15 litriem vari droši rēķināties un šis autiņš tev pakaļas pārvietošanai uz darbu un atpakaļ neder. Es parasti braucu uz centru ap desmitiem, kad korķis pierimies, pa dienu apkārt baigi nevizinos, vakarā braucu mājās pēc septiņiem, ne ātrāk. Ja kur citur jābrauc pa dienu, tad arī cenšos izvēlēties laikus, kad nav kaut kur jādirn štopē. Rezultātā mēneša vidējais nekāpj virs desmit litru atzīmes. Tas ir baigi sūdīgi? Tagad pēdējās trīs darbadienas braucu uz darbu astoņos (patēriņš 15 vismaz), atpakaļ vakarā pirms astoņiem (ap 7 litri), vidēji tāpat tas ir 11 - kas man nebūt nešķiet necilvēcīgi daudz. Bet kā jau teicu - viss no šofera un viņa maršrutiem atkarīgs. Tāpēc mērīties ar patēriņiem savā starpā nav īsti korekti. Objektīvi būtu tad, ja es paņemtu Getz`u un nedēļu braukātu kā man ierasts, tajos pašos laikos, protams, arī minot tik pat sirsnīgi, kā ierasts.

edijz 28.10.2008 16:03

VWfans rakstīja: Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.

Tu to laikam esi jau lasījis, bet es atkārtošos. Taisīju eksperimentu ar Saab 9000 2.3T 225 lopi 340 ņūtoni grieze @ 1800 apgriezieni. Maršruts Rīga-Madona. Uzliku kruīzu uz 100kmh pēc spidometra, kas reāli nedaudz virs 90. Mašīnā divi cilvēki, bagāžniekā tikai subs un šādi tādi intstumenti. Iebraucot Madonā kompis rādījā vidējo 5.2 litri. Sākumā kādu brīdi pat turējās 4.9, bet tad nāca vairākas normālas apdzīšanas ar Saab`am piederošos paātrinājumu. Tiesa, nemetot robu vai divus zemāk, bet apdzenot ar to pašu piekto - un tici vai nē, bet jaudas viņam ir gana, lai ar piekto robu no 100 līdz 120-130 uzvilktu pienācīgā tempā - protams, ja vien nav kaut kāda ekstremālā apdzīšana, tad gan jāmet uz ceturto. Un tā visu ceļu - maksimāli maz mīņājot pedāli. Secinājums - neba jau mašīnas ir neekonomiskas, bet šoferu braukšanas stils. Un kāda mārutka pēc jābrauc ar nemotoru, ja jaudīgāks auto ar lielāku motoru pie zināmiem nosacījumiem var dabūt to pašu patēriņu. Ja es brauktu ar 90kmh pēc spidometra, tad pie labiem laika apstākļiem gan jau arī augstāk par tiem pieciem litriem neuzkāptu. Neticami, bet fakts. Ak jā - atpakaļceļā braucu ar konstantiem 120kmh uz spidometra, ceļš tukšs, laika apstākļi brīnišķīgi, iebraucot Rīgā vidējais 6.2. Da kaut 7 litri, tas uz kopējo ceļu izmaksas palielina minimāli un nav arguments braukšanai ar knapi kustošu opeli. Labi, pofig, brauc, ja sirdij tuvs, bet man metas nelabi, lasot tā opeļa cildināšanu.

VWfans rakstīja: Secinājums - ar maziem motoriem nevajag apdzīt saspringtās situācijās, kad ir šaubas, vai var paspēt !

Un redz, ar normālas jaudas mašīnu tev nebūtu jāšaubās tiksi garām fūrei vai nē. Var jau teikt, ka nav nekur jāskrien un var braukt mierīgi, nafig tā lielā jauda vajadzīga (ārprāc virs 150hp autiņi vispār ir monstri), bet ir reizes, kad pa priekšu velkas fūre uz tiem 70-80 un tu tak nebrauksi viņai nopakaļus n-tos kilometrus. Apdzīsi tak. Un tādā brīdī ir jauki, ja tev ir neliela jaudas rezervīte. Mjā, bet vispār sasmējos ne pa jokam par to, cik ilgs laiks tev bija vajadzīgs, lai saprastu, ka pie apdzīšanas ar nemotoru var sanākt mēsli.

edijz 01.10.2008 17:17

Kasetes adapteris tik tiešām maķenīt labāk skan. Bet vislabāk ir dabūt maģa shēmu, atravēt viņu vaļā, pielodēt īstajā vietā vadu - t.i. uztaisīt pašrocīgi ieeju un spraust klāt iPodu.

edijz 01.10.2008 17:15

Mdā, interesanti.. divu detaļu krāsošana un tik vien tās naudiņas. 50 Ls par detaļu un 30 Ls par taisnošanu? Imho krāsošanas cenas tagad ap kādiem 70-80 Ls turās. Nu, ja grib, lai tiešām kvalitatīvi. Es teiksim nezinu, vai būtu gatavs pa 50 Ls ko tādu darīt.. slīpēt, špaktelēt, vēlreiz slīpēt, gruntēt, slīpēt, pirkt krāsu, uzmanīgi un smuki nokrāsot. Nu paldies.

edijz 01.10.2008 2:03

VWfans rakstīja: 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.

Nu, un cik maksā vecs, bet labi uzturēts Vento un cik svaiga Meriva? Vento droši pieskaitam vēl kaut kādu summu remontdarbiem, lai viss būtu otļično savests kārtībā un tāpat sanāks lētāks, vai ne? Cik soļaras var ieliet pa šo starpību un cik kilometrus nobraukt? Cik maksās apkopes svaigai Merivai un cik padsmit gadus vecajam Vento? Vecajam Vento kasko vispār vajag? Cik liela ir ķīseļpatēriņa atšķirība - 5.2 vs. 6.2? Cik procentus no savas sākotnējās summas zaudē tava jaunā Meriva ik mēnesi?

Vari pat neatbildēt - tie tik tā, retoriski jautājumi. Bet ideja vienkārša - joprojām nesaprotu jēgu pirkt jaunu sūdmobīli no salona, kurš pēc pāris gadiem maksā pusi no savas summas. Visās reklāmās skandina - kāpēc maksās vairāk, ja var dabūt to un to par to pašu cenu? Un tu lūk saki, ka vecs Vento neatpaliek no Merivas komforta ziņā. Un zini - piekritīšu. Ja jau tik ļoti piedomā pie nenormālas ekonomijas, tad pareizi rēķinot sanāk, ka izdevīgāk ir tomēr ar palietotu auto braukt. T.i. nevis tikai braukt, bet arī pierēķināt iegādes un uzturēšanas izmaksas klāt. Tas, protams, nenozīmē, ka jābrauc padsmit gadus vecu auto, nu, kaut to pašu Vento. Nebūt nē. Brauc kaut ar to pašu Merivu, ja jau tik ļoti patīk, tikai pastāsti, kāpēc nevar pirkt divus gadus pabrauktu un par krietni pieklājīgāku ciparu? Vai arī tu tomēr neuzticies šī mazā monstra izturībai un baidies, ka kāds cits īpašnieks būs paspējis pa diviem gadiem nokaut to vāģi līdz nepazīšanai?

Un tās bailes palūrēt uz "dārgākiem" brendiem mani arī dažkārt dzen izmisumā. Izklausās pēc tipiskā vidusmēra letiņu mietpilsoņa - ko nu es, kam ta man tādu mersi/volvo/saabu/bmw/etc, man jau pietiek reku ar šito geculīti, manas vajadzības apmierina, manu pakaļu transportē. C`mon, braukšanai ir jābūt ērtai! Autiņam ir jābūt ņipram - ne baigam gonkojamam, bet dinamiskam un viegli vadāmam. Tas nav tikai komforta vārdā, bet arī drošības. Un drošība pirmā vietā, piekāst ekonomiju! Nu neturēs tie getzuļa un merivas dzelži to, ko var izturēt cits autiņš. Lai visuvarenie debesu spēki liedz iespēju to pārbaudīt, taču jābūt gatavam uz visādiem mēsliem. Attiecīgi - es labāk ņemu palietotu vecāku autiņu, bet labas šķirnes, nevis kaut kādu kartona kaste, kas nošpaktelēta un nokrāsota. Savedu kārtībā un braucu dziedādams. Un izmaksas neatšķiras.

edijz 30.09.2008 2:36

Negribu sameloties.. bet vai stūres pirksts nebija zem 10 latiem pie Scantecha? Ventilatora relejs - jauns jā, maksās kā pienākas. Bet citai tāda gada mašīnai ar klimatu nemaksās tikpat vai līdzīgi? Pie tam - kas liek pirktu jaunu? Var iebāzt lietotu pa pārdesmit latiem. Man 9000`am nosvila tas ventilatora relejkastīte - viss remonts tur bija viena sūda tranzistora (daži lati) pārlodēšana (paša spēkiem vai kādam veiklu roku īpašniekam pa cēneri uzprasīt, lai izdara). Salona filtrs Scantech katalogā ir 9.5 Ls - tikko palūrēju - nevis 20. Turbīna tik tiešām nav nosaucama pār vārgo punktu Saab`am - tikai par viņu vajag rūpēties. Nebērt grīdā, pirms ir nedaudz iesilusi, neslāpēt tūlīt pēc bēršanas. Eļļa - neviens jau neliedz liet lētāku. Nav jau tā, ka tas Saab`a motors kaut kā īpaši atšķirtos no citiem, ka šim obligāti vajadzētu labu eļļu, kamēr citu brendu auto var mierīgi izturēt arī lētāko pieejamo. Taču par skādi labāka eļļa nu galīgi nevar nākt. Ne Saabam, ne citiem auto.

Ā, un par turbīnas vajadzību - noteikti vajag, saab`s bez turbīnas nav saabs!!! Esmu braucis ar 2.3 un 2.0 bezturbīnas 9k benzīniem - omg omg, sajūta kā vecā volgā. T.i. ripo jau forši, bet rāviena nekāda, pat ja iemin līdz grīdai. Nav brīnums, ka cilvēks, kas kādreiz dzīvē ar tādu izbraucis, nospļaujas un saka - phu, nu i nafig man tādu mašīnu. Jo viņa mazais civics, iegriežot pulksteni sarkanajā zonā, iet labāk. Un var piekrist. Tāpēc tikai un vienīgi ar turbīnu - saab`am viņa ir vairāk griezes palielināšanai, labākai dinamikai, nevis lielajiem zirgiem. Uzlikta, lai palielinātu braukšanas komfortu ar dinamisku cēlienu arī pie zemiem apgriezieniem - ar kādiem visbiežāk jau arī tiek braukts.

edijz 25.09.2008 10:45

Mjā, ja tā sāk domāt, tad par to cietuma graujošo ietekmi var piekrist Rolandam.. Ja divi gadi nosēž ar zekiem kopā, tad diez kas nav - iznāc ārā, sieva par tevi jau sen aizmirsusi, naudas nav, atliek vien variants meklē iepazītos cietuma čaļus un bīdīt kopā štelles.

Bet varbūt nevajag nekādus divus gadus? Man domāt, ka ar nieka 3 mēnešiem būtu gana pietiekami, lai cilvēkam pārietu jebkāda vēlēšanās atkal atgriezties zonā. Un pa 3 mēnešiem jau TIK graujošs iespaids nebūtu. Varbūt.

Par izmaksām - man kā godīgām nodokļumaksātājam kaut kā pofig. Ja tagad pēkšņi vairs neliktu nevienu uz sutkām par šmigu, tad reāls ietaupījums manā maciņā no tā nerastos. So, man nav žēl, ka kāds tur 15 dienas parij putru pa manu naudu. Protams, to naudu varētu kur citur novirzīt, bet nu c`mon, pilnīgi bez soda arī nevar. Tad jau vispār sanāk, ka nevar sodīt - naudas nevienam nav, ko samaksāt, ķurķī likt nevar, jo tas dod pamatīgu psiholoģisko belzienu, runāt pa labam ir jēga tikai ar reto.

Emm... bet piespiedu darbi valsts labā gan varētu strādāt. Tikai tā nepārspīlēti. Lai nav tā, ka cilvēks atstrādājot valstij, nav spējīgs vairs pamatdarbā neko izdarīt un attiecīgi ģimenei kādu naudiņu sagādāt. Lai no rīta iet uz savu veco darbu un pēcpusdienā stundas trīs teiksim parukāt valstij. Un tā katru dienu gada garumā. Ja apnīk, ir izvēles iespēja - iet labprātīgi aiz restēm. Un tur nu retais gribēs. Un norīkot visu to baru pie ceļu būves, pie riktīgiem melnajiem darbiem. Un nesakiet, ka to ceļu kvalitāte no tā mazināsies.

edijz 25.09.2008 10:31

www.tvnet.lv/...

- ja cilvēks sadzerās un vāra šitādus mēslus uz ielas, tad gan ar pirmo reizi tiesības uz mūžu nost un arī aiz restēm bik pasēdēt...

Bet uz cik deram, ka gadījumā, ja mūsu banānzemē šādu trādirīdi izraisa kāds labā amatā esošs cilvēks vai ari kāds ar labiem galiem, tad nepaies ilgs laiks, lai šis atkal brauktu plus valsts atmaksās viņam soda naudu un vēl kompensāciju par moraļņikiem iedos.

edijz 18.09.2008 16:01

smaidiigais rakstīja: kārtējais gadījums no sērijas - likums ir stulbs, es viņu nepildu, sods jau tikai piečuks)

Nē, ar likumu viss ir kārtībā, stulba ir pārējo satiksmes dalībnieku attieksme pret jebkuru, kam M burts pakaļā pielipināts. Protams, šī attieksme ir gana labi saprotama - pārlieku daudzi instruktori dzen pārlieku biezā satiksmē savus apmācāmos, pirms tie ir iemācījušies normāli turēt stūri un neraustīties par katru sīkumu. Un nesakiet, ka tikai reālā satiksmē audzēknis var kaut ko iemācīties. Nekuja. Es saku, ka viņam vispirms kārtīgi jāizprot, kā to mašīnu veikli manevrēt. Vispirms apmācība no sērijas "drošas braukšanas skola" lidlaukā un tad uz ielas. Un sākumā mazas.

edijz 18.09.2008 13:35

farruhs rakstīja:

edijz rakstīja: Bet ar to vienu alu ribās es pavisam noteikti auto vadu labāk neka pilnīgi skaidrā. Noteikti neatbalstu tādu "viena alus iedzeršanu" un sēšanos pie stūres. Ja dzer, tad dzer veselu kasti un stūrē uz nebēdu. Cūka, tu!

edijz 18.09.2008 13:34

Par to mūža sodu arī, manuprāt, nedaudz pārspīlēts. Un vēl no vienas promiles sākot. Pieļauju, ka dažs labs regulārais lietotājs no rīta uz pohām to vienu promili var arī lāga nesajust. Protams, nosodāms jau ir fakts, ka cilvēks iepriekšējā dienā ir kārtīgi pļāvis un no rīta cer, ka viss būs izgājis pēc sūda 5-6 stundu gulēšanas. Tak ne vella. Bet c`mon, vai tāpēc tiesības uz mūžu nost? Nu visādi tak var gadīties cilvēkam, bet vai tāpēc jāizčakarē turpmākā dzīve? Par atkārtotu >1 promili teiksim gadu divu vai kaut piecu laikā gan varētu būt kāds štengrāks sods. Par auto vadīšanu bez tiesībām + vafelē arī manis pēc var dot liegumu uz mūžu. Ok, teiksim līdz promilei liegums uz pieciem gadiem vai kaut visiem desmit, no kādām divām promilēm uz mūžu. Jo ja reiz tev tā jau nav tiesības un ienāk prātā piedalīties ceļu satiksmē, tad kaut proties kaunu un brauc skaidrā. Taču ar sodiem vien būs par īsu. Tas varētu ietekmēt tos, kam tāda apsēšanās pie stūres vafelē sanāk puslīdz "netīšām". Bet ne jau regulāros beztiesību alkostūrmaņus. Tiem tak pofig, atsēž sutkas, vālē tālāk. Tur tik tiešām drīzāk palīdzētu nopietns kriminālais pants, momentā ķurķī pie zekiem uz pāris gadiem. Nevis n-tās tiesas n-to mēnešu garumā un iespējas reāli aiz restēm nemaz nesēsties. Jo redz sieva, bērni jāaprūpē.

edijz 18.09.2008 13:18

Mieganības un noguruma detektorus. Es jau sen saku, ka pārguris cilvēks ir bīstamāks par citu, kuram ir 0.52 promiles. Pirms kaut kādas nedēļas braucu mājās tā ap pusnakti. Biju kaut kādu neforšu puņķi saķēris, bija pirmā kritiskā diena ar superaugsto temperatūru un nenormāli sūdainu pašsajūtu. Braukšana praktiski autopilotā notiek, viss tāds sireāls sāk izskatīties un telpas izjūta zūd. Bet nu plkst. tā ap pusnakti jau, no darba mājās kaut kā jātiek. Un redz`, šitādā stāvoklī es drīkstu braukt. A tukšā dūšā izdzerot vienu alu nē - pastāv tomēr iespēja, ka arī pēc atkārtotā mērījuma būs virs 0.5. Bet ar to vienu alu ribās es pavisam noteikti auto vadu labāk kā ar 39 grādu temperatūru! P.S. Pavisam noteikti neatbalstu tādu "viena alus iedzeršanu" un sēšanos pie stūres. Ja dzer, tad dzer, ja stūrē, tad stūrē.

edijz 17.09.2008 0:33

Es vienreiz skatījos - sods vai tik nebija kaut kādi pieci lati vai brīdinājums. Un, ja audzēknis nekādus mēslus nav vārījis uz ceļa un satiksmi nav traucējis, tad īsti nav jau pamata likt sodu. Jo M zīmes ideja tak ir brīdināt pārējos CSN dalībniekus, ka reku pa priekšu brauc viens pagaidām neko neprotošs mūjābelis. Taču, ja tas mūjābelis nav tālu no vadītāja apliecības iegūšanas, noteikumus zin teicami, stūrē kā pienākās un nevienam netraucē, tad neredzu tam M burtam lielu jēgu. Jo nav vairs vajadzības nevienu apkārtējo par kaut ko brīdināt. Tad jau drīzāk manam opim vajadzēja brīdinošu zīmi uz jumta pēdējos desmit gadus. Tnx god, beidzot viņš ir metis pie malas stūrēšanu - bet tam bija vajadzīgs neliels starpgadījums. Līdz tam - es tak vēl varu!

edijz 16.09.2008 20:23

Es kaut kā pēdējās reizes dresējot māsai stūrētprasmi, labāk vispār nelieku to M burtu. Jo tas ir kā likts - kā M burts logā, tā katrs sevi cienošs mūsu banānzemes šoferis centīsies aizlīst garām par katru cenu. Lai arī apmācāmais nebūt nebrauc raustoties pa maliņu un ar zemāku ātrumu kā pienāktos. Brauc gana ok, labāk par lielu daļu pendžu un ne tikai. Bez M burta viss kā pienākās, citi tevi uztver kā līdzvērtīgu satiksmes dalībnieku. Un audzēknis tad var arī normāli mācīties, nevis skatīties, kā visi lido garām. Protams, tā var darīt vien tad, ja tas apmācāmais kaut necik prot stūrēt un neapjukt CSN grāmatā neaprakstītās situācijās.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti