Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
msh 07.11.2019 2:43

Manā pasaulītē lielākā daļa ir pretēja tavam nosauktajam. Motors, ar pedāli grīdā, jā, ir dzirdams - bet ja tev liekas ka tas ir kaut kas nevēlams, tu vienkārši brauc ar lētāku mašīnu - augšgalam mūsdienās liek visādus īpatnējus izpūtēja risinājumus un/vai motora skaņu salonā atskaņo maģis, lai tik tā skaņa būtu Grab akmeņi arkās? Dažiem modeļiem grab - tieši tāpat kā šodien daļai jauno mašīnu. Stūre ir pagrūti pagriežama? Nezinu, nesūdzos - un vispār gaumes jautājums; laaciz vienā tofikā sūdzējās par to ka jaunam fiatam pārāk viegli griežoties. Gar statnēm svilpo vējš? Nav obligāti, bet kādam modelim ir arī tas - vismaz var pabraukt arī ar izslēgtu maģi un mašīnai nav jābūt aprīkotai ar vadītāja modināšanas funkciju. Logu slotiņas pie 90 neslauka? Nezinu, varbūt kādai interesantai mašīnai ir arī tā - es dodu priekšroku vācu mašīnām; tās nākušas no bāņu zemes - par golfu neko nezinu, audī vidēji stiprā lietū pie 170 vienkārši ūdens savācās stikla apakšdaļā; laikam tādā laikā tik ātri nav jābrauc. Jūtama katra bedre? Interesantākās mašīnās varētu būt tas līmenis kā vidējā šodienas kastē - neinteresantākās mazāk jūtams. Gaisma - nezinu kāds sakars lukturu veiktspējai ar braukšanas procesu - jebkurā gadījumā es priecājos ka jaunajās kastēs beidzot ir parādījusies dārga ekstra - diožu lukturi - jo desmit gadus atpakaļ situācija bija šausmīgi bēdīga; kapličnieki bija kā reiz jaunajās mašīnās...

msh 06.11.2019 13:13

Mums abiem tiešām nav vērts strīdēties, jo mūsu vērtības atšķiras ja ne par 180 grādiem, tad 90 noteikti - teiksim, es braucot ar mašīnu gribu just ka es braucu, piedalīties braukšanas procesā un to izbaudīt - tev, kā redzams no neskaitāmiem taviem postiem, viss ir otrādi - jo mazāk tu jūti ka tu brauc un jo mazāk pašam jāpiedalās braukšanas procesā, jo foršāk - tik nez kādēļ reizēm jāaizbrauc uz rietumiem pariskēt ar ģimenes dzīvību rupji pārkāpjot atļautos ātrumus uz autostrādēm, jo baudāmajām mašīnā normālos ātrumos nez kāpēc ir ļoti garlaicīgi...

msh 06.11.2019 13:07

Tu laikam esi piemirsis ka es neapgrozos vecu fordelistu un mazdistu aprindās - arī 1999. gada C5 ērtību un aprīkojuma ziņā ir līdzvērtīgs vai pārāks par mūsdienu širpotrebiem, tavu fuckusu ieskaitot - bet nē, "pajaunāka mašīna" būs desmitgadīgi auži un fofāgeni. To tu man neiestāstīsi ka jauns audī ir ērtāks par to pašu C6, neskaitot placebo efektu - jā, protams, tur ir pienākušas klāt visādas figņas, dažas noderīgas, pārējās bezjēdzīgas.

Attiecībā par otru pusi - es tevi apsveicu - tev ir paveicies. Es arī līdz šī gada jāņiem nezināju kā var pārsist karteri - līdz uz viena asfaltēta celiņa šķērseniskā risā @ 20 kmph pārsitu pazīstama čaļa standarta mk4 golfa karteri - risā, kurai es pirms tam kādas piecas reizes biju ar savu golfu @ 30 kmph pārbraucis bez jebkādām problēmām. Es arī līdz šī gada pavasarim uzskatīju ka diskus, uz kuriem ir piepūstas normāla augstuma riepas, nevar sasist - līdz man gadījās nepamanīt uz grantēta ceļa vienu akmentiņu un salocīt disku, nedaudz, bet pietiekami lai ceļu nevarētu turpināt.

msh 04.11.2019 23:38

Protams - man pret jebkuru savu tehniku ir noteiktas prasības, un tās parasti nav tādas, kādas ir patērētāju masām. Līdz ar to ja mašīnai, ar kuru es izbrauktu, nebūtu puslīdz sakarīga augstuma riepas un piekare, adekvāts motors [proporcionāli svaram], mešalka un iespēja atslēgt visu kontroles elektroniku - tas tiktu kritizēts...

msh 04.11.2019 23:34

kasinsh79 rakstīja: Msh - lūdzu, lūdzu pamēģini. Atklāsi sev citu pasauli

Tiešām, citu pasauli? Vai kārtējo reizi pārliecināšos ka cilvēki, kas bīda šādus tekstus, ir lieliski pasaku stāstnieki? Tādu cilvēciņu kā jūs dēļ man katru reizi kad sanāk pirmo reizi izbraukt ar kādu pajaunu mašīnu, man pamatā ir diezgan smaga vilšanās - man ir ticis borēts, ka, lūk, es braucot ar neērtu naglu kasti, dajebkas ir ērtāks, labāks, utt utjpr - es iekāpju, izbraucu, a tur nekā tāda, kā man apgalvots, nav - ir tikai tas, ko es sagaidīju - jā, protams, klusāks, jā, mūsdienu modes dēļ savādāk nokonfigurētas piekares dēļ mašīna ir stabilāka un neērtāka [pēdējo parasti vismaz daļēji kompensē stipri pieaugušais svars], jā, braukšanas prieks ir jūtami mazāks, jā, mašīna ir smagāka un ārēji lielāka - bet nekā TĀDA vai negaidīta nav...

Ja tur tas pasāciens notiktu vienu nedēļu vēlāk, prikola pēc varētu pieteikties, kā teiktu klarksons "just how bad could it be?", bet savādāk, kā jau fans teica - neredzu jēgu triekties uz plato galu šāda iemesla dēļ. Ak jā, man varētu arī būt bail - es tomēr esmu pieradis braukt ar "džipu"; tām kastēm, ar kurām tur būs braukšana, man pastāvētu risks nejauši sasist kādu disku vai pārsist karteri, pat nenojaušot ka tas tik viegli izdarāms...

msh 04.11.2019 20:10

"Pavilkt gaismu slēdzi uz sevi, lai ieslēgtos miglas lukturi, tas ir oriģināli" - pēc hondas varbūt - fofāgenos pirmo reizi tāda lieta parādījās ar mk3 golfu, un kā minimums bija visos VW modeļos, kurus izlaida pēc tā deviņdesmitajos gados; man sešpadsmit gadu vecumā pirmo reizi izbraucot ar mk3 instrukciju nevajadzēja lai atrastu miglas.

"190zs ikdienai ir vairāk kā pietiekami visām vajadzībām. Tuvu tam, lai būtu 4x4 nepieciešamība. " Ļoti tālu no tādas nepieciešamības. Pirmkārt, mašīna ir pietiekami smaga lai uz sausa asfalta divritenis noliktu uz zemes nepilnus trīs simtus, kā jau redzams cuprām - pieredze ar 30+ gadus vecām mašīnām, kur motors 100% dara to, ko vadītājs pieprasa to apstiprina. Otrkārt, pats jau rakstīji ka "mašīna + dators" - pieprasīsi vairāk griezes momenta nekā varēs nolikt uz ceļa, vienkārši tev to neiedos - nekas nespolēs, vienīgi kāda dzeltena lampiņa pamirgos.

Kāpēc tev liekas ka tas "beats" ir kaut kas īpašs, ja neskaita cenu? Neko nezinu par beats, bet ir sanācis palasīt par bõzi iekš padsmitgadīgiem audī - pa lielam lēti sūdi kas rūpīgi aprēķināti lai bik labāk skanētu nekā parastais variants, kur ir garantija ka ar šito brendu ir labāk?

msh 03.11.2019 10:13

Nevis ražotājs, bet ekonomika un bankas, un tu aizmirsi piebilst ka tu ar šitiem jaunajiem rāvējslēdzējiem redzi braucam cilvēkus, kuriem būtu bijis jāņem kādu yari vai kaut ko tamlīdzīgu. Es šito te jauno ērmu esmu redzējis pagaidām tikai vienreiz - pastaigājoties pa palangu - no priekšas nesapratu kas tas tāds par kropli, tik bija skaidrs ka toybota, un makten liels - pabraucot garām paskatos, opā, rāvējslēdzējs uztaisīts kā no zvaigžņu kariem...

msh 02.11.2019 21:27

Te kārtējo reizi ir stāsts par pārāk lielu pārticību Man liekas ka tā ir diezgan liela Dieva svētība, ja ģimene, sastāvoša no liepājas simfoniskā orķestra muzikanta un pamatskolas skolotājas, spēj pacelt jaunu dacīti un normālu bērnu skaitu. Un es pat pilnīgi saprotu kāpēc tika ņemta jauna dacīte, nevis 10-15 gadus vecs šarāns - jo tehniskā sajēga apmēram nulle.

msh 02.11.2019 21:13

Kompensē salīdzinot ar ko? Jūras līmenī tev ir, teiksim, 350 nm, pāris tūkstošu metru augstumā, teiksim, 300 nm - kas tiek kompensēts? Var būt vēl jautrāk, sevišķi mašīnām no latvijas - ir lasīts variants, pirms n gadiem - brauca divi cilvēki ar ceškām uz kaut kādu viduseiropu - vienam bija 2.4D, otram bija, neatceros, laikam 2.5 TDI - TDI kalnos palika bez pūtiena, laikam latvijas apstākļiem piemērotā čipša dēļ, neatceros - 2.4D pohuj - protams, kad atgriezās atkal jūras līmenī, tad 2.5 atsāka darboties normāli.

msh 02.11.2019 18:21

WALA rakstīja: Jautājums kāda slodze, bet pārsvarā eiropiešiem un japāņiem būs tā ku tu raksturo, bet amerikāņiem (piem pick-up -iem) ir drusku savādāki tie motori ar labāku lejas gala griezes momentu. Tiesa tur atkal nelaime ka ja nav turbo, tad braucot kalnos jau 1km virs jūras līmeņa - gaisa retinājuma dēļ viņi kļūst par mēreniem miroņiem, ja krava jāvelk.

Vispār jau turbiķiem pūtiens tiek regulēts [lasīt - samazināts] lai kalnos turbīna negrieztos pārāk ātri...

msh 02.11.2019 18:19

feciic rakstīja: Kurš ir tas benzīns, kuru ieliekot slodzē patēriņš nav x2 vai x3?

Tukšgaitā visi var būt ekonomiski un patēriņa starpība parasti ir globāli nebūtiska. Teiksim Subaru wrx pa ledu gāžot mierīgi izdzer bāku(50l) stundas laikā. Vai biturbo dīzeļpasāts to varētu?

Jebkurš, kuram ir pietiekami liela jaudas rezerve. Man pa vasaru sanāca ar savu divlitrīgu mk2 vilkt vienu mk4, mašīnu kas pārsimt kilo smagāka par manējo, 150 kilometrus - parastā ~9 litru gāzes patēriņa vietā bija 11-12. Kas jādara lai dabūtu 2-3 REIZES lielāku patēriņu, man nav ne jausmas...

msh 02.11.2019 18:16

WALA rakstīja: Nope, vācieši pat pieļāvuši izņēmumu - ja aizmugures sēdeklī jāsaliek 3 bērnu beņķi, tad vidējam drīkst to nelikt gadījumā ja nav atbilstošs platums. Un diezin vai šis multimac vispār savietojas ar ISOfix.

P.S. Godīgi sakot es tai konstrukcijai neticu - kaut kādi izvirzāmi bleķa stieņi pie sīko kājām utml.

Vairāk jau doma bija tāda ka te cilvēks aiz pārāk labas dzīves iedomājies ka ja ir trīs bērni - tad mašīnai jābūt tik lielai, lai varētu pusi iedzīves vadāt apkārt, tas nekas ka nepieciešamo vietu skaits ir atrodams hoķ žigulī. Man nav tālu jāskatās lai redzētu ka šis uzskats ir pilnīgi nepamatota vēlme kaut ko vairāk izkūpināt gaisā - manam mācītājam ir ~12 gadus veca lokanā dacīte, septiņvietīgs universālis, pirkts jauns, un četri bērni, vecumā no 6 līdz 15 gadiem - mašīna ir precīzi tik liela lai visa ģimene + mutere kaut kur aizbrauktu - laikam viņam neviens nebija pateicis ka vojāžeri jāpērk, ka nopirka to dacīti...

msh 01.11.2019 12:56

Tu pirksi to mašīnu ar tās problēmām?

Es tev nosaukšu vienu piemēru - kādu laiciņu atpakaļ kaut kur apspriestu Iedomāsimies situāciju ka, teiksim, kādam audī vai fofāgenam - nu teiksim mk4 golfam, vai B5 A4, izbeidzas salona radiators. Rietumos to samainīt maksās vismaz 500 eiras, drīzāk vairāk, ja ne vairāk - ja tu man tādu mašīnu pats iebrauksi manā sētā un atstāsi uz 1-2 dienām, es, cilvēks, kas ar to pelna kabatasnaudu, tev to izdarīšu par 20-40 eirām [atkarīgs no modeļa un no tā izrietošās sarežģītības]; ārpusrīgas servisā droši vien par darbu paprasīs līdz kādam sotakam, darboņi kas ar to pelna maizi, paprasīs līdzīgi, vai bik mazāk. Vai jūties pārsteigts ja mašīna ar šādu bojājumu nonāk pie mums?

msh 01.11.2019 12:50

Ļauj es minēšu - cenu augšgalā atrodošais benzīnnieks ir ar labu komplektāciju un/vai sportiskā versija un/vai ļoti labā stāvoklī. Tikmēr tevis pieminētie dīzeļi visdrīzāk ir latvijas tirgus vidējajā [diezgan nekādā] tehniskajā stāvoklī un ar aprīkojumu pašvakāk.

Nopērc to benzīnnieku un pēc tam pamēģini pārdot , tad redzēsi kā tam ir ar vērtību Man viens kaimiņš savulaik untuma dēļ B3 A80 nomainīja ar S80 2.4 benzīnnieku ar tomātu - kādu laiku vēlāk izdomāja pārdot par līdzīgu ciparu kā nopirka un atklāja ka nevienam nah tādu nevajag, ja nu vienīgi par sviestmaizi - tikai dīzeli vai vismaz gāzes plīti, un vēlams mešalku.

msh 01.11.2019 12:45

+/- līdzvērtīga motora konfigurācija [tilpums, katlu skaits] un līdzīgs spiediens ieplūdē, vai, neiedziļinoties tādās niansēs, ņūtonmetru skaits. Salīdzinot pēc zirgspēkiem ir salīdzināt pirkstu ar krānu.

Tavs specifiskais uzdevums vienkārši ir kārtējais pierādījums ka nemotoru ekonomija neeksistē - tas 2.4 priekš tā outlandera ir knapi pietiekams, tāpēc nav nekas īpašs ja uzliekot vēl kārtīgu slodzi, patēriņš sakāpj debesīs.

msh 01.11.2019 12:35

Viss būtu labi, vienīgi pēdējā teikumā aizrāvi pilnīgās auzās - pat golfa klases hečbeks ir pietiekami liels priekš četrvietīga bērnu krēsliņa - www.multimac.com - priekš trīs bērniem atsevišķos krēsliņos pietiks ar lielāku sedanu, teiksim, A6 - džeris vajadzīgs kad 4-5 bērnu ģimenē tie bērni jau sāk sasniegt jaunības gadus.

msh 01.11.2019 0:01

Tu gribēji teikt - tu brauc ar dīzeļiem, jo širpotreba ražotāji, kuru izstrādājumus tu izvēlies, savas mašīnas komplektē ar benzīna nemotoriem, vai turbodīzeļiem, un atšķirībā no daža laba šī foruma lietotāja, tevi neaizrauj doma par paātrināšanos zāģējot nemotoriņu.

Man vēl nekad nav gadījies izbraukt ar dīzeli, kurš attiecībā pret līdzvērtīgu benzīnnieku atbilstu tavam aprakstam, gluži otrādi - un arī nekad nesanāks - dīzeļu "pārākums" pār benzīnniekiem, neskaitot degvielas patēriņa nianses, vienmēr ir tikai pirksta salīdzināšana ar krānu

msh 31.10.2019 23:52

Kā jau wala saka, nejauc cēloņus ar sekām. 5-10 gadus vecām mašīnām tirgū ir trūcīgi ar benzīnniekiem tāpēc ka tolaik dīzeļus stūma kā šodien elektromobīļus. Bet tas nenozīmē ka tādām lietotām mašīnām ir mazs pieprasījums, tieši otrādi - vērtību ātrāk zaudē mašīnas, kuru motori pircēju uzskatā ir neuzticami un remontos dārgi - teiksim, audī ap gadsimtu miju ar 2.5 TDI, diezgan smukas mašīnas var ieķert pa zemām cenām, jo 1) cilvēkiem bail no tā motora [lai arī problēmas gadu gaitā ir atkostas un nekā sevišķa tur nav] 2) lielākoties tie motori komplektējās ar tomātiem, pēc kuriem pieprasījums ir jūtami švakāks - tādas pašas mašīnas ar 1.9 TDI ir ar jūtami augstāku vērtību, bet benzīnnieki - jā, tu uzminēji, to vērtība lielākoties būs zem tā 1.9 TDI vērtības.

msh 31.10.2019 22:11

Nē, šobrīd vidējais vecums jau ir 14 gadi.

Lūžņus īpaši neviens no rietumiem neieved - lielākoties ieved mašīnas ar labāku tehnisko stāvokli nekā uz vietas pieejamās - galu galā, kurš ies tērēties par vešanu un reģistrāciju lai nopirktu to pašu, kas pieejams uz vietas?

Nē, bildē redzamais transporta risinājums dižajā pilsētā nav vis - glasgovā caur pilsētas centram iet autostrāde - jā, vietām var būt kāds sastrēgums, vai arī ātruma ierobežojums, bet tā var braukt bez apstājas taisni. Tikmēr tu nosauc kaut kādu ceļa parodiju - vismaz puse gabala parasta iela, atļautais 50 kmph, pa vidu vēl iespļauti divi apļi, un vienīgi kaut kur zelta tilta rajonā atļautais ir vaau, veseli 70 kilometri stundā...

Kas pēc divām jūdzēm notika? Izkāpu no mašīnas. Čoms paprasīja manu viedokli par viņa zvēru karaļa bremžu sistēmas darbību, tāpēc apbraucu apli ap rajonu kurā mēs dzīvojām - tā kā tajā valstī ir tā muļķīgā kārtība ka civiltiesiskā atbildība tiek apdrošināta kombinācijai "šoferis - transporta līdzeklis", un tas ir dārgs prieks, un man pašam mašīnas nebija, parasti visur sēdēju pasažiera sēdeklī, jo pat pie vajadzības aizņemties no kāda mašīnu nav iespējams...

msh 31.10.2019 22:02

Man patīk šāda tipa idejas, par tēmu "novāksim nabagus lai bagātniekiem būtu tukšākas ielas". Kā arī tā otra ideja - ka nabadzīgajiem pāķiem no dižās pilsētas vajagot tikai lielveikalus, tāpēc viņus tas nekādīgi neietekmēšot - nu jā, tevis nosauktajā apvidū nav neviena pati valsts iestāde, neviena firma, nu pilnīgi nekā tur nav, tukša, piedirsta teritorija, kurā nez kāpēc apgrozās daudz cilvēku, un aiz šausmīgām rūpēm par šo cilvēku, kuri tur dīkdienīgi klīst, veselību, jāparūpējas lai tajā nekurienē drīkstētu braukt tikai bagātnieki... Interesanti, ko šie cilvēki tur diez dara...

msh 31.10.2019 20:40

Volx rakstīja: Ļoti labi, to jau arī jācenšas panakt, ka dienu un nakti cauri centram virzās fūru un džipu kolonas. Uz karu brauc, vai?

Izrādas tas kkāds ofisa planktons brauc stumdīt papīrus ar 4,0L džipu. Ja būtu šāds aizliegums, tad automata būtu jāizvēlas ofisu parcelt arpus centra vai arī iegādaties kkādu 1.3 Toyota CHR. Vācu lūžņi tad nekursetu un tie būtu jābrauc skatīties uz Talsiem. Varetu pat rīkot ekskursijas, ka uz zoodarzu

Tas ir ļoti normāli ka cauri dižpilsētas centram brauc fūres un cits transports - tas kas nav normāli, ir tas, ka tām ielām, kas iet krusteniski, nav aizklapēti ciet krustojumi un tur ir lukši, stumdīšanās un vispār zems ātrums. Lūk, skats no dižpilsētas lieluma eiropas pilsētas, glasgovas, centra - bilde no wikipēdijas, bet esmu tajā vietā pats bijis:

Tu tik iedomājies - mašīnas brauc cauri pilsētas centram, nevis stumdoties, čikājoties, kratoties pāri kaut kādiem vef tiltiem un hvz kam vēl, bet močī uz 130 vai cik tur [apvienotajā karalistē esmu nobraucis precīzi 2 jūdzes, tāpēc nezinu cik tur ir atļautie ātrumi ]. Tāpēc jā, tas kas notiek dižajā pilsētā, nav normāli - vajag brīvībeni aizvietot ar autostrādi vai vismaz šoseju ar divām joslām katrā virzienā

Par visu pārējo - man ir interesanti lasīt ka 4.0 jeep = "vācu lūznis". Bet nu ja tev tik ļoti kremt ka cilvēki brauc ar labākām mašīnām nekā tava korejiešu miskaste - savu kiju pārdod kādam perekupam un nopērc kādu "vācu lūzni"

msh 31.10.2019 12:19

"katrs tak saprot - 3x mazāka masa 3x mazāk izmešu" - tiešām? Tātad joprojām jautājums paliek spēkā - kāpēc visādus pseidodžipus nav aizliegts ražot, ja jau "katrs saprot"?

"Tas ir pie mums" - tiešām?!! Kaut kā neesmu pamanījis ka teslu braucēji zemu kotētos...

msh 31.10.2019 0:00

Runājot par 650-tā iecienīto oskinu, vai kā viņu tur sauca - man nedēļas nogalē sanāca bik papļāpāt par pseidoekoloģiju ar vienu čali, kurš strādā par mehu @ WESS, tā kas toyota - šis teica ka toyota elektromobīļus uzskata par pārejas stadiju, kuru nav vērts izskatīt, tāpēc pēc hibrīdiem sekos ūdeņradis, pie kā toyota strādā. Stāstīja arī ka latvijā ir daži Mirai un ka Mirai brauc pietiekami tālu lai igauņi varētu atbraukt uz rīgu un pēc tam, neuzpildījušies [jo nav kur] aizbraukt arī atpakaļ.

msh 30.10.2019 22:51

Paga paga - vieglākas mašīnas = "autoprieki izcūkoti"? Tu neesi kaut ko sajaucis? Tas, kas tevis iedomātajā nākotnē tiks izcūkots, būs "motorlaivas lietošana ceļu satiksmē prieki". Realitātē nekas tāds nenotiks - jo uztraucas ne jau par enerģijas patēriņu, bet gan par nodokļu iekasēšanu un tamlīdzīgiem fufeļiem. Ja kādu uztrauktu enerģijas patēriņš - kāpēc tad neviens nav aizliedzis ražot "krosoverus"? Pareizi, jo tas viss ir pie kājas - ja tev ir nauda kabatā, brauc kaut ar tanku - nav naudas - piedod, tu pārāk daudz piesārņo, būs no kaut kā jāatsakās.

Lai samazinātu masu, ir jāatsakās no pārspīlētajām pasīvās drošības prasībām; tās ir viens no iemesliem kāpēc mašīnu svars ir jūtami pieaudzis, kopā ar izmēriem. Paņemsim par piemēru B3 A80 - pašmasa, vismaz uz papīra, 1020-1150 kg robežās, aerodinamikas ziņā noteikti no audī B sērijas modelis ar vismazāko gaisa pretestību.

msh 30.10.2019 17:11

ZZZZ rakstīja: Izmet ārā. Pats jau sen tā izdarīju, nevajadzīga krava. Vadāju līdz ieveramo šņori riepu labošanai.

Jā, man arī agrāk bija šāds muļķīgs uzskats; man niezēja nagi aizvietot pankūku ar kokskrūvju kastīti. No šī uzskata tiku izārstēts šopavasar.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti