Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
krishus 23.01.2011 19:39

i_edgars rakstīja: Tur zemspiediena sūknis ir biku jāpamaina - detaļas (jaunas) ap 20 Ls un darba kādas 15 min. Bet te viens labāk pārdod auto!!

Jauns sūknis Ls20,- ? es i šokā, tak vecai asconai vai kadetam neviens šrotā mazāk par čiriku neņems a te jauns par dvacāru.......

krishus 18.01.2011 1:24

Tobiš:

Modena ir pārliecināts, ka slalomu var nobraukt arī ar slidām....

Savukārt smaidīgais saka, ka slidotavā hoķi var močīt arī ar slēpēm kājās....

Praktiski ir iespējams, gan viens, gan otrs......., bet vai vajag?

krishus 18.01.2011 1:11

p.s. pašiem neliekas smieklīgi

krishus 18.01.2011 1:10

modena rakstīja: Izskatās, ka bezradžu gudrīši ātri aizmirsa cik kruti bez lāpstās ir viņu auto pārvietošanas spējas... it īpaši pagalmos.

Bet es viņus nenosodīšu un neapcelšu - jo pateicoties viņiem, šoziem bija iztīrīts pagalms un piebraucamais ceļš - kopsummā ap 60 metriem ( jo citādi kuj viņi kur izbrauktu), pie tām tīrīts regulāri, katru dienu

Otrais - ir ļoti labs garastāvoklis katru rītu, un brīvdienas - vairāku stundu garumā šovs - kā bezradžu riepu īpašnieki nodarbojas ar ziemas seksu, bakstot ārā savus megarulzus. Parasti tas notika grupveida.

Trešais - jā līdz stāvvietai vajag 3-5 metrus nobraukt pa slikti notīrītu ceļu, tad ir pilnīga garantija, ka tur neviens no bezradžu sugas nenoparkosies - kas nevar nepriecēt situācijā, kad katastrofāli trūkst vietas, kur novietot auto.

tā kā jo vairāk lošar_u izmantos bezradžu mēslus- jo vieglāka dzīve būs pragmatiskiem cilvēkiem

PS. Šogad labākais draugs, pēc 7 gadiem beidzot atzina radžoto riepu pārākumu

PPS. Ka saka kaimiņi - vse poznajetsja v sravneniji... līdz ar to var tikai ierēkt par "komjaunatni" - kuri tolkom ar normālam radžotam riepām nav braukuši - savukārt viedokli te baigi pauž...

Modena atkal spridzina Līdz šim pat nezināju, ka vaina nav klīrensā, jeb piedziņā, bet tieši šipos, izrādās Pie nākamā sniega aprīkošu savu sēdināto auto ar naglām un stumšu ceļus pagalmos Modena teica, ka ies un nav ne mazākā pamata neticēt!

krishus 18.01.2011 1:05

smaidiigais rakstīja: šodien braucu ar tukšu merša busu pa līdzīgiem amerikāņu kalniņiem Piebalgas pusē, bez radžotām riepām. Esmu visur izbraucis, sēžu ājās pie kamīna, un arī noparkoties šoziem nav bijusi problēma. Tiesa, Rīgas proletariāta guļmgeto rajonos neesmu bijis. Iespējams, tur tiešām vajag radzes. Lai aizbrauktu ap stūri pēc piena.

Nu es jau neko... bet 20 g. atpakaļ pa to pašu ceļu mauca žiki ar universālajām bezradžu riepām un tāpat, kā tu visur nokļuva un gan jau arī tādā pat laikā (varbūt pat kāds, kam kartupeļu maisi bagāžniekā, bija ātrāks)

krishus 17.01.2011 23:28

jugasvilli rakstīja:

Tā vietā, lai palīdzētu ar padomu, kādu labu vārdu pateiktu vai vismaz klusu pastāvētu...

Nekā personīga, bet šajā kontekstā, šitā ir BOMBA

krishus 17.01.2011 23:25

Tak ko jūs mocās? Pie mums tač tā ir normāla parādība. Katrs normāls piensaimnieks var būt par iekšlietu ministru, ja tētis šoferis- tad vari būt speciālists dzelzceļa jomā, un kāpēc gan, lai kāds cukurgalva nevarētu būt par autoekspertu easy, ne?!

viss kārtībā- stresa nav! vnk jautri

krishus 16.01.2011 15:47

Crankshaft rakstīja: krishus

Labīī Man no laika gala ir patikuši šitie eksperti.... Gan Blodons, bet it sevišķi "vadošais auto eksperts Latvijā" N. Avotiņš....

... un visvairāk mani uzjautrināja Avotiņa izbrīns, komentējot dakāru, ka redz "sporta" KamAZam varot katram cilindram galvu atsevišķi noņemt psc

=================

Viss atkarīgs no tā, kādu "sporta" Kamazu NA ir redzējis - ir kamazi braukuši arī ar dzinējiem, kuriem ir nedalītās

galvas, tagadējam Jaroslavļas dzinējam (7E sērija) arī

ir 2 versijas, jo būtībā tas ir eksperimentāls dzinējs. Ielas

kamazam (740 sērijas dzinēji) gan izsenis dalītās galvas ir bijušas standartā...

Tas bij vai nu Čagina vai Kabirova Kamazs , kuram pat nav kamaza motors, bet ne par to stāsts

Stāsts par to, ka kravas transporta dzinējos diezgan reti ir sastopamas kopējās galvas. Ir, protams, bet daudz izplatītākas tomēr ir tieši dalītās galvas. A "vadošais auto esksperts Latvijā" skatītājiem to pasniedz, kā mega jaunumu Un tas liek smaidīt

krishus 16.01.2011 1:30

LyNx8 rakstīja:

Slinkais rakstīja:

LyNx8 rakstīja:

LyNx8 rakstīja:

Slinkais rakstīja: a x5 kas tad ir? istakais minivens. no dzhipa un vieglaa tur nekaa nava

Banāls joks, jāteic. Un gribētu redzēt X5 ar cenu zem 10k Ls...

Eu, vainīgs, izrādās X5 jau ir 10 gadi un to toč var dabūt zem 10k Ls... Bet nu Stream cenā tie vēl nav.

.... pesec puis, ja TU nerubii latvijas autoparka uzbuvi, tads kaads no Tevis reds? taads pats kaa eksperts no Blodona... jampampinju tusinsh kkads

Puis, galvenais vēsu prātu. Es ar auto tirdzniecību nenodarbojos, tas manu kolēģu pārziņā, kas šai jomā jau 20 gadus darbojas.

Bet kas attiecas uz ekspertu būšanām - nē, nu zin kā, no savas būdas jau katrs suns māk garāmgājējus noriet. Bet kā būtu, ja jūs pašus noliktu šo norieto ekspertu vietā? Būtu gatavi sniegt kompetentas atbildes un par saviem vārdiem atbildēt?

Tas jau tā tipiski, ka katrs otrais pie interneta ekrāniņa sēdošais sevi uzskata par gudrāko, bet kā ir īstenībā, jo jau katrs pie sevis nojauš. Tā teikt, suņi rej, bet karavāna iet talāk - bez jums.

Es par tām ekspertu būšanām.... Redz mums šeit tā ģēla ir galīgi safista, jo, lai tikai notirgotu kādu konkrētu drotu par ekspertu tiek paņemts sporta ziņu diktors.......(Blodons). Un ja reiz viņu piesaka, kā ekspertu- gan jau arī ir tādi, kas tam tic.....

Pie kam mums pieejamos auto apskatos vēl neesu pamanījis, ka kāds "eksperts" kādu auto būtu atzinis par nepilnīgu.... Pa lielam visi jaunie modeļi ir ahujennie

Taču.... paskatoties tieši to pašu auto apskatu iekš top gear- izrādās, ka tas ir pilnīgs mēsls by default.....

Tad ko? Stāstam visiem, ka šitais ir labs, bet karavāna, SMEJOTIES, iet tālāk?

krishus 15.01.2011 23:57

Labīī Man no laika gala ir patikuši šitie eksperti.... Gan Blodons, bet it sevišķi "vadošais auto eksperts Latvijā" N. Avotiņš....

... un visvairāk mani uzjautrināja Avotiņa izbrīns, komentējot dakāru, ka redz "sporta" KamAZam varot katram cilindram galvu atsevišķi noņemt psc

Kā autoeksperti viņi der mājsaimniecēm (un arī ne visām- dažas zin vairāk )

krishus 10.01.2011 22:44

JJJ rakstīja: ..

Tā ka patstavu pierādīt ir diezgan nereāli Vienīgais, ko vari izdarīt- iedot pa muti tam i viss

murgot/nemurgot - ne Tev spriest. Varu padalīties pieredzē arī par to 'iedot pa muti" - zini, diezgan bēdīgi beidzas šie gadījumi un gandarījums, ka cilvēks kādam ir 'iedevis pa muti' beidzas ar lielu nožēlu, noņemšanos pa policiju utt. Parasti, šie devēji nolauž kādu spoguli , pa mašīnu iessper/iesit - beigās ir kriminālprocess, izlīgums un cietušais tiek pie $$$..

protams, vari palikt pie sava viedokļa, bet es no prakses..

Ko tu man piepisies, a? Tak teicu, ka nevienam patstavas neesu taisījis un arī pa muti uz ceļa neesu devis. Man tas naxuj nav vajadzīgs- es labāk tos tirliņus apdzenu un braucu tālāk pīpēdams

A tev piesējos par šo:

"ir tādi gadījumi, kad policija nosoda šādus "pamācītājus" piebremzētājus, tā kā ar šitām lietām uzmanīgi, protams, 90% gadījumu aizmugurējais būs vainīgs, bet paliek arī tie 10%. un tie nebūt nav gadījumi, kad aizmugurē ir braucis kāds policijai pietuvināts.. tā kā džipists principā šorīt ir vinnējis loterijā, bet varbūt vēl rēķinu nav saņēmis.."

Bija jautājums, par konkrētu piemēru..... IR?

Nākamais- kas tie par mistiskajiem "citi pārkāpumi ceļu satiksmē", par kuriem mani, kā pirmā, informēs CSDD kasiere?

Ir 2 konkrēti jautājumi- pamēģini arī iedot konkrētas atbildes

krishus 10.01.2011 22:36

modena rakstīja:

krishus rakstīja:

x_rays rakstīja:

1.Pa lielam- kāda starpība, kas par iemeslu bija bremzēšanai? Tev bija par mazu distance un tu nenoreaģēji. Patīk tev tas, vai nē. punkts.

2. Ja arī uztaisa labprātīgu atzīšanos- tad jābūt protokolam ar manu parakstu par piekrišanu, ne?!

Tā ka patstavu pierādīt ir diezgan nereāli Vienīgais, ko vari izdarīt- iedot pa muti tam i viss

Dariit protams to var, bet rekinies ka latvija nemaz tik liela nav un var sanakt taa ka nakamreiz tieshi tapat izdaraas ar tevi.

Tak atslābsti līdz šim nekad to neesu darījis un visticamāk arī nedarīšu.

Man vnk patīk iauto "optimisti"

tas optimisms ir no reālas pieredzes ar CP....

un tā "atzīšanas" ir reāla lieta.. un tici man - nekur viņi neprasīja mani to apstiprināt... vnk atklāju daudz ko jaunu izlasot slēdzienu par iekšējo izmeklēšanu, kurā papildus uzzināju - ka mentu bija 2 nevis 1.. un ka divi menti, kuri likum priekšā zvērēja teikt tikai taisnību, nevar melot jo nav pamata šiem neticēt.... un DZIĻŠ POFIGS uz to, ka mana paskaidrojumā ir rakstīts, ka tikai viens ments bija... un to ka es daudzas reizes tur braucu un zināju ka šie tur ķers....

Savukārt VP Iekšēja nodaļa vispār noignorēja visas manas apsūdzības, pat neiedziļinoties mana iesnieguma... respektīvi 2 dienu laikā dabūju atbildi, ka šie uzticas vietējo mentu izmeklēšanai.. .protams mazs sīkums- manā iesniegumā bija izvirzīti 4 apgalvojumi - taču atbilde tika sniegta uz jautājumu, uz kuru šie apgalvojumi neattiecas... respektīvi apgalvojums - jums tur menti krāpjas ar radaru... atbilde- paldies, mēs uzticamies mūsu darboņu sniegtai liecībai, ka Jūs paši atzināties, kā pārsniedzāt ātrumu...

ta kā pesimisti - ir ļoti labi informēti optimisti

bet optimisti - ir *******s, kuri maz ko zin no dzīves

Paklau, draugs, Tev neliekas, ka tu tagad jauc piskrstu ar p.mpi?

Ceļu satiksmes negadījums un radaru apstrīdēšana ir divas dažādas lietas Šito procedūru, ko tu tur centies izveikt, gan jau izveic vismaz 10 purnu dienā un, iespējams, 1 gadījums nedēļā ir ar pamatu- a pārējie ir vnk haļavšiki, kas tādā veidā cenšas izbēgt no soda. loģiski, ka viņi tevi atfutbolēja

Vispār jau es runāju par patstavām, kā tādām...., bet, ja arī tur ir iesaistīts ments, viņa zvērestam nevar būt absolūti nekādas nozīmes. Nez kāpēc tad tas pipars Balvos (kurš nāvējoši nonesa 18 g. vecu džeku) vnk neapgalvoja, ka bijis skaidrā un nevienam nav trāpījis??? Tas tak ar bij zvērējis, ne?! Bet kaut ko pērās, slēpa, miksēja analīzes u.t.t....... Naxujam? Viņš gan jau nezināja to- ko zini tu, ne?!

Protams, ka mūsu banānrepublikā, ja viens no avārijā iesaistītajiem ir ments- nav vienlīdzīgas pozīcijas abiem iesaistītajiem, bet tikai ne pie patstavas Šodien par šo tēmu parunāju ar kolēģi, kurš ir izbijis CPists. Viņa atbilde bij: "vienos vārtos". Tb pat menti, ierodoties uz šitādu avāriju parasti vispirms piedāvā pašiem vienoties savā starpā, ja nesanāk, ieberzies ir tas, kas uzrāvās (ievilka pakaļā). Protams varot mēģināt apstrīdēt, kaut ko pierādīt, bet labākais, ko vari izcīnīt ir 20/80, kas pa lielam tāpat tev neko nedod..... distance....... i viss

Līdzīgi esot ar piedzērušos gājēju uz gājēju pārejas- tik tur cerības lielākas- var izcīnīt 50/50

krishus 09.01.2011 20:40

x_rays rakstīja:

1.Pa lielam- kāda starpība, kas par iemeslu bija bremzēšanai? Tev bija par mazu distance un tu nenoreaģēji. Patīk tev tas, vai nē. punkts.

2. Ja arī uztaisa labprātīgu atzīšanos- tad jābūt protokolam ar manu parakstu par piekrišanu, ne?!

Tā ka patstavu pierādīt ir diezgan nereāli Vienīgais, ko vari izdarīt- iedot pa muti tam i viss

Dariit protams to var, bet rekinies ka latvija nemaz tik liela nav un var sanakt taa ka nakamreiz tieshi tapat izdaraas ar tevi.

Tak atslābsti līdz šim nekad to neesu darījis un visticamāk arī nedarīšu.

Man vnk patīk iauto "optimisti"

krishus 09.01.2011 11:34

modena rakstīja:

krishus rakstīja:

JJJ rakstīja:

krishus rakstīja:

JJJ rakstīja: ir tādi gadījumi, kad policija nosoda šādus "pamācītājus" piebremzētājus, tā kā ar šitām lietām uzmanīgi, protams, 90% gadījumu aizmugurējais būs vainīgs, bet paliek arī tie 10%. un tie nebūt nav gadījumi, kad aizmugurē ir braucis kāds policijai pietuvināts.. tā kā džipists principā šorīt ir vinnējis loterijā, bet varbūt vēl rēķinu nav saņēmis..

Dod kādu piemēru.

Imho- es Tev priekšā nolieku pa nažiem un protokolā ierakstu, ka suns izskrēja, vai arī man izskatījās, ka uz brauktuves guļ beigts suns.... un iepūt man....:8 distance, ta Tev nebija

savu smaidu varēsi parādīt CSDD kasierei, kad sodu vajadzēs samaksāt par APK pantu "citi pārkāpumi ceļu satiksmē". man principā vienalga, es tikai uzsitu dažus burtus par praksi. protokolā jau var rakstīt, ka pieci suņi izskrēja uz ielas, bet tas būs līdz reizei..

Ko tu tur murgo

murgosi tu.... ments dod zvērestu... un viņam tic paljubomu... nu izņemot tos gadījumus kad ir ļoti daudz liecinieki...

protams tu varēsi uzrakstīt iesniegumu, ka viņš melo... tad ierosinās iekšējo lietu, kura noskaidros, ka divu policistu klātbūtnē tu pats atzinies ka speciāli bremzēji lai policistam ieriebtu...

1.Pa lielam- kāda starpība, kas par iemeslu bija bremzēšanai? Tev bija par mazu distance un tu nenoreaģēji. Patīk tev tas, vai nē. punkts.

2. Ja arī uztaisa labprātīgu atzīšanos- tad jābūt protokolam ar manu parakstu par piekrišanu, ne?!

Tā ka patstavu pierādīt ir diezgan nereāli Vienīgais, ko vari izdarīt- iedot pa muti tam i viss

krishus 09.01.2011 0:39

JJJ rakstīja:

krishus rakstīja:

JJJ rakstīja: ir tādi gadījumi, kad policija nosoda šādus "pamācītājus" piebremzētājus, tā kā ar šitām lietām uzmanīgi, protams, 90% gadījumu aizmugurējais būs vainīgs, bet paliek arī tie 10%. un tie nebūt nav gadījumi, kad aizmugurē ir braucis kāds policijai pietuvināts.. tā kā džipists principā šorīt ir vinnējis loterijā, bet varbūt vēl rēķinu nav saņēmis..

Dod kādu piemēru.

Imho- es Tev priekšā nolieku pa nažiem un protokolā ierakstu, ka suns izskrēja, vai arī man izskatījās, ka uz brauktuves guļ beigts suns.... un iepūt man....:8 distance, ta Tev nebija

savu smaidu varēsi parādīt CSDD kasierei, kad sodu vajadzēs samaksāt par APK pantu "citi pārkāpumi ceļu satiksmē". man principā vienalga, es tikai uzsitu dažus burtus par praksi. protokolā jau var rakstīt, ka pieci suņi izskrēja uz ielas, bet tas būs līdz reizei..

Ko tu tur murgo

krishus 07.01.2011 22:00

JJJ rakstīja: ir tādi gadījumi, kad policija nosoda šādus "pamācītājus" piebremzētājus, tā kā ar šitām lietām uzmanīgi, protams, 90% gadījumu aizmugurējais būs vainīgs, bet paliek arī tie 10%. un tie nebūt nav gadījumi, kad aizmugurē ir braucis kāds policijai pietuvināts.. tā kā džipists principā šorīt ir vinnējis loterijā, bet varbūt vēl rēķinu nav saņēmis..

Dod kādu piemēru.

Imho- es Tev priekšā nolieku pa nažiem un protokolā ierakstu, ka suns izskrēja, vai arī man izskatījās, ka uz brauktuves guļ beigts suns.... un iepūt man....:8 distance, ta Tev nebija

krishus 07.01.2011 21:48

Palaidniex rakstīja:

šīsdienas skaistums

Pārsteidz pārējie. Ja uz salinieka vienā joslā vienkārši būtu kāds noslāpis - kustība būtu nosacīti raita, bet nē, visiem vajag bezmaz izkāpt un apiet apkārt novākotajai mašīnai - līdz ar to stūķis pa visu tiltu...

tak wanna be mobilie reportieri jeptvai

krishus 03.01.2011 23:22

psc te panesās

Tak sen skaidrs, ka daudz bīstamāki ir tie "ļurkāni", kas iekrampējušies stūrē, mocās uz 65....75km/h un sip prātu pārējiem. Pie kam pokuj- slīd, vai nē....

...zinu, zinu- esu idiņš, jo man šie ļautiņi nepatīk

Un vispār arī vasarā agresiju uz ceļa izraisa tieši čaiņiki Pavērojiet cik agresīvi Rīgā lielākā daļa apsteidz/ apdzen/ apbrauc mācībniekus...

krishus 29.12.2010 1:44

Un vēl kas- par ziemas braucējiem....... Daudzi nez kāpēc iedomājas, ka ziemas apstākļos braukt uz 70...75km/h ir ahujenna droši, neatkarīgi no ceļa stāvokļa........ Bet vai tā tas arī ir? VWfans teiks, ka jā........., bet es noliegšu

Ok, maucam lēnāk, ja ceļš ir dirsā (melnais ledus, ahūnais sniega slānis, putenis-redzamība.....)

BET, kāpēc pa notīrītu ceļu, kaut vai ar 2 melnām risēm ir jābrauc 70km/h????? Patīk tie apdzīšanas manevri pāri valnim, jeb kas?

Pa lielam- kas ir bīstamāk?

1) iekļauties plūsmā (braukt kaut vai 90 km/h) un netaisīt liekus vijebonus......

2) apzināti braukt lēnāk, un sipt prātu (tai skaitā baļķvedējiem), kā arī tādā veidā provocēt liekus un bīstamus apdzīšanas manevrus?

krishus 29.12.2010 1:24

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

arba rakstīja: nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu

braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī

Nu redz, acīmredzot baļķu vedēja sasniegtie 80 km/h bija par ātru! Bet Tu te kā paraugu stādi karsto igauņu iecienītos 90-100 km/h!

Varbūt baļķuvedējam izravēts ātruma ierobežotājs , parasti fūram lai pa eiropu braukt varētu ir ierobežotājs 82-85 km/h vispār precīzi griestus nezinu

Izskatās, ka tu neko nezini Baļķvedējam, tāpat, kā fūrei, ierobežotājs nostrādā pie 90...91km/h

Bet, tam mežiniekam, visticamāk, kāds vwfan veidīgais priekšā šovu uztaisīja...... Un, lai nesafistu dzīvi fana radiem, draugiem, paziņām, sekotājiem.... arī rāva grāvī

krishus 26.12.2010 15:55

Pirmais rakstīja: ir jau tāda braucēju kategorija, kas bremzē katru reizi, kad ierauga kādu pretībraucēju.....

kā man viena pazīstama blondīne teica " kāpēc mirušiem autovadītājiem izsniedz tiesības?"

vēl ir kategorija, kura, ieraugot CP ekipāžu, vēl no 75km/h dzēšās

krishus 25.12.2010 0:11

rudens68 rakstīja: Esmu palaidis garām ....kam tagad saabs pieder ?

Tam pašam krievam, kurš tiko telegraf iepirka..... Bet pa lielam spyker, laikam :hvz:

krishus 25.12.2010 0:07

Bucefals rakstīja:

krishus rakstīja: 1. jautājums...

Tas K700 ir ziema, vai idiņš

Kādā programmēšanas valodā ir Tavs paraksts?

Ja iepriekš apsmaidīju kompīšpuikas, tad tagad jāsaka, ka man viņu žēl.........

Bet anyway- Priecīgus un siltus Ziemassvētkus Tev un Tavai ģimenei. Un, lai Jaunajā gadā izdodas vismaz 80% no iecerētā!

krishus 23.12.2010 18:02

1. jautājums...

Tas K700 ir ziema, vai idiņš

krishus 19.12.2010 13:57

Sretsked rakstīja: Tikko tur nobraucu,safotografēju.

Bet zilā zīme,kas norāda kustību pa joslām, tur NAV. Ir pie Maxima krusta, ka 2 joslas un abas taisni, pēc tam nekā vairs nav.

Reku jums arī atbilde

Protams, arī es tai vietā braucu pa kreiso joslu, taču palaižu tos, kas labajā. Tur to situāciju man apskaidroja bijušais CP-ts, kur tur 2 avārijas ir formējis Tāpēc prātīgi ar nelaišanu

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti