Itkā veca diskusija, bet tā kā atklāju robus savās CSN zināšanās tad likās interesanti...
Man tuvāk liekas tā to abu punktu (102. un 84.) un brauktuves interpretācija, kurā drīkst braukt pa sliedēm lai nogrieztos pa kreisi. Lasot CSN sanāk ka nokāpjot no trotuāra tu nonāc uz brauktuves (pilnīgi po tramvaju vai bezsliežu transportlīdzekļu). Tajā vietā sanāk viena brauktuve starp trotuāriem, kur vienā pusē ir bezsliežu transportlīdzekļu josla, bet otrā pusē tās nav un brauktuve beidzas ar pretējās kustības virziena tramvaja sliežu klātni. Tajā virzienā kur ir braukšnas josla tramvaja josla ir pa vidu un līdzarto krustojumā jānogriežas pa kreisi no tramvaja sliežu klātnes.
Viņi ir nôjūgušies, kam tur traucēja tas kreisais vai apgriešanās pretējā virzienā... A mest riņķī var droši, jo ja viņi ķer uz neatļautu kreiso, tad stāv uz Kalnciema ielas un neredz kas notiek uz slokas un otrādāk (+ ja viņi ir ieciklējušies uz kāda konkrēta pārkāpuma fiksēšanu, tad ir kā rubeņi riesta laikā, vari 50m attālumā jebkuru bezpriģelu darīt bet viņiem tikai viena doma...) Sanāk ka skatīties vajag nevis uz zīmēm kas mainās bezjēgā un mērkaķa ātrumā, bet gan uz policijas mašīnu un policistu atrašanās vietu un ņemt to vērā savos manevros.