Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
andis100 03.12.2010 19:10

man meistars saka, ko pečkas motoriņam uz gaisa šahtas stāv kārbiņa, kas regulē ātrumus pečakai un tajā beigts tanzistors.

Kas tas ir par agregātu tā kastīte cik tā maksā, kur to var atrast!

andis100 08.11.2010 10:34

anonimikis rakstīja: teica jau viņam ka problēma ir pretestību blokā. netic. tas bloks ar laiku nonāk pusgļukainā stāvoklī - kontakts brīžiem ir un brīžiem nav. un tas ir gandrīz visām mizām pēc 10 gadiem raksturīga vaina.

paldies, bet kā pareizi saucas šis pretestības bloks, vai viņam ir kāds numurs katalogā es nevareju atrast un kur to var sameklet

andis100 04.11.2010 13:20

brmbrmm rakstīja:

andis100 rakstīja:

Sretsked rakstīja:

andis100 rakstīja: vai kāds zin kur var dabūt štekeri, kas savieno motoru un pavidu ir tāda ka pretestība

Rūpnīcas JAUDA veikalā.

paldies

Nav par ko!

Smieklīagais ir tas, ka rūpnīcas Jaudas veikala nav. dīleri katalogos nevar sameklet

andis100 03.11.2010 21:45

Sretsked rakstīja:

andis100 rakstīja: vai kāds zin kur var dabūt štekeri, kas savieno motoru un pavidu ir tāda ka pretestība

Rūpnīcas JAUDA veikalā.

paldies

andis100 03.11.2010 20:50

Ozz rakstīja: Clubvolvo,ru skaties.

paldies noversu

andis100 03.11.2010 20:41

vai kāds zin kur var dabūt štekeri, kas savieno motoru un pavidu ir tāda ka pretestība

andis100 27.10.2010 9:50

andis100 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Vispaar kaut kur uz pechkas korpusa jaabuut uzmonteetam pretestiibu modulim - tas visticamaak vareetu buut iemesls. Paluurot citvalstu volvistu saitos, galvenokaart tas paraadaas, kaa apsildes ventilatora defektu ceelonis.

Kopumā visiem paldies esmu visu saviem spēkiem saremontējis, kas ir ar pečku!

Nomainīju pečkas radiatoru un atkal tās pašas problēmas nu ir gan problēma tam Volvo pečka , domāju ka atkal problēma pie motora

andis100 09.10.2010 12:38

Sretsked rakstīja: Pirmais, tu māki saremontēt automātisko kārbu ?

es ieteiktu tomēr automātisko kārbu attiecīgam modelim nopirkt jaunu,vai lietotu vēlams no mazlietota, jebšu braukt uz Lietuvu tur viss uz pusi lētāk.

andis100 07.10.2010 21:11

Yetti rakstīja: nezinu, puikam bij 850, bet tādas problēmas nebija...

Liels paldies!

andis100 07.10.2010 20:43

var but vari pateikt cik tads remonts maksa?

andis100 07.10.2010 20:42

nu tas jau ir diezgan nekorekti,fui

andis100 07.10.2010 20:10

paldies, bet neesmu Kurzemnieks)

andis100 05.02.2010 19:07

Gachs rakstīja:

Kaksis rakstīja:

nejauc tiptroniku ar multitroniku...

es jau nejaucu.

pa tēmu:

andi, pirkt lieltotu kārbu ir baigais risks. apskaties cik kantori prasa par karbas remontu. tikai nemeklē iekš raap kantora.

ir meistari, ar kuriem nav bijis nekādu problēmu. pm

Gachs paldies!

andis100 05.02.2010 19:04

Crankshaft rakstīja: andis100

Gachs rakstīja: Lampiņa, kas ir fiksējusi kļudu iekš dzinēja aizdedzes/degvielas sistēmas vai arī problēmas ar lambda zodni.

interesanti cik vietās pēc skaita ir tās lambzodes un kurās vietās.

----------------------------------------

Volvo 240 bija 2 vietaas - pirms cat un aiz taa ))))

paldies!

andis100 05.02.2010 19:03

Ezis2f rakstīja:

andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?

Jabrauc kompim noņemt kļudu. Ta ir noticis pec karbas blivslega maiņas. Mana varianta neparsledza uz ceturto. Audi B4 93gada.

paldies par sakarīgu padomu!

andis100 05.02.2010 16:10

nu ko lai saku , tas domāts, ka tahometra radijums, ja kāds nesaprot) jebsu ir braucis ar automatu

andis100 05.02.2010 8:16

esmu dzirdēji, ka lētāk ir nopirkt lietotu un to var izdarīt Lietuvā iespejams ka bus krietni letak. Meistari nu medz but visadi

andis100 05.02.2010 8:14

Crankshaft rakstīja: Vispaar kaut kur uz pechkas korpusa jaabuut uzmonteetam pretestiibu modulim - tas visticamaak vareetu buut iemesls. Paluurot citvalstu volvistu saitos, galvenokaart tas paraadaas, kaa apsildes ventilatora defektu ceelonis.

Kopumā visiem paldies esmu visu saviem spēkiem saremontējis, kas ir ar pečku!

andis100 05.02.2010 8:13

Gachs rakstīja: Lampiņa, kas ir fiksējusi kļudu iekš dzinēja aizdedzes/degvielas sistēmas vai arī problēmas ar lambda zodni.

interesanti cik vietās pēc skaita ir tās lambzodes un kurās vietās.

andis100 03.02.2010 8:38

tomēr man liekas ka Volvo 850 tas panelis ar lampiņām ir dikti feins, jautājums ti kā viņu saprats?

andis100 30.01.2010 20:17

motoriņš grižas ļoti viegli un izskatās, ka nekas gultņos nekustas. Kā lai pārbauda

andis100 30.01.2010 19:10

nu vispār tās motora skrūves ir pieckantigas gruti piemerot skrūvgriezni

andis100 30.01.2010 13:59

Crankshaft rakstīja: Vispaar kaut kur uz pechkas korpusa jaabuut uzmonteetam pretestiibu modulim - tas visticamaak vareetu buut iemesls. Paluurot citvalstu volvistu saitos, galvenokaart tas paraadaas, kaa apsildes ventilatora defektu ceelonis.

paldies visiem, konstatēju, ka elektor motors ir beigts. Jasaak meklet vieta cits.

andis100 30.01.2010 12:01

andis100 rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Gachs rakstīja:

andis100 rakstīja: Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

Ja apsildes motoriņš nestrāda uz 4.ātruma, tad sākumā paskaties drošinātāju "cabin fan speed ", tas ir 30A drošinātājs.

Tas ir atbildīgs par 4.ātrumu.

Katram ātrumam savs drošinātājs ?

jā bet es atradu tikai divus drošinātājus 5 un 31

kur atrodas motorina(elektriska ) pretestība?

andis100 30.01.2010 11:57

Sretsked rakstīja:

Gachs rakstīja:

andis100 rakstīja: Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

Ja apsildes motoriņš nestrāda uz 4.ātruma, tad sākumā paskaties drošinātāju "cabin fan speed ", tas ir 30A drošinātājs.

Tas ir atbildīgs par 4.ātrumu.

Katram ātrumam savs drošinātājs ?

jā bet es atradu tikai divus drošinātājus 5 un 31

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti