Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Bolzens 29.12.2017 22:38

Nepiekrītu. Saskaņā ar CSDD datiem vidēji gadā Latvijā viens reģistrēts auto nobrauc 17 000km. Tas nozīmē ka 200000km/17000km=11,7gadi - tātad motora resurss teorētiski beigsies pēc aptuveni 10-12 gadiem. Lai tā būtu, mani tas pilnībā apmierina, jo ar vienu auto ilgāk par 10 gadiem nepatīk braukt.

Bolzens 29.10.2017 18:31

Tas tiesa, braukšana ar XC60 ir smagnēja salīdzinot ar citiem auto.

Bolzens 27.10.2017 20:47

Piekrītu. Jau iepriekš teicu, ka XC60 salons nav tik liels, kāds izskatās no ārpuses.

Bolzens 27.10.2017 20:43

Varbūt šobrīd, bet 1.paaudzes XC60 līdz premium segmenta auto īsti nedavelk.

Bolzens 27.10.2017 20:39

Kā lietota XC60 īpašnieks gribu teikt, ka KASKO lietota (9 gadi) Volvo XC60 KASKO polise maksā ap 250EUR bez pašriska.

Bolzens 20.10.2017 17:38

Savukārt, ja turpinām par xc60, tad mazā apkope (ik pēc 20000km vai 1xgadā, t.i. faktiski eļļas maiņa un auto apskate) pie dīlera ar atlaidēm 190EUR, bet lielā apkope (ik pēc 40000km vai 1x2gados, t.i. eļļas maiņa, visi filtri un auto apskate) 360EUR. Es saku, ka ir dārgi.

Bolzens 18.10.2017 21:26

Skaidrs ir viens, jo vairāk nobrauc, jo mazāka 1km pašizmaksa, jo tādas lietas, kā KASKO, OCTA un TA ir izdevumi, kuri ir neatkarīgi no nobraukuma. Protams, ka SUV ekspluatācijas izmaksas nekad nebūs tik zemas, kā kopmaktklases auto. Man šie 0,25 eiro uz 1km sanāk gadā nobraucot ap 18000km, no tām degvielas izmaksas sastāda 0,08 eiro centus uz 1 km, tātad tikai 30% no visiem auto ekspluatācijas izdevumiem. Kādam tas var likties daudz, kādam normāli, kādam maz. Viss atkarīgs no katra ienākuma līmeņa un vēlmes autopriekam atvēlēt noteiktu naudas summu.

Bolzens 17.10.2017 20:16

Tā varētu būt. Man nekad nav bijis jauns auto un nezinu tā izmaksas uz 1km. Taču man ir lietots xc60 un tam divu gadu periodā lietošanas izmaksas (degviela, nodokļi, remonti, apkopes, riepas, mazgāšana, utml.), neskaitot vērtības kritumu, ir 0,25 EUR /km.

Bolzens 15.10.2017 21:20

Amortizācija XC60 ir diezgan pastingra, lai neteiktu cieta. Šajā ziņā, piemēram, standarta kompaktklases auto būs patīkamāks, vismaz man.

Bolzens 11.10.2017 22:29

Es teiktu, ka vidēji aprīkots Volvo. Vidējais reālais degvielas patēriņš noteikti nebūs 7,5 l/100km, kā norādīts sludinājumā (tas ņemts no volvo rokasgrāmatas). Jārēķinās vismaz ap 8l/100km. Ja plāns ar auto vairāk braukt pa Rīgu - tad šo auto neiesaku. Lieli gabarīti un neveselīgi ekspluatācijas apstākļi kvēpu filtram. Man arī lietošanā ir šāds auto. Nevarētu teikt, ka lieli ekspluatācijas izdevumi, ja vien neved remontēties uz Mūsa motors. Jā, iegādājoties šādu auto ar šādu nobraukumu ir jābūt gataviem drīzumā mainīt divmasu spararatu. Auto ir augsta riska zonā, tāpēc KASKO no 200-250 EUR gadā. Auto iekšpusē nav tik liels, kāds tas izskatās no ārpuses, bet vietas pietiek. Spriežot pēc sēdekļiem, auto nobraukums iespējams ir tuvu patiesajam, bet auto noteikti ir bijis uzsists, jo cena ir salīdzinoši zema, turklāt vairumā gadījumu tādus auto tikai arī plačos tirgo.

Bolzens 21.05.2017 21:26

Manā lietošanā ir 7 Golfs (pirms feislifta) ar 1,2 TSI dzinēju. Iet labi. Pilsētā neko jaudīgāku nevajag, jo līdz 50-60km/h ieskrienas ātri. Arī pa šoseju ir ok - tik pirms apdzīšanas jāieštepselē pareizajā robā. Priekš Variant versijas ņemtu 1,4TSI dzinēju. Vienīgais, kas neapmierina ir maza izmēra atpakaļskata spoguļi un nav dubultās blīvgumijas durvju apakšā. Viss pārējais - ok.

Bolzens 23.03.2017 19:48

Jā tā ir. 7.golfs ir klusāks.

Bolzens 22.03.2017 20:08

Mani pazīstamies sūdzas par skaņas izolāciju un nīkulīgo 1,2TSI dzinēju priekš tāda auto. Citas piezīmes nav.

Bolzens 03.03.2017 20:02

mana izvēle booking.com

Bolzens 25.01.2017 18:13

Kā teica man kāds pazīstams lietotu auto tirgonis - ja viņš godīgi tirgotu lietotus auto, tad autoplacis drīz vien būtu jāklapē ciet. Vairumam cilvēku galvenai kritērijs auto iegādē ir cena. Ne daudzi vari tik atklāti, piemēram, paziņām vai kaimiņiem pateikt kā Nomiks, ka nopircis auto virs vidējās tirgus cenas. Arī es pēdējo auto esmu pircis par cenu virs vidējās un savu izvēli nenožēloju.

Bolzens 23.01.2017 21:27

Slikta pieredze ar Opel 1,6 l benzīna 16 vārstu dzinēju. Dzinēja kods laikam 16XEL Ecotec, ražoja 90-to gadu beigās. Lielākā problēma - rija eļļu, it īpaši braucot agresīvāk.

Bolzens 23.01.2017 21:19

Arī man vislabākās atsauces par šo 2,2DTI dzinēju. Bija tas uzstādīts Opel Zafira A. Sākumā ēda eļļu, pēc 150 000km vairs nē. Nezinu, kas tas par fenomenu. Līdz 270 000km gāja ok. Tālāk nezinu - pārdevu auto. Dzinējs ar ķēdi, nekādas siksnas maiņas. Vienu reizi tik dabūju EGR vārstu mainīt.

Bolzens 20.01.2017 17:31

Privāto auto vairumā gadījumu mazgāju mājas pagalmā bez augstspiediena (spainis ar šampūnūdeni un dārza laistāmā ūdens šļūtene). Trūkums: ilgs laika patēriņš - vismaz 30min.

Ziemīgos laika apstākļos izmantoju pašapkalpošanās automātus. Pa 2 EUR 4 min. varu paspēt nomazgāt un noskalot. Tīrīšanas kvalitāte priekš netīriem laika apstākļiem man ir pieņemama. Trūkums: jāseko līdzi laika ziņām, lai pēc mazgāšanas nebūtu mīnusos - neaisalst durvis.

Pa retam privātam auto izmantoju arī Statoil.

Darba auto mazgāju tikai Statoil. Par lakas-krāsas nolietojumu nesatraucos, jo 10 gadu laikā, vidēji mazgājot auto 3 reizes mēnesī nekādus ar aci redzamus bojājumus neredzēju. Kā jau minēja iepriekš, tad jebkurā gadījumā šādi kopta auto virsbūvi pirms pārdošanas var uzpulēt, ka nekādas sīkās švīkas neredzēs.

Bolzens 29.11.2016 20:58

Lūk šitam es negribu tā īsti piekrist, ka izvēle kļuvusi nedaudz elementārāka. Stresa ir vēl vairāk. Esmu arī izlasījies i-netu krustu šķērsu. Nu nav neviena modeļa, kuram nebūtu trūkumi. Visiem ir trūkumi. Jāpērk tāds auto, kurš patīk kopumā, tad arī tās nebūšanas viņam piedosi.

Bolzens 06.11.2016 11:07

Priekš ziemas 2.variants.

Bolzens 30.10.2016 20:03

Man ir pieredze tikai ar Sony. Labs, kalpo jau 9 gadu un bez remontiem. Protams tam nav nekā vieda, nekādu 3D vai 4K.

Bolzens 30.10.2016 19:59

Ja jau ģimenes auto, tad ieteiktu skatīties kāda kompaktā minivena virzienā, piemēram, Opel Zafira. Ja ekspluatācijā gribas, vēl ko mazliet ekonomiskāku, tad kāds no kompaktajiem universāļiem Opel Astra, Ford Focus, VW Golf, utt.

Bolzens 18.04.2016 21:55

Darba auto jau gadus piecus pildu Statoilā ar 95E. Nekādu problēmu. Savu auto pildu ar Neste dīzeļdegvielu - nekādu problēmu.

Bolzens 05.04.2016 22:17

Jāpiekrīt Vladam. Tāds nu tas VW ir vienkāršs un perfekts savā būtībā. Arī es saņēmu lietošanā 7.paudzes Golfu, faktiski bāzes aprīkojums ar dažām ekstrām. Pilnīgi jauns auto, bet emocijas nulle. Jā ir forši, bet nekas vairāk. Tu vienkārši ar to auto brauc, viss pašsaprotams, viss pa rokai. Ir jābūt ļoti piekasīgam, lai būtu kur piesieties šim auto. Savas funkcijas - nogādāt saimnieku no punkta A uz punktu B tas pilda. Lai arī dzinējs 1,2 TSI nav nekāda raķete, bet pa pilsētu pilnībā pietiek. Arī pa šoseju braukt var, tik pirms apdzīšanas jārezervē mazliet laiks, jāpārslēdzas uz 4.robu un daudz maz viss notiek.

Grūti teikt vai start/stop sistēma sevi ekonomiski attaisno, bet darboties darbojas lieliski.

Šobrīd, īpaši nepiedomājot par degvielas patēriņu, 6l uz 100km ierakstīties var, tas ir par aptuveni 1 l vairāk kā sola ražotājs.

Redzēs kā viss norisināsies tālāk ar izmaksām.

Bolzens 21.03.2016 22:29

Manuprāt tāpēc, ka tā mašīnu no tehniskās puses var labāk automatizēt un no dizaina viedokļa lietderīgāk izmantot viduskonsoli. Piem., start-stop režīmā apstājoties pie luksafora uzreiz nostrādā elektriskā roķene. Apstājoties, izslēdzot aizdedzi un izkāpjot no auto - automātiski nostrādā roķene. Nekad un nekur tas auto neaizripos. Protams aukstā laikā ar šitām funkcijām varēs iedzīvoties nepatikšanās.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti