Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Nortel 14.11.2007 13:09

kliks rakstīja: Ir braukts ar vienu Golf II GTI, kuram bija konkrēti notonēti priekšējie sānu logi (un visi pārējie, atskaitot vējstiklu, arī). Mani noteikti redzēt nevarēja. Bet kas pats labākais - pats arī nekuja neredz. OK, maybe plēve bija par 0.10Ls/kvm, bet fakts paliek fakts, ka vadītājs neredz sānus un sānu spoguļus ne tik. Īpaši traki ir krēslā un tumsā. Tad var sānu spoguļis locīt klāt lai čuč ietaupītu degvielu.

Neliels tonējums tomēr ir noderīgs. Kaut vai vasarā mazāk karst un mazāk izbalo salons.

SAABam visi stikli ir ar UV filtru. Pat rokas nevar nosauļot vasarā.

Nortel 15.11.2007 8:44

Seene rakstīja:

Nortel rakstīja:

SAABam visi stikli ir ar UV filtru. Pat rokas nevar nosauļot vasarā.

Opiņā! Šito es arī savējam pierakstīšu pie ekstrām. Nemaz nebiju iedomājies, ka tādā veidā var ķert muļķus. Stikls pats ir UV filtrs. Pamēģini aiz visparastākā logu stikla nosauļoties.

Mazdā rokas nosauļojās gandrīz kā nēģerim, pat apdega. SAABā nekas tamlīdzīgs nav novērots. Neliels brūnums bija, bet tas varbūt no atvērtā loga.

Nortel 16.11.2007 9:06

snow rakstīja: gribu tadu auto kas butu starp istu bezcelnieku un vieglo auto jo netaisos pa neceliem braukt vajag lai var lidz jurai laivu aizvilkt un ziema lauku celus izbraukt.nav mazsvarigi ari atri pa asfaltu...

SAAB 9-7x

Nortel 16.11.2007 9:17

Dzonijs_007 rakstīja:

Seene rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.

vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet

Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus

1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas

2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums

3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.

par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis

varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?

Varbut ka baisi kļudos, bet tomēr liekas, ka 9-5 trīslitrinieks nav īpaši ne ar ko labāks par 9000 SAABa trīslitrinieku. Šis motors (liels atmosfēriskais) speciāli tika iekļauts piedāvājumā, lai SAAB spētu konkurēt ASV tirgū, kas toreiz (un arī vēl tagad) nesaprata, ka mašinām var būt arī mazāki motori. 3.0 ir dzīvē rijīgāks un pēc parametriem švakāks par 2.3T, bet mazliet jaudīgaks par 2.3t.

Es pats pēc 2.0T un 2.3T esmu nonācis līdz 3.0 TiD un pie benzīnniekiem nemaz vairs negribu atgriezties. Bet kopumā tie, kas apzīmējas ar "t" (mazo) vai ir vispār bez "t" (3.0) ir diezgan draņķīgi. Ja jau izvēlie SAAB, tad tādu, lai ir bauda braukt.

Kaarteejaa tukšā muldēšana jau ja pat nezini to ka 3.0 ir turbīna, tad no kurienes lai zinaatu ka tas ir draņķīgs motors un daudz rij rij tikpat cik 2.3 lai gan jauda ir tikai par 30ZS lielaaka, uzraaviens ir daudz labaaks kaa 2.3t 2.3 aero protams ir cits stāsts tāpat kā 3.0 tid kuru lika tikai pēc 2001.g un kurs pieejams tikai ar mehaanisko kārbu.

Pat parastais 2.3 ar lielo T iet labāk. Ir pārbaudīts.

Nortel 16.11.2007 9:19
Nortel 16.11.2007 9:44

Kamēr viss strādā kā vajag, nevajag nekur jaukties iekšā. Labāk uzliec labas riepas.

Nortel 16.11.2007 9:45

Visas tās runas par DI blokiem un ķēdēm ir teiku līmenī.

Nortel 16.11.2007 9:49

Uz tādiem ticētājiem tie servisi arī dzīvo.

Ja regulāri veic apkopes un nejāj mašīnu, tad nekas neplīst.

Nortel 16.11.2007 9:57

Kolēģim ir 95 Aero ar orģināliem gandrīz 300 000 uz šiltes, ar orģinālo ķēdi un DI bloku.

Nortel 16.11.2007 10:19

F323F rakstīja:

Baisulis rakstīja:

F323F rakstīja:

Baisulis rakstīja: Varbūt man nopirkt sābu?

Nopērc gan, esmu ļoti apmierināts, ir krietni samazinājušies ikdienas izdevumi jo vairs nav jālej 22l/100km, bet gan pietiek ar 6l/100km

nu es tak muldu. Vai nu Audi vai BMW,tik ne saab.

Es ar esmu ar visām par BMW, bet bija variants, kas bija jāizmanto, pabraukšu ziemu un tad atkal pie vecajām vērtībām, jo tas Saab vien tāds dārgs opelis un grāmatvežu auto ir. Labs vidusmēra auto..

Kad nopirksi īstu sābu, tad vērtības mainīsies.

Nortel 16.11.2007 12:47

Kā teica viens paziņa: "Ar SAAB brauc personības". Un personības izceļās pelēkajā masā.

Nortel 20.11.2007 9:31

Man mazdai bija līdzīga problēma. Atrisināju ielejot radiatorā sūču novēršanas līdzekli. Labāk ņem šķidro, maksā ap 3 Ls.

Nortel 20.11.2007 10:14

Sāc ar ķīmijas ieliešanu. 90% gadījumu tā palīdz.

Nortel 20.11.2007 10:18

Vakar pa discovery bija īsais kurss veca bmw iesmērēšanā.

Nortel 20.11.2007 10:31

SAABam nekas cits izņemot benzīnu nav jālej. Mazdai lēju gandrīz visu iespējamo. Un kad viss bija saliets, nošķīlu.

Nortel 20.11.2007 13:06

Vasja no tanku gumijas uztaisīs bukses pat maybacham. Un kas tad ir jaguārs - fords. Un fordu jau remontē uz katra stūra.

Nortel 20.11.2007 14:19

Nu jau gandrīz gadu lietošanā ir IBM ThinkPad X60s lenovo. Viss ir ļoti labi. Mazs, viegls, ērts lietošanā. Prasās pēc ietilpīgāka akumulatora, bet iztikt var. Nevienas palomkas vai "bērnu" slimības. Sekmīgi izturēja nelielu kritienu.

Ja būtu jāpērk sev, tad padomātu. Varbūt arī nedomātu. Maksā ap 1200 Ls.

Nortel 20.11.2007 14:55

Gribēju savam arī iemest Vistu, bet parunājot ar profiņu sapratu, ka vista labākajā izpildījumā būs tikai pēc gada. Tāda kāda tā ir tagad, neder nekam.

Nortel 22.11.2007 14:46

Ko dos tas tavs patents, ja ķīnietis nokopēs un pārdos trīsreiz lētāk.

Nortel 23.11.2007 9:52

Varu pamest ļoti labu ideju.

Pasaulē vēl nav radīta masāžas iekārta, kura masē ar gaisa strūklām. Nesen mums izteica priekšlikumu tādu radīt. Masāža ar gaisa strūklu no medicīniskā viedokļa esot labāka nekā tradicionālā. Ieteicama cilvēkiem, kuriem ir sēdošs darbs. Vajagot to iekārtu uztaisīt kabīnes tipa.

Nortel 23.11.2007 9:53

Bagāts dara kā grib, nabags kā var.

Nortel 23.11.2007 10:44

nakujators rakstīja:

Nortel rakstīja: Varu pamest ļoti labu ideju.

Pasaulē vēl nav radīta masāžas iekārta, kura masē ar gaisa strūklām. Nesen mums izteica priekšlikumu tādu radīt. Masāža ar gaisa strūklu no medicīniskā viedokļa esot labāka nekā tradicionālā. Ieteicama cilvēkiem, kuriem ir sēdošs darbs. Vajagot to iekārtu uztaisīt kabīnes tipa.

Šitāda figņa jau ir - baseinos! Turies pie margām un tev ugunsdzēsēju cienīgu strūklu zem ūdens mauc virsū. 5 minūtes patusēja - jepal, tāaaada masāža

Tas ir pārāk primitīvi un bezjēdzīgi. Pasūtītājam doma bija tāda, ka, piemēram, ofisa stūrī stāv gaisa masāžas kabīne (kautkas līdzīgs masāžas dušai, bet bez ūdens). No darba nogurušais darbinieks tajā ieiet un stāvot kājās saņem dažādas intensitātes, spiediena, virziena, pulsācijas u.t.t. gaisa strūklu masāžu. Bet tam visam bija jābūt medicīniski pamatotam.

Nortel 03.12.2007 9:27

Ja nevar atļauties uzturēt SAABu, tad nevajag to pirkt.

Nortel 03.12.2007 12:02

Tie laikam domāti autiņu remontam. Nekā sarežģīta tur nav. Vajag tikai nedaudz izdomas un metināmo aparātu.

Nortel 03.12.2007 14:45

iRAFAR rakstīja: Diezgan laba tēma... Radās vēl viens jautājums...

Saabam regulāri izdeg spuldzītes... Kopš aprīlī tika nopirkts ir izdegušas 2 numura apgaismojuma, 1 miglinieks, nu jau 2 tuvās gaismas spuldzītes... Tā kā par daudz priekš 7 mēnešiem...

Kā vēl viens sipmtoms varētu būt tas, ka uz mirkli nokrīt motora apgriezieni, kad ieslēdzas ventilators...

Tāpēc spuldzītes jāmaina uzreiz abas. Es nedēļas laikā nomainīju visas aizmugures spuldzītes. Ja izdeg pakaļējais gabarīts, tad uzreiz vajag mainīt visas 4 spuldzes, savādāk rīt izdegs otra u.t.t. Tas pats ar atpakaļgaitu , bremžu un numura apgaismojumu.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti