Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 12.11.2019 18:50

Nu jā, viņam ir tāda īpatnēja situācija, tāpēc principā jāpiekrīt.

Man ir paredzēts 195/55, bet kā jau teicu - arkās pietiek vietas arī 195/65. Pirms 30 gadiem mode nenoteica ka arkai jābūt pilnīgi piepildītai, tāpēc rezerve ir - man šobrīd ir ražotāja izrakstītais 185/60/R14 virsū, šausmas cik tās arkas ir tukšas...

msh 12.11.2019 18:46

Lietas, kuras es pērku jaunas, es cenšos izvēlēties tādas, lai iepakojumu varētu drīz sadedzināt, lasīt - ar domu lai nav jānes uz remontu, bet ja tomēr noplīst - tad saremontēju pats. Es varu nosaukt tikai vienu izņēmumu - Hitachi fleksis, kuru nopirku depo pagājušā gada sākumā - par tādu cenu, un ar nepatīkamu reduktora skaņu - kaste tika saglabāta, vienreiz jau ir bijis uz remontu, un kad atradīšu atkal pazudušo kasti, tiks vests otrreiz, jo jau ir atkal nosprādzis - ne par velti es gribēju makitu, vienkārši vajadzēja uz sitiena...

Par gāzes iekārtu nošāvi garām - tā ir mana mašīna, ar kuru es saprāta robežās daru to, ko es gribu - gāzes iekārtas aizsākumi notika vēloties šrotā no vienas egles izvilkt vadības bloku, jo neredzēju jēgu maksāt ~100e par detaļu kas praktiski nenolietojas - beigās visa motortelpas daļa, sastāvoša no normālām detaļām, tika par sviestmaizi [20e] savākta un pēc ilgāka laika ielikta golfā, piepērkot klāt jaunu balonu, multivārstu un trubas - pēc dažu mēnešu lietošanas tas 8 vai cik tur gadus vecais reduktors tika aizvietots ar jaunu tādu pašu, pie viena uzliekot jaunu kruto filtru - nu vēl vajadzētu nopirkt jaunas sprauslas un tad dilstošo detaļu aplis būs noslēdzies, un līdz nākamā gada aprīlī esošajai apskatei vai nu nopirkt sertifikātu un piereģistrēt, vai arī piereģistrēt @ CSDD otrās pakāpes pārbūvi - jā, kā izrādās, var arī piereģistrēt pašliktu gāzes iekārtu kā pārbūvi, tik tad darba dienā darba laikā jātriecas uz dižo pilsētu uz ekspertīzi. Kā jau redzi - savai gāzes iekārtai garantiju dodu es pats, bez iekārtas aiztikšanas ierobežojumiem - jo atkal, detaļas ir izvēlētas nevis tās lētākās, bet - "normālas".

msh 12.11.2019 18:11

Aiz loga neredzu, jo aiz loga ir asfalts - braucot pa granti redzu un jūtu labi - labākajā gadījumā daudz bedru, bet var būt arī biezputrā sabraukts ceļa segums. Tu gan laikam ar "biezputru" domāji sniegu...

msh 12.11.2019 18:09

Par šito jau es baidījos - ka jaunā tačka satur arī važas, kuras neļauj īpašniekam rīkoties ar savu mašīnu... Ko tieši ražotāja neparedzēti ripuļi garantijai apdraud - piekares remontus?

msh 12.11.2019 18:08

195/55 - balons... Mhm, kā tad... Ja nu vienīgi pēc koka ratu riteņiem ar plānu gumijas kārtiņu virsū. Manam golfam uz 15" diskiem ir paredzēti tādi gumijas raksturlielumi - es uz tik zemām riepām neparakstos - arkas, par laimi, tai mašīnai ir ar rezervi, var ielikt gan 60, gan 65, tik jāizdomā ko.

Šī cilvēka gadījumā gan ir īpatnējāk - bet nu labi, pierunāji, izmērs tomēr varētu būt puslīdz lietojams...

msh 12.11.2019 18:04

Volx rakstīja: Es domāju, ka jau tagad 4 g. Vecs bērns, kas operē ar mobilo telefonu labāk, ka mans sievastēvs, nesaprot kāpēc būtu jābrauc uz kādu noteiktu vietu un jālej kāds šķidrums auto. Ja viņam tētis iesprauž mašīnu rozetē, tāpat kā mobilo. Diez vai viņš gribes arī stūrī grozīt, kad izaugs, ja jau būs ieviests autopilots.

Paga, a ko tad tas bērns izaudzis gribēs darīt - buhāt? Tev kaut kā interesants tas nākotnes paredzējums - no vienas puses pilnīga bezatbildība - kāpēc mašīnai kaut ko darīt, ja var nedarīt, tik kaut kādu koplietošanas dranduļetu pist ka maz neliekas; cits lai ar to pēc tam jājas - no otras puses vienu no dzīves prieciņiem gribi visiem atņemt tik tāpēc ka pats esi no tā bariņa, kas pie stūres dirn, nevis brauc...

msh 12.11.2019 13:10

Saki, obligāti pašam jākāpj uz grābekļiem, no citu kļūdām mācīties nedrīkst? Bet tad jāprasa - a nah tu pats neesi no šī foruma, un citām vietām, izdzēsies, ja jau internets ir tik slikts? Tavs arguments ir dzirdēts kaut kad sen atpakaļ strādājot servisā, tēma - aunapiere, kas negrib atzīt ka kaut ko nezina, kā pretargumentu izmanto ko līdzīgu. Lēti un nožēlojami

msh 12.11.2019 13:06

Fakta konstatācija ka tu neesi sapratis ko "nav īstas ziemas" nozīmē - sala laikā kā reiz tu ar saviem koka ratu ripuļiem daudz vieglāk granti izbrauktu nekā tagad biezputru...

msh 12.11.2019 13:04

Lietot pelēkās šūniņas. Tas tavs megaizmērs ir domāts lai taupītu degvielu, kas droši vien sevišķi svarīgi ir pie tā, kāds tev tur ir mazs turbo nemotoriņš. Bet tas nenozīmē ka nevar uzlikt kaut ko citu - viss ko tev vajag zināt - iznesumu un priekšējo bremžu izmēru. Es domāju ka 17" tu tur noteikti vari uzlikt - neba 1.3 turbo makstij būs tikpat lielas bremzes kā, hvz, kaut kādam S8 vai M5.

msh 11.11.2019 22:55

Kurš pērk uz gadu mašīnas par 1kE?

msh 11.11.2019 22:54

n53series.blogspot.com/2019/02/dizelista-veiksmes-stasts.html zinot ko tu uzskati par "veiksmīgiem dzinējiem", te viens interesants rakstiņš

msh 11.11.2019 18:49

Var redzēt ka raksta cilvēks, kurš ārpus dižās pilsētas maģistrālajām ielām izbrauc vēl tikai pa lielajām šosejām. Pabrauc pa grants ceļiem patreizējajos laikapstākļos un padomā kādi tie būtu, ja būtu īstas ziemas...

msh 11.11.2019 18:43

Volx rakstīja: Holden ir tas pats Opels. Vispār viņi ir uz bankrota robežas, pārdod tikai Austrālijā.

Tu esi atpalicis. Pirmkārt, holden nekad nav bijis opel - tam ir bijis agrāk līdzīgs statuss kā opelim, GM meitasuzņēmums kam šī iemesla dēļ bija pieeja citu GM firmu izstrādnēm, un tāpēc tajos laikos, kad opelis ražoja rekordu un omegu, holdens uz to platformām ražoja savas, būtiski izmainītas mašīnas, kur no opeļa bija tikai kaut kādi bleķi. Otrkārt - jau gadu vai divus holdena rūpnīca ir aizklapēta ciet - holdens vairs ir tikai GM importētājs.

msh 11.11.2019 18:38

Nē nu par to "otro pusi" jau es arī priecājos - problēma tāda, ka atgriežoties uz zemes un pierēķinot remontu [vajadzīgu vai, laikam, biežāk, nevajadzīgu] izmaksas degvielas izmaksām, kāds deviņdesmito gadu plītnieks beigās var izrādīties ar līdzīgu naudas ekonomiju... Jo vairāk, tādam plītniekam var lielāku patēriņu kompensēt ar gāzi, kamēr tādam tiešās iesmidzes motoram gāze ir automātiskas problēmas...

msh 11.11.2019 18:36

Nē nu protams, ir arī tādi, kam paveicas - nu vismaz kādu brīd; tu, piemērami... Tā bloga autors dažādos rakstos ir pieminējis dažādu detaļu darbamūžu - teiksim, visforšākā lieta - NOx katalizators un NOx zonde - zondes darbamūžs 5-30k, cena kaut kas bik zem 500e, un meistaram ir jāprot noteikt ka tas ir beigts, jo BMW ir parūpējies lai šī problēma ātri neuzpeldētu, lai garantijas laikā nebūtu regulāri jāmaina - galvenokārt uzpeld sekas. Pats NOx katalizators - kaut kas virs štukas, resurss - līdz 150k. Tātad - ja man būtu mašīna ar tādu bīdeli, un es negribētu neko amputēt [ir iespējams aizvietot NOx zondi ar emulatoru un aizvākt katalizatoru] - reizi gadā jauna zonde... Ā, un foršakais moments - tā katalizatora desulfatizācija notiek braucot virs 110 kmph - kur latvijā normāli braucot pa šoseju tas process var notikt?

Un kā jau tā bloga autors ir ne reizi vien pieminējis - N43/N53 nav neveiksmīgi motori, un no viņa pieminētajiem piemēriem ir skaidrs - tā arī ir. Galvenā problēma ir visādos stulbos mehos - viņa vārdiem, eksperimenta nolūkos aizbraucot uz Wess, turieniešu attieksme ir "kupi N57 dizeļ", māk tikai bez vajadzības mainīt sūkņus, sprauslas un vēl viskautko; ak jā, viņa mašīnai nobrucināja vadības bloka konfigurāciju...

Par pēdējo piekrītu - tai sugai, kas tādas mašīnas pamatā pērk, tas tiešām nebūs arguments - X6 citi redz, līzi un/vai to ka uz firmu - neredz, tusēšanos pa dīlerservisu arī lielākoties neredz.

msh 11.11.2019 12:56

Man kasiņš vienā citā tofikā solīja ka pabraucot ar jaunu tačku, man atklāšoties jauna pasaulīte, par ko es ļoti stipri šaubos. Toties palasot n53series.blogspot.com man gan atklājās jauna pasaulīte - neiedziļinoties niansēs, tas ir viena vietējā BMW speciālista blogs, ar aprakstiem pamatā par ~10 gadus vecu behu benzīnnieku elektronikas darbības niansēm un problēmām. No vienas puses, palasot tos darbības principus - kosmosa tehnoloģikas, kruti, skaisti, utt. No otras puses - cilvēks, kas ar šādu kosmosa kuģi brauc, arī ir no citas pasaulītes - tādas, kurā šad un tad ietusēt servisos ir normāli, dīleris māk tikai izšaut no detaļu lielgabala, un pēcgarantijas periodā ir normāli nolocīt četrciparu summas par vajadzīgiem, vai nevajadzīgiem remontiem. Nē, tādas citas pasaulītes mašīna, kur gadā vismaz kādi pieci sotaki jāieliek tikai motora perifērijā, lai tas labi darbotos, man neliekas pievilcīga nekādīgi...

msh 10.11.2019 9:59

Vai līdz nākošajai sezonai tev šī mašīna vēl būs?

msh 09.11.2019 21:53

Vakardien atcerējos šito prikolu - nu to, ka tiek pasniegts ka jaunajās tačkās "nejūtot bedres", par spīti tam ka riepas zemākas un piekares cietākas - tik savādā kārtā ļoti liela jaunu tačku braucēju daļa brauc tā, it kā viņu mašīnām tilti būtu pa tiešo pieskrūvēti pie virsbūves, izmisīgi bremzējot pirms kādiem nelīdzenumiem un/vai šausmīgi velkoties - laikam šiem vēl neviens internetā nav pastāstījis ka pretēji sajūtām šie "bedres nejūt".

Bet nu jā, kāpēc es atcerējos šito tavu prikolu postu? Jo ja parasti uz kāda bruģīša nākas cēli kost nost kādu "bedres nejūtošu" pajauna golfa, passāta, audī, paplikākas behas braucēju - šoreiz tas bija pajauna S63 AMG braucējs, kurš, "nejūtot bedres", liepājas sienītī onanēja uz 15-20 kmph un piedzīvoja kā kāds noplucis mk2 šim paiet garām kā jau stāvošam - laikam arī tas cilvēks nebija internetā izlasījis ka viņš "bedres nejūt"...

msh 09.11.2019 21:42

Asistents ir ierīce, kas kaut ko dara manā vietā, un mūsdienās, ļoti bieži - bez iespējas šo assitentu atslēgt. No tevis nosauktā saraksta par asistentu var nosaukt tikai pirmo lietu. Manā golfā ir veseli divi asistenti - motora vadības bloks - manā vietā [bet pēc manis paša uztaisītas konfigurācijas] regulē degvielas padevi, aizdedzes leņķi un brīvgaitnieka atvērumu, un klimata kontrole, kura regulē salona mikroklimatu - atšķirībā no motora vadības bloka, kuru es varu ietekmēt tikai netieši, klimatam es varu tieši diktēt tā rīcību, pārslēdzot to rokas režīmā.

msh 09.11.2019 11:19

Izklausās pēc visparastākās problēmas - nodilušām un/vai iesprūdušām startera oglēm...

msh 09.11.2019 11:18

Vispār jau ir otrādi - starteris kā reiz ir detaļa kuru parasti NAV VĒRTS ņemt šrotā. Kāpēc? Jo šrota starteris pat provincē parasti maksā līdzīgi, vai bik lētāk, kā dilstošās detaļās iekš startera, bet tāds šrota starteris ir kaķis maisā. Starteri ir vērts šrotā ņemt tad, ja esošajam kaut kādā bezsakarā ir traumēta kāda korpusa detaļa, un, var apsvērt tādu domu gadījumā, ja enkurs ir bēdīgā stāvoklī - lai arī jauni enkuri parasti ir nopērkami.

Protams, japāņu mašīnu izstrādājumiem var gadīties ka tiešām tikai var nopirkt jaunu starteri veikalā vai citu starteri šrotā - tādā gadījumā jā.

msh 07.11.2019 2:50

Neatpaliek? Cik tur "asistenti", neskaitot to pašu ABSu, ir ielikti? Cik liela iespējamība ka tur ir tomāts? Cik liela iespējamība ka tur ir 1.0 turbo vai 1.5 dīzelis? Varētu vēl paturpināt.

msh 07.11.2019 2:43

Manā pasaulītē lielākā daļa ir pretēja tavam nosauktajam. Motors, ar pedāli grīdā, jā, ir dzirdams - bet ja tev liekas ka tas ir kaut kas nevēlams, tu vienkārši brauc ar lētāku mašīnu - augšgalam mūsdienās liek visādus īpatnējus izpūtēja risinājumus un/vai motora skaņu salonā atskaņo maģis, lai tik tā skaņa būtu Grab akmeņi arkās? Dažiem modeļiem grab - tieši tāpat kā šodien daļai jauno mašīnu. Stūre ir pagrūti pagriežama? Nezinu, nesūdzos - un vispār gaumes jautājums; laaciz vienā tofikā sūdzējās par to ka jaunam fiatam pārāk viegli griežoties. Gar statnēm svilpo vējš? Nav obligāti, bet kādam modelim ir arī tas - vismaz var pabraukt arī ar izslēgtu maģi un mašīnai nav jābūt aprīkotai ar vadītāja modināšanas funkciju. Logu slotiņas pie 90 neslauka? Nezinu, varbūt kādai interesantai mašīnai ir arī tā - es dodu priekšroku vācu mašīnām; tās nākušas no bāņu zemes - par golfu neko nezinu, audī vidēji stiprā lietū pie 170 vienkārši ūdens savācās stikla apakšdaļā; laikam tādā laikā tik ātri nav jābrauc. Jūtama katra bedre? Interesantākās mašīnās varētu būt tas līmenis kā vidējā šodienas kastē - neinteresantākās mazāk jūtams. Gaisma - nezinu kāds sakars lukturu veiktspējai ar braukšanas procesu - jebkurā gadījumā es priecājos ka jaunajās kastēs beidzot ir parādījusies dārga ekstra - diožu lukturi - jo desmit gadus atpakaļ situācija bija šausmīgi bēdīga; kapličnieki bija kā reiz jaunajās mašīnās...

msh 06.11.2019 13:13

Mums abiem tiešām nav vērts strīdēties, jo mūsu vērtības atšķiras ja ne par 180 grādiem, tad 90 noteikti - teiksim, es braucot ar mašīnu gribu just ka es braucu, piedalīties braukšanas procesā un to izbaudīt - tev, kā redzams no neskaitāmiem taviem postiem, viss ir otrādi - jo mazāk tu jūti ka tu brauc un jo mazāk pašam jāpiedalās braukšanas procesā, jo foršāk - tik nez kādēļ reizēm jāaizbrauc uz rietumiem pariskēt ar ģimenes dzīvību rupji pārkāpjot atļautos ātrumus uz autostrādēm, jo baudāmajām mašīnā normālos ātrumos nez kāpēc ir ļoti garlaicīgi...

msh 06.11.2019 13:07

Tu laikam esi piemirsis ka es neapgrozos vecu fordelistu un mazdistu aprindās - arī 1999. gada C5 ērtību un aprīkojuma ziņā ir līdzvērtīgs vai pārāks par mūsdienu širpotrebiem, tavu fuckusu ieskaitot - bet nē, "pajaunāka mašīna" būs desmitgadīgi auži un fofāgeni. To tu man neiestāstīsi ka jauns audī ir ērtāks par to pašu C6, neskaitot placebo efektu - jā, protams, tur ir pienākušas klāt visādas figņas, dažas noderīgas, pārējās bezjēdzīgas.

Attiecībā par otru pusi - es tevi apsveicu - tev ir paveicies. Es arī līdz šī gada jāņiem nezināju kā var pārsist karteri - līdz uz viena asfaltēta celiņa šķērseniskā risā @ 20 kmph pārsitu pazīstama čaļa standarta mk4 golfa karteri - risā, kurai es pirms tam kādas piecas reizes biju ar savu golfu @ 30 kmph pārbraucis bez jebkādām problēmām. Es arī līdz šī gada pavasarim uzskatīju ka diskus, uz kuriem ir piepūstas normāla augstuma riepas, nevar sasist - līdz man gadījās nepamanīt uz grantēta ceļa vienu akmentiņu un salocīt disku, nedaudz, bet pietiekami lai ceļu nevarētu turpināt.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti