Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Foley 01.09.2010 9:48

Vai kāds varētu pateikt kur meklēt informāciju par S60 bremžu disku minimāliem biezumiem?? Runa ir par aizmugurējiem! Nezinu kāpēc, viens disks no ārpuses nedaudz aprūsējis, varbūt nevajag virpot, bez pārbaudes uz stenda to laikam nevar pateikt!

Nesen biju vienā servisā un tur man tādus brīnumus sastāstija un vēl lielākus sadarīja, ka jāiet ar lielu līkumu!! Bezmaz vai viss jāmaina un uzreiz, citādi pie pirmās bremzēšanas viss būs lupatās!!

Lūdzu uzmanieties no kaktu servisiem, šobrīd autorizētie ir nolaidušies no kalniem!!!

Foley 28.07.2010 12:43

HIPPY rakstīja:

scope rakstīja: Kolēģis tikko stāstīja par PataAB baļķvedējiem Alūksnes pusē, kuri pavasarī ceļa zīmju, ar tonnāžas ierobežojumu, apiešanai pieiet radoši - vadā līdzi melnos maisus, kurus pēc vajadzības uzbāž zīmēm...

Kautkā jau CSN ir jāievēro

Nav zīmes nav pārkāpuma

Un kādām zīmēm tad uzbāž tos maisus? Varbūt CSN grāmatu ieliek maisā par kopējā svara pārsniegšanu!!?? Biju dzirdējis ka netiek turēti augstāk pieminētie un Grantiņi.

Foley 18.06.2010 10:02

Man vienreiz bija darīšana ar pašu bosu, gribeju iepirkt volvo, redziet pēc 5min beidzu darbu, piekāp rīt! Uz neredzēšanos!

Foley 29.04.2010 10:52

90to gadu Pasatiem un kaut kadiem audi 1.9D bija problema! Ne gluži kā te viens izteicās ar ledu, bet pietika izliet 1.5l aukstu ūdeni uz sūkni un tad aizgāja!

Viens darba kolēģis ar to mocījās, pat Vw centrs neko nevarēja palīdzēt!!

Foley 01.04.2010 9:16

vilko rakstīja: Esmu nobraucis 11k km. Ir paaris lietas, ko pateikt. DSG un 2.o diizelis ziemaa ir diezgan rijiigs. Ikdienaa Riiga- balozhi un 2 reizes nedeeljaa no muukusalas liidz skolas ielai - videejais pateerinjsh 8-9 litri/199km. uz shosejas pie aatruma 110km/h zem 5.8l/100km nevar dabuut. tagad palika siltaaks, juutami pateerinjsh samazinaas. Laikam aukstaa laikaa DSG, kameer neuzsilst, rada palielu slodzi. Tad veel, man uz 7k km eed kaadus 2l ellu. Taa kaa ekonomijas cieniitaajiem shaads salikums nederees.

Tev veicas ka nav jābrauc lielas distances, dibens būtu notirpis 100%!! Mēs škodas vietā paņēmām pasātu un tagad boss pateica ka visas škodas jāmaina (kad nobrauks) un 1-2 gadīgiem pasātiem! Privāti paņēmu S60 D5 ekonomisks un uz 30k km (apkopes intervāls) nekas nav jāpielej!! Es tik nesaprotu kāpēc LV dīleris apkopi liek veikt pēc 20k km!!! Laikam iekāst naidiņu!

Tas ēļļas patēriņš ir šokējošs, man jau liekas ka prasās pēc garantijas dzinēja maiņas, līdzīgi mums bija ar 99 gada 2.0 oktaviju!

Nu nepatīk man tās Octavias, laikam pārāk daudz braukts!

Foley 03.03.2010 15:45

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

Tas nav iespējams, pašam ir S60tais D5 un labākais ko dabūju Rīga - Preiļi, rīga bija 5.0, bet gan uz 90km/h!! kā brauc virs 100 un vairāk patēriņš krietni aug!

Foley 03.03.2010 14:46

Sievas MB160 riepas jau kadu 5. sezonu un ir kā jaunas (pēc nodiluma), pats braucu S60 pēc 4. sezonas jau bija bīstami plikas, peļķēs bīstami braukt!! Nākamai vasarai jau jaunas iepirku un ziemenes arī jāmaina!

Foley 17.02.2010 12:58

smaidiigais rakstīja: esam Sāremā un baudam ziemas ceļus un ledus ceļus no salas uz salu.

vaļā būs jātiek no 4 auto - 2. golfs, 405. pežo, un divi mondeo, viens Ghia kompletācijas ar V6 motoru, otrs interesants retums, ar 4x4!

Pagāšnedēļ braucu uz Hiiumaa, prikoligi 26km pa ledu un kugis brauc blakus. Tad ceļš vēl nebija oficiāli atklāts!!

Foley 22.01.2010 11:55

Kaksis rakstīja:

Foley rakstīja: šorīt ievēroju ka dzinēja tempratūru neceļ, kādas trīs iedaļas līdz normai! No rīta 3-5 min sildīju, kad 10min biju braucis vēl nebija sasilis, piebildīšu ka āra tempratūra bija -20. Rīgā iegrucot palika pa 3 grādiem siltāks nedaudz vairāk rādītājs pacēlās bet atbrucot līdz centram kopā 40min vienalga dačiks nebija sasniedzis savu normālo stāvokli!

Zvanīju uz servisu, šis man sāka skaidrot auto uzbūvi jau no pašiem pirmsākumiem, šķidrumi, pretvējš, sānvējš, gaisa mitrums utt. Vis vairāk man pārsteidza ka t dačiks rāda radiatorat, ne dzināja!!!

Kā tur pareizi ir??!! Man jau liekas ka džeks krietni samuldējās!!

Aizliec kartonu priekšā resti, uzreiz būs siltāk. Vakar redzēju pat jauno patroli ar kartonu priekšā.

Varbūt man neuzsilda jo nesen sieva vienu nedaudz pastūma un restei neliels gabaliņš plastmasas izplīsa un tagad tas caurums ir par 2cm2 lielāks To tik ieraudzīju pēc 2 ned kad mašīnu nomazgāja!

Foley 22.01.2010 11:25

šorīt ievēroju ka dzinēja tempratūru neceļ, kādas trīs iedaļas līdz normai! No rīta 3-5 min sildīju, kad 10min biju braucis vēl nebija sasilis, piebildīšu ka āra tempratūra bija -20. Rīgā iegrucot palika pa 3 grādiem siltāks nedaudz vairāk rādītājs pacēlās bet atbrucot līdz centram kopā 40min vienalga dačiks nebija sasniedzis savu normālo stāvokli!

Zvanīju uz servisu, šis man sāka skaidrot auto uzbūvi jau no pašiem pirmsākumiem, šķidrumi, pretvējš, sānvējš, gaisa mitrums utt. Vis vairāk man pārsteidza ka t dačiks rāda radiatorat, ne dzināja!!!

Kā tur pareizi ir??!! Man jau liekas ka džeks krietni samuldējās!!

Foley 18.01.2010 9:58

TDIOTS rakstīja: www.spoki.lv/...

tas bija labs, vēl patīk Delfos kādreiz bija lauku tūnings vairākās sadaļās! Vairs nevar atrast, laikam izdzēsuši.

Foley 12.01.2010 16:06

Laucinieks rakstīja:

Laucinieks rakstīja: NU gandrīz kā aņuks:

teksts no Delfi raksta:

.

www.apollo.lv/...

misēklis:

Jāatgādina, ka «Volvo S80» uz 100 kilometriem patērē aptuveni 16-17 litrus degvielas.

Ar S60 D5 tomāts vasarā ir sasniegts rezultāts 5.0l/100 nobraucot 400km, man parasti dators rāda 7 ziemā 7.5 kombinācija ceļš Rīga 30/70 vērtējot laiku un neesmu nekāds ekonomisks braucējs. Ja S80 D5 tad 8 mierīgi tiek cauri un ja ir vairākas reizes dienā Jelgava Rīga 6 mierīgi!!

To soļķi viņš lej citur, lai žurnālisti pabraukā un pafilmē ar mazajām mikro kamerām!!

Foley 14.12.2009 14:24

WALA rakstīja: Super tūnings

www.pistonheads.com/...

Nu jā, vemt gribas, vēl tie trīs prožektoru uz haubes, šķība reste.

Foley 08.12.2009 10:22

Foley rakstīja:

IvarsBaltrums rakstīja: Tikko atgriezos no brauciena uz Parīzi, kura laikā izmantoju AVIS auto nomas pakalpojumus, kurus izmantoju regulāri ārzemju braucienos, bet šoreiz esmu nepatīkami pārsteigts un vīlies, jo apstiprinātās rezervācijas informācija neatbilst patiesībai un būtiski atšķiras no tā, kas atrunāts iepriekš un līdz ar to radīja ievērojamas neērtības un finansiālu izmaksu palielināšanos!

Problēmas:

1. Automašīnas saņemšanas un nodošanas vieta nebija "Terminal 2", kā minēts rezervācijā, bet gan "Terminal 1"!

2. Rezervācijā minētā laika auto nomas izmaksa sastādīja 184,53 EUR solīto 146,53 EUR vietā, tātad atšķirība 38,00 EUR (26% papildus izmaksas - traki daudz ievērojamai un solīdai kompānijai!!!)

Cik redzu, vienīgā problēma ir ka nepareizs termināls, bet pārējais ir tava neizdarība!!

1. Tad kad rezervē mašīnu, tur ir izvēle un piezīme - vai līdzīgs!! Ja ar meiteni nevari sarunāt tā ir tava problēma!

2. Ja viņi tev izstāda napamatoti lielāku rēķinu, tā arī ir tava problēma, jo tie ir tur pat uz vietas jāapstrīd. Vēl iespējams ka tu kavēji atgriešanu, varbūt izvēlējies papildus 100% apdrošināšanu kas ir klāt.

Esmu daudz īrējis mašīnu un vienmēr dabūjis ko vēlos vai labāku kas ir biežāk. Parasti ņemu kādu ford, opel, citronu vai korejieti vidējo klasi ar tomātu, bet bieži tie (tomāti) ir beigušies, tad tiek piešķirts VW, Audi SAAB, vienreiz pat bija audi jaunava (0)

Kopš vienas reizes itālijā kad nerezervējām mašīnu un knapi atrādām braucamo, Tagad rezervāciju vienmēr veicu iepriekš.

Tas gan nebija par AVIS bet gan pieredze vispārīgi dažādās kompānījās

Foley 08.12.2009 10:14

IvarsBaltrums rakstīja: Tikko atgriezos no brauciena uz Parīzi, kura laikā izmantoju AVIS auto nomas pakalpojumus, kurus izmantoju regulāri ārzemju braucienos, bet šoreiz esmu nepatīkami pārsteigts un vīlies, jo apstiprinātās rezervācijas informācija neatbilst patiesībai un būtiski atšķiras no tā, kas atrunāts iepriekš un līdz ar to radīja ievērojamas neērtības un finansiālu izmaksu palielināšanos!

Problēmas:

1. Automašīnas saņemšanas un nodošanas vieta nebija "Terminal 2", kā minēts rezervācijā, bet gan "Terminal 1"!

2. Rezervācijā minētā laika auto nomas izmaksa sastādīja 184,53 EUR solīto 146,53 EUR vietā, tātad atšķirība 38,00 EUR (26% papildus izmaksas - traki daudz ievērojamai un solīdai kompānijai!!!)

Cik redzu, vienīgā problēma ir ka nepareizs termināls, bet pārējais ir tava neizdarība!!

1. Tad kad rezervē mašīnu, tur ir izvēle un piezīme - vai līdzīgs!! Ja ar meiteni nevari sarunāt tā ir tava problēma!

2. Ja viņi tev izstāda napamatoti lielāku rēķinu, tā arī ir tava problēma, jo tie ir tur pat uz vietas jāapstrīd. Vēl iespējams ka tu kavēji atgriešanu, varbūt izvēlējies papildus 100% apdrošināšanu kas ir klāt.

Esmu daudz īrējis mašīnu un vienmēr dabūjis ko vēlos vai labāku kas ir biežāk. Parasti ņemu kādu ford, opel, citronu vai korejieti vidējo klasi ar tomātu, bet bieži tie (tomāti) ir beigušies, tad tiek piešķirts VW, Audi SAAB, vienreiz pat bija audi jaunava (0)

Kopš vienas reizes itālijā kad nerezervējām mašīnu un knapi atrādām braucamo, Tagad rezervāciju vienmēr veicu iepriekš.

Foley 19.11.2009 21:43

mansotraises rakstīja:

VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:

www.inserviss.lv/...

Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...

pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.

To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!

Foley 13.11.2009 20:50

nomiks rakstīja:

superb rakstīja: kas butu pelnijusi kluut par gada auto.

Bet, ja nopietni, tad man personīgi šķiet, ka GOLF joprojām dzīvo vecu lauru agonijā. VW Golf jau sen vairs nav tas tautas auto, kāds tas bija pirms 15-20 gadiem. Lielākajai daļai tautas GOLF VI nav pieejams finansiālu apsvērumu dēļ.

Tas ir tiaki mans personīgais viedoklis.

Ar I un II Golfs beidzas, to saka bijušie useri!! Nemāku komentēt kvalitāti, bet vizuāli tā mašīna nesaista.

Foley 09.11.2009 12:58

Sretsked rakstīja:

Foley rakstīja: Viss vairāk ierēcām par savu veco škodu, kur viens pārpircējs notina 100k km un piemeta klāt vienu gadu. Arī stāv ssā.

Notīt var, piemest gadu NEVAR.

Latvijā sen zināms, pērk nobraukumu nevis auto stāvokli. Pamēģini pārdot auto ar 240 000 un 160 000

www.ss.lv/...

pazvani un aizbrauc paskaties pasē, pārdevām kā 1999 ar 275k km. Pie viena noskaidro kā to dabū gatavu.

Foley 09.11.2009 12:46

Viss vairāk ierēcām par savu veco škodu, kur viens pārpircējs notina 100k km un piemeta klāt vienu gadu. Arī stāv ssā.

Foley 09.11.2009 12:42

Ja gribi normālu mašīnu, te uz vietas neko prātīgu nevar atrast. Bija Passat (cenuklubs), cena, aprīkojums pieņemams, tikai katra durve savā krāsā, bija V70 (Signāls), tikai pārdevējs losis un sapinās savās pasakās. Rezultātā ņēmām VW Passat iekš DE, varbūt rīt atvedīs. Abi iepriekš minētie joprojām ir SS un rinda stāv pēc viņiem

Foley 06.11.2009 15:58

ļoti jauki, bet kā ar VOLVO iebūvēto navigāciju, vai ir pieejamas baltijas kartes?

Inčīgi ir tā fnkcija ka atbloķē TV, ka tas rāda braucot!!

Foley 01.11.2009 23:20

Sretsked rakstīja:

Foley rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Foley rakstīja: jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.

Nu redzi, Audi tātad

Kas tieši , KONKRĒTI tam Audi dzinējam bija neveiksmīgs ?? Lūdzu KONKRĒTI, KAS ?

Sarežģīts un dārgs ekspluatācijā. Runa par biežām apkopēm un siksnas maiņām. Vienam čomam A6 2.5 TDI trūka siksna un rezultāts bija sāpīgs$$$.

Kas sarežģīts tieši ?? Abi dzinēji ir R5 , protams, D5 ir jaunāks un modernāks dzinējs ar lielāku jaudu.

Man jau kaut kā šķiet,ka tu sajaucis esi 2,5 TDI V6 no A6 ar 2,5 TDI R5 no Volvo V70

D5 nekad nav bijis 2.5!!! Tas v70 ir audi. Ar labu nakti.

Foley 01.11.2009 22:43

Sretsked rakstīja:

Foley rakstīja: jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.

Nu redzi, Audi tātad

Kas tieši , KONKRĒTI tam Audi dzinējam bija neveiksmīgs ?? Lūdzu KONKRĒTI, KAS ?

Sarežģīts un dārgs ekspluatācijā. Runa par biežām apkopēm un siksnas maiņām. Vienam čomam A6 2.5 TDI trūka siksna un rezultāts bija sāpīgs$$$.

D5 apkope ir ik pēc 20k km, MM to gan apstrīd, jo Latvijā ir sliktāks soļķis bet to attaisnojumu īsti neredzu.

Neesmu baigais mehāniķis un auto speciālists tāpēc saku ko man ir teikuši speciālisti un viena pieredze iz dzīves.

OK, šeit bija pavisam cita tēma, bet pats to diskusīju uzsāku.............. .

Lūdzu palīdziet TT jautājumā.

Foley 01.11.2009 21:35

Sretsked rakstīja:

Foley rakstīja:

1. 2.5TDI = audi, bet tas nu tā

Attaisi V70 kapotu un apskaties.

Un tu domā ka viņi rakstīs AUDI? Tas pa virsu uzlikts ir tikai plastmasa vāks.

Un tas pats SAAB 2.2 TDI nav rakstīts OPEL .

Kad pirku VOLVO, speci teica neņemt 2.5TDI kuri gaja līdz 2002 gada beigām, jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.

Foley 01.11.2009 20:42

Sretsked rakstīja:

Ir bijuši visādi dīzeļi, džipi tai skaitā...arī V70 volvo 2,5 TDI...nekad nevienam nav pietrūcis siltuma pie esošaš rūpnīcas dzeses sistēmas,ja tā ir kārtībā. Jūs te daži rakstat no Arktikas ? Nu tad jau jā, ja tur tagad mīnus 40...nav joki.

1. 2.5TDI = audi, bet tas nu tā

2. Šoreiz runa ir par komfortu, ka tu iekāp jau siltā mašīnā vai tā ātri uzsilst ar papildus krāsniņu. Lieta ir tā, ka dīzeļiem ir zemāka darba tempratūra un līdz ar to salons lēnu uzsilst.

Iepriekš bija SAABs ar autonomo. Ja ir tuvas distances ko braukt un bez tās krāsns dzinējs pat neuzsilst un tas ir sliktākais kas dzinējam var būt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti