Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Bolzens 29.12.2006 22:24

Reāli bija tā. Noskatīju sev moci iekš mobile.de. Pazvanīju uz Provento, aizbraucu pie viņiem, Vītola k-gs sazvanīja pārdevēju Vācijā uzdeva man intresējošos jautājumus par moci un sev interesējošos jautājumus par dokumentāciju. Pateicu jāvārdu. Pēc aptuveni 1,5 ned. mocis bija Latvijā.

Izmaksas. 100% samaksa (moča cena) pie pasūtīšanas + bankas izdevumi pārskaitījumam laikam ~50Ls + vieta uz treilera laikam 500 līdz 600 EUR (atkarībā no atrašanās vietas Vācijā) + 6% Provento interese no moča vērtības + OCTA + numura salīdzināšana + TA + nodoklis (25% no attiecīgā gada auto nodokļa), kuru var samaksāt CSDD.

Ar pakalpojumu biju apmierināts. Tas ir arī viss.

Bolzens 29.12.2006 22:37

tetis rakstīja:

Bolzens rakstīja: Reāli bija tā. Noskatīju sev moci iekš mobile.de. Pazvanīju uz Provento, aizbraucu pie viņiem, Vītola k-gs sazvanīja pārdevēju Vācijā uzdeva man intresējošos jautājumus par moci un sev interesējošos jautājumus par dokumentāciju. Pateicu jāvārdu. Pēc aptuveni 1,5 ned. mocis bija Latvijā.

Izmaksas. 100% samaksa (moča cena) pie pasūtīšanas + bankas izdevumi pārskaitījumam laikam ~50Ls + vieta uz treilera laikam 500 līdz 600 EUR (atkarībā no atrašanās vietas Vācijā) + 6% Provento interese no moča vērtības + OCTA + numura salīdzināšana + TA + nodoklis (25% no attiecīgā gada auto nodokļa), kuru var samaksāt CSDD.

Ar pakalpojumu biju apmierināts. Tas ir arī viss.

tu taču jau ta samaksaji500-600 eur,par ko ta vel 6% ,tu takš esi lohs

Saproti pats 500-600 EUR paņem treileris, kurš cik saprotu nepieder firmai, bet firma slēdz līgumu ar to, kuram šis treilis pieder, bet 6% no transportlīdzekļa veido firma peļņu.

Bolzens 29.12.2006 22:50

deksters rakstīja:

tetis rakstīja:

tu taču jau ta samaksaji500-600 eur,par ko ta vel 6% ,tu takš esi lohs

Tas tu tik strādā par tukšajām ādiņām,ko klienti atmet. 6% ir Provento komisija par pakalpojumu.

500-600 par moci uz treiļa jau nu gan ir pārsālīti sālīti. Es vedu pa 150.

Es gan pats sazvanīju,pats aizskaitīju un pats sarunāju,kas atved. Tas viss sanāca kopā tikai bankas pārskaitījums 30 eur+ 150 eur par vietu uz treiļa Tur nu es varu pateikt,ka lohus ķer uz vienkāršām makšķerītēm.

Jā, varbūt pārmaksāju, bet ilgi gaidīju tieši tādu moci, kādu tirgoja mobile.de, vasara jau bija klāt, un nevienu citu nopietnu vedēju nespēju netā ātri sameklēt. Reklāma dara savu.

Bolzens 30.12.2006 19:28

Man kaut kā Exide akumulatori simpatizē (Freibi tirgo). Necili no ārienes, bet kalpo labi. Exide grupa ražo arī akumulatorus arī ražošanas iekārtām enerģētikā, telekomunikācijās utt., tā kā es domāju, ka šie zina kā vajag šo lietu taisīt.

Vēl esot labs Panasonic (7 gadus esot vienam nokalpojis īpaši pat nepieskatot, bet vienkārši braucot). Bet tie ir samērā padārgi un vai Latvijā maz tirgo.

Bolzens 14.01.2007 20:42

Vai tik tiešām nevienam nav Zefīrs un nav ko dzirdējis pa to?

Bolzens 18.01.2007 20:06

Man reāli pašam ir 250 ccm Honda NX-250 (tas pats vien Dominator 250). Nu nav ne vainas mocītim. Priekš manis labs. Iet labi, nesūdzos. Pa mežu, lauku ceļiem ideāli. Viegls - 130 kg. Uz šosejas jauda par maz. Max. ātrums 115 km/h. Motors ir labs, labs griezes moments, ūdens dzese. Diemžēl nav ar ko salīdzināt, jo šis ir mans šāds pirmais mocis pēc Iža. Izturīgs pēc vella. Domāju, ka 650 ccm Dominatoram arī jābūt labam.

Bolzens 28.01.2007 19:49

maxxim rakstīja: Nu nezinu gan !

Ar zafira 1 esmu nogaazis jau 200000 km - un iet veel godam !

Ar zafira 2 kaadus 40000 km esmu nobraukaajis un nevaru suudzeeties. Protams, zafira 2 ir juutami labaaka par zafira 1 bet anyway - abi auto ir gana labi !!!

Tas taa, subjektīvi

Kāds motorīts Zafirai? Un cik tērē?

Bolzens 29.01.2007 21:36

maxxim rakstīja: 2 bolzens

Abaam zafiiraam ir 1.8.

Pa taisnu shtraasi uz 100 ar jauno zafiiru taa ap 7.5l turaas (bendziins 9.

Nju ar veco reekjinu ka kaut kas taads par 7-8l uz 100 (9.

Pa pilseetu ir kaadi 11-13 tachu tas jau ir atkariigs no brauktprasmes

Anyway 1.8 ir tiiri normaals biidelis ja brauc 1-3 pers.

Biju domājis, ka zem 10 l uz 100 km pilsētā jau nu vajadzēja ielīst

Bolzens 14.02.2007 7:42

Astrai F piemēram svīst logi ciet tapēc, ka mazgājot auto, tieši no vējstikla garām plastmasai, kurai būtu bijis jābūt hermētiskai attiecībā pret priekšējo stiku un jānovirza ūdens uz sāniem, ūdens tieši līst virsū uz salona filtru un caur to nokļūst ventilācijas kanālos un paliek tur, bet kad sāc sildīt salonu, tad ūdens pārvēršas tvaikos un kondensējas uz stikliem. Jo lielāks karstums un lielāki ventilatora apgriezieni, jo naidīgāk aizsvīst stikli. Kad viss ūdens iztvaikojis, problēmu vairs nav.

Bolzens 11.04.2007 7:38

2005. gadā A kategoriju kārtoju caur autoskolu "Vanags". Ar pašu autoskolu jau sasitības tur ļoti mazas, pa cik iepriekš jau man bija B kategorija. Galvenā štelle ir iekš instruktoru. Instruktors bija tāds Valters. Bija Ok. Brauciens notika ar Kawasaki ER-5, kurš vēl šogad skatos tiek izmantots mācību vajadzībām. Toreiz cena bija Ls 12 par apmācību reizi (laikam 60 min.)

Bolzens 14.04.2007 7:34

staar rakstīja: Tautai paldies!!

Viela pārdomām ir

Ceru tikt cauri ar obligātajām braukšanas nodarbībām, jo termiņi spiež , bet redzēs ko instruktors teiks, jo galavārds ir viņam. Itkā pieredze ir apmēram 11 gadi pa rīgu ar 150 cc brīnumu, līdz šim CP mani neaiztika, jo ir A 1, bet tagad nopirkās lielāks braucamais un plānoju šovasar izbraukāt eiropu, tapēc gribās lai papīri kārtībā.

a kāds braucamais ir CSDD eksī? Kad liku A1 bija klepojoša minska)

Eksāmenā tas pats mocis ar ko mācīsies braukt.

Bolzens 03.05.2007 7:49

Esi reāls pērc Zefīru. Pats nopirku - reāli fanoju.

PS. Sorry par spamu.

Bolzens 03.05.2007 8:24

Kāpēc neskatījos uz MPV vai Space Wagon, tāpēc, ka tie ir pārāk lieli (vismaz manām vajadzībām).

Bolzens 18.05.2007 8:02

Ievērtēju, būtisku ekonomiju nesaskatīju. Savu enduro riepu ņemu Juvā (bez atlaidēm bez nekā), cena ļoti līdzīga +/- Ls 5.

Bolzens 29.05.2007 7:45

Opel Zafira I. Nopirku, jo vienkārši patīk, braucu, nenožēloju, nav problēmu, taču arī nesaku ka ir pats labākais, iespējams, ka kāds ir labāks. Ar citiem vienkārši nav sanācis braukt.

Bolzens 06.08.2007 7:42

Mani ir pieredze ar BTA. Arī līdzīgs gadījums kā augstāk minētie - iznāku no veikala- skatos bampers nedaudz paņurcīts. Neko, nākošajā dienā braucu uz BTA un saku tā un tā. Nav problēmu, apskatījās nobildēja un viss. Tā kā auto ir garantija, tad arī teica, ka taisīs pie dīlera. Aizbraucu pie dīlera atrādu auto bamperu, šie saka - slinkums remontēt - mainam nost. Es saku labi, pēc pāris dienām zvana apdrošinātājs un saka, ka tāme ar servisu saskaņota. Tagad gaidu, kad servisā parādīsies jaunais bampers.

Bolzens 08.08.2007 7:43

Neesmu ar Omegu braucis, bet iespējams tā būs mīkstāka un komfortablāka nekā Zafira, jo pats lietoju Zafiru 2,2 DTI un komplektācija ar 16"riepām tā ir samērā pacieta, citi būtiski trūkumi šim auto nav. Vidējais patēriņs 6,5 l/100 km. Pats noteikti neizvēlētos Zafiru ar gāzes iekārtu, jo tad zūd jēga plašajam bagāžas nodalījumam un visticamāk būs liegts izmantot 3 sēdekļu rindu, ja vien gāzes balonu neiemontē kautkur mašīnas apakšā no ārpuses (piem. rezerves riteņa vietā).

Bolzens 22.08.2007 7:38

Nezinu kā ar 2,0 DTI, pašam ir 2,2 DTI uz Zafiras. Sūdzību nav, lai gan pēdējā AutoBild numurā bija rakstīts, ka ar šo dzinēju ir visvairāk sūdzības (tas Vācijā). Eļļu nerij, vidējas patēiņš 6,5 l uz 100km. "Kreiso" dīzelīti ieteicams neliet, turbīna šo pasākumu var neakceptēt. Zobsiksnas vietā ir ķēde un cik saprotu paredzēta uz mūžu. Ja gribi iepirkt Zafiru ar 2,0 DTI, iespējams reizēm būs pa švaku, bet ar 2,2 DTI ir daudz maz ciešami, bet nekāds spridzeklis nav, izteikta turbobedre. 2,0 DTI priekš Astras piem. varētu būt ok.

Bolzens 22.08.2007 16:37

kasinsh79 rakstīja:

Bolzens rakstīja: Nezinu kā ar 2,0 DTI, pašam ir 2,2 DTI uz Zafiras. Sūdzību nav, lai gan pēdējā AutoBild numurā bija rakstīts, ka ar šo dzinēju ir visvairāk sūdzības (tas Vācijā). Eļļu nerij, vidējas patēiņš 6,5 l uz 100km. "Kreiso" dīzelīti ieteicams neliet, turbīna šo pasākumu var neakceptēt. Zobsiksnas vietā ir ķēde un cik saprotu paredzēta uz mūžu. Ja gribi iepirkt Zafiru ar 2,0 DTI, iespējams reizēm būs pa švaku, bet ar 2,2 DTI ir daudz maz ciešami, bet nekāds spridzeklis nav, izteikta turbobedre. 2,0 DTI priekš Astras piem. varētu būt ok.

Aizrādījumu pieņemu.

Kāds turbīnai sakars ar degvielas "kreisumu"????? Halloooo

Varbūt tomēr augstspiediena sūknim?

Bolzens 22.08.2007 16:38

Bolzens rakstīja:

kasinsh79 rakstīja:

Bolzens rakstīja: Nezinu kā ar 2,0 DTI, pašam ir 2,2 DTI uz Zafiras. Sūdzību nav, lai gan pēdējā AutoBild numurā bija rakstīts, ka ar šo dzinēju ir visvairāk sūdzības (tas Vācijā). Eļļu nerij, vidējas patēiņš 6,5 l uz 100km. "Kreiso" dīzelīti ieteicams neliet, turbīna šo pasākumu var neakceptēt. Zobsiksnas vietā ir ķēde un cik saprotu paredzēta uz mūžu. Ja gribi iepirkt Zafiru ar 2,0 DTI, iespējams reizēm būs pa švaku, bet ar 2,2 DTI ir daudz maz ciešami, bet nekāds spridzeklis nav, izteikta turbobedre. 2,0 DTI priekš Astras piem. varētu būt ok.

Kāds turbīnai sakars ar degvielas "kreisumu"????? Halloooo

Varbūt tomēr augstspiediena sūknim?

Aizrādījumu pieņemu.

Bolzens 29.08.2007 7:39

Nezinu kā dārgākiem zāles pļāvējiem, bet lētā gala (piem. MTD ar B&S motoru ap Ls 130) riteņi ir uz plastmasas buksēm, tas nozīmē, ka pēc pirmās sezonas jau tie skatīsie šķībi uz tevīm, bet pēc otrās vai trešās jau mēreni strīķēsies gar korpusu, kas apgrūtinās stumšanu. Tā kā pērkot nākošo agregātu noteikti tam pievērsīšu uzmanību, lai riteņi būtu uz gultņiem. 3,5 Hp motorīts lielākā platībām virs 2000 m2 uzskatu, ka ir par mazu, jo eļļas rīšana sākas jau aptuveni 4. sezonas laikā.

Bolzens 19.09.2007 7:32

Arī es esmu izvēles priekšā. Paigaidām nevaru izšķirties starp Michelin Alpin A3 vai Dunlop Graspic DS-2. Tā kā nobraukums ziemā tiek prognozēts mazs (līdz 5000 km), tad visticamāk palikšu pie Dunlopa, kam ir "mīkstās" - lameļotās riepas, lai arī nākamajās (3-4) sezonās saglabātos daudz maz mīksta gumija. Arī piedāvājums šobrīd no Freibi šķiet labs. Tiesa gan jāuzmanās no šiem džekiem, kādus gadus 4 atpakaļ pirku no viņiem akcijas riepas, bet pēc tam konstatēju, ka 2 gadi jau nostāvējušas noliktavā bija. Abidna kaut kā, varēja vismaz pie pirkšanas pabrīdināt.

Bolzens 24.09.2007 7:52

Man ir Zafirs ar šādu dzinēju. Nav problēmu. Galvenais neliet iekšā dīzeli "no kannas", bet uzpildīties normālā tankštellē. Opel dīleris arī informēja, ka biodīzeli aizliegts izmantot šiem dzinējiem, tāpēc ar to arī droši vien ka neeksperimentēšu.

Varbūt Omegā tā nebūs, bet Zafirs uzsilst ļoti lēnām ar šo dzinēju. VW dīzeļi šajā jomā ir pārāki.

Dzinējam ir ķēde, tāpēc uz to rēķininu ekspluatācija lētāka, taču eļļa ir jālej samērā laba un pie tam 5,5 l, tā kā eļļas maiņa sanāks padārga.

Dzinējs, vismaz man liekas, nav super dinamisks, izteikta turbo bedre, bet iet labi.

Bolzens 25.09.2007 7:45

rrupucis rakstīja:

Bolzens rakstīja: Man ir Zafirs ar šādu dzinēju. Nav problēmu. Galvenais neliet iekšā dīzeli "no kannas", bet uzpildīties normālā tankštellē. Opel dīleris arī informēja, ka biodīzeli aizliegts izmantot šiem dzinējiem, tāpēc ar to arī droši vien ka neeksperimentēšu.

Varbūt Omegā tā nebūs, bet Zafirs uzsilst ļoti lēnām ar šo dzinēju. VW dīzeļi šajā jomā ir pārāki.

Dzinējam ir ķēde, tāpēc uz to rēķininu ekspluatācija lētāka, taču eļļa ir jālej samērā laba un pie tam 5,5 l, tā kā eļļas maiņa sanāks padārga.

Dzinējs, vismaz man liekas, nav super dinamisks, izteikta turbo bedre, bet iet labi.

cik tad esi nobraucis ar sho motoriiti?

tas ka ella laba vajadziiga un ka tur kaads litrs vairaak vai mazaak, tas nieks

Par dārgo apkopi gribēju ieminēties kopumā, jo ikkgadējā apkoe šim auto pie oficālā dīlera maksā no Ls 70-120Ls, Kemi to piedāvā veikt par Ls 50-70. Un būtībā nekas vairāk par dažādu filtru un eļļas maiņu tur nav paredzēts. Iepriekšējie auto protams tik dārgi apkopē nesanāca. Ls 30 apjomā varēja iekļauties gada laikā.

140 000 km jau noripināti (lielākā daļa protams pa Vāczemes ceļiem)

Bolzens 05.10.2007 7:51

kasinsh79 rakstīja: Dunlop Graspic DS2 - tā ir štelle

Pats braucu iepriekš un bēdu nezināju. Turas uz ceļa fantastiski, arī pa sausu asfaltu saķere ļoti atzīstama. Mīkstas riepas, klusākas pat par vasaras, ja nu kas.

Nebija nācies testēt ilgā laika periodā, taču apjautājos kolēģim, kurš šīs riepas lieto jau divas sezonas - nekādu problēmu! Tātad arī nedilst tik traki kā dažs labs citas riepu ražotāja firmas gumijas izstrādājums

Žēl, protams, ka reifendirekt nepiedāvā šo modeli, taču varu pačukstēt, ka kaimiņvalstī ir reāli kontakti, kur Dunlop Graspic DS2 ar izmēru 205/55R16 piedāvā par 60 LVL/gb. - jaunas riepas, ražotas vēlākais 2006.gadā, 100% oriģinālas utt.

Jābūt loham, lai Latvijā par šīm riepām maksātu 100 Ls/gb

Nu labi, interneta bodēs - 80 Ls/gb.

Lai veicas

Nu vispār jau jocīgi freibi šāda izmēra riepām cena ir Ls 99 (-25%) = Ls 297, bet izmēram 195/65 R15 Ls 65 (-25 %), kas nozīmē, ka riepu komplekts sanāk uz Ls 195. Es personīgi izmantoju šo priekšrocību, jo manam auto ir pieļaujams uzstādīt gan tādas, gan tādas riepas un ziemā kā zinām ieteicamas pat nedaudz šurākas. Līdz ar to reāla ekonomija uz komplektu Ls 102.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti