Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
msh 23.05.2020 23:02

Nu bet kā - mašīnas tak tiek optimizētas priekš stumdīšanās pa pilsētām un varbūt vēl kruizēšanas pa bāni - kādus vēl labus tālos vajag mašīnai, kurai mešalka ir arhaiska, jo 100 metru distancē 7x jāpārslēdzas?

msh 23.05.2020 19:17

Ja tā ražotāji sāktu darīt, tad beidzot tiktu ieviests ierobežojums vieglajām masīnām lukturiem atrasties augstāk par xx centimetriem, bet tas nav ražotāju interesēs, jo pazustu pseidodžipu "agresīvais" izskats - iztēlojies, piemēram, kā izskatītos X5, ja tam lukturi atrastos tādā augstumā kā golfa klases mašīnai...

msh 23.05.2020 13:07

Tu esi nopublicējis vienpusīgu informāciju - šis grafiks ir piedāvājuma līkne kas nekādīgi neatspoguļo faktisko elektrības patēriņu. Ne par velti dažādi ekofani publicē tieši šito, lai rādītu, ka, lūk, situācija uzlabojas, atjaunojamie resursi pieaug! - un tu esi uz šī lohotrona uzķēries. Man ir gadījies redzēt daudzpusīgāku grafiku par to pašu vāciju, tādu kurš parāda arī patēriņu, un laikam vēl kaut ko - un grafiku kurš atspoguļo elektrības ražošanu un patēriņu kaut kādās divās noteiktās dienās kas bija paņemts paraugam. Tātad, vācijā pieaug elektrības ražošana ar propelleriem un saules paneļiem - tas ir fakts. BET pašas vācijas elektrības patēriņš ir faktiski samazinājies - nedaudz, bet ir - un kā jau tu redzi, akmeņogļu un brūnogļu TECu skaits ir pat palielinājies, nevis samazinājies. Kur paliek tā saražotā propelleru un saules paneļu elektrība? Kad pūš vējš un spīd saule, iet eksportā - kad vējš apstājas, tad elektrība jāimportē. Kopsavilkumā - TECu skaits nav mazinājies, elektrības patēriņš ir samazinājies, kas gala rezultātā sanāk? Vācijas elektrības ražošana ir palikusi dabai nedraudzīgāka, jo propelleri un saules paneļi daļēji tikuši izmantoti lai aizstātu reaktorus - un nestabilāka.

msh 23.05.2020 12:59

Tu acīmredzot tirgo neinteresantus lūžņus, savādāk būtu iepazinies ar vēl vienu pircēju grupu - kaktu ārdītājiem.

msh 22.05.2020 0:43

Viena lieta neatbilst patiesībai - tu esi vienu nosaukumu sajaucis - hanhikivi AES šobrīd atrodas tikai uz papīra un pat ja to uzbūvēs, tas ir tālu priekšā - tas, kas somiem drīz ies dziesmā, būs Olkiluoto trešais reaktors.

msh 22.05.2020 0:39

anoagask rakstīja: mirkšķina parasti visādu šrotu šoferi, kuru tālā gaisma man acīs spīd tikpat maz kā tuvā. Laikam kā kaķi pieraduši braukt tumsā, tāpēc gaisma griež acīs.

Pieliku šim komentāram plusu - jo tas komentārs satur pilnīgu taisnību Pirmais teikums - 100% taisnība - tu [vai tava automātika] pārslēdzies vēlāk, jo tev necirta acīs viņa tālie - tā ir ar vienu daļu vadītāju, un šo dabas parādību es diezgan izjūtu, pabraucot pa šoseju pa nakti ar kādu mašīnu kam tālie ir sliktāki nekā manam golfam. Otrais - 50% taisnība - acis pielāgojušās pieejamajam gaismas daudzumam - bet nu galvenā problēma, protams, pārslēgšanās vieta.

Dabas parādību ar pārslēgšanās attāluma atkarību no pretī spīdošā gaismas daudzuma vislabāk izbaudīju 5 gadus atpakaļ braukājot apkārt pa tumsu ar velosipēdiem - salieķis - ģeneratorrumba un priekšā diodes ar 13w kopjaudu un draņķīgu staru savācēju, dēļ kā gaisma iet uz visām pusēm [darbavietas autobusa šoferis man sūdzējās ka mans lukturītis viņam acīs cērt]; apgaismotais laukums 80m uz priekšu, ceļa uzbēruma kreisā mala un grāvmale labu tālu pa labi - pretī braucošās mašīnas pārslēdzās tā it kā es brauktu ar mašīnu - cits 300-500m, cits vēl tālāk Lielais velosipēds - apgaismojuma nav nemaz; dažreiz gadījās braukt pa tumsu ar atstarojošo vesti mugurā, vienreiz paskaitīju - braucot 17 km pa klaju šoseju, no ~20 pretī braucošajām mašīnām puse ar saviem tālajiem apgaismoja manu izstiepto faķīti...

Stāsta morāle - galvenā problēma - piesaukto cilvēku nevēlēšanās uzlabot situāciju - ja tev tāds nāktu pretī, tik ar jaudīgu diožu stieni pie bufera pieskrūvētu, tam dodot laukā savu staru kūleni, tad tas būtu tu kurš kilometra attālumā pārslēgtos...

msh 21.05.2020 19:45

Augšējais rezervuārs, protams. Jeb tu taisies pumpēt HESa ūdenskrātuvē ūdeni no apakšas, vienlaicīgi nodrošinot minimālo plūsmu?

msh 21.05.2020 17:52

Acīmredzot līdzšinējie lietotāji ir bijuši pietiekami apzinīgi, ja jau tas, kas ir īpašnieks uz papīra, nav neko pasācis. Viens pazīstams cilvēks pārdeva savu pagaidu mašīnu un pircējs vienpersoniski izdomāja nepārrakstīt, jo pārdevējam stipri augstāka BM klase - kad saņēma rēķinu par stāvēšanu un, laikam, bildi, tad uzlika liegumu.

msh 21.05.2020 17:35

Nu un kas ir ar tiem HESiem kas aprīkoti ar sūkņiem? Tas ir pasāciens, kas aizņem zemi, prasa ūdeni un piemērotu vietu un ir vispirms jāuzbūvē - jo nevar ierīkot esošajos HESos šādus papildus sūkņus - ir jāceļ blakus kādam esošajam HESam, kura rezervuārs atrodas jūtami zemāk nekā apkārtējais reljefs, papildus rezervuārs, kurā pumpēt ūdeni iekšā. Šaubos ka kāds no trīs daugavas kaskādes HESiem ir ar atbilstošu vietu blakus...

msh 21.05.2020 13:09

Protams ka bradypus ir iestājies ērtā pozā - jo 95% gadījumos situācija ir - raimis saraksta kaut kādas muļķības, bradypus tās apgāž un pieprasa lai raimis savu viedokli pamato ar avotiem - bet viņš to parasti nevar. Kur ir troļļošana? Ja tev ir spēcīgs uzskats, tad tam ir uz kaut ko jābalstās, ne tā?

msh 21.05.2020 13:07

Vecākām mašīnām mēdz novecot dažādi blīvgredzeni un blīvslēgi, un tad sākas tie klasiskie joki par tēmu kur cilvēkiem liekas normāli reizi gadā pildīt kondišu, neaizdomājoties par to, kāpēc reizi gadā nevajag pildīt ledusskapi...

msh 21.05.2020 13:05

Šis ir šī gadsimta vācu ražojums, te ir augsta iespējamība ka kondiša kompresoram sajūga nemaz nav - vismaz šī gadsimta auži izmanto risinājumu kur ir vienmēr piedzīts kompresors ar klimata kontroles vadības bloka kontrolētu darba tilpumu.

msh 20.05.2020 20:43

Diezgan tipiska hrenonista loģika, vēl tik pietrūkst "neskaties manos lukturos, skaties uz ceļmalu!". Tik jāuzdod tāds retoriskais jautājums - kāpēc man neviens nervozais nemirkšķina, un vispār pretī braucošie mirkšķina tikai par cepistiem?

Attiecībā par to "vairumu", nāk prātā brauciens 4 gadus atpakaļ, vajadzēja atvesties mājās donoru no ciemupes, vilcējam, B5 A4 piekabes svara sadalījums paspieda pakaļu uz leju, attiecīgi priekša gaisā, lukturi - aftermarketa lēcu halogēns ar labu tuvo staru attiecīgi visiem acīs - tu tik iedomājies - 300 km brauciena laikā kādi divi mirkšķināja - "vairumam bija ok". Tāpat varu saderēt ka tiem, kam viens lukturis trāpījies par augstu un žilbina pretī braucošos - arī tur "vairumam ir ok" ka pretī braucošais žilbina, un tikai paretam gadās kāds "nervozais".

msh 20.05.2020 3:06

Šaubos ka ātrāki līmeņotāji tev varētu līdzēt, izklausās vairāk pēc lukturu regulējuma. Lēni līmeņotāji kā reiz ir labi - kādus 10 gadus atpakaļ, kad A11 vietām bija ielāpu deķis, tumsā varēja labi redzēt kuram ir automātiskie līmeņotāji - tādi, kas ātri reaģē, un kuram nav - ja pretī braucošā gaismas plivinājās uz augšu leju - automātiskie līmeņotāji - ja stāvēja puslīdz vienmērīgi - rokas līmeņotāji vai vispār nav...

msh 19.05.2020 18:52

Nē, nepielec tev. "žilbina salīdzinoši maz" visdrīzāk nozīmē ka vairākas reizes lielāks pretībraucēju skaits jau sniedzās pēc kloķa kad tā tava uzparikte pārslēdzās - nu tā, spriežu pēc sevis; šaubos ka esmu jebkad paguvis pamirkšķināt kādai automātikai, jo es noklusējumā pieņemu ka tur ir kāds aizsapņojies pie stūres, un pagaidu mirklīti, pirms palutināt viņu ar tālajiem. Bet nu ja daudz automātu saradīsies, varbūt tiešām būs jāaizmirst par domu censties pārslēgties pirmajam.

Aizņemies vai iznomā kādu mašīnu ar sūdīgākiem halogēnlukturiem un pavizinies pa tumsu pa daugavas kreisā krasta šoseju, tad sapratīsi par ko runāju. Vienīgi laikam jāgaida rudens; nu jau pa tumsu noteikti lielā plūsma ir aizbraukusi.

msh 19.05.2020 18:43

Vispār piedod, piemirsu vēl vienu niansīti - tev ir zenons, man halogēns - pirmkārt, tev ir tuvie spilgtāki, otrkārt, tas gan pieņēmuma līmenī, bet nebrīnītos ja tur tādas automātikas izstrādātāji atvēlētu lielāku jūtību priekš zenona zilibaltās gaismas - galu galā, ielu un ceļu malās mēdz atrasties visādi objekti kas izstaro silti baltu un dzeltenbaltu gaismu, bet tādi kas izstaro zilibaltu gaismu īpaši nē...

Attiecībā par šito tavu murgojumu - ja kādam vajadzētu nolikt tiesības, tad varbūt vienīgi kādam kasiņveidīgajam kas, arī redzot ka viņš mēdz ar savu nepilnīgo dzelzi citiem traucēt, tomēr nevar darīt to ko citi - raustīt kloķīti kas atrodas stūres kreisajā pusē - kā redzams, lielā daļā mašīnu, kam šāda ierīce ir, tā ir paredzēta kruīzēšanai pa autostrādi, nevis pa šauru, līkumainu un nevienmērīga reljefa šoseju, bet braucējiem par to ir "dzin".

msh 19.05.2020 13:13

BĻED Tev vēl nedalec ka nav runa par kaut kādu otro golfu vai mani? Tev mirkšķina CITI, un tu to pats esi pamanījis un atzīsti - problēma ir TAVĀ mašīnā un TAVĀ attieksmē pret acīmredzamu problēmu - skaidri redzams ka tavas automātiskās gaismas ir pārāk mazjūtīgas, a tev "dzin", jo tu esi žilbinātājs, nevis apžilbina tevi. Ja tevi žilbinātu - tad dziesma, protams, būtu cita...

Tu neaizmirsti ka ir 2020. gads - pretī var rasties arī kāds, kuram ir 1-2 nopietni diožu stieņi un vēlme pamācīt "dzindzinātāju"

P.N. Ko tu dari tādu nopietnu braukšanas laikā ka uz nelīdzena reljefa šosejas nevari ar roku slēgāt gaismas?

msh 19.05.2020 13:06

Tāpēc ka esi pieradis ka tev pārslēdzas degungalā - tikmēr es esmu pieradis ka mani ciena kā fūri un pārslēdzas hvz cik simtus metru iepriekš, a te, hujaks, visādi kasiņi kuriem ir "dzin", un kuru nepilnīgajai elektronikai arī ir "dzin". Kad man sanāk pabraukt pa tumsu ar kādu citu mašīnu, es ļoti spēcīgi izjūtu to starpību, cik tālu pretī braucošie pārslēdzas

msh 19.05.2020 13:00

Ģeneratora spriegumu pacelt uz tev vajadzīgo spriegumu nebūtu sevišķa problēma, bet problēma būtu tā sprieguma attiecības ar pārējo kas ir tajā tavā mašīnā. Bet ja tev motortelpa ir pietiekami liela, vari padomāt par nelielu papildus ģeneratoru...

msh 19.05.2020 4:39

Bet kā tu zini ka viņam netraucē, kā tu to nosaki? Ja jau mirkšķina, tātad traucē.

Pieņemu ka vēl pēc pāris gadiem rīgas apkārtnē pa tumsu braucot būs jāsāk lukturus pārslēgt tikai tad, kad to izdara pretī braucošais - jau tagad tur ir pārāk daudz tādu, kas vai nu ir aizsapņojušies, vai arī kasa kuli/dročī telefonu, bet tizla automātika dedzina ārā pretī braucošajiem acis. Pa lielam žēl tos pirmos, zinātu ka pretī brauc tikai tādi tava veida pohujisti, pārslēgtos daudz vēlāk. Starpība starp manu galu un pierīgu ir ļoti jūtama; automātikas tizleņu braucēju proporcija atšķiras nenormāli + manos parastajos maršrutos reljefs ir piemērotāks tam mēslam.

Attecībā par "atbilstoši noteikumiem" - laikam neesi palasījis tos noteikumus:

177.2. vismaz 150 m attālumā no pretim braucošā transportlīdzekļa vai arī lielākā attālumā, ja pretim braucošā transportlīdzekļa vadītājs par lukturu pārslēgšanas nepieciešamību signalizē, periodiski pārslēdzot lukturu gaismu;

150 !!! metru attālumā, karl! Vai tas tavs adaptīvais mēsls braucot pa kādu pauguraināku šoseju, teiksim, kā tā kas iet no apvedceļa jaunjelgavas virzienā, pamanīs kādu kas ar halogēna tuvajiem brauc pretī aiz kalniņa? Protams ka nē - pārslēgsies tikai tad, kad pretī braucošais parādīsies priekšā, un ar diezgan normālu aizturi. Droši un atbilstoši noteikumiem, bet tikai tad, ja sēdi tajā mašīnā kas apžilbina citus.

P.N. "ražotājs nav paredzējis citādi" tikai tāpēc ka savādāk tā adaptīvā herņa slēgtos laukā pie jebkura ceļmalas mājas sētā esoša prožektora, spožāk apgaismota mājas loga utt. Tāpēc adaptīvie lukturi cērt acīs tikai pretī braucošajiem bet ne tiem kas priekšā brauc - pret sarkanu gaismu var uzlikt lielāku jūtību ar garantiju ka neslēgsies laukā viskautkā dēļ.

msh 18.05.2020 12:23

Nevar? Paskaties uz fofāgena grupu, kur divas markas - seat un škoda - izmanto trešās - fofāgena - dzelžus - jaunu mašīnu pircēji mēdz izvēlēties seatus un škodas jo zina ka apakšā ir fofāgena dzelži, lietotu mašīnu pircēji tos pērk tieši tāpēc ka zina ka tur apakšā ir golfs un tāpēc nebūs problēmas ar detaļām un remontiem.

msh 17.05.2020 22:04

Tu tikko uzskaitīji vairāk vai mazāk bezjēdzīgus vipendronus kas atšķir Maksti no dacītes. Bet dzelzis gan jau ir tas pats, un tad nu paliek izvēle - piemaksāt piecciparu skaitli par tevis uzskaitītajiem vipendroniem, vai nē.

msh 17.05.2020 22:02

Motorolers rakstīja: Vecīt, Es šai portālā esmu reģistrējies gandrīz 20 gadus, tā kā nebrīnies, ka Es te esmu un neesmu nekāds augstdzimušais

Es nesaprotu cilvēku samierināšanos ar to mazumiņu, ko viņi no dzīves saņem, nesaprotu, kā vīrietis spēka gados brauc ar 20-30 gadus vecu noplukušu konservbundžu, ja vien tas nav kāds 2-3 auto garāžā stila dēļ.

Nu bet kā savādāk nosaukt šādu viedokli ka jauno dusteri pat nomā ņemt nevar? Es tajā situācijā hoķ ar zapiņu brauktu, ja tādu dotu, ja vien mani apmierinātu degvielas patēriņš un nebūtu bažas par palikšanu uz ceļa.

Pārējais - uzskatu un vērtību jautājums, nekas vairāk.

msh 17.05.2020 20:49

kasinsh79 rakstīja: Pilnīgi visi RIMI Basic piena produkti - 100% Jūsu jau iecienītie A zīmolu piena produkti, vien godīgās cenās. Tātad - ļoti labi produkti.

Pilnīgi bez jebkādām optimizācijām receptēs un ražošanas tehnoloģijās?

msh 17.05.2020 15:05

Identiski? Rietumeiropā ļoti iespējams, pie mums retāk. Man kaut vai patika tas piemērs ar skrīveru gotiņām - priekš rimika šie ražo ar palmu eļļu... Bet jāņirdz ir - tajās reizēs kad emigranti lielās cik labi šie dzīvo, bet pērk lētučus.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti