Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
the666thpope 27.06.2007 22:30

"Mīla stiprāka par nāvi"- J. Rainis

Mīla stiprāka par maciņa spējām- Sviestc

Tam klāt nāk tāds nopietns apsvērums, kā - priekš kam auto, kas vairāk remontējas nekā tiek normāli lietots... turklāt, ja tas lūzt tā, ka atstāj braucošos ceļa vidū... brrrrrr....

Bet kā mēs zinām - lietots auto ir laimes spēle... un tas attiecas arī uz BMW 5 (E39) un X5, MB E klasi (tie kas nāca pēc W124) u.c. Turklāt, ja iegrābjas ar pēdējiem, Saab sāpe liksies tāds nieks vien...

the666thpope 28.06.2007 12:02

Daniliano rakstīja: Sveiki visi SAAB 3.0 Tid un 2.2 Tid lietotāji.Palīdziet izšķirties ar kādu motoru aprīkotu lai es sev izvēlos 9-5 wagonu? Palasiju šajā topikā ievietoto informācijuun tā īsti nevaru nosvērties kādam pa labu.It kā gribas spēcīgu autiņu, tai pašā laikā arī drošu.Kas tie īsti ir par kvēpu filtriem tam isuzu dīzelim,cik maksā,cik liels chakars tos tīrīt vai mainīt(ta kā netīras rokas nebaida un instrumenti ir pašam)?Vispār jau esmu Biodīzeļa fans, varbūt tad nekādi kvēpi nemaz neveidojas?

Iepriekš paldies!!!

Kvēpu filtrs ir jāmaina... un tas ne tuvu nav lēts prieks...

2.2 TiD iekš 9-5 varētu būt gauss... nezinu - neesmu ar tādu 9-5 braucis... Man viens no Saab spechukiem ieteica no 3.0TiD izvairīties ("ja gribi problēmas, nopērc 3.0 TiD")... Iekš 9-3 2.2TiD ir O.K. (no 2001.g. ar 125 zs)... ja gribi spēcīgu Saabu, ņem 2.3T parasto vai 2.3T Aero...

P.S. Savam 2.2TiD divas reizes nācās remontēt turbīnu... bet tur bija vainīga tā blīve starp sēdēkļiem un stūri

the666thpope 28.06.2007 14:38

To: Seene

Protams, jāņem vērā, ka mums te to 3.0TiD ir gaužām maz, lai būtu vērā ņemama statistika apkopojama...

Tie gaužām neveiksmīgie 3.0TiD eksemplāri tiešām varbūt arī ir tikai daži izņēmuma gadījumi...

Bet par bremžu diskiem - 3.0TiD standartā visiem nāk tāda paša diametra bremžu diski kā Aero...

P.S. Kurā autoskolā māca, ka jāpārslēdzās ir pie 3500 rpm?

Par 2.2TiD man Vikingā teica, ka viņu griežot augstos apgriezienos (kas šim dīzelim droši vien ir virs 3000 rpm, ja jau sarkanais sākas pie 4500 rpm) tas vienkārši vairāk ēd eļļu... un viss... Protams, ar turbomotoru nedrīkst zāģēt kāmēr tas ir auksts...

the666thpope 29.06.2007 8:58

Seene rakstīja: Dekster, nekur nav jablenz un ne no ka nav jabaidas. Ja patik jonojosi motori ir jaizvelas cits auto. Protams ari sim motoram ir apgriezienu ierobezotajs un islaicigi paatrinajumi ir normali, bet normali darba apgriezieni ir 1000-2000 robezas, kas drosi vien netehniskam cilvekam var likties tikpat "divaini", ka rotormotora 13000. Un lidz ar to regulara brauksana "tradicionalajos" apgriezienos ir vienkarsi motora mocisana, dezinot ellu un degvielu.

the666thpope - to maca piemeram Vanags. Un ta jau ari ir patiesiba, ja runajam par vidusmera bezinniekiem un blondinem, kas motora apgriezienus spej vertet tikai pec tahometra. Un tadel ari motors ir komerciali neveiksmigs, jo musdienas arvien vairak autovaditaju tehniskas zinasanas aprobezojas ar servisa adreses iegaumesanu.

Pats pirms 7 gadiem gāju Vanagā, bet mans instruktors griešanu virs 2500 rpm uzskatīja par darbību, par ko pienākas soda punktiņi (vai kā viņus tur eksāmenā sauca...)... Turklāt auto bija jauns Focus ar 1.6 benzīnu...

the666thpope 02.07.2007 9:05

Hesus rakstīja:

Seene rakstīja:

A neko nevajag darit. Iesledz kruizkontroli un baudi. 100km/h = ~2000RPM

3.0 dīzelim pie 100km/h ir 2000rpm????????????????????????

Man 1.9 dīzelim ir ~1500

Un arī 2.5 benzīnniekam ir ~1500 pie 100km/h

2.2 TiD iekš 9-3 OG ar 5ppk pie 100 km/h ir ~2000 rpm (5.pārnesumā, protams)... Tas jau ir atkarīgs no PK pārnesumu skaitļiem... iepriekšējam auto (Mazda 323 F GT) pie 120 km/h bij 4000 rpm (arī piektajā pārnesumā)...

the666thpope 19.07.2007 10:18

Apskaties reklama.lv, ss.lv utt. Ar šādiem braukā daudzi Saab... gan jau kaut kur atradīsi...

the666thpope 21.12.2007 15:54

Hmmm... Pasakiet, kuram auto, kas vecāks par 10 gadiem nav problēmu...???

Saab vnk ir retāks par Audi A6, BMW 5, MB E - tādēļ arī rezerves daļas dārgākas... un par to, ka vairāk lūzt kaut kas - muļķības...

Vnk kad salūzt kaut kas Saabam, tad tas ir notikums... Bet kad Audi A6, BMW 5, MB E reizi gadā ir jāpārjauc vai visa balstiekārta - tas ir tā normāli, nekas sevišķs

P.S. Nav ne mazākā nodoma kādu Audi A6, BMW 5, MB E īpašnieku vai fanu ar šo aizvainot...

Un vispār - lietotas mašīnas reāli sūkā... tā ir loterija - būs bijis tas pirmais īpašnieks kārtīgi uzturējis vai ne...

the666thpope 21.12.2007 17:14

Hmmm...

Kur jūs visi esat rāvuši, ka 9-5 ir kas kopīgs ar Vectra?!

9-5 ir 100% Saab izstrādājums... protams, izņemot dīzeļus...

Protams, 900 NG bija kādu laiku balstiekārtā Opel detaļas un 2.5 benzīna V6 dzinējs... No šīm abām komponentēm pie 9-3 atteicās, balstiekārtu paņemot no 9-5 (tādēļ tā uz 9-3 OG ir ļoti izturīga), bet no sešu cilindru dzinējiem vispār atteicās (pārāk lieli un smagi)...

Taisnība, ka 9-3 SS ir kopēja platforma ar jauno '02 Vectra... Bet kas vainas šai Vectra? Tas vairs nav "Opelis" - nekādā ziņā... tai skaitā arī cenas ziņā... Turklāt platforma ir agregātu izvietojums, attālums starp asīm (kas ir arī maināms) u.c. fundamentālas lietas...

the666thpope 21.12.2007 17:33

Man savukārt ar displeju paveicās - tikai daži pikselīši ir izdzisuši...

the666thpope 11.01.2008 14:38

Hmmm... Ko var gribēt no 20 gadus veca auto...

the666thpope 26.02.2008 14:09

Labāk ņem 9-3 nevis 9-5.... 9-3 nav bērnu slimību kā 9-5 līdz 2002.gadam...

the666thpope 26.02.2008 14:12

Paskaties pats, izvēle ir:

www.reklama.lv/...

the666thpope 27.02.2008 14:06

Paņēmu Saab, jo patika - dizains, tēls, gaita, vadāmība, drošība... un turklāt tam ir daudz ekstru, kuras tādas pašas klases (vidējās - D) auto ir retums... turklāt par salīdzinoši pieņemamu cenu... un vīlies neesmu...

Un ja nekas ārkārtējs nenotiks, arī mans nākamais auto būs Saab..

P.S. Starp citu - pēc pamatīgas stereosistēmas instalācijas šajā Saab'ā tam nekas negrab un nevibrē... un vibroizolācija arī nebija vajadzīga...

the666thpope 27.02.2008 14:35

Pats remontējos (apkopjos) Vikingā, esmu bijis arī Alfa Motorā vai Saab centrā Maskavas ielā (Rumbulā)... turbīnu remontēju turbomotors.lv, galīgus sīkumus ar KEMI...

Vikingā labi, bet padārgi... Saab centrā Maskava ielā var dabūt lietotas detaļas (dabūju tur lukturu tīrītāju motoriņus)... Alfa Motorā, kas man tagad blakus darbam, esmu tikai nomainījis batereju atslēgai pa 2 LVL - Vikingā man par to noplēsa četrreiz vairāk)

the666thpope 27.02.2008 16:08

Saab 9-5 specifiskās lietas (līdz 2002.gadam):

1. sadalenes piedzen ķēde (izņemot 3.0) - maiņa ļoti dārga (>400 LVL),

2. DI kasete - mēdz nobrukt (jauna - > 100 LVL)

3. Dziestošs infodisplejs - stulba konstrukcija Nokia izpildījumā (jauns - >250 LVL, remonts[ja iespējams] - ap 50 LVL)

4. Turbīna 2.3. LPT motoram - ne tā ilgmūžīgākā... (remonts ap 200-300 LVL, jaunas cena - hvz)

9-3 OG 2.2.TiD 1. un 2.punkts automātiski atkrīt, 3. - man tas par 95% deg..., 9-3 nav 2.3 LPT motora, remontēju turbīnu savējam - to, ko iepriekšējais saimnieks bija sacūkājis - 300 LVL...

Vairāk nezinu...

Es tavā vietā šāda gada 9-5 neņemtu... mans čomaks paņēma 9-5 3.0t Griffin 99.g. pirms gada ... pagaidām nav sūdzējies par neko, izņemto izrūsējušu izpūtēja bunduli

the666thpope 28.02.2008 16:08

www.euroncap.com/...

Te šo to attiecībā uz drošību var redzēt... It īpaši atšķirību starp Saab 900 NG un Saab 9-3 OG un SS... kā arī starp BMW e36 un e46....

the666thpope 28.02.2008 16:44

Ziniet, te būtu jārunā ne tikai par pasīvo drošību - tā šobrīd visiem ir labā līmenī salīdzinot ar 90-to gadu pirmo pusi... bet gan par aktīvo drošību arī - Saab uzvedība uz ceļa un reakcijas gaitā... Piemēram - sniega vaļņi, špūres tiek pārverētas vienā mierā arī pie salīdzinoši agresīvas braukšanas - tas pēc pieredzes... vadāmība ir izteikti neitrāla - nav tieksmes slidināt ārā pakaļu un arī nemaz uz to neprovocē, mazliet pat novērojams understeers... Turklāt nelīdzenumi lielā ātrumā (virs 120 km/h) tiek pārvarēti bez asām reakcijām - mierīgi un pārliecinoši - tā ka vadītājam pat nenāk prātā darīt muļķības...

the666thpope 28.02.2008 17:57

batka rakstīja:

the666thpope rakstīja: Ziniet, te būtu jārunā ne tikai par pasīvo drošību - tā šobrīd visiem ir labā līmenī salīdzinot ar 90-to gadu pirmo pusi... bet gan par aktīvo drošību arī - Saab uzvedība uz ceļa un reakcijas gaitā... Piemēram - sniega vaļņi, špūres tiek pārverētas vienā mierā arī pie salīdzinoši agresīvas braukšanas - tas pēc pieredzes... vadāmība ir izteikti neitrāla - nav tieksmes slidināt ārā pakaļu un arī nemaz uz to neprovocē, mazliet pat novērojams understeers... Turklāt nelīdzenumi lielā ātrumā (virs 120 km/h) tiek pārvarēti bez asām reakcijām - mierīgi un pārliecinoši - tā ka vadītājam pat nenāk prātā darīt muļķības...

Priekšpiedziņam nav tieksmes mest aizmuguri ara ja vien aizmugure nav sudigas riepas

Understeer un Oversteer esamība nav tieši atkarīga no piedziņas veida... bet gan vairāk no izsvarojuma, balstiekārtas utml parametriem... Piemēram - priekšpiedziņas Mazda 323F GT grib slidināt ārā pakaļu, tas pats ar BMW rwd, bet Porsche 911 RWD izteikti stumj taisni, tas pats ar Subaru Impreza.... kā to visu panākt - sarežģīts inženieru darbs...

the666thpope 21.04.2008 20:56

Hmmm.... Vai tad Griffiniem nebija atšķirīga ritošā? - tā lai amerikāņi visu laiku braucot šūpotos kā laivā?

the666thpope 04.06.2008 13:59

Vai kāds ir uzlicis turbosaabam gāzes iekārtu (propāna/butāna)?

Pie pašreizējām degvielas cenām tas kļūst aktuāli...

the666thpope 05.06.2008 13:08

Raichuuu rakstīja:

NU jaa, ja runaajam par atsaldenjiem, un atsaldeetiibu, tad tiktieshaam SAABiem liidz BMW nu nekaadi neizaugt...

jo ja te saaktu runaat par to, cik, un kaadi atsaldenji ir maniiti ar BunW tad topiks buutu pilns ar dauz un interesantiem staastinjiem...

Pilnībā piekrītu

the666thpope 05.06.2008 16:17

mobile.de redzēju piedāvājumā vairākus 9-3 un 9-5 ar LPG iekārtām, bet tiem cena salīdzinoši augstāka nekā citiem... Acīmredzot, tas ir pilnībā iespējams... Viens kantoris pat nosauca cenu konkrētu... bet kurš manu dīzeli tagad pirks?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti