Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
fokz 07.08.2006 15:14

Ksneps rakstīja: Oho - afigeķ par to suni. Es ceru, ka viņš guva jaukas traumas...

Pazīstams stāstīja, ka jaunībā esot braucis ar Jawu un ķēdes sarga skrūvīte esot atskrūvējusies vaļā - kā rezultātā ķēde ierāva ķēdes sargu un salocīja "garmoškā"... Pats uz mutes licies, guvis kārtīgus rokas nobrāzumus.

Man tāpat brālim bija, tikai džekiņš novaldīja JAWInju, bet ķēdes sarga pilnīgi salocīts...

Ko es varu teikt...ofic vajag ķiveri un cimdus..

fokz 07.08.2006 12:01

aeg rakstīja: Jāāā , kādreiz man ar tā ir bijis ...

Kas par štellēm - auksta lec uzreiz , bet kā uzsilst - nelec nemaz ! Dari ko gribi ! Visādi mēģināju - nelec !

Man bija tas pats,bet sataisīju:

1. Iztīri ar acetonu un kompresoru karbūzi,pilnīgi visu un rūpīgi.

2. Noregulē kazbūzi kā iedgars ir uzraxtijis iepriekš

3. Lieto tikai viena veida benzīnu, es lietoju E92+Statoil spec.piejaukums. uz 5L benzīna 250g eļļas.

4. Nomaini sveci

5. Iztīri kontaktus.

Es to visu izdarīju un tagad auksta lec uz otrā kurbuļa, silta uz puskurbuļa..)

P.S nezinu vai tagad vairs lec..

fokz 07.08.2006 11:47

Nu ja tas suns ir tizlums - tad prasa gan..)

fokz 07.08.2006 11:34

Sveiki zēni!!)

Gribēju pastāstīt savus atgadījumus..) Svētdien pēcpusdienā nolēmu mazliet līkumu ar JAWIņu izlaist, viss jau forši braucu kādi 50 km/h, te pēkšņi suns no mājas ārā un man tieši priekšas riepā iekšā - kam sekoja lidojiens pār stūri un šļūciens, ķivere galvā bija par laimi,bet rokas līdz elkoņiem ir kriminālas. Jawai lukturis izsists,priekšas dubļinieks noskrāpēts, mazliet luktura apvalks locīts, noliekst kāpslis un ātrumpārslēgs.

Tāds tizlums, šitādu darbu sagauzīt un vēl nejau skrienot. Suns dzīovs un vesels - riebeklis!

fokz 01.08.2006 21:31

droom rakstīja:

fokz rakstīja:

tetis rakstīja:

superb rakstīja: nupat jau aiz*******shies liidz nejeegai - stop, JAWA dziivo neatkariigi ne no kaa !

piekritu

Teti? Varbūt Tu zini vai kāds vēl kur var nopirkt daudz maz sakarīgi 469 BOBI?

Pirms gada pārdevu sakarīgu 469 bobi + līdzi vēl devu armijas tiltus. Un pārdevu es ļoti lēti. Būtu pieteicies agrāk

Vot žēl...)) toč pa kādi 500Ls būtu ņēmis...(( bet varbūt kāds zin...

fokz 01.08.2006 10:01

tetis rakstīja:

superb rakstīja: nupat jau aiz*******shies liidz nejeegai - stop, JAWA dziivo neatkariigi ne no kaa !

piekritu

Teti? Varbūt Tu zini vai kāds vēl kur var nopirkt daudz maz sakarīgi 469 BOBI?

fokz 01.08.2006 8:10

Nu tā jautājums JAWISTIEM... kāds zin kaut ko par to JAWA DACAR 650ccm, gribētos kaut ko tādu..)

fokz 01.08.2006 8:09

Ksneps rakstīja:

i_edgars rakstīja: Stāvot uz asfalta pat jebkuram veļukam var uzraut priekšu gaisā bez sasprindzinājuma. A tu apsēdies uz moča un tad lielies!

Es taču teicu, ka gandrīz uz mutes nolikos... Kad rauj augšā, tad knapi vari noturēties. Es varu ielikt vēl n-tās bildes, kur mocis rauj priekšu augšā, kaut arī esmu apsēdies sēdeklim priekšā...

Who cares...

uz priekšu... man jau patīk..)) gaidu foto..)

fokz 31.07.2006 9:49

superb rakstīja: nupat jau aiz*******shies liidz nejeegai - stop, JAWA dziivo neatkariigi ne no kaa !

Nesapratu....???

fokz 30.07.2006 21:03

Par releju runājot... man visas problēmas beidzās kad uzliku 75W releju....

fokz 30.07.2006 21:02

Ksneps rakstīja: Uz šo brīdi ir nepieciešams veikt vēl šādus uzlabojumus:

- nelādē akumulatoru. Itkā ģenerātors lādē un relejs pie augstākiem apgriezieniem arī pievelk to plāksnīti klāt, bet tikuntā, akumulators pēc laika izlādējas un vairs neiet.

- (itkā)nepieciešams regulēt motora darbību - aizdedzi un karburatoru.

- nepieciešami iespējami LABI izpūtēji...

- nepieciešama oriģinālā priekšējā ass un stūres regulēšana - attiecīgi tā ir jānofiksē stingri. Pazistams cilvēks stāstīja, ka pr.amortizatori tiek nofiksēti ar ZIL dzinēja skrūvēm, kuras ir izturīgākas un tad var pievilkt spēcīgāk.

- nespīd dažas lampiņas...

Fokz - no vietas konkrēti rauj akšā. Gandrīz uz mutes nolikos: foto.inbox.lv/...

Labs vecīt..) es tikai savai varu uz aizmuguri pasēstoties uzraut augšā...bet man jau žēl... To npriekšējo asi vari dabūt...tikai kur in kad..)

fokz 29.07.2006 17:50

Ksneps rakstīja: Nu tā, esmu atpakaļ ar bildēm! Ir arī video ar visu purpināšanu un skaņu, taču mazākais no failiem sver kādus 65 mb... Svētdien vakarā varētu ielikt DC++

Mocīts purpina un iet forši - priekšējo ratu ceļ augšā Visādi sīkumi lec laukā, bet tos novērsīšu vēlāk.

Bildes: foto.inbox.lv/...

Yaba daba doooo!!!

Labs..)) a priekšējo ratu tā bez piepūles divpodniece rauj gaisā?

fokz 28.07.2006 13:51

Sorry veči...šovakar es lidoju prom...( varētu uz next week sarunāt kaut ko..)

fokz 27.07.2006 13:33

Ksneps rakstīja: Šodien un rītdien plānoju nedaudz izkustināt kaulus manai ķēvītei... Pa dienu takā nedaudz sagatavoju tehniku, iepirku degvielu un tad jau šodien, rītdien būs arī bildes! yo...

Ksneps kad laidīsi vaļā? Gribētu aci uzmest?) Ja var..)

fokz 25.07.2006 13:40

ursis rakstīja: kopsh i edgars ir saacis daiities ar infu ,man te naf ko dariit

jums ir savs specs

Ursi Tu zini ka divas galvas ir gudrākas nekā viena..))

Tagad laiks sāk parādīties uzraksti,kad varētu es pēc indikatora aizskriet..)

fokz 25.07.2006 13:39

JAWA ametlik esindaja Eestis:

OÜ Baros, Nõmme tee 103, Tallinn, 11317

Tel: (372) 6 718 127

GSM: (372) 51 82 327

Fax: (372) 6 718 121

E-mail: info@jawa.ee

Droom te ir adrese....

fokz 25.07.2006 8:15

Labrīt visiem!

Droom es aizrakstīju tam estibojam meilu,lai atsūta adresi un karti..) Jā tajā jawaold.cz ir biku nereālas cenas un tā kvalitāte nēesot vis tik laba kā pirms 40 gadiem!

Ursis te vēl iegriežas?

fokz 24.07.2006 11:53

i_edgars rakstīja: 1. Tukšgaitas ir jāieskrūvē lidz atdurei un jāizskrūvē uz 1/2 apgriezienu pirms sākt regulēt!

2. Nu ar eļļu amīšos ir problēma! Ja nebūs slinkums apskatīšu kā bija. Remkomplektu nav!!

3. 75 W ģenerators sāk lādēt aķi tā virs 1800 apgr/min - tuksgaita ir zem 1000!

Piestrāde - pamēģini atrast 638 manuāli un aplūko tur ātruma (gan max, gan min) uz katra roba. Līdz 1000 km ir ļoti saudzīgi un akurāti jāveic piestrāde, bet 1500 km pakāpeniski palielinot max un min (!!!) ātrumu sākumā īslaicīgi, tad ilgāk - lai motoru pieradinātu pie slodzēm un ātruma. Ir tādi redzēti kas 2000 km noripo uz 60 km/st, tad vajag pamēģināt uz cik iet un ... ieķīlē!!!

Vienīgi eļļu skaties cik tavam mocim bij jālej.

Karbūzi pēc 1500 km pārregulē uz normālo darbību (līdz tam ar palielinātu degvielas padevi). Pēc 500 km kārbā jānomaina eļļa!!!

Atsitiens ir tikai 2 gadījumos.

1. aizdedze par agru,

2. par lēnu min uz kikstarteri!

Planētai viens cilindrs ir 350 cm3!! Jawai 175 vai 250! - sit mazāk. Esmu redzējis salauztu kāju kurbulējot Planētu!

Paldies par info..) Bet Tu gribi pateikt,ka līdz 1000km nedrīkst par 90 ātrāk braukt?

P.S. salauztu pēdu esmu redzējis draudzenes sencim, kurš mēģināja Planets 5 palaist... tā ka uzmanīgi..)

fokz 24.07.2006 9:52

migano rakstīja: nu tāds vispārīgs motorisks jautājums - kad ir varbūtība dabūt atsitienu, kurbulējot/startējot dzinēju ?

Vai tad ja aizdedze stipri pa agru ?

Vai arī varētu būt pie vainas ka pārsūc. Bet takš tāpat dēļ pārsūkšanas nevar ātrāk piešķilties kā uzlikta dzirkstele ? Vai arī dēļ pārsātinājuma piešķiļās jau no spiediena ?

Atceros fātera iž planeta3 es sīkāks oj cik reizes ir dabūjis pa kāju. Bij tā ka uzmīt nevarēju un ar visu svaru lēkāj uz kurbuļa. Un tur tas atsitiens nāca no lēnās kurbulēšanas laikam.

Un ja aizdedze pa agru, tad var sanākt arī ka tiek izlaistas taktis ?

Nu jā tur Tev aizdedzes vaina...man ar tā bija kamēr viens onkulis ar indikatoru nepastrādāja un tad viss iet OK!

Ja aizdedze biški agrāka labāk velk..) tā vismaz viens vecs Jawists teica..)

fokz 24.07.2006 9:19

Mjā... karbūži laikam tiks tagad regulēti godam...)

Ļoti noderīga info! Bet jautājumi man biški ir:

1. Tukšgaitas skrūve cik dziļi jāieskrūvē pirms sākt regulēt?

2. Par amartizatoriem - kāda un cik eļļa vai kas tur jālej iekšā? Un vai tur ir kādi remkomplekti?

3. vai tas ir normāli,ka tukšgaitā ar visām gaismām joprojām lādē aķi? Ģenerators standarta - relejs 75W?

Mana Jawa ir tagad daudz maz piebraukta, pa šoseju mēģināju biški iespiest nu kādi 110 - 115km/h gāja,bet žēl dzīt..) karbūzi regulēju tā,ka sākumā patiesi izmazgāju ar acetonu,tad izpūtu - dafiga sūdu bija kanālos, saliku un iet, tikai ceru ka pareizi saregulēju - apm. 1,2 apgriezieni bija vislabākā pozīcija.

Tā ardese ir www.jawa.ee tas pa tiem izpūtējiem priekš droom pameklē tur ir un kad Tu īsti brauc? Varētu uzmest viņu kvalitātei aci!

fokz 18.07.2006 15:57

Nu tā varu mazliet palielīties, ka beidzot dabūju aizdedzes atslēgu un piedevām pilnīgi jaunu ( iepakojumā) pa 7Ls, tagad varēšu neslēgt ar skrīvjgriezni...)

fokz 18.07.2006 9:09

Rumbulā tam onkulim divi līkumi maksā 30Ls un izpūtējs katrs 40Ls, bet no Igaunijas viena firma ar piegādi pa 92 Ls. Adrese ir Varuosad Jawa 353/354 (250ccm/350ccm):

* summuti 600.- krooni EXHAUST

* leegitoru 340.- EXHAUST PIPE

* amortisaator tag. 590.- SHOCK ABSORBER REAR

* mootori kolvid kpl. 440.- PISTON KOMPL.

* poritiib esim. 680.- FRONT MUDGUARD

* poritiib tag. 650.- REAR MUDGUARD

* sadul 545.- SEAT

* juhtraud 300.- STEERING BAR

...ja palju teisi varuosi. Küsi infot: jako@baros.ee või 6 718 127

fokz 17.07.2006 16:32

i_edgars rakstīja: It kā ne īpaši daudz.

Par spieķiem - pameklē kādu kas pārspieķos... var veloveikalā - spieķim ir jābūt Sol pēc kamertona (kura oktāva vairs neatceros, bet tā pati kurā 6 stīgu ģitāras 1. stīgu skaņo)

Paldies..

fokz 17.07.2006 16:22

Labdien šodien..))

Mazliet nācu palūgt domas un info...))

Jawa tfu,tfu,tfu iet godam, lec uz otrā kurbuļa vienalga auksta vai silta...) ripo ar labi,tik pakaļējaijai riepai spieķi mīksti!

Esmu nobriedis pirkt izpūtējus un līkumus, tātad vai tas ir daudz par diviem līkumiem um diviem izpūtējiem 90Ls ar piegādi? Jauns viss...

fokz 13.07.2006 14:35

a cik Jawai karbūža gals mm ir? Un ir jau divu veidu trumuļi... resnāks un šaurāks... kādos izmēros tas filtrs?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti