Daniliano rakstīja: Sveiki visi SAAB 3.0 Tid un 2.2 Tid lietotāji.Palīdziet izšķirties ar kādu motoru aprīkotu lai es sev izvēlos 9-5 wagonu? Palasiju šajā topikā ievietoto informācijuun tā īsti nevaru nosvērties kādam pa labu.It kā gribas spēcīgu autiņu, tai pašā laikā arī drošu.Kas tie īsti ir par kvēpu filtriem tam isuzu dīzelim,cik maksā,cik liels chakars tos tīrīt vai mainīt(ta kā netīras rokas nebaida un instrumenti ir pašam)?Vispār jau esmu Biodīzeļa fans, varbūt tad nekādi kvēpi nemaz neveidojas?
Iepriekš paldies!!!
Kvēpu filtrs ir jāmaina... un tas ne tuvu nav lēts prieks...
2.2 TiD iekš 9-5 varētu būt gauss... nezinu - neesmu ar tādu 9-5 braucis... Man viens no Saab spechukiem ieteica no 3.0TiD izvairīties ("ja gribi problēmas, nopērc 3.0 TiD")... Iekš 9-3 2.2TiD ir O.K. (no 2001.g. ar 125 zs)... ja gribi spēcīgu Saabu, ņem 2.3T parasto vai 2.3T Aero...
P.S. Savam 2.2TiD divas reizes nācās remontēt turbīnu... bet tur bija vainīga tā blīve starp sēdēkļiem un stūri
"Mīla stiprāka par nāvi"- J. Rainis
Mīla stiprāka par maciņa spējām- Sviestc
Tam klāt nāk tāds nopietns apsvērums, kā - priekš kam auto, kas vairāk remontējas nekā tiek normāli lietots... turklāt, ja tas lūzt tā, ka atstāj braucošos ceļa vidū... brrrrrr....
Bet kā mēs zinām - lietots auto ir laimes spēle... un tas attiecas arī uz BMW 5 (E39) un X5, MB E klasi (tie kas nāca pēc W124) u.c. Turklāt, ja iegrābjas ar pēdējiem, Saab sāpe liksies tāds nieks vien...