Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
ZZXX 19.05.2008 20:29

3A3 rakstīja:

Arnis76 rakstīja: Tēma aktuāla vasarai tuvojoties. Aktuāla ne tālab, lai brauktu, bet tālab lai tieši nebrauktu šmigā. Ir idejas kur un kādi alkometri ir iegādājami, cik tie uzticami.

Man te mēģināja ieteikt šo www.neoshop.lv/... Ir kādam pieredze?

Man ir šitāds aparāts un manam čomam līdzīgs modelis. Abi pirkti Anglijā, viens par otru 10GBP dārgāks. Abu aparātu atšķirības rādījumos 1:5. Kurš rāda pareizi - hvz. Man gribas ticēt, ka manējais.

Vajadzētu nokalibrēt, bet neesmu vēl painteresējies, kurš to var izdarīt.

Aparātus kalibrē Lienes ielā 28 2.stāvā. Man arī ir,bet reizi trijos mēnešos vajag obligāti kalibrēt,jo citādi jau sākās,ka pēc vakara padsmit aliem no rīta septiņos nav pat 0,1...A reāli ta ir un vairāk par 1.

ZZXX 20.05.2008 20:59

Arnis76 rakstīja:

Pirmais rakstīja: lielie biznesa klienti ir piesieti tur caur kartēm, grāmatvedību uttt

nereāli ir boikotēt staķiku

Par biznesa klientiem tās ir muļķības. Piem. Neste piedāvā pilnīgi tādu pašu pakalpojumu kā Staķiks, Lukoil arī. Pildies mēnesi, mēneša beigās atnāk rēķins un atskaite par visām kartēm. kas, cik, kur. Tā kā piesaiste staķim ir tikai mīts...

Nav Tev taisnība. Ja jau Tev ir savs uzņēmums,tad drošvien zini kāda ir litra cena pastāvīgiem klientiem(firmām) ar Statoil karti. Un kāda man jēga braukt uz Nesti,ja tur sanāk dārgāk?

ZZXX 26.05.2008 21:05

gonzalless rakstīja: Manam A6 peec pusass gumijas mainjas tagad deg ABS un ESP lampinjas. Nevari liidzet?

Es Tev līdzēt nevarēšu,bet man tieši tāda pati figņa reizēm izpeld busam.Un kas interesanti,šīs abas lampiņas uzpeld pilnīgi vienlaicīgi. Reizēm pietiek noglušīt un no jauna piešķilt-vairāk nav,tad pēc kādas nedēļas atkal...

ZZXX 30.05.2008 22:18

Gribētos no P.Timrota uzzināt kāda tad ir miglas spuldzīšu jauda,ja reiz tā ir "ievērojami lielāka" ??!! Cik līdz šim zināju bremzēm ir 21 vats un migleniekiem arī ir 21,vismaz man tā bija iepriekšējiem(kādiem padsmit) autiņiem,nu bet Timrots jau ir gudrāks...

ZZXX 30.05.2008 22:20

Es runāju par aizmugurējiem migleniekiem.

ZZXX 21.07.2008 21:35

Personīgi nav,bet čoms ar tādu braukā jau otro gadu. Mainījis principā ir tikai kolodkas,eļļas un siksnas. Varbūt,ka paveicās,bet pirka no nepazīstama ar it kā 190 tkm noskrējienu(varbūt pat īstu) Pirmā skate jau bija,otrajā piekasījās par lampu augstumu un vienu izpūtēja stiprinājuma gumiju-tas arī viss.

ZZXX 06.08.2008 20:11

M77 rakstīja: Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.

Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.

Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.

Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).

Ir viens labs dižeļspečuks Baložos,vairāk gan ņemas ar Fordiem,bet varbūt arī Tavs variants derēs-tel.29542747-Jānis.

ZZXX 18.08.2008 19:34

Autiņš pēc skata nav slikts,arī cena ir ne pārāk liela. Noskrējiens aptuveni varētu būt ap 500tkm spriežot gan pēc gada,gan tā ka pēc 150 tkm auto nav jāpārkrāso.Ak jā,pats ar dažādiem Tranzītiem esmu nobraucis aptuveni 450-500tkm,tā kā šādu tādu mņeņije imeju. Hadene vienkārša un bieži nejūk,motors(brīnos kāpēc Tev nav ar turbīnu priekš šī gada) ne īpaši ņiprs,bet labi lec ziemā. Galvenā problēma šiem auto ir RŪSA!! Pats jau labu bri'di braukāju ar 2000 + tranzītiem,kas arī rūsē,bet ne tik traki. Vecajiem atkal patēriņš mazāks..

ZZXX 18.08.2008 20:06

LyNx8 rakstīja: Gribēju piebilst - gribēju no Ford centra ņemt 2002. gada Tranzītu - tipa, ja jau pie viņiem uzturēts, tad būšot labs. Figu - norūsējis vājprātā, slēdzenes normāli nestrādāja un vispār bija ar caurumiem jumtā, jo refrezerators noņemts... Paveicās pēc tam šito oranžo atrast.

Nu pašam Ford centram refridžirātors jau nebūs bijis,tā kā tas drošvien ir kādas firmas vāģis uz kura ir vālējuši2-3 šoferi bez brīvdienām... Pašam tagad ir 04 gada Tranzīts (pirkts no nulles Latvijā)-nu rūsiņa jau šur tur parādās ,bet nevar pārāk brēkt,plus mīnus visi viņa iespējamie(nejaukt ar Tourneo) navaroti,ne pārāk rijīgs un atliek tikai braukšanas vaina.

ZZXX 19.08.2008 19:20

Sandis_UR rakstīja: A ko visppār tauta domā oar Transītiem kas nāk no 2001 gada līdz 2006

Metu acis uz aptuveni šādu suchen.mobile.de/...

For transit Euroline, un vēl vai kads var patiekt cik šim te euroline ir attālums starp pakaļējām riteņu arkām (pasažieru versijā).

Un kā ar remontiem, kur labāk remontēt un kādads ir galvenās izmaksas un iespējamie defekti. iekš carsurevey lasīju, ka ir problēmas ar sajūgu un sūkni.

Vēl ir doma par alternatīvu suchen.mobile.de/...

Kā nu Tev teikt..?? Kā autiņš,ja neskaita rūsēšanu visādā ziņā ideāls. Pats ņemot no nulles pie nobrauktiem 170tkm izņemot eļļu,filtrus un priekšējās kolodkas(ā vēl dažas izdegušas spuldzītes) mainījis nēēsmu neko. Skati nesen izgāju-problēmu nav. Bet ņemot Tevis pieminēto variantu ar pusļimonu-nu nezinu....Skaidrs,ka tas nav patiesais nobraukums busam. 18 tkm gadā ar dīzeli nav reāli.. Vēl neliela problēma ir aizmugurējo durvju eņģes,kurām ar laiku iepatīkās grabēt. Par arku platumu varu Tev uzrakstīt rīt,izmērīšu. Par Reņiem daudz nezinu,ir dzirdētas probzas ar elektību.

ZZXX 20.08.2008 21:37

Sandis_UR rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: A ko visppār tauta domā oar Transītiem kas nāk no 2001 gada līdz 2006

Metu acis uz aptuveni šādu suchen.mobile.de/...

For transit Euroline, un vēl vai kads var patiekt cik šim te euroline ir attālums starp pakaļējām riteņu arkām (pasažieru versijā).

Un kā ar remontiem, kur labāk remontēt un kādads ir galvenās izmaksas un iespējamie defekti. iekš carsurevey lasīju, ka ir problēmas ar sajūgu un sūkni.

Vēl ir doma par alternatīvu suchen.mobile.de/...

Kā nu Tev teikt..?? Kā autiņš,ja neskaita rūsēšanu visādā ziņā ideāls. Pats ņemot no nulles pie nobrauktiem 170tkm izņemot eļļu,filtrus un priekšējās kolodkas(ā vēl dažas izdegušas spuldzītes) mainījis nēēsmu neko. Skati nesen izgāju-problēmu nav. Bet ņemot Tevis pieminēto variantu ar pusļimonu-nu nezinu....Skaidrs,ka tas nav patiesais nobraukums busam. 18 tkm gadā ar dīzeli nav reāli.. Vēl neliela problēma ir aizmugurējo durvju eņģes,kurām ar laiku iepatīkās grabēt. Par arku platumu varu Tev uzrakstīt rīt,izmērīšu. Par Reņiem daudz nezinu,ir dzirdētas probzas ar elektību.

Paldies,

Vienk ir nepeiciesams auto kuraā vjadzības gadījumā var iebāzt industriālo konteineri, un brīvdienās braukt atpūtā. Diemžēl t4 multivan attālumi starp arkām ir 1,1 m (industriālais konteineriisaptuveni 1.2x1.2), arī pa priekšējām durvīm konteineris neiet.

Arku platums pasažieru Transīta versijai ir 1,26m,tā kā Tev vajadzētu tā knapi,knapi derēt.

ZZXX 21.08.2008 20:14

Sandis_UR rakstīja: ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?

Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?

Man ir 04.gada transīts ar astoņām vietām kopumā,tas ir priekšā man ir divi normāli ,apsildāmi beņķi ar podlokotņikiem. Trešā rienda,ja kas ir salokāma uz priekšu vai arī vienkārši bez uzgriežņu atslēgas izņemama-nu tas jau paša darbs,skrūvēm ir pārgrozāmās ručkas.Autiņam ir 2,0 litru turbo dīzelis,kas ir spējīgs pa taisni attīstīt + -162km/h. Vēl ir kondiška,autonomka,elektro logi,spoguļi,protams centrālā un siģene. Ā ir arī oriģinālie miglenieki. tas nu tā divos vārdos...

ZZXX 21.08.2008 20:22

SANDIS_UR Ja par remontiem,tad manuprāt vislabāk un visdrošāk Baložos pie viena pieredzējuša čoma. Ja vajag būs čeki ,garantija,utt. Par detaļu dārgumu nemāku teikt-kā jau pieminēju šim autiņam neko īpašu darījis nēēsmu,iepriekšējos trasītus pilnībā apmaksāja darbs,tāpēc cenas mani īpaši neuztrauca. A telefons šim ir 29542747-jānis,ja kas pazvani un labi nokonsultēs. Šis,konkrēti ar Fordiem,ņemas gadus~15...

ZZXX 22.08.2008 17:44

Sandis_UR rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?

Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?

Man ir 04.gada transīts ar astoņām vietām kopumā,tas ir priekšā man ir divi normāli ,apsildāmi beņķi ar podlokotņikiem. Trešā rienda,ja kas ir salokāma uz priekšu vai arī vienkārši bez uzgriežņu atslēgas izņemama-nu tas jau paša darbs,skrūvēm ir pārgrozāmās ručkas.Autiņam ir 2,0 litru turbo dīzelis,kas ir spējīgs pa taisni attīstīt + -162km/h. Vēl ir kondiška,autonomka,elektro logi,spoguļi,protams centrālā un siģene. Ā ir arī oriģinālie miglenieki. tas nu tā divos vārdos...

Tev veel vecais TDE motors? Jeb jau jaunais TDCi? Kāds patēriņs un vai otro sēdekļu rindu arī var izņemt ārā?

Būs laikam jāaizbrauc uz kādu placi un jāpatestē, tik žēl ka iekš LV pārdošanā neredzēju nevienu tādu versiju, kādu es gribu ņemt.

Man zem kapota stāv DURA TORQ DI . Par Tevis minētajiem motoriem tādu TDci Transītos nēēsmu dzirdējis. Patēriņš,ja nepārsniegt 105 ir ap 7,2 bet ja braukt kā atļauj motors no 8-9. Tas viss ieskaitot arī pilsētu,lai gan pilsētā,lai cik tas jocīgi nebūtu,viņš ēd drusku mazāk. Tā bija arī ar iepriekšējo Trani. Otro sēdekļu rindu arī var izņemt,ja tik dikti vajag,bet salīdzinot ar trešo tās vairs nebūs 3,bet gan padsmit minūtes. A, par arku atstatumu Tev nedaudz sameloju-man ir ielikti polsterēti siltinātāji-skaņas glušītāji. paņemot tos nost un mērot starp oriģinālajām pasažiernieka plastmasas arku apšuvēm ir pat 1,38m. Motors eļļu neēd,vienīgais es to mainu nevis pēc 25 tkm,ķa teicis ražotājs,bet pēc +- 10-12.,jo autiņu rīt netaisos pārdot un pieredz šāda tāda ir.

ZZXX 24.08.2008 7:34

Sandis_UR rakstīja: Skatoties pēc mobile.de , tad 2.0 d tranzitam ir divu veidu motori. Viens ar 101zs suchen.mobile.de/... un otrs ar 125 zs suchen.mobile.de/...

nezinu kaa pie mums viņus apzīmē.

Nēēsmu skatījies,kā apzīmē mobile.de,bet cik zinu,tad pie mums ir pat cētri šo motoru varianti. Šie uzraksti atrodas tieši zem vadītāja un pasažiera durvju trīstūrīgajiem stikliem. Piemēram-100T300,tas nozīmē 100 zirgu motoru un autiņa modeli(šajā gadījumā pasažiernieku),jo vārds Transīts ir ļoti vispārējs. Motori var būt ar 85,90,100 un 125 zirgiem. Man ir simtnieks un nevaru žēloties. Nav jau Ferrari,bet ne arī žigulis.

ZZXX 24.08.2008 17:13

Kindzulis rakstīja: atljaushos palabot... ciparinjsh aiz T ir pilnaa masa... shiniii gadiijumaa 3tonnas ....

Domāju,ka šajā gadījumā Tu kļūdies,jo doķos pilnā masa ir 2880kg,bet čomam ,kam zem stilla ir uzraksts 280 pilnā ir 3100.... Par motoriem drošvien tā arī ir,kā jau rakstīju man ir di.

ZZXX 25.08.2008 19:37

Sandis_UR rakstīja:

Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi

Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?

Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..

ZZXX 26.08.2008 19:50

Sandis_UR rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi

Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?

Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..

Tiem 2.4 TDCi arii ir siksna?

Un vai TDi motoriem var likt virsuu chipu?

Čipu likt var noteikti divlitrīgajiem di-vnk par to pats esmu interesējies. Par 2,4 nezinu,bet tas jau tāpat priekš busa iet stipri labi (ir braukts). Par siksnu 2.4 nezinu,esmu dzirdējis,ka ķēde,bet neņemos apgalvot. Vienīgais 2.4 nevienā zemajā,īsajā pasažierniekā oriģināli iekšā nebūs!!

ZZXX 27.08.2008 21:06

Par pilnajām masām precīzi nepateikšu-pateicu to ko zinu,bet piekrist negribās...Kam tad atbilst T280?? Domāju,ka tas tāpat kā iepriekšejiem ir modelis,jo ko tad prasīsi veikalā?-man lūdzu šaru tranim ar pilno masu +- 3tonnas???

Čipu liekot jauda pieaugs par aptuveni 30 zirgiem. Izmaksas ap 300LS.

ZZXX 04.09.2008 19:27

Nesaku noteikti,bet vai tik tā nebija ACB hondiņa ,vismaz Saulkrastu apvedceļa būves laikā???

ZZXX 16.09.2008 20:41

Velomens rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

Velomens rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

arba rakstīja:

parādi pasaules kartē vietu kur 20 h var konstanti ar 120 km/h nobraukt

.

Daudz vietas pasaulē,kur vilciens ir spējīgs uz šādu varoņdarbu

Te ir iAuto nevis iVilciens, tāpēt es runāju par auto.

Ja drīkst par iVelo, tad šeit pat Latvijā ir brauktas 30 stundas konstanti uz 18km/h!

Bet ar auto uz 120....pa jebkuru ovālo trasi (ASV tādu daudz)

No manis divas kastes alus(Pēc Tavas vēlēšanās kāds),ja parādīsi,ka ar riteni vari nobraukt 30 stundas pēc kārtas,bez apstājas kā var saprast pēc Tava komenta,uz 18km/h. Sekošu Tev ar autiņu uz maiņām ar sievu,lai neiemigtu, Ja nenobrauksi-degviela un kāds visīts no Tevis. Savukārt,ja tās stundas ir ar pārtraukumiem,tad arī varu palielīties ar tādu pašu rezultātu.

ZZXX 17.09.2008 19:56

kuka rakstīja: UN vai man buus jamekee zinaatnieku ilgi un ruupipgi veiktie peetiijumi ka a;lkohols iedarbojas uz katru cilvekeu ljoti induvidaali un atshkjiriigi - pie tam vienadas devas ar iedarboties dazhaadi uz to pashu cilvekeu atkariibaa no vinja noguruma, kad u ncik vinjsh ir eedis un guleejis ut.t. Ne pa velti shtatos ir zinaams vienkaarsh kuistiibu kompleks ko policis liek izpildiit vadiitajam lai adekvaati novertetu nevis vinja promiles bet vinja speeju reagjeet uz apkaarteejo pasauli !

Es varu iziet uz deriibaam ka es 1,25 promilees automashiinas vadiishanas precizitaatee, aatrumaa un drushuma aizdraaziihu 90% vaditaajus kuriem ir mazaaka nekaa gadu pieredze piestuures. Es shiniis promilees esmu gatavs seesties pie datorspeelem un jebkluraam simulaacijaam untestiem un izpogaat vairaak nekaa 67% (2/3) no nejaushi atlasiitiem pilniigi skaidriem cilceekiem ! UN par to tagad man buus jaamkasaa 5 shtukas un jaatdod tiesiibas uz visu dziivi !?!? Iditisko likumu zinjaa Latvija jau tapatas ienjem vienu no pirmajama vietaam Eiropaa man taa shkjiet ...

Nezinu ko Tev likt pretī derībās,bet uz pohām ar 1,25 Rīgas satiksmē ar noteikumu ,ka jābrauc normāli ,nevis pa pirmo rindu uz 60 Tu zaudēsi. Ja svaigi ierāvis,tad protams par visiem simts piekrītu. p.s. nerunāju uz dullo-ir kartu trasēs braukts dažādos stāvokļos un redzēti apļa laiki,nu dažreiz gadījies arī pilsētā.

ZZXX 17.09.2008 20:08

Velomens rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Velomens rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

Velomens rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

arba rakstīja:

parādi pasaules kartē vietu kur 20 h var konstanti ar 120 km/h nobraukt

.

Daudz vietas pasaulē,kur vilciens ir spējīgs uz šādu varoņdarbu

Te ir iAuto nevis iVilciens, tāpēt es runāju par auto.

Ja drīkst par iVelo, tad šeit pat Latvijā ir brauktas 30 stundas konstanti uz 18km/h!

Bet ar auto uz 120....pa jebkuru ovālo trasi (ASV tādu daudz)

No manis divas kastes alus(Pēc Tavas vēlēšanās kāds),ja parādīsi,ka ar riteni vari nobraukt 30 stundas pēc kārtas,bez apstājas kā var saprast pēc Tava komenta,uz 18km/h. Sekošu Tev ar autiņu uz maiņām ar sievu,lai neiemigtu, Ja nenobrauksi-degviela un kāds visīts no Tevis. Savukārt,ja tās stundas ir ar pārtraukumiem,tad arī varu palielīties ar tādu pašu rezultātu.

Nav vēlmes atkārtot...

www.hawaii.lv/...

www.adventurerace.lv/...

Visu cieņu šim,bet vai Tu esi tas Krišjānis. Ja esi mans piedāvājums paliek spēkā,ja nu nē,tad lielīties ar to ko paveikuši citi ir nu tāāā...

ZZXX 17.09.2008 20:08

Velomens rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Velomens rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

Velomens rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

arba rakstīja:

parādi pasaules kartē vietu kur 20 h var konstanti ar 120 km/h nobraukt

.

Daudz vietas pasaulē,kur vilciens ir spējīgs uz šādu varoņdarbu

Te ir iAuto nevis iVilciens, tāpēt es runāju par auto.

Ja drīkst par iVelo, tad šeit pat Latvijā ir brauktas 30 stundas konstanti uz 18km/h!

Bet ar auto uz 120....pa jebkuru ovālo trasi (ASV tādu daudz)

No manis divas kastes alus(Pēc Tavas vēlēšanās kāds),ja parādīsi,ka ar riteni vari nobraukt 30 stundas pēc kārtas,bez apstājas kā var saprast pēc Tava komenta,uz 18km/h. Sekošu Tev ar autiņu uz maiņām ar sievu,lai neiemigtu, Ja nenobrauksi-degviela un kāds visīts no Tevis. Savukārt,ja tās stundas ir ar pārtraukumiem,tad arī varu palielīties ar tādu pašu rezultātu.

Nav vēlmes atkārtot...

www.hawaii.lv/...

www.adventurerace.lv/...

Visu cieņu šim,bet vai Tu esi tas Krišjānis. Ja esi mans piedāvājums paliek spēkā,ja nu nē,tad lielīties ar to ko paveikuši citi ir nu tāāā...

ZZXX 24.09.2008 21:41

dastijs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

dastijs rakstīja:

Edgarpo rakstīja:

dastijs rakstīja: Ziemā uz slidena ceļa nevar salidzināt Multivanu ar Tranzītu.

Tā arī nesapratu, kurš labāk uz ceļa turās Tranzit vai Multivan?

Uz slidena ceļa viennozīmīgi labāk turās Multivans.

Ar ko tas ir saistiits?

Multivan ir priekšpiedziņas , plus ESP.

Nu ja ,Transītiem jau TĀDI NAVAROTI protams nekad nav bijuši. Pirms cilvēkam ko iesaki-uzzini kas un kā vai arī piebilsti,ka tas ir tikai un vienīgi Tavs viedoklis.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti