nu ok, kā tad ir priekš kasko, man jāliek cita signalizācija vai pietiek vēl tikai ielikt imobilaizeri?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu ok, kā tad ir priekš kasko, man jāliek cita signalizācija vai pietiek vēl tikai ielikt imobilaizeri?
droom rakstīja:
ArtursOP rakstīja:
droom rakstīja:
Mezhax rakstīja:
okartis rakstīja: Tirgojas rez.daļās Opel Vctra B 96'. Pēc avārijas. Motors 2.0 Ecotec (16v, 136zs). Atrodas Gulbenē.Tel.29422980
ecotec man neder man vajag dohu
escortsRS 2000 neder? Pašam kādreiz tāds bija. Varēja likt blakus jebkuru piecsimto bembi, visus lika ārā. Ar 325 bija tā kā kuro reizi kuram paveicās. Gāja daudzmaz vienādi.
smiekli nāk..jebkuru 5.sērijas bembi. Ja nu vienīgi 518 vai nojātu 520 tie kas nevar atļauties normālu mašinu ar normālu motoru (virs 2.5) tie arī apliek visus kurus var un runā par to cik lopistiski griežas sūda 2.0 litru motors da pat ja vinjam 150 zs.
Ja tu esi sūds un stulbs, tad smejies vien vesels. Es protams nedomāju M5 eksemplāru. Neesi smieklīgs ar 2,5 skaidrs ka paliksi apsmiekla lomā Nu ar 3,5 varētu sākt par kaut ko vēl domāt.
Tu salīdzini cik sver tāds RS2000 un piektās sērijas BMW un parēķini masas un Zs attiecību.
tam rs2000 ir tikai 150 zs un masa ap 1200 kg, kas nu gan nav mazaa, un ja njem veeraa to, ka normaala rs2000 latvijaa nav, tad vispaar nav ko tur diskuteet.
edzulis rakstīja: imobilaizeri tikai. Kas vainas original siģenei?
tikai, tas, ka vinja ir jāaktivizē lai gaudotu
Kaspersky rakstīja: A labāk pie normāliem brokeriem
viss ir noskaidrots un ir ok. ļa, ļa
UUSA rakstīja: Es gan teiktu,ka korektāk būtu S60/BMW5series salīdzināt izmēru ziņā.Bembjiem piedevām ir arī universāli gan 3.,gan 5.sērijai.
Nē, nebūtu korektāk, jo s60 un 3. sērijas bmw ir vidējā klase. s60 vienīgi vizuāli izskatās lielāks. Runājot par motoru, tad jā, 320d ar saviem 4 cilindriem griežas pat mazliet labāk par volvo 5. un ja ņem pēc 2001. gada 320d, tad viennozīmīgi bmw, jo līdz 2001. vēl var diskutēt par to, ka lielākas problēmas būtu ar bmw nekā ar volvo.
Gasjs rakstīja:
Ņem vērā, ka BMW e46 ir pašaurs. Man ar 183cm pie stūres knapi pietiek vietas. Blakussēdētājam paradoksālā kārtā ir vēl sliktāk, jo priekšējā konsole liek vai nu sēdēt patālāk vai ar diezgan izstieptām kājām. Var gadīties arī tādas versijas (sedaniem), kur pakaļbeņķi nav nolaižami.
Ja tev ar 183 cm ir pašauri, tad jādomā, ka 1) Tu arī esi 183 cm plats. 2) Tu vienkārši nezini, ka krēsls regulējas uz visām pusēm arī uz leju un atpakaļ, kā arī stūres pozīciju var pieregulēt. Tici man, bmw neražoja arī 3. sēriju priekš liliputiem, iespējams, ka Tu vienkārši esi pieradis pie kādas citās sēd-pozīcijas.
Gasjs rakstīja: 2 ArtursOP:
Zinu, ka regulējas. Krietni daudz un dažādos virzienos. Bet man ērti iekārtoties nedaudz traucē gāzes pedāļa izvietojums (dažbrīd iznāk dikti neērti locīt kāju potītē) un, atstutējot labo kāju pret viduskonsoli, kaut kas tur tomēr spiež.
Nu tad jāsāk pierast
AutoNets rakstīja:
ArtursOP rakstīja:
UUSA rakstīja: Es gan teiktu,ka korektāk būtu S60/BMW5series salīdzināt izmēru ziņā.Bembjiem piedevām ir arī universāli gan 3.,gan 5.sērijai.
Nē, nebūtu korektāk, jo s60 un 3. sērijas bmw ir vidējā klase. s60 vienīgi vizuāli izskatās lielāks. Runājot par motoru, tad jā, 320d ar saviem 4 cilindriem griežas pat mazliet labāk par volvo 5. un ja ņem pēc 2001. gada 320d, tad viennozīmīgi bmw, jo līdz 2001. vēl var diskutēt par to, ka lielākas problēmas būtu ar bmw nekā ar volvo.
Jus vaaji orientejieties cilindru skaita katram modelim. VOLVO D5 ir 5 cilindri, bet BMW ir visi 6.
vāji orientējies Tu, jo 320d ir tikai 4, kā jau minēju. 6 ir iekš 330d un par to šeit runa nebij.
Ozz rakstīja: Nedaudz offtopic....
ja kaads tiinis prasiitu, kaa kruta sašķūnēt huliganku, opeli vai mucu, viņu nolietu ar šķidru kaku un PN, kaa arii aizsuutiitu uz maximu peec zilajaam diodeem....
Bet te persona pati nezin ko grib, vai arii atkal tas pats tiinis uzdarbojas, nu jau piesaukdams jaunlatviešu paarticiibas simbolu-OOOO A6, un tauta pieliecas, respektee un dod gudrus padomus...
akujetj....
jaunlatviešu pārticības simbols audi a6 - Lūk tas ir smieklīgi
taxman rakstīja:
Ja nav normāls braucējs,tad pie kājas volvo 2 vai3 litri.Puišeļus savākuši policījā un tagad nu būs lielā ķeršana! Nu nebūs.Ir vienkārši braukt jāprot kā ar 3litru volvo,tā ar gecu.
Negribētos ticēt, ka ar tiem jauniem Volvo brauc kautkādi puišeļi un neveiksminieki. Es domāju, ka piešķirot šādu dienesta auto, vairāk vai mazāk zin, kas tas par cilvēku... un es pieļauju, ka tie policisti, kas brauc ar jauniem Volvo – brauc ļoti labi un tas nav viņu pirmais auto. Tākā iespēja, ka no policijas akadēmijas paņem jaunu gurķi, kurš 3 mēn atpakaļ nolika tiesības, un iesēdina jaunajā Volvo ir visai maza.
Piemēram esmu dzirdējis, ka policists, kas pie Volvo aparatūras sēz (blakus šoferim) un darbojas ar kompi – sākumā iziet 3 mēn kursus.
Jautājums paliek atklāts... Kas kustina poliču Volvo uz priekšu, kas par motoru, kādi jaudas rādītāji?
Ja tie ir "vecie" s60, tad man liekas viņiem ir 2.4i ar 170 zs, ja jaunākie 2006 + s60/s80 volvo tad kaut kas ar turbo un ar 200 zs. Nu nepirks par valsts naudu mašīnas ar milzīgiem motoriem, tad jau viņi braukātu ar m5 un nebūtu nekādu megaņu bijis un huyndai.
ArtursOP rakstīja:
taxman rakstīja:
Ja nav normāls braucējs,tad pie kājas volvo 2 vai3 litri.Puišeļus savākuši policījā un tagad nu būs lielā ķeršana! Nu nebūs.Ir vienkārši braukt jāprot kā ar 3litru volvo,tā ar gecu.
Negribētos ticēt, ka ar tiem jauniem Volvo brauc kautkādi puišeļi un neveiksminieki. Es domāju, ka piešķirot šādu dienesta auto, vairāk vai mazāk zin, kas tas par cilvēku... un es pieļauju, ka tie policisti, kas brauc ar jauniem Volvo – brauc ļoti labi un tas nav viņu pirmais auto. Tākā iespēja, ka no policijas akadēmijas paņem jaunu gurķi, kurš 3 mēn atpakaļ nolika tiesības, un iesēdina jaunajā Volvo ir visai maza.
Piemēram esmu dzirdējis, ka policists, kas pie Volvo aparatūras sēz (blakus šoferim) un darbojas ar kompi – sākumā iziet 3 mēn kursus.
Jautājums paliek atklāts... Kas kustina poliču Volvo uz priekšu, kas par motoru, kādi jaudas rādītāji?
Ja tie ir "vecie" s60, tad man liekas viņiem ir 2.4i ar 170 zs, ja jaunākie 2006 + s60/s80 volvo tad kaut kas ar turbo un ar 200 zs. Nu nepirks par valsts naudu mašīnas ar milzīgiem motoriem, tad jau viņi braukātu ar m5 un nebūtu nekādu megaņu bijis un huyndai.
un vēl atcerējos, nezinu, kā ir tagad, bet agrāk tās mašīnas, kas pavada Valsts Prezidenta auto, bija passāti ar vr5 un tiem pašiem 170 zs. Sistēma ir apmēram tāda, ja mašīnā ir parasta (ne bmw,volvo, audi vai mercedes), tad viņa ir ar lielāku motoru nekā stock bāzes, bet, ja tā ir kāda no iekavās minētajām tad principā, tas ir bāzes modelis.
Dzonijs_007 rakstīja: cik esmu redzeejis tad Volvo policijas mašīnām ir 2.4i motoriitis, bet nu taapat domaaju ka ir stulbi poličiem dzīties pakaļ ātrumpārkāpējam pilsētā uz 150KM/H jo tad izredzes iekļūt negadījumā tikai palielinās
un ja ņem vērā to, ka mašīņa ir 2 policisti + viņai ir papildus aprīkojums ne mazs, nekāda raķete tā nav, vienīgais, tas, ka tai vienmēr ir priekšroka
droom rakstīja:
Mezhax rakstīja:
okartis rakstīja: Tirgojas rez.daļās Opel Vctra B 96'. Pēc avārijas. Motors 2.0 Ecotec (16v, 136zs). Atrodas Gulbenē.Tel.29422980
ecotec man neder man vajag dohu
escortsRS 2000 neder? Pašam kādreiz tāds bija. Varēja likt blakus jebkuru piecsimto bembi, visus lika ārā. Ar 325 bija tā kā kuro reizi kuram paveicās. Gāja daudzmaz vienādi.
smiekli nāk..jebkuru 5.sērijas bembi. Ja nu vienīgi 518 vai nojātu 520 tie kas nevar atļauties normālu mašinu ar normālu motoru (virs 2.5) tie arī apliek visus kurus var un runā par to cik lopistiski griežas sūda 2.0 litru motors da pat ja vinjam 150 zs.