KĀRTĪGS biodīzelis ar attiecīgi kvalitatīvām (un dārgām!) piedevām ļauj braukt pat līdz -20 C. Nezinu gan, kā var vērtēt Latvijā pieejamo no Igaunijas un Lietuvas importēto. Un, ja biodīzeli piegādā (ir dzirdēts) tajās pašās tvertnēs, kur fosilo, tad ir skaidrs, ka tāds biodīzelis ir "kriņdec" motoram.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atilo - tā kā biodīzelim ir lieliska īpašība attīrīt visus sārņus, kas motorā sakrājušies no fosilā dīzeļa lietošanas, tad varbūt arī Tavā gadījumā visi šie mēsli atdalīti un ir aizķepējuši degvielas filtru. Vajag mainīt. Un tas diemžēl (vai apr laimi) ir/būs jāatkārto vairākas reizes. Es, protams, neriskētu tādā nesagatavotā autiņā uzreiz pilnu bāku ieliet biodīzeli. Tomēr tie 100 LVL ir jāiztērē, ja pēc tam grib braukt lētāk. Un patiesībā mēs jau visi braucam arī ar biodīzeli, t.i., ar B5, kas ir 5% piejaukums fosilajam dīzelim, par ko nemaz nav īpaši jāinformē klients. Un ES tas jau būs obligāti tūlīt. Galvenais, lai biodīzelis nebūtu no kaktu rūpnīciņām, tad jau būs O.K.