core rakstīja: Tavs radinieks ir pļūtīzers, pa divām nedēļām normāli uztaisītā ceļā nevar sadzīt rises.
Ja ārā ir +25 un vairāk, tad mierīgi. Apskaties Rīgā kādas ir risas sabiedriskā transporta pieturās. Un tur pat tuvu nav 40 tonnu sastāvi.
core rakstīja: Tavs radinieks ir pļūtīzers, pa divām nedēļām normāli uztaisītā ceļā nevar sadzīt rises.
Ja ārā ir +25 un vairāk, tad mierīgi. Apskaties Rīgā kādas ir risas sabiedriskā transporta pieturās. Un tur pat tuvu nav 40 tonnu sastāvi.
Ja valsts politika ir vērsta uz mežu izciršanu, tad pārkrauti baļķvedēji ir veids kā to izdarīt ar maksimālu peļņu. Manā apkārtnē regulāri tiek vestas baļķu kravas. Pēc šoferu nostāstiem, naktī +20 tonnas ir norma. Rekords esot ap 80 tonnām.
Es kautkad skatījos uz mazo trimmeri (rokās turamo, bez siksnām). Tas ar akumulatoriem bija tieši 2x dārgāks par benzīna. Nopirku McCulloch benzīnnieku (ap 120 EUR), nu jau ceturto sezonu strādā. Protams, nepatīk. Bet slinkums vienmēr vadāt lielo krūmgriezi.
Manējam bija beigta membrāna karburatorā, precīzāk, degvielas pumpī. Meistars ieteica starpsezonā neatstāt degvielu bākā/karburatorā, jo tā ar laiku saēd membrānu.
No pēdējā vijuma nevar uzlocīt jaunu stiprinājumu? Nav nekāda svarīgā atspere, strādās arī ar -1 vijumu. Ja grūti locīt, var pasildīt ar degli.
Tas 1.4 TSI brauc tāpat kā 2.0TDI, ja abiem 150 zs versijas.
Man iepriekšējai Škodai viens hakeris to start/stop sistēmu vispār programmistiski atslēdza.
Kolēģim bija šāda situācija pie gandrīz beigta akumulatora. Nomainīja un sāka strādāt.
Redz kā strādā sankcijas:
Cik šāds maksā pie mums, cik ilgi jāgaida un vai vispār var nopirkt?
Vectēvu metode - trešajā ātrumā ar pedāli grīdā kādus 20 km un trubas tīras.
Jaunākiem auto (dīzeļiem) var caur kompi palaist reģenerāciju, lai izdedzina DPF.
Gruzīni, kaukāzieši marinē īsi pirms cepšanas. Sīpols, sāls un melnais pipars - klasika. Ēd lavašā ar zaļumiem.
0pis rakstīja:
Nortel rakstīja: Gandrīz visi VW grupas SUV. Pat Kodiaq diesel var zem 7,0 dabūt.
VW tak neražo SUVus...Amarok ir pikaps.
Kā tad neražo?
www.volkswagen.co.uk/en/new/suv.html
www.motortrend.com/style/suv/volkswagen/
Neprecīzi uzrakstīju, nevis VW, bet VAG grupai ir ļoti daudz SUV.
Gandrīz visi VW grupas SUV. Pat Kodiaq diesel var zem 7,0 dabūt.
Padomju skola audzināja tautsaimniecībai vajadzīgus kadrus, nevis bezdarbnieku un dienaszagļu rindas. Grūtās un citādi orientētās galvas tika nodalītas un publiskajā telpā nemanāmas.
Ja ģimene/skola šo "PATS mācās" neieliek topošajā studentā, tad tālākās studijas un dzīve bez barošanas ar karoti nav iedomājama.
Pat pie mūsdienu piekļuves iespējām mācību materiāliem, students tipiskais nav spējīgs spert soli ārpus paraugam. Skolas nav ielikušas LOĢISKO domāšanu. 1/3 - 1/5 no pirmkursniekiem pirmais jautājums ir: Ko man jāizdara, lai dabūtu 4?
Pilnīgs pretstats ir neklātienes studenti. Tie ir cilvēki, kuri tiešām izjūt vajadzību pēc izglītības un ir gatavi studēt. Ar tādiem ir prieks strādāt.
Vecās Eiropas skolas (izņemot mazās lauku vai konkrētas diasporas skolas) ir tā atšķaidītas, ka pat viena nācija, vienā valodā runājošie nu jau dalās ne tikai dārzeņu un gaļas ēdājos, bet dažādās reliģijās, lakatniekos un plikgalvjos, un 3 dzimtēs. Bet tā kā tur vēl ir piejauktas citas nācijas, kas dalās līdzīgi, tad tur tā visa sistēma karājās tievos diegos.
Tādā ziņā pie mums ir paradīze. Pie mūsu skolu ieejām vēl nav metāla detektoru un policijas suņu.
Tās ir tās slavenās "nauda seko skolēnam/studentam" izglītības sistēmas sekas. Ja skolotājs/pasniedzējs grib saņemt algu, tad viņam tie "4" ir jāvelk aiz matiem, rokām, kājām, pat uz mājām jāskrien pakaļ. Tas, ko es kādreiz redzēju inženierzinātnēs, 1/3 vajadzēja uzreiz neuzņemt, 1/3 izmest pēc pirmā gada. Un tad ar atlikušo 1/3 var mēģināt strādāt.
Visas šīs jaunās izmaiņas mācību programmās, "kompetenču" sistēma, u.t.t., tikai degradē gala produkta kvalitāti.
Es joprojām uzskatu, ka nav nekā labāka par padomju laika izglītības sistēmu. No tās ir jāizmet ārā ideoloģija, komunisms un ir gatava gandrīz ideāla sistēma.
darklight rakstīja: Par tiem iestājeksāmeniem nav viss tik viennozīmīgi. Privātskola var izdomāt sev kādus eksāmenus vien vēlas, bet ja mēs runājam par valsts skolām... Kāpēc viena skola būs vienlīdzīgāka par citām? Savukārt, ja mēs akceptējam šādas elitāras skolas esamību, tad varbūt to vajag tā noformēt oficiāli? Un tad lai ir skola īpaši apdāvinātajiem ar īpašiem eksāmeniem.
Tik vienkārši nav. Katrai skolai, arī privātajām, ir jāveic izglītības programmu akreditācija. Un tur tie "rāmji" ir konkrēti noteikti.
Ja par auto tēmu, tad redz ko ir panākušas sankcijas.
Par to pašu Eiropas, pat zemāku cenu krievi var braukt ar labākiem auto.
Gan jau mūsu TA speci izdomās veidu kā novērtēt arī akumulatora tehnisko stāvokli.
Finansiālā ziņā lētāk nebūs. Pakalpojuma ērtuma ziņā noteikti izdevīgāk. Maksā un brauc, pārējais nav Tava problēma.
Tankam spiediens uz grunti ir mazāks kā velosipēdam.