Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
KOHINURS 07.11.2006 20:58

Motorolers rakstīja: Ir kādam nācies sastapties ar šādu auto?? 2004.gada navaroti it kā visi...

Gribētos dzirdēt kaut ko vismaz. (sakarīgu) Skatos uz A6 3.0 TDI, bet iekrita acīs šis... (mazliet lētāks)

KOHINURS 20.11.2006 0:47

Sunis rakstīja:

VWfans rakstīja: ... gan es, gan sieva kopīgi brauksim ar šo mašīnu vismaz astoņus gadus un 130-150 tūkst.km.

Astoņus gadus! Ne pa jokam atvēzējies ...

Dīvaini, gan tas, ka tāds nobraukums 8 gados, gan tas, ka, ja jau reiz pie jauna autiņa ticis nemēģinās garantijas beigās mainīt pret atkal jaunu

KOHINURS 08.01.2007 8:34

Tomēr gribu atgriezties pie braukšanas prieka..

Viss iepriekšējais vienmēr bijis ar MT. Bet šovasar nu ļoti sakārojās viens konkrēts autiņš. Nu ir jābrauc ar automātu. Pa n-tajiem gadiem iestrādājušies zināmi paradumi un reakcijas. Tad nu pirms 1,5 mēneša, kad bija tas vienīgais šīs ziemas sniedziņš, uz līkumaina ceļa sajutos diezgan nedroši un negribētos, ka tas atkārtotos. Braucu pa labi zināmu ceļu, ierastajā ritmā. Pirmais asais līkums, mēģinu rīkoties kā parasti – pazemināties – tikai šoreiz, izejot no automātiskā rokas režīmā. Nu bet tas palēlinājums subjektīvi likās tik nokavēts, ka sāku palīdzēt ar bremzi, bet uz apledojuša ceļa tas nu nekādu drošās sajūtu nerada.

Vēlāk, pa grunteni, jau speciāli mēģināju rokas režīmā, bet nu tik strauji nomest ātrumu, lai pirms līkuma varētu minimāli bremzēties neizdodas. Paātrināties – viss OK, nemaz nevajag nedz sporta, nedz rokas režīmu, lai no līkuma izejot būtu asa reakcija un paātrinājums vajadzīgajā virzienā. Varbūt tā ātruma nomešana pazeminoties ir OK, tikai man subjektīvi liekas, ka kaut kas nenotiek tā kā pierasts.

Tātad, jautājums paliek – kā ar automātu ziemas vai grunts ceļos iet līkumos. Vai tiešām būs jāzaudē kaut kas no braukšanas baudas, vai jāmācās citi paradumi.

KOHINURS 09.01.2007 15:44

Kungi, nu nav problēma piešauties pie katra autiņa un attiecīgi rīkoties, lai maximāli strauji uzņemtu apdzenot vai no vietas. Konkrēti mani tomēr vairāk interesē braukšana ziemas apstākļos, ja līdz kaulu smadzenēm un nosacījumu refleksiem ir pierasts uz slideniem ceļiem bremzēties ar motoru. Šogad jau nav iespēju pārbaudīt praksē AT. Tad teorētiski pasakiet vai vērts mocīties un mēģināt pirms katra šķēršļa vai līkuma pāriet rokas režīmā un pazemināties, jeb tiešām, kad nu beidzot uzsnigs sniedziņš, būs jābrauc savādāk

Uzņemot ātrumu tiešām nav problēma pārslēgt sporta režīmā vai, ja gribas pārbaudīt savu reakciju - rokas režīmā. Man kaifam ar 245 lopiem pilnībā pietiek.

KOHINURS 09.01.2007 18:04

Pirmdienis rakstīja: nezinu, Ko jus te uz koplietoshanas celjiem gribat ziema taisit, McRay`a rallijus vai ?

Nē. Vismaz man tas nav vajadzīgs - savu sen esmu atskrējis. Runa par elementāru drošību.

Piemēram, atsauciet atmiņā, kas ir melnais ledus. Katru gadu vismaz reizi ir redzēti tie kumēdiņi, kas notiek uz maģistrālā ceļa pie Olaines vai Rīgas robežas, kad daži no plūsmas, ieraugot zīmi ar balto apdzīvotas vietas nosaukumu, sāk neapdomīgi strauji bremzēties. Tur ar ABS ir par maz, lai izvairoties no tādiem dundukiem, kas zaudējuši kontroli, pats nenoslidētu no ceļa vai netiktu taranēts no muguras.

KOHINURS 10.01.2007 20:49

5 lapas, bet viena lieta nav pateikta. MT legačiiem ir pazeminātie un tiešām laba opcija - pārbaudīts gan ar iepriekšējo modeli, gan jauno. Tur kaut kas no traktora tomēr ir, ja tiešām domā doties arī zaļumos. Šādās situācijās parketnieki paliek jaņos. Par ilgspējību - 98' kā rezerves lietoju vēl tagad. No lielākām lietām - pie 300tkst. vajadzēja mainīt sajūgu. Un reizi pa nopietno bija jāsakārto izpūtējs.

Ja ir laiks, pameklē arhīvos autiņu tehnisko apskašu statistiku. Ja nemaldos, katru gadu to publicēja arī Auto Bild vai Auto. Tur var salīdzināt vid. statistisko, kas ar pirmo reizi iziet tehnisko pēc 1,2,3,.... gadu ekspluatācijas

KOHINURS 11.01.2007 13:30

bet varbūt 1 gadīgu, no privātpersonas, pirkts Latvijā:

- parasti nobraukums 25-35000,

- cena -20-25%,

- pēc 1 - 1,5 gada nomaini uz to pašu, bet jaunāku, ja nepatika - ņem citu

Katrā ziņā esmu pārbaudījis gan 10 gadīgu, gan tikko no salona. 10gadīgajam problēmas katru mēnesi, jauns ir jauns, bet 1 gadīgais neatšķiras no jauna - tad kāpēc neņemt to viengadīgo, kam garantija vēl 1,5 - 2 gadi.

KOHINURS 11.01.2007 14:05

Upē līmenis sāks kristies,

Rītdien krastā varēs p...... astaigāties

KOHINURS 12.01.2007 0:41

Snow

Vēl joprojām interesē vai tikai gribas atdzīvināt tēmu?

No manis jau kritiku nesagaidīsi. Te jau viens (Leekaiz 10.10.2006.) rakstīja - Ar subaru ir tapatas, kaa ar saab, volvo vai citas markas auto faniem ja iepatikas tad uz ilgu laiku, ja nepatik nepatiks arii

Man iepatikās un braucu.

Priekš manis tā kombinācija – stabilitāte, vadāmība, draudzība ar neceļiem, izturība, asumiņš uzrāvienā, iespēja šo to lielāku pārvadāt, jā – arī atšķirība no vidusmēra standartiem (ne tikai autiņu, bet arī to vadītāju – varbūt ne tik izteikti kā Saabistiem, bet nu ir arī Subāristi kā suga vai diagnoze) – apmierina jau 8 gadus.

Ļoti maz būs stabilāku un vadāmāku autiņu. Jau vairāk atradīsies, kas katrs atsevišķi būs gan ar lielāku caurejamību, gan kas uzrauj ātrāk par 8,5s. utt., bet Subārā ir daudz kas no tā visa, pie tam līmenī, kas tiešām sniedz braukšanas prieku. Un pie šāda razklada mani ļoti maz uztrauc, ka salonā varētu būt vairāk uzpariktes vai tml lietas. Man vienkārši ir bauda vadīt šo autiņu un tas nav tas pats, kas pārvietoties no (.) A uz (.) B.

Nu, bet ja paraksties uz 3,o, tad ne īpaši skrienot, ne īpaši bremzējot ar 13,o jārēķinās. Fakts – cilvēcīgi braucot nekādi dīlera 9,9 jauktā režīmā nespīd (šodien uz kompja: 2860km – 13,2 l/100km)

KOHINURS 12.01.2007 11:02

snow, saki dzīvo laukos.

Man arī ir lauku īpašums, bet tā nav pastāvīgā dzīves vieta.

Runa būs par to, ka Outbackiem nav MT un līdz ar to nav opcijas pazeminātie pārnesumi. It kā jau Outbackā visu nosaka elektronika, bet nu diez vai tas ir tik viennozīmīgi. Ar Legača pazeminātajiem vismaz pāris reizes gadā esmu ticis uz priekšu ļoti šaubīgās vietās. Bet - klīrents, esmu arī uzsēdinājis. Kaut gan ar lāpstiņas un to pašu pazemināto bez citu palīdzības esmu izšūpojis ārā gan no traktoru iebrauktām risēm, gan sniega kupenām. Outbeckam tomēr 5 cm vairāk, bet AT un šūpināšana - te pirms pirkt bišķu jāpiedomā.

KOHINURS 22.01.2007 0:55

Dugass rakstīja:

tuncis rakstīja: Nu, es esmu redzējis papilnam arī onkas, kas sēž un gaida, kad varēs piebraukt tā lai sūknis būtu tieši tajā pusē, kur benzīnbākas vāciņš! It kā nevarētu apmest riņķi un piebraukt otrādāk. Vai šļauku izvilkt uz otru pusi. Un kad tu viņiem pabrauc garām un sāc pildīties tad onkuļi mēdz uz tevīm tā ļoti nosodoši bolīties!!

Katru dienu pildos nestee, jo darba karte iraid. Nu protams, ka darba auto arii pildu.

Nedeeljaa vismaz reizi sanaak liela lamaashanaas ar cilveekiem, kas (kaa izraadaas) ir izveidojushi rindu kaukur pusceljaa liidz suuknim un kuriem es esot pieliidis priekshaa!

Vinji nostaajas pie iebrauktuves tanka teritorijaa un staav!

KAA LAI ES ZINU, KA VINJI STAAV RINDAA UZ TANKU?!?!?

Veikalaa tachu arii rinda veidojas pie katras konkreetaas kases nevis staav barinjsh pie galjas plaukta un bljauj uz "garaam liideejiem"!

Nemelo pats sev. Gan jau ļoti labi saproti, ko tie onkas gaida. Citādi jau šo nerakstītu. Un tādā gadījumā līzt priekšā ir prasts pohuisms no 5 stāva uz apkārtējiem. Īsenībā jau situācija ir savādāka - nosacītais onka ir apstājies tajā brīdī, kad visas tankštelles ir aizņemtas un arī tu nebūsi tas faķīrs, kas pateiks, kura truba tad pirmā atbrīvosies. Tāpēc ļautiņi apstājas ar distanci, lai varētu piebraukt tur, kur atbrīvosies. Tad tankam tuvojas Dugass, tajā brīdī kāda no trubām atbrīvojas, un jaunais varonis ar savas taisnības apziņu pietankojas. Nu ko - onkam nervi vārās, bet kurš tad šeit īstenībā ir tas kretīns?

KOHINURS 22.01.2007 1:23

Nekā stulba neredzu - elementāra audzināšana un savstarpēja pieklājība. Salīdzināt ar Rimi nevietā. Tur iet visi. Bet benzīntankā tikai mēs- autobraucēji. Kāpēc tad mums būtu cūciski jāizturas vienam pret otru.

Dabīgi, ka tad, ja ir brīva vieta, tas, kurš nejēdz apmest autiņu otrādi, lai piebrauktu pareizo pusi ir mužiks un tāds arī paliks. Bet kāpēc es nevaru apstāties ar distanci, kas ļautu piebraukt pie jebkura stobra, kurš pirmais atbrīvosies, ja visi stobri tajā brīdī, kad es piebraucu, ir aizņemti.

KOHINURS 22.01.2007 22:31

Hennessy rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Tāpēc ļautiņi apstājas ar distanci, lai varētu piebraukt tur, kur atbrīvosies.

Kopš kura laika benzīntankos ir tāda kārtība riktīgs stulbums... no to cilvēku puses kas tā rīkojas (stāv uz visiem tankiem)

Runa jau nav par kārtību, bet attieksmi.

Uz ceļa visi baigie profi – paredz situāciju utt. Bet iebraucot tankā uzreiz atslēdzas, it kā nesaprot, ka tas iepriekšējais gaida pie kura stobra pirmā varēs piebraukt, jo, redz, tā pašam ir izdevīgāk. EGO –vairāk nekas. Uz ielas, jā, tad izslavētais acu kontakts vai mājiens ar roku – tu brauksi? Ak nē. Paldies!.

KOHINURS 23.01.2007 0:23

Dariet kā patīk.

Es netaisos tēlot, ka nesaprotu situāciju un tam onkam priekšā nelīdīšu. Nu un tad, ja man krutāka mašīna vai esmu acīgāks un veiklāks. Vai man tāpēc jārīkojas nekaunīgi. Un ja nu tiešām tas opis vienkārši stulbi nostājies un nebrauks pildīties - es taču tad tāpat būšu pirmais.

KOHINURS 23.01.2007 7:49

Cartman_626 rakstīja: Un cik ilgi pavēlēsi stāvēt aiz ceļmalā noparkotas mašīnas un gaidīt, ka viņa vai nu stulbi nostājusies, vai tomēr stāv pie četrām kasēm rindā reizē?

Nu lūk kāda atklātība, īlenu maisā nenoslēpsi. Lieks pierādījums, ka nemākam izvērtēt situāciju un neuskatam par slikto toni kāpt līdzcilvēkiem uz galvas.

KOHINURS 23.01.2007 7:54

Cartman_626 rakstīja: Iestājies savā rindā un gaidi. Nav ko bolīties uz vairākām vietām reizē. Ja esi ieradies pirmais, tad tev ir iespēja pirmajam izvēlēties rindu, nevis stāvēt visās reizē. Tas aizņem pārāk daudz vietas un rada lieku bardaku.

Ar ko tad labāk ir bolīties uz vienu rindu, kur priekšā stāvošais klients izdomājis ne tikai norēķināties par degvielu, bet apdrošināties, bet arī pasūtīt hotdogus un kārtīgi izsēdēties WC, kamēr pie citiem stobriem kustība

KOHINURS 23.01.2007 11:08

Ak Dugass, runa tašu nebija par to, ka es vai tu stāvam 4 rindās.

Tur tiešām "...nav nekaada sakaraa ar kultuuru vai pieklaajiibu".

Šajā forumā iesaistījos tikai tādēļ, ka kāds uzbrauca tiem papučiem, kuri tā jocīgāk apstājušies tankoties - sak, re kāds dunduks, lai tak pastāv vēl.

Un nemeklē manas rīcības iemeslus tur kur to nav. Arī ar savu 10 gadīgo kravas busiņu priekšā nevienam nelīdīšu, krustojumā rindu neapbraukšu, uz šosejas pa labo pusi neapsteigšu, un pilsētā par +10 ātrāk nebraukšu. Tā es jūtos daudz komfortablāk, nekā apzinoties, ka ar savu rīcību varbūt esmu aizskāris citus vadītājus.

KOHINURS 23.01.2007 12:43

Nu tad priekā!

Vienkārši gadās, ka sagribās kaut ko pretēji pieņemtajam pateikt, lai tā tēma pavārās.

KOHINURS 31.01.2007 0:49

kas tad nu? Visu rudeni ķīlēja un gaidīja sniegu

KOHINURS 05.02.2007 18:53

Apsveicam visi VWfans

auto.delfi.lv/...

KOHINURS 06.02.2007 22:38

Kopā astoņos gados ietaupījums ap 900 latiem.

!!!!!!!

Jā, ......

Vienīgā cerība - varbūt tomēr tiešām VWfans visus te smalki nes cauri. Jāatzīst, ka jaunumi šajā topikā jau sen tiek gaidīti ar nepacietību.

Jāmēģina arī turpmāk to visu uzņemt ar smaidu, jo ......... tas taču nevar būt, tāpēc, ka nevar būt - šodien skaitīt tos Ls900, kas teorētiski varbūt būs pēc 8 gadiem - ĀĀĀªRRRPPPRRĀĀTS. Pēc 8 gadiem tāda alga visdrīzāk nedēļā. Kā par kaut ko tādu vispār var domāt. Kaut kāda kompja vai TV cena, ko pēc 3-4 gadiem jau met laukā - košmāār - kā saka viens krievu satīriķis.

KOHINURS 20.02.2007 23:37

Pa pilnu programmu esmu norāvies tur, kur domāju, ka pakratīs ar pirkstu un palaidīs. Bet nākošajā reizē bargi pajautā vai zinot ar kādu ātrumu braucis, nosaucu ciparu, viņš paskatās savā aparātā, savāca dokumentus un atstāja mani neziņā - pēc min.10 nāk pār ceļu atpakaļ vicina protokolu un smaida - saka, lai ierāmēju un pielieku pie sienas un novēl laimīgu ceļu. Apsēžos un lasu cik tad piesprieduši, bet tur - BRĪDINĀJUMS.

KOHINURS 21.02.2007 18:02

Tur ir arī otra reģionālās braukšanas īpatnība. Pie tam gluži atšķirīga jau shmurger minētajai. Pie tā, ka ir procentuāli daudz "domātāju", tipa "kas tad nu sekos dzeltenajam" ir uzkrītoši daudz to, kam pilsētā nepastāv 50 +10, bet vismaz +20. Rīgas CP vajadzētu aizbraukt paraugdemonstrējumos.

KOHINURS 21.02.2007 18:14

.... un stāvēšana, īpaši brīvdienās, vispār sviests - par tādām smalkām matērijām kā sastāties ciešāk (esi iegriezies - padod uz priekšu vai atpakaļ, lai 2-3 vietā var nostāties 3-4) vai nestāvēt , kur ne tikai nedrīkst, bet arī traucē citiem (esam taču savā ziņā kolēgas), piem. baltā nepārtrauktā līnija, 5m pirms un tml. nav ko runāt, ja zīmes jau arī neredz. Tad nu domā kā noparkoties, izspraukties vai izmainīties ar pretīmbraucošo.

Bet ko nu tur- ES jau pirmajā vietā.

KOHINURS 21.02.2007 18:33

Yonas rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Tur ir arī otra reģionālās braukšanas īpatnība. Pie tam gluži atšķirīga jau shmurger minētajai. Pie tā, ka ir procentuāli daudz "domātāju", tipa "kas tad nu sekos dzeltenajam" ir uzkrītoši daudz to, kam pilsētā nepastāv 50 +10, bet vismaz +20. Rīgas CP vajadzētu aizbraukt paraugdemonstrējumos.

Ko tu dirs....

es pāķis rīgā braucu ar +20, mani apdzen kā stāvošu.

Nelamājies.

Un arī Jelgavā netrūkst + velns zin cik. Es teicu par p r o c e n t u ā l o ī p a t s v a r u.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti