Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
edijz 29.08.2008 12:23

Lietoju LMT Formula28. Praktiski visiem draugiem, paziņām un darba kolēģiem ir LMT, tāpēc izmaksas uz citiem tīkliem kaut kā maz satrauc. Nesen sēdēju un rēķināju, vai ar tele2 brīvo tarifu nesanāktu lētāk - ja nebūtu man ceturtais atlaižu līmenis, tad lats vai divi lētāk sanāktu (kā nu kurš no dažiem pēdējo mēnešu rēķiniem). Bet ar atlaidi un pieskaitot tele2 vēl numura noteicēju, sanāca nedaudz lētāk. Un, pat ja būtu to dažu latu ietaupījums, es ļoti šaubos, ka pārvāktos pie tele2. Cik esmu pēdējā laikā zvanījis uz visādām zivīm vai arī pats no tele2 trubas zvanījis - nu nav tā sakaru kvalitāte tāda, kā LMT. Pieļauju, ka vienkārši sagadīšanās neskaitāmas reizes pēc kārtas, drīkstat apstrīdēt manus pieņēmumus.

edijz 18.08.2008 16:24

Damn, Ideots laikam nejokojas un tur tiešām ir fotoradars. Bet kurā pusē? Ok, es baiiiiigi neskrēju, bet turējos smuki ar visiem kopā - t.i. uz 90 kmh.

edijz 18.08.2008 15:40

Cikos ta Ideots redzēja tur to radaru? Es pirms kāda laiciņa braucu uz TA pāri tiltam un nupat tik atgriezos. Un kaut kā nemanīju. Vai arī pārāk ātri braucu.

edijz 15.08.2008 9:38

Es arī neiebraucu, kāds topika pirmajam postam sakars ar atsaldētību. Bremzes un nemākuļi brauc ar visu brendu autiņiem. Pats arī esmu redzējis dažu labu opi pie izrūsējuša un knapi kustoša 2.0 bezturbo 9k stūres. Bet tas tak tūlīt nenozīmē, ka ar šo auto marku brauc tikai un vienīgi tādi! Un nemākulība nav gluži tas, ko es saprotu ar terminu atsaldētībā. Varbūt sagadīšanās, bet bembji man gana biežāk kaut kur iespiežas priekšā vai uztaisa asu, neprognozējamu manevru, nekā citu marku autiņi. Bet tāpat es neko sliktu nesaku par bmw kā tādu, ir ok autiņš. Un arī par visiem vadītājiem neko viennozīmīgu teikt nevaru. Tiesa jāatzīst, ka atsaldētiem slāvu izcelsmes lohiem tik tiešām ir tendence pirkt tieši bmw..

edijz 28.07.2008 12:46

Ja nemaldos, pirku degvielas sūkni pa 45 latiem. Nomaiņa diez gan vienkārši izveicama saviem spēkiem. Tik vien, ka vajag piemeklēt pareizo štrumentu un vēlams ar prātu, ne spēku darboties.

edijz 11.06.2008 9:53

Pāris pieklājīgāka izskata bildes:

photos.fotki.lv/...

photos.fotki.lv/...

edijz 10.06.2008 16:26

Auto aizdzīšanas dislokācijas vieta un aptuvenais laiks - Vecmilgrāvis, 21:00, 09.06.2008 līdz plkst. 12:00, 10.06.2008.

edijz 02.06.2008 16:11

Vajag noorganizēt labdarības fondu, kas nodarbojas ar kruīzsistēmu implementēšanu opju mašīnās. Ir cilvēki, kuri vienkārši neprot braukt vienmērīgi bez elektronikas palīdzības.

edijz 23.05.2008 13:50

ValdisM rakstīja: Starp citu es jau sen Tuļika vietā izvēlos Boņuku (nu parasti gan Hektoru). Tā kvalitātes/cenas attiecība Tuļikam neietilpst nekādos rāmjos. Par tuļiku ir daudz labāki dzeramie nopērkami pa 10ls,

Jū, Hektors ruļz. Pa piečuku litrs, ar kolu un ledu garšo visnotaļ labi un fenomenālā kārtā no rīta nekādas galvas sāpes. Ok, no tuļika/jamesona/jackija arī nav ne vainas no rīta, bet tā cenu starpība...

edijz 13.05.2008 14:04

Vispār ir kāds pants, kur definējās, kur sākās zaļā zona un ko ar to saprot? Jo ir bijis tā, ka ceļam nomale praktiski nekāda, apstāties radusies nepieciešamība uz ilgāk kā tikai pačurāšanu, tāpēc iebraukt metru pusotru nost no ceļa zālē. Un CP`istiem tas nepatika.

Tāpat arī ar braukšanu pie dabas krūts - kā lai saprot, kur tas meža celiņš ir tiešāms celiņš un kur jau sākās zaļā zona? Jo tas, kas ilggadīgas auto sliedes vēl nenozīmē, ka tiešām tur var braukt.

edijz 30.04.2008 19:15

uupis rakstīja: Nu tad ko tu darīsi sekojošā situācijā. (reāls gadījiens) Jaunieši no rajona atbrauc uz Rīgu patusēt. Auto novieto parkingā. Viss tiktāl OK. [..]

Es šitā arī vienreiz gulēju pie Strēlnieku laukuma. Biju it kā nolicis tur vāģi ar domu, ka mājās braukšu ar taksi un pirmdienā ar tramvaju uz centru. Biju ap astoņiem vakarā izdzēris 3x 50ml viskiju. Gan pirms tam biju ēdis labi, gan pēc tam pelmeņos pariju vēl. Pēc tam dejoju kādas trīs no vietas. Ap trijiem naktī izdomāju, ka jādodas mājās. Rēķinu - nu bļin, 7 stundas pagājušas kopš tiem 150 gramiem, nu būtu tak jābūt ārā jau visam. Bet nu drošības pēc davai pagulēšu pāris stundiņas. Protams, piedarbinu, jo paliek auksts, atlaižu savus mīkstos beņķus kārtīgi, uzlieku klusu mūziku un aizmiegu. Nejauši nokrācu visas trīs stundas, so, alkohols nu 100% bija pa nullēm tikmēr. Bet tas es tā no rīta tikai sāku domāt, ka es esmu arī vairākas reizes tiešām normālā vafelē gājis uz savu mašīnu pasēdēt, paklausīties mūziku, kamēr lētais taksis atbrauc. Un būtībā menti varētu mani izvilkt no autiņa un piešūt lietu, jo ej nu pierādi, ka tev pat prātā nebija to auto kustināt.

edijz 28.04.2008 23:57

Gregers rakstīja: EDIJZ!!! Degviela nedeg!!! Tikai tvaiki! Ja sūknis bāka sauss tad gan var uzraut, bet manuprāt tur skābekļa par maz lai riktīgi uzblieztu!

Nu par to jau arī ir stāsts - kad bāka ir praktiski tukša, tad taču pastāv iespēja, ka parādās skābeklis un parādās arī tvaiki.

edijz 28.04.2008 17:35

Ak jā. Es kad mainīju sūkni un tīri ziņkāres vadīts veco sadalīju pirmreizinātājos, tad secināju, ka tur ir visnotaļ prasts motoriņš ar oglītēm - un nekādas dižās izolācijas. Tad nu radās jautājums - tur dzirksteles nekad neparādās? Man tas salikās tāds bīstams risinājums - vilkt strāvu vislabāk degošajā auto nostūrī. Tiešām nekad nekas uz īso nevar saiet?

edijz 28.04.2008 17:29

Biju dadzīvojies līdz 20 km atzīmei uz Saab 9k. Bija paredzēts atbraukt vēl līdz darbam uz centru un tad brīvā brīdī pārskriet pār Vanšu tiltu līdz Kuršiem (tur degvielas karte un jaukt dažādu DUS beņas nepatīk). Pie darba rādīja 10 km, pāri tiltam tur kādi 2 km varētu būt. Bet, braucot slīpumā augšā, noslāpa. Skrēju uz Statoilu pirkt kanniņu ar beņu, lai tiktu tomēr tilta otrā pusē. Plus pēc pāris dienām nosprāga degvielas sūknis - hvz, varbūt sagadīšanās, bet katrā ziņā tukšgaitā sūknim rūkt galīgi nav veselīgi. Ja vien ir iespēja, zem 20 litriem cenšos nelaist līmeni.

edijz 12.04.2008 9:41

Baisulis rakstīja: Un visa sistēma sabrauks hava'jā, jo-es savu auto varu dot jebkuram, kā firmas īpašnieks. Vienu dienu viens brauc,otru dienu cits. Un kā drošīnasim?? Loģiski,brauks drošināt tas,kuram lielāka BM klase.

Tāpēc jābūt tā, ka apdrošināts ir pie stūres sēdošais tips un ar pliku vadītāja apliecību ir pa īsu. Tikai atkal parādās problēma - ja nu es uz vienu dienu gribu iedot vāģi pastūrēt sievai (jo pats esmu totālā vafelē un viņa mani ved mājās), bet, tā kā šī stūrē labi ja reizi mēnesī, tad nav jēgas pirkt apdrošināšanu visu laiku. Teorētiski varētu būt tā: ja gribi, tad brauc bez apdrošināšanas, bet šmuces sataisīšanas gadījumā tevi izpakaļo un piedzen kā no privātpersonas skādes novēršanai nepieciešamos līdzekļus. So, vari izvēlēties - apdrošināties un braukt dziedādams vai taupīt kapeiku un raustīties. Taču strādātu šitais tikai teorētiski - reālitātē kaudzēm mūjābeļu brauktu bez apdrošināšanas cauru gadu un pēc avārijas uztaisīšanas no viņiem enivej nevarētu ne kapeiku izspiest.

edijz 11.04.2008 9:26

Obanā, es pirms tam biju pilnā pārliecībā, ka zivteles kaut kādi homo puikas līmē virsū savām tačkām

edijz 13.03.2008 15:39

Ir iekrājusies čupa ar kartridžiem no krāsaina lāserprintera LaserJet 2605. Reku šitādi: Q6000A (black) - 6 gab., Q6001A (cyan) - 3 gab., Q6002A (yellow) - 4 gab., Q6003A (magenta) 3 gab. Lietoti visi vienu reizi. Uzpildīt maksā veselus 25 latus, taču tas ir uz pusi lētāk kā jauns. Par dabu vajag rūpēties, tāpēc ārā mest gluži neceļas roka. Kartridžu pieņemšanas kantorus nepiedāvāt - vismaz lielākajiem kantoriem tieši šitais modelis neesot vajadzīgs.

edijz 01.03.2008 19:09

Nu, es agrāk kaut kā nebiju manījis, ka kāds baigi slikti par Saab`a dzelžiem attiecībā uz pūšanu izteiktos. Tikai tik, cik dzīvē biju redzējis - brālēna tēvam divi 9k, brālēnam tagad viens - nevienam ne miņas no kaut kā brūngana. Manējam gan bija viena arka uzburbuļojusi, bet ej nu sazin, vai nav dauzīta bijusi. Bet tas, ko vakar skatījos vienu - aprūsējis no visiem galiem. Tak neba viņam visas daļas bijušas dauzītas un pēc tam taisītas.

edijz 01.03.2008 18:05

Man ir tādas cerību izsīkums iestājies, ka arī ar sarkanu esmu gatavs braukt.

Ir kāda bilde? Ir iespējams kaut kur Rīgā uzmest aci? Kaut šodien. Vai rīt.

Un kāds motors šim? Redz, es te vienu skatījos ar 2.3 bez turbo. Pavēru haubi - tur baigais tukšums. Ok, var jau pārlikt VISU no savējā, bet slinkums čakarēties. Tur visādu vadiņu iztrūkums tam bezturbo un tml. Lai gan, ja kuzavs būtu oukei, apdomātu.

Vakar divus skatījos eksemplārus. Uj. Nezināju, ka Saab var šitā sākt rūsēt. Ok, saprotu, ja viens spārns pēc dauzīšanas rūsē, bet otram aparātam vispār pleķi visās iespējamās vietās. Skatījos un nespēju noticēt.

edijz 29.02.2008 13:29

Sūdīgi ir tas, ka man nav īsti ar ko apbraukāt tagad šrotus. Otrkārt - vienu kuzavu + durvis biju jau atradis, bet cilvēks grib kādus latus 350. Par nodīrātiem bleķiem. Un tai pat laikā reku sludinājumos gadās pa kādam verķim cenā ap 600 un gan jau arī pa 500 atdotu. So, izdevīgāk tak paņemt tādu patstāvīgi ripojošu, plus tur vēl šis tas notirgojams būs. Ok, varbūt štrunts ar finansiālo pusi - bet pliku kuzavu man līdz savai garāžai grūtāk aizstransportēt, nekā ripināmu dampi.

edijz 27.02.2008 13:36

Paņēmu Saab vairāk vai mazāk kā tādu pagaidu variantu. Bet pietiek iekāpt, pabraukt - un saproti, ka tas tik ir dampis. Dupsim ērti, aizraujošs paātrinājums, utt. Un sirdij tīkami ir tieši vecie sābuči, iekāpjot 9-5 es vairs nejūtos kā 9k. Tas gan nenozīmē, ka nepaņemšu 9-5 Aero kā nākamo, lai gan vairāk gribētos ideāli sakoptu/saķīlētu to pašu 9k. Vienīgi, tā kā šis paliek ar viens retāks auto, būs žēl ikdienā braukt. Tā pat kā vecā pīle nenormāli pievelk, vienīgi ar galīgu grabažu braukt negribās, taču labi sapostu katru dienu dzīt arī nevelk.

edijz 01.02.2008 12:15

Tos, kas brauc pa stāvvietu visiem garām. Laikam. Nezinu, jo neesmu ne reizi viņus tur sastapis, phu phu phu. Bet es pats arī mēdzu no Eksporta ielas puses braucot šad tad gandrīz jau pašā galā paņemt pa malu pāri līnijām garām tam lohu baram, kas ir braukuši pa pirmo joslu un pēdējā brīdī nolēmuši līst uz tilta. Jo man vajag zem tilta. Var jau, protams, gudri tirst, ka var tak redz piecas vai septiņas minūtūtes pagaidīt, kamēr desmit mašīnas saspraksies sev vēlamajā joslā (jo ne jau katrs laiž), bet nu.. Tur iederētos trešā josla, kas atdalās pa labi no esošās pirmās vai kaut kas tamlīdzīgs. Jo gaidīt, ka paliks mazāk gunārstaipītaju krutos vāģos, kuri pirms paša tilta taisa pirmā rindā štopi ar ieslēgtu kreiso pagriezienu, ir naivi.

edijz 28.01.2008 14:06

Kolumbs: jā.

edijz 28.01.2008 13:35

Jū, tumšādaini tipi arī tusē par tramvajiem daudz visās diennakts stundās. Un cik tad es te ar to trambuli esmu paspējis pabraukāt, bet enivej gana ir redzēts. Piedāvā ķēdītes, telefonus, gredzenus, pulksteņus, stāsta, ka tikko no cietuma iznākuši un vajagot naudu lidmašīnas biļetei, un tamlīdzīgas basņas. Protams, nevajag vienkārši atbildēt jau uz pašu pirmo jautājumu, vispār skatīties virsū nevajag - tad tālāk nepiesienas. Bet žēl skatīties uz tiem ļautiņiem, kam prāta trūkst un viņi ielaižas garākās pārrunās. Ir manīts, ka tantuks gados iedod vienam arābveidīgajam divus latus, lai viņš kopā ar saviem pacaniem tiek līdz lidostai. Nu jā, bet ne vienmēr ir tik viegli atsieties. Te pirms kāda mēneša vienu vakaru braucu mājup, piesēžas klāt kaut kāds gruzīns. Tā un šitā, esot ķēde, ko tikai pa 15 Ls atdos. Es it kā sākumā mēģinu sarunās neielaisties, bet šis grūž savu ķēdi man feisā. Nu, lai neizraisītu lieki agresiju, nolemju pārmīt pāris vārdus. Galvenais neizskaties noraustījies! Es saku - da nav man naudas, redz, es ar trambuli braucu, jo mēneša beigas un nav naudas benzīnam. (Reāli gan es torīt nebiju pārliecināts par promiļu neesamību asinīs, tāpēc auto atstāju pie sētas.) Šis skatās uz manu telefonu (es tobrīd sēdēju, google.readerī rss`us lasīju), prasa, cik par to var dabūt - es saku, da vecs sūds redz, klitors izļodzījies, slēdzas ārā, bača netur - tādu pat lombardā neņems. Kad n-to reizi atbildu, ka man nav ne kapeikas, lai viņa sasodīto ķēdīti pirktu un arī nevajag man īsti, šis pāriet pie citas taktikas - iebiedēšana, sākot pļurkšķēt, kā esot tikko centrā vienam biezajam iedevis pa purnu un to ķēdi atņēmis. Telefonu arī esot atņēmis, bet to jau lombardā atdeva tūlīt, ķēdi neesot gribējuši ņemt. Klausos, smaidu, sak` pissdatijs pacans tu esi, tēloju, ka man ne kripatu nav mīziens. Bet īstenībā ir, šamie tomēr divi un, lai arī es par pusgalvas tiesu garāks, šie neizskatās tievi un tizli. Un izkāpt jau nav kur, bet galapunkts tuvojas. Jau izpīpēju rīcības plānu - sist pēc skata naskākajam taisni pa purnu, tad ļooooooti ātri skriet -, bet paveicās, šamiem pieturu pirms galapunkta atcerējās, ka jālec ārā, tak Vitaljik te dzīvo.

edijz 28.01.2008 12:30

Fak, ņemu savus labos vārdus par džimbuli atpakaļ. Vakar pagadījās vagonā viens nočurājies onka.. ej tiiiiirst, man acis tecēja ārā. Šis sēž vienā galā, vesels bars ļaužu otrā galā. Biju jau pirms tam piedzīvojis reizes, kad pa visu vagonu jūtams kāda indivīda smārds, bet nu šitais bija vienkārši ekstrēmi - tu spied ciet degunu ciet, mēģini aizrautīgi lasīt grāmatu, bet smaka caur muti rauj elpu ciet... Un pēdējais trambulis, nevar pat īsti ārā izkāpt un ar nākamo braukt, skaidra nauda kabatā taksim arī nav. Beigās enivej divas pieturas pirms galapunkta izkāpu, lai neapvemtos.

Otrs stāts par šodienas rītu. Braucu uz darbu, lasu grāmatu. Iekāpj čalītis viens, nokompostrē biļeti, sēž un ņurca to biļeti. Jau centrā esot iekāpj kontrole un sāk šim pirst virsū, ka tā esot veca un izmazgāta biļete, tāda neder. Šis saka - tak palūriet uz cipariem - reku šodienas datums, laiks, lūk šitā kompostiera numurs, tak pārbaudiet. A kontrolieriem mīkstais, tik turpina tirst, ka neko nepārbaudīs un tas tak acīm redzams, ka biļete ir veca un mazgāta. Nu nez.. Varbūt jāpamēģina - varbūt tiešām var tos uzdrukātos ciparus mēģināt mazgāt nost un sist pa jaunu virsū.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti