Kārtot: Dilstošā secībā
Beks 28.12.2006 23:13

Atilo - tā kā biodīzelim ir lieliska īpašība attīrīt visus sārņus, kas motorā sakrājušies no fosilā dīzeļa lietošanas, tad varbūt arī Tavā gadījumā visi šie mēsli atdalīti un ir aizķepējuši degvielas filtru. Vajag mainīt. Un tas diemžēl (vai apr laimi) ir/būs jāatkārto vairākas reizes. Es, protams, neriskētu tādā nesagatavotā autiņā uzreiz pilnu bāku ieliet biodīzeli. Tomēr tie 100 LVL ir jāiztērē, ja pēc tam grib braukt lētāk. Un patiesībā mēs jau visi braucam arī ar biodīzeli, t.i., ar B5, kas ir 5% piejaukums fosilajam dīzelim, par ko nemaz nav īpaši jāinformē klients. Un ES tas jau būs obligāti tūlīt. Galvenais, lai biodīzelis nebūtu no kaktu rūpnīciņām, tad jau būs O.K.

Beks 28.12.2006 23:20

KĀRTĪGS biodīzelis ar attiecīgi kvalitatīvām (un dārgām!) piedevām ļauj braukt pat līdz -20 C. Nezinu gan, kā var vērtēt Latvijā pieejamo no Igaunijas un Lietuvas importēto. Un, ja biodīzeli piegādā (ir dzirdēts) tajās pašās tvertnēs, kur fosilo, tad ir skaidrs, ka tāds biodīzelis ir "kriņdec" motoram.

Beks 29.12.2006 12:18

Pinguinam --> sorry, bet tas ir fakts. Biodīzelim tiešām piemīt šīs attīrošās īpašības. Tā nav nekāda mānija, bet reāls fakts. Esmu pārliecinājies pats ar savām acīm ļoti nopietnā Vācijas motoru testēšanas un diagnostikas laboratorijā. Kā arī redzējis, kas notiek ar motora detaļām, ja tiek lietota degviela bez piedevām (gan parastais, gan biodīzelis) - tas ir pilnīgs "čau". Tādi uzaugumi veidojas !!! (ar mikroskopu palielinātos fotouzņēmumos no testa mašīnām laboratorijā). Pilnīgi cita aina, ja šīs piedevas tiek lietotas. Virzuļi smuki, inžektors var labi funkcionēt u.tml. Protiv faktov nepoprjoš.

Beks 29.12.2006 12:20

Pinguinam --> runa jau nav par bākas gružu iztīrīšanu ar biodīzeli, bet gan par to, ka biodīzelis attīra MOTORU no visādiem s----m. Un, protams, aizdambē filtrus. A jakže!

Beks 29.12.2006 20:19

Pinguinam - s-----m šņabim točno arī pudelē iraizaugumi, ar ko aizliet acis! Bet biodīzelis jau nav ne spirts, ne šņabis!

Šņabis ir etanols, jeb E 85, un tas ir pilnīga cita štelle.

Beks 15.01.2007 22:57

Sveiks! Fordu neiesaku - it sevišķi jaunāko gadu! Man kolēģim darbā šoferītim bija pilnīgi jauns Ford Mondeo. Tā viena gada laikā, kamēr bija spiests ar viņu braukt, autiņam no ierindas rindas kārtībā izgāja viss, kas tik vien būtiski svarīgs priekš braukšanas ir. Remonti izmaksājā bešennije deņģi. Tā kā ... labāk neriskēt. Pērc jaunāku / pēc 2000.gada/ A4 TDI un nezināsi bēdu vai VW. Tie neož pē chaltūras kā jaunie Fordi.

Beks 26.01.2007 0:11

Muļķības! Audi jāpērk! Viennozīmīgi! Tikai skaties, vai tas ir jau jaunais, jo Audi AG ar 2000.gadu sāka ražot pilnīgi atjaunotu A4 - gan motors, gan piekare, gan kuzovs, gan drošības aprīkojums. Pats braucu ar A4 2003.g.dīzeli. Viss ir superčikiniekā! Patēriņš ārpus pilsētas 4,5 l uz 100, pilsētā aiziet ap 7l.

Beks 12.02.2007 23:12

Ja tev viss uzgriezts uz max, bet svīst ciet logi, - diagnoze parasti viena - nomaini salona gaisa filtru! Un būs super. Man arī tā pati vaina bija diviem iepriekšējiem autiņiem. Tikko nomainīju, par aizsvīdušiem logiem aizmirsu vispār.

Beks 21.02.2007 11:22

Eu! Arī mani tas interesē! Pētot izsoļu autiņus pēc aprakstiem un foto, daudzi izskatās ņemami gan pēc km. gan cenas, gan izskata. Bet, kā ir patiesībā? Vai kādam ir arī pozitīva pieredze? Padalieties!

Beks 25.02.2007 19:21

Man ir bijis Opel Caravan, (Opel Astra braucu autoskolā un liku uz tiesībām), tagad braucu ar A4 /2003. Opelis bija baigi labs, ilgi kalpoja, līdz apnika un pārdevu. Pērkot auto svarīgākais ir, kādu motora resursu tu nopērc (1.), reālais nobraukums un tikai tad, cik un kādas papild-cackas vēlies un vari atļauties (2.). Es pirktu Audi, protams, jo pie visiem citiem nosacījumiem, tā tomēr ir stabilitāte un, drošība un kvalitāte. Bet! Katrā konkrētā gadījumā lamatas pircējam jau var būt izliktas abos gadījumos. Motora resurss - tas man ir svarīgākais un tikai tad es vispār skatos tālāk.

Beks 13.03.2007 20:46

Nemocies! Aizbrauc uz Audi centru Eizenšteina ielā un rezerves daļu tirdzniecības vietā paprasi, lai kompjūterā parāda, kur un kāds tas filtrs ir tieši Tavam modelim. Un būs droši. Nomaiņu gan neveic tur, jo ir baigi dārgi priekš tāda darba - ap 10 LVL. Var izdarīt pats.

Beks 15.04.2007 18:06

Braucu ar 2003.gada A4 1,9 TDI, mehāniskā kārba. Nopirku pagājuša gada rudenī. Braucu daudz. Pirms tam bija VW benzīnnieks. Varu salīdzināt.

Ko varu teikt par savu A4? Izcils auto! Ļoti ekonomisks! (šoseja vidēji 4,3 litri. Pilnīgi nopietni - pats biju ļoti pārsteigts, bet tas ir fakts. Ja brauc ap 100 - 110 km/h - tad vēl mazāk. Pilsēta - braucu pa Rīgu, - līdz 7 litri. Jaunā modeļa motors ir un paliek jaunā modeļa motors. Ar vienu bāku (65 l) vidēji var nobraukt 1200 - 1500 km. Praksē pārbaudīts.

Manevrīgs! Mani pilnībā apmierinošs uzrāviens. Apdzīšana bez problēmām un saspringumiem.

Protams, ka ir skaļāks par benzīnnieku, bet - Audi A4 tomēr ir limuzīns un kā tādam, arī dīzelim motora skaņa netraucē ne sarunām, ne radio. Salons ir kluss.

Ir testēts arī pa dubļiem un grants ceļiem - velk labi un uz ceļa turās droši. Bet A4 tāpat kā A6 - tie tomēr ir šosejnieki.

Vēlu veiksmes! Ja ir iespēja nopirkt A4 pēc 2000.gada 2.puses modeli - ņem! Iesaku gan 1,9 TDI motoru - profesionāļi saka, ka nenobraucams motors!

Beks 17.04.2007 0:22

Vari mēģināt runāt/ pasūtīt Eizenšteina ielas Audi centrā, lai piemeklē Vācijā vai vēl labāk Beļģijā. Zinu, ka tādus pakalpojumus ar viņiem var sarunāt.

Par savējo A4 vēl varu piebilst, ka šīs ziemas lielajos mīnusos man nebija nekādu problēmu ar auto pielaišanu un braukšanu. Tā kā biju saklausījies visādus bēdu stāstus, tad biju diezgan satraucies, bet autiņš mani patīkami pārsteidza šajā ziņā.

Arī ar salona apsildi vai logu svīšanu - man nebija pilnīgi nekādu problēmu. /Man ir klimatkontrole, un tā darbojās tā kā vajag/.

Nu, ko? pastāstīsi, ko izdevās atrast un kā sokas pierašana pie A4.

Veiksmīgi!

Beks 30.04.2007 23:15

Nu, jau! Nu, jau! Ja uz spidometra ir 147 000 km, tad ... daļa vainas ir jāmeklē sevī. Jo - dikti braukts auto, slikti uzturēts auto, žēl, bet ir tik pat kā nobraukts auto. Tad viss tā ģenerāli ir jāsamaina un jāsalabo (uh, ja ir nauda un nav žēl likt iekšā vecā, nevis krāt jaunākam), lai tādam auto varētu uzticēties. Citādi - bendēs tikai nervus un maciņam regulāri būs draudi.

Beks 09.05.2007 22:42

Silti iesaku mest šīm domām mieru! Piedāvājuma angļu valodas līmenis un stils jau runā pats par sevi - falša lieta no "A"līdz "Z" un ož tīri pēc piramīdu shēmām.

Beks 16.05.2008 0:46

Interesē gan! 'Būtu pateicīgs!

Beks 16.05.2008 1:17

Baigi labi, paldies par infu! Vakar iekš Gross Auto pabraucu, bet tas jau nav rādītājs - tā pa čutj/čutj. Tie, kas paši brauc, tiem ticu vairāk.

Beks 16.05.2008 23:54

Uh! Paldies par pievedumu! Ir par ko padomāt. Patiesībā vairāk vajag darbiniekiem, bet pašam arī iegribējās azarta pēc aiziet prom no "vācu klasikas" un citiem zināmiem brendiem. Gribu saprast, ir vai nav, un cik liela atšķirība jaunajam korejietiem no Slovākijas no tiem autiņiem, kas sen jau skaitās AUTIŅI! Azarts! Tā kā vēl īsti nezinu. Darbā pagaidām braucu ar 2006.gada beigu Renault Laguna 2,0 benzīns, A/T, piefīčotu ar visu, ko tik var. Bet, ja godīgi, tad ... esmu tāds fiksais braucējs un mani uzrāviens un dinamika neapmierina. Arī kārba gļuko. Esmu jau nopēries pa garantijas remontiem pa servisiem līdz brošai. Tāpēc jāpamēra, kas ir Kia!

Beks 17.05.2008 0:10

Eu! Ko bļaustās?! ne jau tikai patēriņš ir vienīgais dēļ kā matus plēst!!! Kāda pašam ir juška autiņā un kas nobirst, un cik ātri, un braukšanas īpašības? Tas ir interesanti! Kurš cik liels lohs, tai skaitā es pats, man piemeºam ir pilnigi pofig. Allo! Runājam par kaut ko inčīgāku autiņos!

Beks 17.05.2008 23:19

Izskatās, ka darbiņā kādus pāris ņemsim. Tad gan došu ziņu, ar ko mūsu eksperiments sākās un kas notiks autiņus jau braucot. Man korejiešos patīk, cik strauji šis ražotājs dzenas iekšā tirgū, un cik ātri attīsta savus auto uz kvalitātes pusi. Un, vēl spēj konkurēt ar cenām atšķirībā no daudziem jauniem auto no slaveno brendu armijas, kur čumāki tūkstoši ja'maksā tikai par brendu vien.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti