Privāto auto vairumā gadījumu mazgāju mājas pagalmā bez augstspiediena (spainis ar šampūnūdeni un dārza laistāmā ūdens šļūtene). Trūkums: ilgs laika patēriņš - vismaz 30min.
Ziemīgos laika apstākļos izmantoju pašapkalpošanās automātus. Pa 2 EUR 4 min. varu paspēt nomazgāt un noskalot. Tīrīšanas kvalitāte priekš netīriem laika apstākļiem man ir pieņemama. Trūkums: jāseko līdzi laika ziņām, lai pēc mazgāšanas nebūtu mīnusos - neaisalst durvis.
Pa retam privātam auto izmantoju arī Statoil.
Darba auto mazgāju tikai Statoil. Par lakas-krāsas nolietojumu nesatraucos, jo 10 gadu laikā, vidēji mazgājot auto 3 reizes mēnesī nekādus ar aci redzamus bojājumus neredzēju. Kā jau minēja iepriekš, tad jebkurā gadījumā šādi kopta auto virsbūvi pirms pārdošanas var uzpulēt, ka nekādas sīkās švīkas neredzēs.
Arī man vislabākās atsauces par šo 2,2DTI dzinēju. Bija tas uzstādīts Opel Zafira A. Sākumā ēda eļļu, pēc 150 000km vairs nē. Nezinu, kas tas par fenomenu. Līdz 270 000km gāja ok. Tālāk nezinu - pārdevu auto. Dzinējs ar ķēdi, nekādas siksnas maiņas. Vienu reizi tik dabūju EGR vārstu mainīt.