Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
spainis 05.02.2024 15:54

Tāds tingeltangeļu prāmis tak no Latvijas vispār vairs neiet! Ja no Ventspils uz Nynäshamn, tad vakarā uzkāp, knapi paspēsi paēst vakariņa, kad jau slēdz gaismu ārā. Sešos kajītes skaļrunis pamodinās, ka jāiet brokastīs. Knapi paspēs izkasīties un jau jābrauc nost. No Paldiski uz Kapellskär tas pats. Ja brauc no Ventspils vai Liepājas uz Vāciju, tad tur prāmis tāds pats, strādnieku un fūru vedējs, bez tingltangeļiem. 

Ja daba, pilsētas un muzeji neinteresē, tad kas vēl atliek? Pārgājieni Norgē smuki, nav ko piebilst.

spainis 05.02.2024 13:08

Tu esi dzirdējis gadījumu, ka kāds tektu: šogad bija varena raža, atdošu valstij to, ko man pagājušajā neražas gadā kompensēja? Jā, es arī ne... Toties šogad, kad uznāca krusa, tad intervēja vienu tanti, kurai lauki bija krusas skarti. Uz jautājumu, vai ir apdrošināts, šī atbildēja, ka nav jo tas esot dārgi. Tagad prasīšot kompensācijas. Nu zaibis.

Ja man ir vasaras kafejnīca un visu vasaru līst lietus, cilvēku nav, man tak neviens neko nekompensēs. Vai slēpošanas kalns bezsala ziemā...

spainis 05.02.2024 11:35

"Peļņa mūsu, zaudējumi jūsu!" Dodiet vēl naudu jaunam kruzakam!

spainis 04.02.2024 9:09

Vakardien pa LTV7 rādīja Midsomeras slepkavības. Tur aktīvisti cīnījās pret sporta mašīnām, kas apdraud velosipēdistus. Cīnītāji automašīnām un braucējiem lēja virsū krāsu. Policijā aktīvistam bija iesauka "Spaiņa kungs", jo šie viņu nevarēja noķert. Šis gadījums dikti atgādina vakardienas filmiņu.

spainis 30.01.2024 14:52

Par tām baznīcām padomju laikos ar ir interesanti. Piemēram Valdemārpilī luterāņu baznīca darbojās visus padomijas gadus un tajā notika dievkalpojumi. Baznīcas aizmugurē ir kapliča, no kuras tika izvadīti mirušie. Tajā pašā laikā pareizticīgo baznīcu aizklopēja ciet, sākumā ierīkoja graudu noliktavu, pēc tam klubu, vēlāk kinoteātri.

spainis 28.01.2024 19:59

Tas saucās: "Ot žiru besitsa!", nevis deficīts.

spainis 25.01.2024 18:21

Ko lai saka, tevi ir konkrēti appisuši. Getliņos atkritumu nodošana 177€ tonnā. Diez vai vanna un dīvāns kopā svēra 800 kīlo.

spainis 25.01.2024 17:56

Ir pieredze. 200€ paprasīja par utilizāciju plus transports. Pēc ilgiem meklējumiem vienu kantori atradu, kas ar to nodarbojas. Visi bateriju un aķīšu uzpircēji sūtīja dirst.

spainis 25.01.2024 16:33

Kā nu nav jāstāv! Reku Lidā viņdien stāvēja rinda pēc augstspiediena mazgātājiem, tad citudien pēc spiediena katliem, katram deva uz skaita, tad vēl citudien pēc kaut kādiem elektriskajiem zāģiem... Ja grib, var atrast kur pastāvēt pēc deficīta.

spainis 25.01.2024 16:21

Bet kur paliks tie vāģi ar 30kWh baterijām? Kāds ir potenciāls otrreizējā tirgū? Tolmets?

spainis 25.01.2024 10:57
spainis 24.01.2024 15:20

raimondsm rakstīja: Nav jau galvenais tas, cik labs vai ne tik labs ir ministrs.

Manuprāt, galvenais ir tas, ka iespējama šāda līmeņa argumentācija.

Pieņemu, ka ministrs pēc iepriekšējām sarunām ar šo nozares pārstāvi bija domājis, ka ir kaut ko nokārtojis. Nu, tipa, viņš vismaz vienu jautājumu būs kaut cik sakārtojis tautai, vēlētājiem saprotamā veidā un tiks novērtēts kā pozitīvs tēls. Taču tajā trīsdesmit cilvēku sanāksmē tā farmācijas nozares pārstāve sāka stāstīt kaut ko citu. Tad nu sākās ekscesi.

Ja ministrs uztvertu Stambulas konvenciju kā iespējamu politisku un saimniecisku jautājumu manipulāciju instrumentu, tad viņam pēc pirmajiem dāmas kaitinošajiem un nepatiesajiem apgalvojumiem un savas pirmās iekšējās reakcijas, būtu jāsaprot, kas te notiek, jāsāk plati smaidīt un klātesošajiem jāsaka - nē, es nebļaušu, nē es nelamāšos, bet tas ko Jūs stāstāt, pavisam nedaudz, lai neteiktu, ka ļoti, atšķiras no tā, par ko vienojāmies.

Mediji arī sevi labi parādīja, nekā no tā, par ko tieši viņi sastrīdējās, jau nav.

Valsts vispirms jau varētu atteikties no PVN recepšu zālēm vai vismaz noteikt to kādu 2 vai 3 procentu apmērā. Ilgtermiņā - kā dārgajiem pacientiem vispār nenonākt pie zināmu cēloņu izraisītām slimībām. Taču tur vajag sadarbību, līdzestību un attieksmi.

Tas gan nenotiek uzreiz. Ne vienā vēlēšanu ciklā.

Ir, maigi izsakoties dīvaini iedomāties, ka PVN atcelšana, samazināšana vai grozīšana jebkā pazeminās to zāļu cenu!

spainis 10.01.2024 16:55

Pasaki vēl, ka tie ierēdņi to iekasēto naudu sabāž kabatās!

Tieši kas ir nesamērīgs? Nesamērīgs ar ko? Nesamērīgs kam? Kā izmērīsi, kad ir samērīgs un kad nav? Ja var uzrakstīt analītisku rakstu atbildot uz šiem jautājumiem, tad cita lieta. 

Bet ja vajag tikai kut ko "uzcept", tad ir kā ir. Par ko "cepsi" to rakstu? Kur noslēpt, lai nepamana, kā apmuļķot policiju utt. Tas tāds austrumu kaimiņzemes stiliņš. Pēdējā laikā gan šeit parādās nesamērīgi daudz rakstu par kaimiņzemes varoņdarbiem autobūve un satiksmē, kaut kāda ietekme acīm redzot ir...

spainis 10.01.2024 15:52

Tad kur problēma? Kāpēc šāda diskusija? 

Cienījamam auto portālam vajadzētu rosināt diskusijas par ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu...

spainis 10.01.2024 9:56

Varbūt vajag sākt ar savu braukšanas paradumu izvērtēšanu... Ar esošajiem sodiem nepielec, vai kā?

Ja jau tiek meklēts šāds rīks, tātad tas jau ir recidīvs.

spainis 10.01.2024 8:53

Izskatās, ka tur ir saspiedušies ar cenām. Skatījos tur savam auto logu tīrītāja motoriņu. Jauns 360, lietots, nezināmā stāvoklī, 220. Par vienu no lietotajiem pat 350 prasīja!

spainis 09.01.2024 15:33

Nē, nē. Tā vaina nav mehāniska. Nav tā, ka iesalst mehānisms. Pieļauju, ka iekšā ir korozija un salā vai nu plate, vai kāda kontakta kājiņa nedaudz deformējas un zūd kontakts. Visu mehānismu iztīrīju, sasmērēju, bet lielajos mīnusos no rīta atkal klusums.

UK neder, jo tiem vadošais motoriņš ir labais un labais vispirms sāk kustību. Var jau būt, ka ja pārliek arī tīrītāja kājas no UK kur labais stāv augstāk par kreiso, tad lai tas labais kustā pirmais, nezinu, bet palasot forumos atradu, ka UK īsti nedarbojas. 

Šrotos nav - deficīts.

spainis 09.01.2024 14:19

Nē nu zinkā, jāapzin varianti, lai noņemot un konstatējot bojājumu nav jāsāk meklēt ko un kur darīt. Ja būtu kāds donaora orgāns, tad arī pats varētu eksperimentēt, bet ar vienīgo īsti negribās. Jauns tāds štrunts 370 EUR, vajag divus... Vienīgais labums, ka pie dīlera var dabūt nākamajā dienā.

P.S. Šodien, kad sals pārgājis, vis darbojas it kā nekas nebūtu bijis. Biju noņēmis, mehāniski viss kustās, šarnīrus un bukses iztīrīju sasmērēju, bet to plati jaukt vaļā īsti negribās.

Izskatās tur šādi: 

www.drive2.ru/l/610554959687081863/

www.drive2.ru/l/523716355959032149/

spainis 09.01.2024 13:49

Aktuālā dienas diskusija - vajag sakarīgu elektriķi, drīzāk kādu radiomeistaru, kas varētu platē atjaunot korodējošus celiņus un pārlodēt kontaktus. Konkrēti manam franču prēmiumam, Peugeot 508, ir nobeidzies logu tīrītāja motoriņš (Bosch ražojums, Made in Germani). Forumos raksta, ka problēma apzināta un risināma, bet es ar elektroniku esmu dikti uz Jūs. Tiek iekšā ūdens un korodē celiņu vai lodējumi. Atjauc (vienkārši izdarāms), izžāvē, iztīra, atjauno lodējumus un rullē tālāk.

spainis 09.01.2024 13:41

Nu paga, šobrīd notiek kliķes pārgrupēšanās uz jaunajiem noteikumiem. Tauta bija sacepusies, nogurusi. Iedeva biš iespēju atvilt elpu, paceļot utt, lai atkal varētu progresīvi visu pasauli stādināt nost! Saštukos kā pašiem ērtāk un tad vienrīt tev trolejbusā pēkšņi prasīs to sertifikātu vai liks špricēt nākamo čipu, G6 varētu būt. 

P.S. Izskatās, ka ar sarkasma uztveršanu ir problēmas...

spainis 09.01.2024 13:26

Kā, kas sāksies? Nu tak aizliegumi un obligātā špricēšanās, tas sāksies! Skaidrs, ka rakstā nav minēts, ka sāks prasīt. Tā diena, kad sāks prasīt, pienāks nemanot un tad tie, bez sertifikātiem, varēs kolektīvi lekt ap egli, kā tas jau vienreiz bija. Ā, nē, ap egli kolektīvi nevarēs lekt, jo tak nevarēs pulcēties, varēs lekt pa vienam, dienas gaišajā laikā!

spainis 09.01.2024 8:46
spainis 28.12.2023 8:51

Nespriedīšu par to, ko jēdz vai nejēdz Mežaks, bet neviena faktos balstīta apgalvojuma tur nav joprojām. Tā visa ir lirika. Kāpēc man būtu jātic Mežakam, nevis Nortel? Tad kad tāds Mežaks vai tā poļu mārketinga speciāliste, būs laboratorijā veikuši eksperimentus ar vienādiem motoriem, vienādām eļļām un dažādiem maiņas intervāliem, tad arī pamatojoties uz eksperimentu bāzes varēs postulēt savus apgalvojumus.

spainis 27.12.2023 20:26

Izlasīju. "bla, bla, bla,. .. skaidro Eva Kalinovska (Ewa Kalinowska), “Total Polska” Mārketinga un tirgus izpētes direktore." Skaidra lieta, ka eļļu tirgotājs zin labāk, kad mainīt eļļu, labāk jau ik pa 5k. Tad mārketinga direktore būtu pavisam laimīga. 

Norādītajā rakstā nav neviena fakta, kas apliecinātu mārketinga direktores teikto.

spainis 27.12.2023 14:29

Jā, nu šim apgalvojuma es arī gribētu redzēt faktos balstītu pamatojumu. Ko ta' ražotāji ir pilnīgi muļķi un uz dullo liek tos apkopju intervālus, vai kā? Un ko nozīmē eļļas maiņa pēc vajadzības? Tas ir kā, atskrūvē eļļas korķi, patausta eļļu un secina, ka jāmaina?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti