Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Bolzens 23.01.2017 21:19

Arī man vislabākās atsauces par šo 2,2DTI dzinēju. Bija tas uzstādīts Opel Zafira A. Sākumā ēda eļļu, pēc 150 000km vairs nē. Nezinu, kas tas par fenomenu. Līdz 270 000km gāja ok. Tālāk nezinu - pārdevu auto. Dzinējs ar ķēdi, nekādas siksnas maiņas. Vienu reizi tik dabūju EGR vārstu mainīt.

Bolzens 20.01.2017 17:31

Privāto auto vairumā gadījumu mazgāju mājas pagalmā bez augstspiediena (spainis ar šampūnūdeni un dārza laistāmā ūdens šļūtene). Trūkums: ilgs laika patēriņš - vismaz 30min.

Ziemīgos laika apstākļos izmantoju pašapkalpošanās automātus. Pa 2 EUR 4 min. varu paspēt nomazgāt un noskalot. Tīrīšanas kvalitāte priekš netīriem laika apstākļiem man ir pieņemama. Trūkums: jāseko līdzi laika ziņām, lai pēc mazgāšanas nebūtu mīnusos - neaisalst durvis.

Pa retam privātam auto izmantoju arī Statoil.

Darba auto mazgāju tikai Statoil. Par lakas-krāsas nolietojumu nesatraucos, jo 10 gadu laikā, vidēji mazgājot auto 3 reizes mēnesī nekādus ar aci redzamus bojājumus neredzēju. Kā jau minēja iepriekš, tad jebkurā gadījumā šādi kopta auto virsbūvi pirms pārdošanas var uzpulēt, ka nekādas sīkās švīkas neredzēs.

Bolzens 29.11.2016 20:58

Lūk šitam es negribu tā īsti piekrist, ka izvēle kļuvusi nedaudz elementārāka. Stresa ir vēl vairāk. Esmu arī izlasījies i-netu krustu šķērsu. Nu nav neviena modeļa, kuram nebūtu trūkumi. Visiem ir trūkumi. Jāpērk tāds auto, kurš patīk kopumā, tad arī tās nebūšanas viņam piedosi.

Bolzens 06.11.2016 11:07

Priekš ziemas 2.variants.

Bolzens 30.10.2016 20:03

Man ir pieredze tikai ar Sony. Labs, kalpo jau 9 gadu un bez remontiem. Protams tam nav nekā vieda, nekādu 3D vai 4K.

Bolzens 30.10.2016 19:59

Ja jau ģimenes auto, tad ieteiktu skatīties kāda kompaktā minivena virzienā, piemēram, Opel Zafira. Ja ekspluatācijā gribas, vēl ko mazliet ekonomiskāku, tad kāds no kompaktajiem universāļiem Opel Astra, Ford Focus, VW Golf, utt.

Bolzens 18.04.2016 21:55

Darba auto jau gadus piecus pildu Statoilā ar 95E. Nekādu problēmu. Savu auto pildu ar Neste dīzeļdegvielu - nekādu problēmu.

Bolzens 05.04.2016 22:17

Jāpiekrīt Vladam. Tāds nu tas VW ir vienkāršs un perfekts savā būtībā. Arī es saņēmu lietošanā 7.paudzes Golfu, faktiski bāzes aprīkojums ar dažām ekstrām. Pilnīgi jauns auto, bet emocijas nulle. Jā ir forši, bet nekas vairāk. Tu vienkārši ar to auto brauc, viss pašsaprotams, viss pa rokai. Ir jābūt ļoti piekasīgam, lai būtu kur piesieties šim auto. Savas funkcijas - nogādāt saimnieku no punkta A uz punktu B tas pilda. Lai arī dzinējs 1,2 TSI nav nekāda raķete, bet pa pilsētu pilnībā pietiek. Arī pa šoseju braukt var, tik pirms apdzīšanas jārezervē mazliet laiks, jāpārslēdzas uz 4.robu un daudz maz viss notiek.

Grūti teikt vai start/stop sistēma sevi ekonomiski attaisno, bet darboties darbojas lieliski.

Šobrīd, īpaši nepiedomājot par degvielas patēriņu, 6l uz 100km ierakstīties var, tas ir par aptuveni 1 l vairāk kā sola ražotājs.

Redzēs kā viss norisināsies tālāk ar izmaksām.

Bolzens 21.03.2016 22:29

Manuprāt tāpēc, ka tā mašīnu no tehniskās puses var labāk automatizēt un no dizaina viedokļa lietderīgāk izmantot viduskonsoli. Piem., start-stop režīmā apstājoties pie luksafora uzreiz nostrādā elektriskā roķene. Apstājoties, izslēdzot aizdedzi un izkāpjot no auto - automātiski nostrādā roķene. Nekad un nekur tas auto neaizripos. Protams aukstā laikā ar šitām funkcijām varēs iedzīvoties nepatikšanās.

Bolzens 18.03.2016 20:36

Man šobrīd ir AWD auto. Līdz tam padsmit gadus braukāju tikai ar FWD. Šķiet, ka tomēr nākošais auto atkal būs FWD - ekonomijas nolūkos. Jā AWD ir forši. Bet tas reāli varbūt ir vajadzīgs tikai 1% gadījumu (nedzīvoju laukos). Labs klīrens, labas un paliela diametra riepas, kā arī protams prātiņš ir galvenie nosacījumi viegla bezceļa pārvarēšanai. Nevienam nav noslēpums, ka AWD tērē vairāk degvielas. Manā gadījumā tas naudas izteiksmē varētu būt +200EUR gadā.

Bolzens 01.02.2016 22:35

Mans darba auto nu jau 10 gadus ir Ford Focus. Varu teikt, ka uzticams auto ar dažiem trūkumiem. Praktiski nekas nelūzt. Šad un tad kaut kas ir priekšējā piekarē jāparemontē, bet to nevar uzskatīt par traģēdiju, bet normālu nolietojumu, braucot pa Latvijas ceļiem. Jā, viņam ir skaļš salons, jā viņu lēnām no apakšas sāk pārņemt rūsa. Tas arī viss no problēmām. Visādi citādi 1,6 benzīna motors kalpo uzticami un ekonomiski. Tuvojoties 200 000km robežai uz kādiem 10000 km noēd 1l eļļu. Tāpēc gribētos ticēt, ka arī pārdošanā esošā Focus paaudze varētu būt laba izvēle.

Bolzens 18.01.2016 22:35

A Tu tā rūpīgāk paskaties uz to Tuorer. Šeit manuprāt atkal ir stāsts par to, ka iespējams priekš Latvijas tirgus ražo kaut ko sliktāku. Es papētīju Toureri Opel salonā uz Krasta ielas. Un piesējos it kā sīkumam (priekš manis tas ir svarīgi) - dubultajai blīvgumijai uz sliekšņiem. Tās tur nebija, kaut gan reklāmas katalogā un mobile.de to šim modelim var ieraudzīt. Tātad...ko man domāt?

Bolzens 15.06.2015 22:15

Palasi rūpīgāk garantijas nosacījumus. Manuprāt 12 gadi ir uz caurrūsēšanu, nevis vienkāršu rūsēšanu. Ja 7 gados būtu izrūsējis caurums, tad arī novērstu. Tāda ir tā juridiskā nianse. Skoda ir viens no autiņiem, kuriem ir problēmas ar virsbūves krāsojumu.

Bolzens 22.01.2015 20:57

Jaunā paaudzes auto pie 150t km sāk brukt nost sajūgi, kas arī nav maza investīcija.

Bolzens 13.01.2015 21:49

Piekrītu. Jaunā tipa lādētāji tā māk darīt. Savukārt ar vecā tipa lādētājiem pašam ir jāieregulē uzlādes strāva (~10% no akumulatora kapacitātes). Lādēšanas laikā ik pa laikam šī strāva jāpieregulē, jo tā ik pa brīdim "krītas". Šādā lādēšanas metodē akumulators tiek uzskatīts par pilnu, kad strāva vairs nekrītas ("neņem iekšā").

Bolzens 13.01.2015 21:44

Mana pieredze ir attiecībā uz sava pirmā motocikla pirkšanu no mobile.de. Nopirku to pēc fotogrāfijas, samaksāju starpniekam 6% no motocikla vērtības + bankas izdevumi + fūres izdevumi. Paveicās. Nekādu iebildumu par moto nebija. Darījums noritēja gludi. Auto diezin vai tik vieglprātīgi pirktu. Pats droši vien, ka pakaļ uz citu valsti nebrauktu. Nepatīk man šādi piedzīvojumi.

Bolzens 13.01.2015 21:35

Vislielākā pieredze man ir ar FWD piedziņu. Uzskatu, ka ikdienas lietotājam tā ir visdraudzīgākā. Piekrītu iepriekš minētajam, ka ar RWD ziemas apstākļos ir grūti no kaut kurienes izbraukt, jo auto atšķirībā no FWD, tā nestūrējas (atceros savus Moskviča laikus). 98% gadījumu Latvijas apstākļiem FWD ir pietiekams, pie nosacījuma ja ir pietiekami augsts klīrens un labas riepas. Tad arī ziemā braucot ar prātu var tālu tikt. Ja var atļauties tad protams ir labi, ja auto ir pieslēdzams AWD.

Bolzens 20.04.2010 9:44

Pirmais rakstīja:

Bolzens rakstīja: Man lietošanā ir tieši šāds darba auto ar 1,6 l benzīna dzinēju kopš 2005. gada. Vidējais degvielas patēriņš 7l uz 100km. Problēmu praktiski nekādu. Ja slikto skaņas izolāciju salonā un samērā ātri skrāpējušos salona plastmasu var pieciest, tad citā ziņa autiņam nav nevainas. Interesējoties "garāmejot" Ford servisā par šiem autiņiem kā tādiem, teica ka ar benzīna dzinējiem problēmu neesot, bet ar dīzeļiem gan. Tieši kādas problēmas sīkāk neprasīju.

pirmajam un otrajam fokusam ir pilnīgi dažādi dīzeļi

par kuriem tā servīze bazarēja?

Nu par II Focusu (no 2005. gada) dīzeļiem. Varbūt ka tās bija kaut kādas sīkas ("bērnu") problēmas un nekas grandiozs, bet tomēr šāds fakts tika minēts.

Bolzens 20.04.2010 8:39

Varu tikai no savas pieredzes teikt, ka šim dzinējiem ir problēmas ar eļļas patēriņu. Viss pārējais, kas sasitīts ar šādas problēmas diagnostiku, ir pietiekoši korekti aprakstīts iepriekšējos, citu autoru, komentāros.

Bolzens 20.04.2010 8:34

Man lietošanā ir tieši šāds darba auto ar 1,6 l benzīna dzinēju kopš 2005. gada. Vidējais degvielas patēriņš 7l uz 100km. Problēmu praktiski nekādu. Ja slikto skaņas izolāciju salonā un samērā ātri skrāpējušos salona plastmasu var pieciest, tad citā ziņa autiņam nav nevainas. Interesējoties "garāmejot" Ford servisā par šiem autiņiem kā tādiem, teica ka ar benzīna dzinējiem problēmu neesot, bet ar dīzeļiem gan. Tieši kādas problēmas sīkāk neprasīju.

Bolzens 12.03.2010 11:44

Domāju, ka var iebraukt jebkurā no joslām, jo tas nav reglamentēts. Tas pats attiecas uz parastu krustojumu, nekur nav teikts (vismaz es nezinu), ka nevarētu uzgriezst uz 3. joslas.

Bolzens 31.12.2009 15:48

VWfans rakstīja:

Bolzens rakstīja:

Tā arī ir, ka Opel neparedz kvēlsveču maiņu atkarībā no nobraukuma. To man teica Opel autorizētajā servisā. Kvēlsveces jāmaina pēc nepieciešamības, kas elektronika sāķ "lamāties".

Jā, un man elektronika sāka lamāties pie 91 tūkst.km nobraukuma - šad tad dega dzinēja elektronikas kļūmes lampiņa. Pēc nomaiņas nedēļas laikā nobraukti 450 km, un lampiņa vairs nedeg.

Nu man pie 160000 km aukstam motoram esot deg dzinēja elektronikas kļūmes lampiņa. Zinu ka ir problēmas ar vienu kvēlsveci. Nākošgad būs jānomaina.

Bolzens 30.12.2009 19:27

Slinkais rakstīja: vai ta kveelsveces nemaina peec nobraukuma? it kaa logiski nav, viens pa to nobraukumu piedarbina 10 reizes vairaak nekaa cits, bet nu tomeer? tas nav normali ka gaida kameer kada atnjirdzas. ja nu atnjirdzas uzreiz 2-3. tad Fans iet kajaam..

Tā arī ir, ka Opel neparedz kvēlsveču maiņu atkarībā no nobraukuma. To man teica Opel autorizētajā servisā. Kvēlsveces jāmaina pēc nepieciešamības, kas elektronika sāķ "lamāties".

Bolzens 19.11.2009 8:10

bobcat rakstīja:

Bolzens rakstīja: Manuprāt šī tēma ir jābeidz. Opelim ir tā, ka kruīza ātrumu var pakāpeniski palielināt nospiežot attiecīgu taustiņu, bez samazināt šādā veidā nevar. Kruīzkontrole var Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu, jo tai nav cilvēka intelekta un elementāras zināšanas fizikā par inerces spēka pielietošanu. Komforts maksā naudu.

Nezinu par kuru Opeli tu runā, bet 2000. gada vectra b ir normāls CC pasākums. Tu vari nofiksēt ātrumu, gan ar plusu palielināt, gan ar mīnusu samazināt. Ja apdzen ar lielāku ātrumu, atlaižot "gāzes" pedāli ātrums atgriežās pie iestatītā. Protams pēc bremžu pedāļa nospiešanas izsauc iestatīto ārtumu no atmiņas. CC fīčā ir visnotaļ labs pasākums iekš auto un kad esi pieradis un nebaidies, tu vairs nesaproti kā bez tāda patīkama sīkuma var braukt.

Jā, jā ir tev taisnība. Tā strādā cc arī manam Opelim, tikai es visu laiku biju domājis, ka tā "mīnusēšanas poga" man nestrādā, bet patiesībā tā ir jānospiež stingrāk un viss notiek. To tik atklāju vakar.

Bolzens 17.11.2009 23:33

msh rakstīja:

Bolzens rakstīja:

Liekas ka arī vairumam no Jums tāpat kā man, nav īstas pārliecības par to, ka kruīzkontrole savā darbībā izmanto bremžu spēku.

Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu, jo tai nav cilvēka intelekta un elementāras zināšanas fizikā par inerces spēka pielietošanu. Komforts maksā naudu.

Parasts kruīzs tikai tikai izpilda gāzes pedāla funkciju. Kāpēc šādā gadījumā kruīzam vajadzētu "intelektu" un "zināšanas fizikā"?

P.N. Kaut kādiem meršiem esot datčiks pēc kura kruīzs vēl piedevām tačkas leņķi nosaka un vēl labāk regulē ātrumu.

Zināšanas fizkā tam noderētu, jo piem. braucot kalnā ar ieslēgtu kruīzu, tas "iedod iekšā" kārtīgu cuku, lai tik nesamazinātos ātrums ne pa gramu - tas nav eko braukšanas stils, cilvēks to var izdarīt labāk - kaut vai pirms kalna nedaudz palielinot ātrumu un daļā no kalna uzbrauktu izmantojot inerces spēku.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti