SaaBeR rakstīja: Mosk kaadam interesee:
www.blocket.se/...
Jā, tas jau tāds tīri pieticīgs agregāts...
Tikai nesaprotu, kapēc nav būvēts uz 16v bāzes?
SaaBeR rakstīja: Mosk kaadam interesee:
www.blocket.se/...
Jā, tas jau tāds tīri pieticīgs agregāts...
Tikai nesaprotu, kapēc nav būvēts uz 16v bāzes?
Marchiks_ rakstīja: Tad kas ir labāks, subārs, volvo vai saabs
p.s. tā nav provokācija
Ja patīk saab, bet uzskati saka ka subaru labāks, jāskatās uz 9-2x...
Liela daļa ir tādi par 70%, bet jēdzīgi ir 8 un 15-nevar nepiekrist Yukki par to vienkāršibu-to toč var saukt par logo!
Tagad varēs izvēlēties un paņemt ar mazāko noskrējienu...
Yukki rakstīja: Stilīgi uztaisīta štellīte par numurzīme/auto modelis, līdzīgi kā CSDD par valsts nodevu, tikai te ar bildi: ps.id.lv/...
Man izmeta pilnīgi precīzi-tikai amerikāņu...
Nu vot titas jau ir kaut kas. Tiešām normāli sanācis, kā jau tu teici
-> walcc
Būtu nu vispirms savu piešķīlis un tad runājis...
Jo mans dūc kā bitīte, šodien pat mēģināju...
bizenajs rakstīja:
ziedoniz rakstīja: -> walcc
Būtu nu vispirms savu piešķīlis un tad runājis...
Jo mans dūc kā bitīte, šodien pat mēģināju...
ak Tu , naave kas naave!!! nus tad ar iesveetiibaam 31.!!
Dankez, kauns atzīt, taču gaidu jau nākamo...
Tgd uz sitienu neatceros kura, bet viena tuning firma saviem uzlabotajiem saab ķibināja klāt uzrakstiņu TROLL. Arī mobile.de šitādi brīnumi ir redzēti, tikai pārsvarā aero...
Bet saabam tas nemaz nav tik viegli realizējams, jo ja gribi iet prom un ieslēgt signalizāciju, vajag izņemt atslēgu->ielikt atpakaļgaitā
Un kā tad motoru tas turbo taimeris darbinās, ja būs robā???
Un turbo taimeri pārsvarā lieto uz lielām tūninga turbīnām, kam tas tiešām ir reāli nepieciešams...
Jādzesē ir pēc braukšanas ar apgriezieniem, kad turbīna ir točna strādājusi kādu laiciņu bez apstājas
Yukki rakstīja:
Pats šogad kā komandas biedrs vairs diemžēl nestartēšu
Ko ta tā?
spainis rakstīja: Kādam 900 OG īpašniekam gadījumā uz viņa donora auto nav spoileris ar iebūvētu bremžuguni. Baigi labprāt tādu iegādātu.
Kādam 900 og? Nu-sedanam, kupejai, kabrim? Bet ar bremžlukturi laikam jau tikai kabrim nāca-vismaz kupejai tas lukturis aiz stikla liekās.
Arnijs rakstīja:
snow rakstīja: i doma migliniekos ielikt narva azzuro dzeltenas spuldes.
te jautajums no pieredzes vai tiesham dzeltena gaisma migla, lietu i labaka pa parasto ?
liekas Francija esot redzeju tur lielakai dalai dzeltena gaisma.
Aizmirsti! ja vien neesi dzeltenaa tonja fans. Neko vinjas tur + redzamiibai nedod, vnk shis spektrs mazaak "sit"atpakalj, liidz ar to , iespeejams, redze to uztver mieriigaak. Bet..... nepameegjinaasi - nesapratiisi!
Dzeltenā gaisma tiešām mazāk atstarojas no ūdens lāsēm miglā, līdz ar to braukt ir it kā vienkāršāk, bet pati gaisma ir tumšāka. Vairākus gadus miglas luturi mums ir aprīkoti ar Philips Allweather lampām, kurās ir kombinēts gaismas spektrs. Ja šai kombinācijai būtu vēl +50% versija, tad tas būtu ideālais produkts.
Arnij, ir speciālas rallijam domātas lampas ar dzelteno cokolu un 110/80w jaudu. Tas lietū ir labais produkts arī i-auto pasākumiem. Žēl tikai, ka dzeltanās pamatgaismas ir aizliegtas.
Netīšām uzrakos interesantam auto
walcc rakstīja: nu nezin...pats vinju netaisos pirkt, bet man taa cenas liekas pilniigi adekvaata mashiinas staavoklim...Ir jaasamierinaas ar to, ka labiem klasiskajiem 900 cena pieaug ...shis ir viens no tiem...par 2000euro neko labu vairs nevar dabuut...
Nu es tomēr peikrītu walcc, jo arī manuprāt konkrētā mašīna ir adekvāta cenai. Ja rūsē durvjapakša(un nevis caurrūsē)-tas ir 2 dienu darbs. Vienīgais tur tās pāris kniedes kautko gan maksā, ZingZeng labāk zinās teikt, bet vienvārdsakot jēdzīgs piedāvājums, kur līdzšinējā stāvoklī nav nekas liels jāiegulda. Un vizuāli arī auto ir labi saglabājies. Lai gan šī nav reklāma...
Kāds tur vēl Santa Clauss, Ziemassvētki taču sen jau cauri!
Un publisks PALDIES! (reiz divi) Auto Dizainam par iespēju lietot viņu lielisko agregātu!
Bloka priekšrocības ir lielāks elektriskais lādiņš, kas tiek pievadīts katrai svecei
Ir tikai viena problēma ar tiem 30k - odometrā ir tikai 5 iedaļas Tik pat labi tur var būt 130k, 230k vai 330k. Bet tas būtībā neko nemaina, jo tur nav īpaši daudz kam jukt dēļ kilometrāžas. Un manuprāt no tām bildēm neko nevar pateikt no rūsas pakāpes vai tehniskā stāvokļa. Nu labi, izskatās ka nav redzama vizuālā rūsa. Pārsvarā jau visi auto par līdzīgu cenu ir jājauc ārā un jārestaurē...
Itkā jau diezgan daudzi atzīst, ka jo sliktāks ceļš, jo labāk 96 iet...
Braukšanas ziņā diezgan atraktīva mašīna, kuru nav problēmas dabūt sānslīdē
walcc rakstīja:
perkons rakstīja:
ZingZeng rakstīja:
perkons rakstīja:
ZingZeng rakstīja: 89. vai 90.gads ?
ASV komplektacija , mmmmm ...
LV teh. pasē rakstīts 94, tas ir laiks kad auto ievilka Anglijā no ASV
Mani mulsinaja 2 lietas, kas isti negaja kopa:
1. Sture ir ka og pedejo gadu modeliem, ja nemaldos 91.-93.
2. Antispars iet gar saniem tikai lidz drosibas siksnai, kas butu lidz 90.g., jo jaunakajiem gadiem ta pufiga antispara gumija turpinajas ari uz durvim lidz pat atpakalskata spoguliem.
Tadel ari jautaju kurs kads, kaut gan reali to varetu pateikt pec VIN#.
Pēc antispārna vērtējot tam jābūt līdz 90 g. ( kā var izkost pēc VIN ? ), bet dotajam tas tā nav.
Stūri mainījis neesmu , bet tavi vārdi raisa pārdomas , bet neko vairāk ...starp citu esmu nopircis no AN 2 jaunu bēšīgu ādas stūri , bet man nav sajēgas vai tas ir līdz 90 vai pēc.
Lai vilktos uz kolekcijas modeli būs jānomaina stūre
taa beeshiigaa aadas stuure it kaa ir paredzeeta peec 1990.gada...bet taa kaa vinja ir bez air bag, tad vajadzees bikit pielaagot dazhas detaljas no vecaaka modelja
Tu tok zini ka virs `90. gada? Nu tā stūre? Vienkārši ir redzēta tāda diezgan daudz, arī uz vecākiem. Bet nu, es nepiekasos, vienkārši jautāju... Varbūt to stūri visi uzskata par smuku un tāpēc arī liek...
Varētu būt problēmas ar bremzēm, ka tās nekust nu nekādi un ar to, ka vienkārši nevar piešķilt motoru. Bet no stāvēšanas vien tur itkā nekam trakam nevajadzētu būt. Protams ja būs bijušas arī problēmas ar to mašīnu pirms nolikšanas nost, tad varētu būt trakāk. Pērkot 96 par tādu cenu jārēķinās, ka roku tur tomēr pielikt vajadzēs.
Normāli 96 ar standarta jaudu kārbas tur diezgan labi un nejūk.
Nu jā laikam ka bremzes tādā gadījumā tomēr būtu lietderīgi pārjaukt, bet motoru un kārbu TEORĒTISKI nevajadzētu pārjaukt dēļ stāvēšanas vien. Varbūt, ka sajūgs nestrādās.
turbopiile rakstīja: tikai nesmejieties.. bet vai ir iespējami tādi amortiņi, kas nav cieti pa bedrēm un grubuļiem braucot, bet pagriezienos, lai mašīna nešūpojas..
Ja negriezīsi cietākus, tad būs tevis vēlamais efekts...
Man ir sarkanie uz 900 og, un aizmugure bija par mīkstu, tāpēc šogad uzgriezu uz MAX cietību (2) Priekšu arī laikam likšu uz 2
Vai Kāds zin, kā Saab rallija komandai veicās lielajos sniegos ?