Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
KOHINURS 22.02.2007 11:49

Yonas rakstīja:

KOHINURS rakstīja:

Yonas rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Tur ir arī otra reģionālās braukšanas īpatnība. Pie tam gluži atšķirīga jau shmurger minētajai. Pie tā, ka ir procentuāli daudz "domātāju", tipa "kas tad nu sekos dzeltenajam" ir uzkrītoši daudz to, kam pilsētā nepastāv 50 +10, bet vismaz +20. Rīgas CP vajadzētu aizbraukt paraugdemonstrējumos.

Ko tu dirs....

es pāķis rīgā braucu ar +20, mani apdzen kā stāvošu.

Nelamājies.

Un arī Jelgavā netrūkst + velns zin cik. Es teicu par p r o c e n t u ā l o ī p a t s v a r u.

Kāpēc gan nelamāties

Kāpēc man nelamāties, ja tu esi idiņš vai vismaz izliecies par idiņu, rakstot par rīgas satiksmi?

Pats vispār kādreiz esi pie stūres sēdējis rīgā laikam jau nē.

Nu gan žultains tips... .

Piedod, bet man vienalga nekļuva skaidrs, kāpēc diskutējot ar specifiskiem izteicieniem jāvēršas pret personu, it īpaši, ja mēs neesam pazīstami un kaut vai arī es būtu idiņš-dirsejs... . Jeb uzskati, ka tas piederas pie tīkla nosacītās anonimitātes stila? Saprastu, ja tas būtu vērsts pret parādību, notikumu, bet pret personu - dīvaina pašapliecināšanās.

KOHINURS 22.02.2007 12:46

Zoss rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Jeb uzskati, ka tas piederas pie tīkla nosacītās anonimitātes stila?

Nu tu gan laid....lai nu kurš, bet es te esmu anonīms

Es tev to pašu varu arī acīs pateikt. Atbrauc uz kādu NSNF pasākumu, parunāsimies par dzīvi.

un par satiksmi rīgā.

Atbraucm uz subaru pasākumiem - arī parunāsim.

Kas, Jūs aptrakuši. Nav taču runa par satiksmi Rīgā. Runa par to, ka vajadzētu nedaudz izvēlīgāk izteicienos, kas adresēti personai -kaut vai svešai un nezināmai. Cilvēks nav suns... un labs saimnieks arī savu suni uzreiz neapliek.

KOHINURS 22.02.2007 13:02

Dabīgi, ka viss OK.

šodien tāds "pareizs" noskaņojums, tāpēc ar šitādi teksti.

Neiet darbi un ne sievas vai bērnu ko pamācīt nav blakus.

Labāk tiešām jāmet miers un jābrauc kaut kur paslidināties.

Visiem lai labi ripo, arī Yonas

KOHINURS 23.02.2007 6:53

Hesus rakstīja:

KOHINURS rakstīja:

Nu gan žultains tips... .

Piedod, bet man vienalga nekļuva skaidrs, kāpēc diskutējot ar specifiskiem izteicieniem jāvēršas pret personu, it īpaši, ja mēs neesam pazīstami un kaut vai arī es būtu idiņš-dirsejs... . Jeb uzskati, ka tas piederas pie tīkla nosacītās anonimitātes stila? Saprastu, ja tas būtu vērsts pret parādību, notikumu, bet pret personu - dīvaina pašapliecināšanās.

Savus filigrānos tekstus un augstskoliņā apgūtās valodas prasmes vari izrādīt pārdotot savu sūda produktu veikaliem, nevis šajā portālā, kas pilns ar cilvēkiem ar dažāda rakstura un smaguma sirdssāpēm un citām nelīpošām kaitēm.

Reģionālās braukšanas īpatnība redziet, idiņ, Jelgavu un Rīgu šķir 30 min brauciens. Pastāsti vēl par Jūrmalas, Ādažu, Imantas un Ķengaraga braukšanas atšķirībām, jo tās tak arī šķir 30 min brauciens.

Watch out for sudden brake light!

Kas ir ko –tabletīti uz nakti neiedeva. Vai tikko pamodies? Apakštēma par izteicieniem jau bija izrunāta.

Bet diskusijām par augstām skolām un produktu izplatīšanu pameklē citu ar līdzīgām interesēm. Man nav pieredzes šajās jomās.

KOHINURS 13.03.2007 8:28

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana

Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."

lai nu tā būtu, bet ...., kas vienreiz iesēdies jaunā un sajutis to garšu.... . Nu jau 3x nomainīju un domāju - nu viss - vairāk nē, bet, kas zin kā atkal būs pēc 2-3 gadiem. Nāk jauni modeļi un rodas kārdinājums.

Es gan pēc garantijas beigām nepārdošu, bet braukšu vēl ilgi ar savu Opel-Merivu.

KOHINURS 13.03.2007 8:29

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana

Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."

Es gan pēc garantijas beigām nepārdošu, bet braukšu vēl ilgi ar savu Opel-Merivu.

KOHINURS 13.03.2007 8:39

Da nu blabla ar visiem submitiem un resetiem.

Ta gribēju teikt - lai jau VW fans izdodas, bet, ja 1x iesēdies jaunā - āķis lūpā. Jau 3X esmu domājis - viss, bet, ej nu sazini - nemaz vairs tik pārliecināts nēesmu - paies atkal 2-3 gadi, nāks jauni modeļi....

KOHINURS 12.04.2007 0:08

Par to manevru (ne)rādīšanu - gandrīz jāsecina, ka tā tāda savāda stila demonstrēšana. Normāli tai pirksta kustībai slēdža virzienā vajadzētu darboties automātā (ja cilvēks kaut cik nopietnu laiku ir praktiski braucis). Nezinu kā citiem, bet man pat bijis tā, ka blakus sēdētājs smejas - sak, kam tu te laukos mežā rādi tos pagriezienus. Bet tas taču jau refleksu līmenī.

KOHINURS 13.04.2007 15:12

Vēl viens risinājums - lieto EXSTRA un mēneša beigās netā pēti savu kapeiciņu.

KOHINURS 13.04.2007 15:27

Kā teicis kāds gudrais - ja naudu netērēsi , tās arī vairāk nepaliks. Tā teikt, nebūs stimuls progresam

KOHINURS 24.04.2007 19:00

Jau pārliecinājos, ka pase kabatā, jau āvu kājas, jau apsēju slipsi - te no TV atskanēja - šo reklāmu apmaksāja JL.... . Kaut kā todien vairs negribējās.... . Nu ko viņi te jaucas un atkal grib būt svētāki par Romas pāvestu.

KOHINURS 24.04.2007 21:54

Lūk arī rezultāts - Yonnas cēlu mērķu vadīts aicina uz sabiedrisku aktivitāti, bet reklāmas rezultātā Pirmais var padomāt, ka kolēga JL aģents.

KOHINURS 19.06.2007 8:57

Vispārīgie būvnoteikumi

15. Īslaicīgas lietošanas būve – būve, kuras ekspluatācijas laiks nav ilgāks par pieciem gadiem un kas jānojauc līdz minētā termiņa beigām.

(MK 30.09.2003. noteikumu nr.547 redakcijā)

16. Mazēka – vienstāva ēka, kuras apbūves laukums nav lielāks par 25 m2.

(MK 30.09.2003. noteikumu nr.547 redakcijā)

17. Pagaidu būve - būvdarbu veikšanai nepieciešama būve, kas jānojauc pirms būvobjekta nodošanas ekspluatācijā (par pagaidu būvēm netiek uzskatītas īslaicīgas lietošanas būves).

62. Būvprojekts un būvatļauja nav nepieciešama:

62.1. pagaidu būvei, ja tās apjoms, būvvieta un nojaukšanas termiņš saskaņots būvvaldē;

62.2. mazēkai lauku apvidū, ja tās apjoms un būvvieta saskaņota būvvaldē;

62.3. sezonas būvēm – nekapitālām, galvenokārt lauksaimniecībā izman¬tojamām būvēm, kuru kalpošanas laiks ir viena sezona;

62.4. šo noteikumu 37.punktā minētajos gadījumos.

P.S. 62.4. neattiecas uz šo gadījumu

Par izmaksu - uzceptu es Tev to projektu arī zem 3 nullem, bet Tev jau nav nekādu izejas materiālu - nedz topogrāijas, nedz projektēšanas uzdevuma-nosacījumu no būvvaldes puses, tā kā šajā brīdī tā īsti nevar pateikt vai viss būs primitīvi vienkārši, jo projektā bez tā šķūņa var parādīties citas lietas, kas izrietēs no tehn. noteikumiem.

Priekš Tevis, kā pasūtītāja, traģiskākais jau ir tas, ka likumīgi uzsākt būvdarbus varēsi pēc mēnešiem 3 (ja topene 2 mēn. un visu viegli saskaņot) līdz 5 (ja radīsies kādas problēmas ar topeni un saskaņojumiem).

KOHINURS 26.06.2007 8:28

Marchiks_ rakstīja: Tak piedrāzt tos noteikumus. No savas pieredzes varu teikt, ka var celt tāpat. Galvenais lai ir normāli kaimiņi. Un ja arī uzrausies uz inspekciju, vieglāk un lētāk ir nomaksāt to sodu, nekā jāties ar visām tām institūcijām un birokrātiju.

tiktāl OK, bet tālāk, pēc soda samaksāšanas, jau tā vai tā būs jājājas ar to birokrātiju - prasīs uztaisīt pap'irus

KOHINURS 26.06.2007 11:25

Ozz rakstīja: Tas viss ir fufelis...

skjuunim griidu nevajag..vari kaut vai vecaas paletes salikt, un vecu finieri pa virsu, vai veel labaak vispaar bez finiera,viss buus bumbaas.Malka no apaksas veedinaasies

un veel-

nu atnaaks, uzmeeriis-ir pagaidu eeka uz peedaam..ja dikti gribeesies tos pamatus, tad peec tam ar 5 toniigo domkratu celj apakseejo vainagu uz augsu un lej cik un kaa gribi...

šodien izpildprojekts vai fiksācijas projekts, saskaņā ar projektu noformēšanas noteikumiem, no apjoma viedokļa, vairs īpaši neatšķiras no parasta vidusmēra būvprojekta TP stadijā.

KOHINURS 26.06.2007 11:32

es te nerunāju par rasējumu apjomu - dabīgi, ka šķūnītim tas ir minimāls. Runa par projekta noformēšanu un tajā ietveramo inormācijas apjomu - viss viens - vai tā megabūve vai šķūnis, garāža utt. Minimālās prasības visiem projektiem vienādas.

KOHINURS 26.06.2007 17:44

Nu beidzam dancot ap tiem 25m2. Vienreiz jau iekopēju, atkārtošu konkrēti par mazēkām:

Vispārīgie būvnoteikumi

16. Mazēka – vienstāva ēka, kuras apbūves laukums nav lielāks par 25 m2.

62. Būvprojekts un būvatļauja nav nepieciešama:

62.2. mazēkai lauku apvidū, ja tās apjoms un būvvieta saskaņota būvvaldē;

KOHINURS 27.06.2007 0:11

Cullmann rakstīja: Pie temas par buvniecibu. Ir vajadziba pec cilvekiem kuri jedz pamatus majai ielieit un pie reizes arii sienas uzmureet , ja kads var ieteikt vai arii zin pie kaa var griezties.

Kur var redzēt projektu?

KOHINURS 27.06.2007 20:48

migano rakstīja:

KOHINURS rakstīja:

16. Mazēka – vienstāva ēka, kuras apbūves laukums nav lielāks par 25 m2.

un ja uzceļam 3 šķūnīšus pa 25 kv.m ?

kā tad tiek izdalītas apbūves laukuma robežas ?

Ja pareizi atceros sākumu, tad te jau visa tā diskusija tāpēc, ka šķūnis nav paredazēts lauku teritorijā.

KOHINURS 30.06.2007 22:55

raimondsm rakstīja: bet tad vai 2 pa 25 var celt bez projekta

un kas nosaka, vai ir 2 staavu - augstums vai kas?

Kas te neskaidrs? Tikai lauku teritorijā bez projekta. Ja vajag 5x 25m2 šķūņus - būvē, bet starp tiem ugunsdrošības normu attālumu. Nez vai izdosies visus 5 pieteikt vienā rindā vienā reizē, skaitīs būvi 125m2 un tad jau atkal projekts. Iespējams, ka var mēģināt ik pa laikam pa vienam klāt pie iepriekšējā.

par stāviem - nesaprotu. Kāda starpība cik augstums - 2,5 vai 25 m. Jo apbūves noteikumos bez stāvu skaita ierobežojuma vienlaicīgi ir arī ēkas augstuma ierobežojumi.

KOHINURS 16.07.2007 1:13

shmurger rakstīja:

VWfans rakstīja:

deksters rakstīja: Jā,padomā,,,šitā nesties ar to kasti...

Tur tanī posmā vairums auto brauca ar 90-100 km/h, un es, dažus kilometrus uzspiežot līdz 110 km/h, panācu kādu Hyundai-Tucson, kuram pēc tam turējos līdzi, ievērojot 50-70 metru distanci, jo tas brauca ar 93-95 km/h.

šķiet, ka tev atkal ir tieksme ņirgāties par cilvēkiem šodien uznākusi!!!

Kuram - deksters vai VWfans

KOHINURS 24.10.2007 9:00

Atlaist Saeimu, gazt šito valdību - OK, par!!!

Bet ko pēc tam? Ko pēc tam, ja ņirga par JL, SC pinas ar rubikiešiem, ZZ nekad zaļi nav bijuši, PP/LC - pietiek jau ar vienu Šleseru, TB - maz kas vairs no Tēvzemes palicis (nacionāli domājošiem tad jau vairāk Visu Latvijai). Kur ir tie Saulveži, kurus likt vietā? Varbūt tomēr vispirms izveidot nopietnu masu kustību, tādu spēku, kā Tautas fronti atmodas sākumā?

Bet Satversmes grozīšana - tas nu ir pārāk nopietni, lai par to lemtu pūlis pāris dienās. Vai Latvijas tauta, kas nav tikai latvieši (un pat tie ir tik dažādi), mācēs saprātīgi izmantot šādas ekskluzīvas tiesības uz Saeimas atlaišanu. Te tikai pāris soļi līdz anarhijai un haosam. Varbūt tomēr sākt ar vēlēšanu likumu un prezidenta ievēlēšanas kārtību?

Man pašlaik jautājumu vairāk kā atbilžu, jo nekas jau nav pilnībā balts vai melns.

KOHINURS 26.10.2007 15:35

Pārskrēju pēdējām lapām, kurās vairāk par ātru braukšanu, ne par Merivu.

Ja motivācija ātrai (virs 120) braukšanai ir izklaide un adrenalīna deva, kā te visvairāk tiek teikts, tad tiešām, manuprāt, tas ir nedaudz dīvaini. Koplietošanas ceļš ir koplietošanas ceļš. Visiem viens, kopīgs ceļš. Pašsaprotami, ka likumi un noteikumi domāti, lai visi uz ceļa uzvestos puslīdz vienādi, tātad, lai katram braucējam situācija būtu prognozējama. Esam ar saprātu apveltītas sabiedriskas būtnes un normāls cilvēks rīkojamas saskaņā ar rakstītiem un/vai nerakstītiem sabiedrības, kurā atrodas, noteikumiem. Pretējā gadījumā indivīds riskē citu acīs izskatīties vismaz neaudzināts, jocīgs un smieklīgs, bet smagākos gadījumos tiešām ir slims vai izolējams.

Ja tā patīk risks un ātrums, tad, kas liedz nopirkt normālu autiņu, uzķīlēt to vai nu šosejai, vai rallijam, vai bezceļiem, iestāties attiecīgā autoklubā (pilna Latvija) un tur arī kaut vai katru nedēļu piedalīties pasākumos. Un neviens nesauks par atsaldētu.

Ja domājat, ka esmu svētais, tad maldāties. Tikai esmu secinājis, ka tās reizes, kad tiešām ir pamats steigai ir labi ja 2-3 reizes gadā (pārējais – tikai slikta plānošana vai nebūtiskai iemesli, kur var arī nokavēt) un tad tiešām ir bijis tā, ka spied cik ļauj ceļa segums un satiksmes intensitāte. Bet, vienalga, apdzīvota vieta ir tabu, pārāk liels risks kļūt par slepkavu..

Izrādās, ka var būt arī tā – ar katru nomainītu autiņu man tie kļūst jaudīgāki, bet uz ceļa uzvedos arvien pieticīgāk, jo Latvijā ir pietiekami daudz vietu, kur par simbolisku samaksu draugu pulkā vai kopā ar klubu vari gan palauzt autiņu, gan iemalkot aliņu, kas ir relax, nevis stresot par sēnēm, opjiem, fūrēm, blondīnēm, sastrēgumiem, nepareizām zīmēm un ātruma ierobežojumiem. PUNKTS.

KOHINURS 08.11.2007 10:48

Daudz kas jau atkarājas no konkrētā personāža. Gan kursanta, gan instruktora. Man laimējās - apmācība notika ziemā un instruktors tiešām nebija sausiņš vai formālists - mācīja arī savu pieredzi. Pievērsa manu uzmanību sabiedriskā transporta uzvedībai, apskaidroja un pamatoja dažādus CSN nerakstītus rīcības modeļus, nebija slinks, pēdējās nodarbībās izvadāja pa Rīgas galvenajām maģistrālēm no Juglas līdz lidostai un no Ķengaraga līdz Sarkandaugavai, apstāstot, kur un kāpēc laicīgi jāpārkārtojas, kur ērti apgriesties braukšanai pretējā virzienā, parādīja arī dažas viltībiņas, kā tikt galā ar sastrēgumiem (piem. Stacijas laukumā, ka, lai braucot no LVU puses un nogriestos pa kreisi, citriz labāk braukt pa labi un mest apkārt - tad vēl nebija Stockmans un bija cita satiksmes organizācija).

Bet tas jau bija tālajā - 1996./97..

Vēl tagad ar smaidu atceros pirmo sarunu, kad iesākām apmācību. Šis pajautāja - priekšā krustojums (mans pirmais), kur skatīsies , pirms šķērsosi? Neko labāku neatradu ko pateikt, kā tipiski gājēju frāzi - pa kreisi, pēc tam pa labi. Atbilde skanēja - nepareizi, vispirms skaties tur, kur konkrētajā brīdī kaut ko var arī redzēt

KOHINURS 14.12.2007 11:03

Ko nu ēlļas maiņa - man pirms gadiem 3 tajā A-favorītā lampiņu nomainīja tā, ka pēc km10 salonā sāka nākt sviluma smaka. Izrādījās - nez kādas herņas pēc "meistars" lampiņu nav dabūjis vietā un nostiprinājis ar izoleni!!!! Staru kūlis pret lēcu, dabīgi, ne tajā attālumā, ne tajā lenķī, un plastmasas uzvārījās.

Bet līdzīgi jau izrīkojas arī citi.

Uzmauca ziemenes - pēc laiciņa kaut kas klab. Apskatu - uz viena no riteņiem nav skrūves un pārējās četras jau vaļīgas. Nu labi, vajadzēja pašam pēc mirkļa pārbaudīt un piegriest, bet nebūtu jau bijis ko - viena no skrūvēm norauta.

Vispār iespaids, ka bieži darbā tiek paņemti cilvēki, kuri galīgi nejēds, kas ir jeb kaut kāda atbildība (gan par klienta mantu, gan dzīvību), ja nevar pateikt, ka gluži viss ar autiņu nav kārtībā. Negribas pat domāt, kas varēja notikt, ja pie stūres būtu sieva, meita, vai cits, kas nav pieradis pie konkrētās mašīnas - nepievērstu uzmanību vibrācijai, troksnim vai vieglai plastmasas dvingai salonā un ... sekas nav grūti iedomāt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti