Kārtot: Dilstošā secībā
nornunds 22.03.2007 8:44

Par šiem uzskaitītajiem auto esmu informēts. Manām prasībām nedaudz varētu atbilst Toyota Previa. Pārējie ir auto kuros iebāzta trešā rinda sēdekļu un komforta nekāda. Ne jau par velti paskatoties uz mūsu ielām voyageri salīdzinot ar uzskaitītajiem auto ir nomācošā pārsvarā. Vienkārši negribu džeri, bet šo hondu kas komforta, aprīkojuma un funkcionālā ziņā ir līdzvērtīga džerim.

nornunds 22.03.2007 9:57

TDIOTS rakstīja: USAs AAA(tjip ADAC DE ) peetijumi liecina ka odisejs izkabina chrysleru vienos vaartos - tehniskaa uzticamiiba 1kaart un paareejais arii ir liimenii . Tur gan staav 3,5diibelis kuram zs pietiek , ne 2litru njerga kaa oiroopas striimam . Pacheko Bensonaa kaa ir ar rez daljaam , tur ir atsauciigi un pacietiigi servisa manageri , labpraat ljauj 'pabirsteet' .

Ja man atkal sagribeetos vannu , iespeejams njemtu odiseju

Es jau interesējos vairākās vietās par daļām. Dabūt nebija problēmu, piegāde līdz 10 dienām. Cenas nav pašas lētākās, bet arī nav nenormālas. Visdārgākie tomēr bija Bensons.

Arzemju rakstus esmu palasījies, par to ka štatos šis ir minivens Nr1. Vairāk tomēr gribējās dzurdēt lietotāja pieredzi, kā ritošā uzvedās uz mūsu 'superīgajiem' ceļiem, kā ar siltumu ziemā, kādas šaizes ir bijušas utt.

nornunds 26.03.2007 14:05

Nu kur visi spečuki palikuši?

nornunds 26.03.2007 14:51

LaMaTa rakstīja:

nornunds rakstīja: Nu kur visi spečuki palikuši?

Tu TE gribi paliidziibu atrast??

Pats tachu jau pateici: "Mēģināsu dabūt šo auto sev. Tad ja būs kādam interese apskatīt, aizraukšu ... atrādīt."

Redz kā sasparojās. Galvenais lai izsaka savas domas. Jebkura informācija ir vērtīga.

nornunds 26.03.2007 14:55

Marchiks_ rakstīja: Kautgan, džerim būs izturīgāks motors un ar lielāku resursu. Ķēdes maiņas intervāls 500 000 km.

Man tagad ir džeris 95.g. Galvu dabūju mainīt pie 220000km. Un vispār visaādas šaizītes ir nepārtraukti. Ritošais ir diezgan grabošs. Komforts gan labs.

nornunds 26.03.2007 14:59

Marchiks_ rakstīja: Un aprīkojums džerim būs kudiš labāks.

Palasoties neatradu neko tādu kas džerim būtu un Odyssejam nē. Un neesmu dzirdējis ka kādam džerim līdz 2004.g būtu uzstādīta rūpnīcas navigācijas iekārta. Kaut gan pieļauju, ka eiropā tā var nedarboties.

nornunds 26.03.2007 15:04

Marchiks_ rakstīja:

Kamikadze rakstīja: hondaam slikti motori?

Varbūt izturīgi, bet neelastīgi pēc velna. Lai brauktu jāgriež bezmaz līdz galam. Slikts cēliens pie maziem apgriezieniem.

Nu nedomāju, ka 3.5L , 6stobru motors varētu būt nelastīgs un bez cēliena.

nornunds 26.03.2007 15:10

Marchiks_ rakstīja: Nu bet protams, latvieši jau ir tik stulbi un nesaprotoši no auto, ka pērk tikai tos sūdīgos džerus.

Vai es teicu ka džeris ir sūdīgs? Un tur jau tā lieta, ka negribu būt kā visi, braukt ar džeri. Ir taču arī citi varianti.

nornunds 27.03.2007 9:05

Nu ko, sāku interesēties kas man var šo auto sagādāt. Ceru ka neieberzīšos un braucamais manas cerības attaisnos.

Nu veči saberiet kādu čupiņu ar ieteikumiem par labākajiem piegādātājiem no ASV, un kādu infu no kā lai uzmanās.

nornunds 27.03.2007 9:37

ibio rakstīja:

nornunds rakstīja: Nu ko, sāku interesēties kas man var šo auto sagādāt. Ceru ka neieberzīšos un braucamais manas cerības attaisnos.

Nu veči saberiet kādu čupiņu ar ieteikumiem par labākajiem piegādātājiem no ASV, un kādu infu no kā lai uzmanās.

jouker.lv

Tur jau tikai autiņi ar dažādiem bojājumiem.

nornunds 27.03.2007 11:23

Varbūt tiešām pameklēt pa Lietuvas tirgiem, tur vismaz ir piedāvājumi un var izvēlēties. Pie mums tikai uz pasūtījumu un tad jāņem tas ko atved.

Moška ir vēl kāda braļuku adreses kur pazavērties?

nornunds 29.03.2007 12:53

Eu, vai tiešām neviens nezin leišu plačiem i-adreses. Viļņā, Šauļos, Marianpolē, Pluņģē to taču ir vairumā.

Veči sagrabiniet kādu čupiņu.

Paldies.

nornunds 05.09.2008 14:39

Esmu nedaudz pabraukājis ar šo auto varu padalīties ar pirmajiem iespaidiem. Sākšu ar degvielas patēriņu. Biju aizbraucis līdz Slovākiju un pabraukājis pa kalniem. Kopumā nobraucot 3300 km. Nevaru precīzi izdalīt cik patērē pa šoseju un cik pa pilsētu, bet ņemot vērā, ka Polija ir viena liela pilsēta kur ātri nepabrauksi vidējais patēriņš sanāca 8.3L/100km. Pa kalniem sanāca 10.7L/100km. Kopā visa brauciena vidējais sanāca 8.8L/100km. Atsevišķi varu izcelt patēriņu velkot treileri, tas ir 12.5L/100km. Domāju, ka braucot pa Rīgu var iekļauties 10L/100km. Šāds patēriņš 3.5l motoram man liekas ir pietiekami normāls.

Ļoti laba ir motora dinamika. Kaut arī tas ir zemapgriezienu motors un braucot ar 100km/h apgriezieni ir ap 1600apgr/min, tas nepieciešamības gadījumā ātrumu uzņem strauji. Salīdzinot ar džera 3.3 šis motors ir daudz straujāks, kā nekā 240 zirgi. Pat braucot pa kalniem retu reizi motors pārsniedza 2000apgr/min.

Ļoti labi darbojas klimatkontrole, salonā visu laiku ir uzstādītā temperatūra. Sakarsušu salonu atdzesē ļoti ātri. Braucot naktī kad aizmugurē bērni guļ tiem uzregulē siltāku, sev priekšā vēsāku un visiem labi.

Par vadītāja vietu. Pirmo reizi praktiski neapstājoties ( Marijampolē uzpildīju degvielu un 100km pirms Krakovas tankštellē ieēdu zupu) nobraucu 1000km. Nekādu nogurumu mugurā, kājās vai dibenā nejutu, vienīgi pēc 12h brauciena acis sāka krist ciet. Arī bērni un blakussēdētāja nesūdzējās par neērtu sēdēšanu. Varu teikt, ka vadītāja vieta un paša auto vadīšana ir labi sakārtota.

Pietrūkst tāda lieta kā kompis kādz ir džeriem, lai var sekot līdzi degvielas patēriņam, nobrauktajam laikam, attālumam un virzienam. Vienīgie palīgi ir spidometrs, un protams labais ceļvedis TomTom.

Auto brauciena laikā nepievīla ne mirkli. Pirms brauciena biju nomainījis eļļu un filtru motoram un eļļu kārbai. Pārējais kāds no ASV atnāca tāds arī bija. Brauciena laikā auto smadzenes sāka brīdināt ka jādodas uz apkopi. Tad nu mājās nomainīju visas siksnas ( pēc grāmatas tās jāmaina pēc 60t jūdzēm). Apskatot siksnas vissadilušākā bija ģeneratora-kondiškas siksna. Motora zobsiksna un ruļļi bija vēl braucami. Liekas ka būs jāmaina aizmugures amīši, jo pa lāpītu asfaltu un nelīdzenu grantētu ceļu aizmugure grib staigāt un tā arī šūpojas.

Visas rezerves daļas pagaidām pērku Rockauto. Ātri (1 nedēļa) piegādā un cena pieņemama. Katrā gadījumā nomaksājot ceļu un muitu sanāk lētāk nekā jebkurā veikalā. Kas attiecas uz veičiem tad visatsaucīgākie ir Atlas, kas piegādās visu. Pārējie veiči izdzirdot auto marku kratās nost vai ierubī nereālus termiņus un cenas.

Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts. Visiem kuri vēlas iegādāties džeri noteikti iesaku apskatūs Odyssey. Šis auto noteikti nav sliktāk, es pat teiktu labāks.

Jaukus ceļojumus visiem vēlot,

Honda Odyssey 2003g, 3.5l

nornunds 08.09.2008 15:19

Nav nekādu problēmu atvest no ASV. Pats esmu visam izgājis cauri.

nornunds 09.09.2008 7:26

Auto ir 2003gada. EXL komplektācija. Tas ir ādas beņķi, dalītā klimatkontrole, kruīze, elektriski logi, spoguļi, priekšējie beņķi, apsildāmi priekšējie beņķi, elektriski bīdāmas sānu durvis. Nobraukts bija 120000 jūdzes.

Ar sertifikāciju nebija nekādu problēmu. Nekādas lampas nevajadzēja mainīt, tikai pārtaisīt priekšējos dzeltenos gabarītus par baltajiem un pielikt aizmugurē papildus miglas lukturi.

Nepilnās divās nedēļās bija gatava.

nornunds 09.09.2008 14:28

V8 rakstīja:

osiss rakstīja:

nornunds rakstīja: Nav nekādu problēmu atvest no ASV. Pats esmu visam izgājis cauri.

Pastāsti īsumā- kā izvēlēties transportu no ASV, cik ilgi jāgaida, kādas izmaksas.

un arī par nodokļiem- jāmaksā tikai PVN, vai arī kautkas vēl.

sertifikācija bija jākārto tāpēc, ka neviens šāds auto nebij iekš LV, vai arī tā nebij sertifikācija bet tikai jāpielāgo lampas.

Pierēķini US cenai apm.30% un tev sanāks reālais gala cipars pēc nodokļu samaksām šeit. Sertifikācija jākārto da jebkuram US auto, kas jaunāks par 2000g modeli - tb 2001 un jaunākiem. Hondai labi, ka aizmugurē jau ir dzeltenais pagriezienu rādītājs un tas atvieglo pārējo...

Par tiem 30% piekrītu, bet tas attiecas tikai uz auto cenu. Lai varētu ar auto braukt ir vēl daudz situ izdevumu.

Manā gadījumā transporta (kuģu kompānijas izvēle) vairāk bija auto piegādātāja izvēle, jau bija agrāk iestrādāta sadarbība. Man veda ar Krievijas kompāniju Unitrans PRA. Cena bija 2100$, šajā summā ietilpa auto piegāde līdz ostai, uzkrāmēšana un atvešana līdz Rīgas ostai. Par izkrāmēšanu, starošanu (lai neievazātu kādus baciļus) un novietošanu muitas placī jāmaksā atsevišķi. Pats biju interesējies LASL (Latvian American Shipping Line) kompānijā. Izmaksas bija līdzīgas. Cik sapratu cenas atšķiras, vai ved ar konteineru kur var ielikt vienu auto vai divus auto. Auto piegāde bija 1 mēnesis. Piegāde gan var staigāt no 3-6 nedēļām. Tas saistīts ar uzkrāmēšanu uz kuģa, jo neved jau vienu auto, bet nokomplektē pilnu kuģa kravu. Tad kuģim ir kaut kāds maršruts un pa ceļam tiek piestāts citās ostās kur izkrāmē un uzņem kravu. Un protams, laika apstākļi.

Tā nodokļi. Nodokļus aprēķina no auto cenas (Invoice) un transportēšanas izmaksām. Šīs summas saskaita kopā un aprēķina ievedmuitu (10%). Tad šos 10% pieskaita auto un transportēšanas summai un no visa kopā aprēķina PVN (18%). Tad papildus jāmaksā par deklarācijas sagatavošanu. Nekad nevar precīzi pateikt cik tad būs jāmaksā nodokļos. Ja muitā liekas, ka auto ir nopirkts tajā galā baigi lēti viņiem ir tiesības apstrīdēt šo summu un auto vērtību aprēķināt pēc kataloga.

Pēc tam kad atmuitota sākās auto piereģistrēšanas process. No ostas auto ir jādabū CSDD lai izņemtu tranzīta numuru (20ls), jo ar auto būs jābraukā lai nokārtotu sertifikāciju. Kad numuri saņemti jāsazinās ar firmu kas veic sertifikācijas un jākonsultējas kādi darbi jāveic lai to varētu iziet un tiek nozīmēta diena kad notiks sertifikācija. Manā gadījumā bija tikai priekšējie gabarīti no dzelteniem jāpārtaisa par baltiem un aizmugurē jāpieliek miglas lukturis. Tas man izmaksāja 70ls. Sertifikācija tikta veikta nopietni, bija speciāls vīriņš no Vācijas kas auto pārbaudīja gandrīz kā tehniskajā apskatē. Sertifikācija ir jāveic visiem auto no 2001g un jaunākiem, kas nav bijuši reģistrēti ES. Ja līdzīgs auto jau ir reģistrēts Latvijā tad, sanāk lētāk. Ja ar auto viss kārtībā tad pēc divām nedēļām atnāk papīri un var iet likt uzskaitē. Man sertifikācija izmaksāja 1100 eiro. Liekot uzskaitē jāmaksā par tehnisko pasi un numuru, ceļa nodoklis, ekoloģijas nodoklis, tā kā pirmreizējā reģistrācija tad nodoklis par dzinēja kubatūru (manā gadījumā par 3.5L dzinēju 375Ls) un tehniskā apskate. Kopā sanāca 480Ls.

Piemērs: Auto cena 5000$ (izdomāta cena)

Piegāde 2100$

----------

7100$ * 10% = 710$ (ievedmuita)

7100 + 710 = 7810 * 18% = 1406$ (PVN)

Papildus: - izkraušana, starošana, glabāšana, deklarācijas sagatavošana utt. ~180Ls

- tranzīta numurs 20Ls

- gaismu pārtaisīšana 70Ls

- sertifikācija 1100 Eur

- reģistrācija 480 Ls

Kopā: - auto + atvešana 7100$

- muitošana 2116$ + 180Ls

- sertifikācija 1100Eur + 90 Ls

- reģistrācija 480Ls

nornunds 11.09.2008 14:35

jaaanis, Tu neesi sapratis. Pieliekot 30% jau nedabū galīgo summu. Raksta sākumā teicu, ka pieliekot 30% pie (auot+piegāde) dabū tikai paša auto cenu ar atmuitošanu ( auto+piegāde+muitošana). Lai varētu braukt vēl nāk klāt sertifikācija un reģistrācija.

Tāpēc jau tik smalki rakstīju, jo daudzi auto piegādātāji stāsta par tiem 30%, bet piemirst pateikt par pārējiem papildus izdevumiem. Es to nosauktu par maldināšanu, jo netiek izstāstīts viss līdz galam. Beigās cilvēks tiek nostādīts muļķa lomā, auto ir bet braukt nevar. Tad nu kā var sagrabina pārējo nepieciešamo naudu lai varētu pabeigt reģistrāciju vai arī pārdod.

nornunds 11.09.2008 14:45

osiss rakstīja: Man ar šķiet, ka no turienes bīdīt auto var tikai tad, ja nevar atrast alternatīvas šeit, vai arī tajā galā kāds auto ir uzdāvinājis.

Pretējā gadījumā dižu jēgu nesaskatu, zinot to, ka tāpat tiek pirkts vairāk vai mazāk "kaķis maisā".

Ja apmierina eiropas auto ar ko brauc lielākā masa cilvēku tad nav vērts dzīt no štatiem, bet ja gribi auto kas ļoti patīk, vai kā teici kuram nav alternatīvas tad to var darīt. No ASV dzīts auto beigās nesanāk dārgāk kā pirkt uz vietas. Tādu auto kā man ir ļoti maz, daži lietuvā un nedaudz vācijā. Salīdzināju cenas un secināju, ka vācijā cena ir ārprātīga, un lietuvas cena sanāca lielāka nekā es atvedu.

Kaķi maisā var nopirkt gan Lietuvā, gan štatos.

nornunds 11.09.2008 16:04

Ja varētu atļauties tad tā arī darītu.

Labi nenovirzīsimies no topika tēmas. Šeit runa ir par auto Honda Odyssey.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti