Dažiem autiņiem var grabēt bleķis kolodku aizsardzībai.Palien apakšā un ar roku pieloki kā vajag.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dažiem autiņiem var grabēt bleķis kolodku aizsardzībai.Palien apakšā un ar roku pieloki kā vajag.
modena rakstīja: varbūt stūres pirksts? vismaz kadreiz Opelim tieši viņš nereāli grabēja...
Ja pirksta grabēšanu var dzirdēt,tad līdz grāvim nav tālāk par 100km.
Bucefals rakstīja: Servisā ar kratekli un prātīgu kratītāju tev drosi vien varētu kko pateikt un varbūt pat ar pirkstu parādīt.
Aizbrauc uz tehnisko apskati-varbūt būs lētāk.Tāpat tehniskā kaut kad jāiet.
ruukiic rakstīja:
Uggga rakstīja: Testējamam automātam kompis vidējo patēriņu rādīja ap 12,5l
Man Civic rāda vidējo patēriņu 6.6 litri. (1.8 benz), taču ielejot litrus un pārrēkinot uz km sanāk 7.1.... Nez kur tā vaina - kompī vai Nestē???
Nestē.Es to atkodu,kad vecajā darbā šefi Viadu nomainīja pret Nesti-uzreiz palielinājās patēriņš apmēram par 0,5l.
anonimikis rakstīja: ielej jaunu eļļu un pārdod to šrotu nost kamēr vēl kust
Kaut kur pa ausu galam kādreiz dzirdēju ka automātus varot uz brīdi pusreanimēt arkaut kādām silikona piedevām.Man viens čomaks tādā veidā džipam uzcēla parasto gaņģeni-grabēja un vibrēja,tagad jau ir izturējusi 2000km.
vmartini rakstīja: Ja kādam ir info, kur var "pārtīt" pavisam jaunās Lagunas odometru atsutiet mailā, lūdzu!
vmartini at delfi punkts lv
Zinu,bet nemāku mailus sūtīt.
vmartini rakstīja:
ibio rakstīja:
vmartini rakstīja:
RLaguna rakstīja:
vmartini rakstīja: Ja kādam ir info, kur var "pārtīt" pavisam jaunās Lagunas odometru atsutiet mailā, lūdzu!
vmartini at delfi punkts lv
Zinu,bet nemāku mailus sūtīt.
ja esi reģistrējies šeit, tad jau kaut kāds mails tev ir?...
mans ir vmartini@delfi.lv
to reģistrēšanos viņam veicu es
tad varbūt vari palīdzēt arī šoreiz???
Viņš šoreiz palīdzēja-lasi savu mailu.
edgarsons rakstīja: 2 litri minūtē ja tahometra bultiņa dzīvojas pa sarkano iedaļu! A davai vienkāršāk- cik tas būs rēķinot kā parasti uz 100 km. Jums ir tā unikālā iespēja izšķir derības ar kolēģi uz jameson 12 y.o.
No 80-100l
UncleSEM rakstīja:
guhtix rakstīja: vajadzētu patīt el.spidometru,var kāds palīdzēt?
varbūt tomer odomtru vajag patīt , jeb spidometra - ātruma rādijumu gribi nošmaukt ? daži te stāsta ka braukuši uz 205Km/h laikam jau ar tādu patīto spidometru )
atradis ar piesieties vārdiem, domu ta visi saprata tik un tā
kasinsh79 rakstīja: Šaubos, vai kāds te dalīsies pieredzē un kontaktos Tas ir tikai starp savējiem.
Un vēl - "attīt" elektrisko odometru var JEBKURAM auto. Elementāri, tas ir nepilnas pusminūtes jautājums. Un kas ir pats interesantākais - neatkarīgi no tā, cik ierīce maksā, tā atpelnās ļooti ātri
Tikai dažiem pieliekot klāt kompi var noteikt kad un cik ir attīts.
Kaut kur čierī esot firma,kas par 100ls noņem,sataisa,uzliek atpakaļ un vēl uztaisa savirzi.
Chuguns rakstīja: Te pāris kantori nemoties atjaunot - tikai ne visas - atkarībā no materiāla un konstrukcijas, cik dzirdēju ka nevarot savirzi saregulēt pēctam.
Negribi sāpīgi tērēties - panem lietotu no saklapēta auto.
Savirzi regulē kur stiepnis savienojas ar pirkstu.Tie pāris kantori laikam arī piedāvā riepās nomainīt saskābušo gaisu.
sleepnis rakstīja: 50Ls!! Cik tad tāds sūds var jauns maksāt. Stienis ar šarnīru un vītni pastiprinātāja galā un pliku vītni stūres pirksta galā.
renaultam ap 300.
DimanC rakstīja: a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?
Turks nomazgā un andelē kā mazlietotu no šķelta vāģa.
Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
Man prieks ka problēma būs atrisināta,lai arī sālīti.
Crankshaft rakstīja: Baigā vibrācija slēdzot ātrumus. Kā sajūgs grīdā, tā arī sākas. Un it kā kaut kāds troksnis.
Nu, tik daudz es no viņa sapratu.
=============
Hmm, tas vairaak izskatas peec, teiksim, izspiedeejgultnja defekta.
Kaut neizjaucot nepateiksi
P.S. Kur pazuda feinais diskusons par OSKARiem? Bij baigi labs,
man patika )))))
Tikpat iespējams ka kurvis nav kārtīgi pieskrūvēts pie švunkrata tas arī tur var ļurināties un visu čakarēt.
Spidometru var atgriezt atpakaļ,cena arī par lielu-eirīšos gan derētu.
rudens68 rakstīja: TO RLaguna***** par to spidometru esmu drošs , par cenu ,ja godigi vinš man nepiedavaja tik stastija ,ka taisas pirkt citu un šo par 5000 pardot ,naudinas nenoprecizēja ,un es ar nenoprecizēju. Skatoties SS.LV , tad latos priekš 5 gadi pa daudz ,bet priekš nobraukuma ?????
Autiņu pērkot parasti pirmo skatās gadu,tad tehnisko stāvokli un navorotus,krāsu un pašu pēdējo noskrējienu.
TDI rakstīja:
bralitis rakstīja: Visu laiku lietoju dzelzs skrāpi un nekādas vainas neredzu
TDI rakstīja: Teu mans padoms vairs nepaliidzees , bet citiem iesaku stiklu skraapeet 'pa spalvai' - liekuma virzienaa , resp. 'loboviku' no saana uz saanu , saanu logus ( paarsvaraa ) no augshas uz leju . Un nekadaa gadiijumaa ne ar dzelzs skraapi ( ir maniiti lielveikalos ;( )
tad pameegjini ar dzelzs birsti , buus fantastiks rezultaats
Ar smilšpapīru labāk.
Yonas rakstīja: Atvainojos topika autoram , neko nevaru pateikt par Megani, jo nav bijusi darīšana.
Toties esmu 3 mēnešos nobraucis 10 kkm ar jaunu Renault kabluku - ķenguru.
Neizplūstot sīkākos komentāros teikšu - piedzīvojumi ar šo auto man devuši apņemšanos nekad dzīvē neizdot SAVU naudu par Renault.
Vai nu Tev nav veicies,vai man ir veicies bet par Renaultiem man ir tikai pozitīvas emocijas.Ar viņiem braucu no 1994.gada-RTP 2,5 gadus ar R21,Preses apvienībā ar ekspresi,pēc tam ar Ķenguru,tagad citā iestādē ar Ķenguru-uz ceļa nekad neesmu palicis.Arī remonti minimāli-pāris reizes mainīti stūres pirksti,izņēmums preses apvienībā pakaļējiem amortiņiem bukses neturēja vairāk par 60000 km,jo vadājām lielus smagumus-reizi nedēļā ap tonnu,pārējās dienās 700-800kg.Arī dēls tagad brauc ar manu 21 gadu veco R21.Pašam Lagūna-iet labi,viss strādā un nekas nelūst.Ja salīdzina ar Pasātu vai A6,tad starpība ir tikai cenā.
Nesen man viena paziņa nopirka 99 gada Megani-saka ka patīkot-klusa un ļoti ekonomiska.Tikpat vecs Golfs maksāja par 1500eiro vairāk.Ja taisies braukt ilgi,tad ņem, ja tikai nav nojāts.
ulza rakstīja: Ļoti labs auto!!! Trīs reiz nedēļā var darbu nokavēt, jo nomirst elektronika, detaļas ļoti lētas un nemaz neplīst, pērc nost!!!!
Elektronika nu gan reti mirst-vairāk problēmas var radīt savienojumi štekeros un netīras klemmes.Tam par iemeslu ir pavirša spraušana un netīrumi.
Tu kaut ko lej.Starteris griež švunkratu,savukārt zobsiksna savieno kloķeni ar sadaleni.Ja starteris griežās ļoti brīvi,tad zobsiksna čupā kā arī vismaz četri vārsti ir salocīti.Parasti iegādājoties Renaultus uzreiz dzen uz servisu mainīt siksnu ar rullīti,nevis paļaujas uz turka rakstīto servisa grāmatiņu.
grands_ rakstīja: jaaa....staastisnsh par to, kaadeelj tik mazs nobraukums bija taads, ka auto izmantots kaa servisa auto pa pilseetu detalju veshanai...kkaa taa!
shoreiz nospeeleeja vizuaalais, cena un arii tas, kaa vinsh pie pirkshanas uzvedaas.
Vēl stāsta ka tantuks svētdienās uz baznīcu vai onka sestdienās uz dārzu tikai braukājis.Kad savedīsi autiņu kārtībā varēsi braukt un priecāties,tikai motoru gan neizdomā mazgāt.
No malas izskatās ka signalizācija nojukusi un laiž strāvu uz masu.Mēģini to pilnīgi noizolēt un tad paskaties,vai elektrība pazūd.