Izklausās pēc platjoslenēm un šaurjoslenēm - nosauc cenu lai var apstiprināt minējumu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izklausās pēc platjoslenēm un šaurjoslenēm - nosauc cenu lai var apstiprināt minējumu.
Par ko tu brīnies dzīvojot valstī kas tiek darbināta lai nestu peļņu saimniekiem? Pasažieru vilcieni vispār pastāv tieši šī paša iemesla dēļ - nu un vēl lai radītu valsts dzelzceļa iespaidu - varēja jau vispār deviņdesmitajos aizklapēt visus pasažieru reisus, nevis tikai, hvz, pusi vai divas trešdaļas, un atstāt tikai Krievijas tranzītu.
Kas nav skaidrs? Tā ir diezvan švaka dīzeļelektriska šaursliežu dzelzceļa lokomotīve. Priekš kam tādu vajadzēja ziedot, hvz, būtu labāk īstu ģeneratoru dāvinājuši. Kad izlasīju par šaursliežu dzelzceļu, man ienāca prātā tā vieta, un palasot tālāk, tiešām. Raksts vienīgi izlaiž to, ka tas šaursliežu dzelzceļš tiek nopists, un patiesībā ir 130 km garš, vienkārši 50 km garu posmu uz otru pusi no Haivoronas pirms dažiem gadiem slēdza sliktā stāvokļa dēļ - kas jau ir ļoti slikti, jo parasti šaursliežu dzelzceļš jau tāpat iet lēni.
Vēlams arī padomāt par to, vai ja kaut kas notiks, gabalus varēs dabūt. Man dažus gadus atpakaļ sanāca aiziet krusteniski ar kaimiņa piekabi un nolocīt vienam ritenim asi, uz kura rumbas gultņi nāk - tā kā piekabe Russo Balt, tad nebija problēma uzsūtīt jaunu tiltu; kaimiņš gribēja taupīt manu naudu un lai virpotājs uzvirpo jaunu asi ko iemetināt tajā vietā, es atteicos no tāda piedāvājuma, jo nevēlējos uzņemties atbildību, ja nu tā ass nolocītos...
Darba devējam pagājušovasr sanāca kas līdzīgs, tik tur bija nevis šķēre, bet gan pārāk smaga grants krava, nu neko, tas pats - Russo Balt piekabe, un tika uzsūtīts jauns tilts.
Vai tad mūsdienās multistūre ir palikusi par standarta aprīkojumu visām mašīnām?
Prasības pagaidām pārāk švakas, vajadzēja arī maģi un klimatu.
Var būt gan beigti vadi, gan beigts motoriņš kas atslēdz to vāku. Par kaut ko citu mēreni šaubos.
Ak šīs pirmās pasaules problēmas... Pirms tie maisiņi parādījās kādus 20 gadus atpakaļ, nevienam nebija īpašas problēmas iznest visus atkritumus vienā spainī, bet tagad - vai vai, kājas būs jāpakustina...
Jā, militārs projekts situācijā, kur abas puses tāpat komandē vieni saimnieki; kā tāds projekts saucas? Par "neesi pamanījis" - esmu pamanījis diršanu par "ātrvilciens uz Eiropu" - leiši to railbaltiku līdz Kauņai ir atvilkuši, izskatās apmēram kā Glūda - Liepāja, nekāda ātrvilciena tur nebūs.
www.bbc.com/news/science-environment-68381160
"Zaļais" kurss visā savā godībā.
Žurku?! Es domāju ka man visapkārt to dara visi - žurkas ar nelielu varbūtību var uzrasties ziemā, un arī tur varbūtība nav pārāk liela.
Lielākais, vērienīgākais, dārgākais un bezjēdzīgākais. Vienvārdsakot, ļoti liels otkatu projekts. Ja kādam vajadzētu normāplatuma dzelzceļa kravu pārvadājumus, uztaisītu kādas esošās līnijas par divu platumu līnijām, Ja vajadzētu pasažieru pārvadājumus Baltijas robežās - esošās līnijas uzlabot būtu daudz lētāk.
Paga, kā tas ir - "nomainīju sildķermeni"?
Ja ir pārliecība ka stikliņa sildelements darbojas, slēgties klāt pie durvju vadības bloka ar VCDSu un skatīties kļūdas un rādījumus, kā arī piemest testeri apsildes vadiem un pamērīt kas tur parādās.
Ja tu domā to Paulusu kas komandēja vācu armiju, ko sakāva un saņēma gūstā Staļingradā, tad esi kaut ko smagi sajaucis - viņu neviens netiesāja un viņš nomira no veselības problēmām 1957. gadā VDR.
Beidz bučot globālistu komunistus. Un par to powerbank, kā tur būs - aķim īsa garantija, elektrības lietošana no aķa rezultēties garantijas amputācijā [Tesla] vai mašīna atļaus noteiktu daudzumu kilovatstundu izpumpēt no aķa līdz tas vairs nebūs pieejams [VW]?
www.itv.com/news/westcountry/2024-02-25/video-shows-huge-fire-tearing-through-battery-factory
Anglijā nodeg akumulatoru fabrīķis.
darklight rakstīja:
msh rakstīja: Tu piemirsi vienu sīkumiņu - pie dirsas kur lādē - no svara ir tas, cik tālu jāaizbrauc - un brīdī kad tev ir jāaizbrauc vismaz no Rīgas līdz Daugavpilij vai Liepājai, spēlēšanās ar gāzes pedāli jau ir pavisam cita lieta. Es Liepājā šad un tad redzu vienu i3 - zīmīgi ka tam ir parastie numuri, liecinot ka tam ir ģenerators - acīmredzot īpašnieks augstāk vērtēja mašīnas spēju nobraukt tos 200 km bez lādēšanas kā braukāšanu pa autobusu joslām vai bezmaksas stāvvietas.
Un vispār - i3 ķeblī līmēt nevar, tikai purināt
Esi braucis ar to i3, ka zini kā viņš līmē vai nelīmē? 😎
Īpašnieks to auto lieto PAREIZI - lādē mājās, maļās pa Rīgu, parkojas Vecrīgā, tālāk par Siguldu nebrauc. Visām pārējām lietām ir cits auto. Arī pirms elektriskā viņam bija divas mašīnas, vienkārši nomainīja benzīnu pret elektrisko. Lielais dīzelis bija agrāk un ir joprojām.
Nē, bet es zinu kā līmē ķeblī mašīnas kuras simtu sasniedz ātrāk
Tu piemirsi vienu sīkumiņu - pie dirsas kur lādē - no svara ir tas, cik tālu jāaizbrauc - un brīdī kad tev ir jāaizbrauc vismaz no Rīgas līdz Daugavpilij vai Liepājai, spēlēšanās ar gāzes pedāli jau ir pavisam cita lieta. Es Liepājā šad un tad redzu vienu i3 - zīmīgi ka tam ir parastie numuri, liecinot ka tam ir ģenerators - acīmredzot īpašnieks augstāk vērtēja mašīnas spēju nobraukt tos 200 km bez lādēšanas kā braukāšanu pa autobusu joslām vai bezmaksas stāvvietas.
Un vispār - i3 ķeblī līmēt nevar, tikai purināt
Drošinātāju apskaties...
Nevis "sāk notikt", bet "sen jau notiek". Kādu laiciņu atpakaļ man gadījās redzēt viģiku par to kā DĀR zog kabeļus - komentāros lielākoties eiropieši dalījās ar savu valstu pieredzi - citās kabeļu zagšanu novērsa brutāli drāžot lūžņu uzpircējus, citās kapara kabeļus aizvietoja ar alumīnija kabeļiem. Kuriozs variants no Norvēģijas - lai pēc kabeļu nomaiņas uz alumīnija kabeļiem tos vienalga nesabojātu cenšoties nozagt, uz tiem sāka rakstīt ka tie ir alumīnija kabeļi - zādzības apstājās tad, kad to sāka rakstīt uz tiem kabeļiem RUMĀNISKI...
Palasīju wikinews - izrādās, esot pastaigājies un piepeši nokritis. Nu, nekas īpašs - pie tā ka pagājušogad divi pazīstami vīrieši, mēreni vecāki par Navaļniju, aizgāja diezgan līdzīgā veidā, kāpēc gan lai šis arī tā nenoliktu karoti...
Diez vai tur ir kas jāraksta, gan jau automātiski - bet ja arī būtu, kas tur ko nerakstīt, braucot īsinot laiku - man sarakstīja par to ka 100 metrus ar izslēgtiem lukturiem nobraucu...
Pirmkārt, dajebkā maiņa pēc kļūdas koda, nepārbaudot rādījumus, ir pilnīgi čau. Otrkārt, kas par kļūdām? Treškārt - delfīns vispār ražo lambdas? Man vienīgie zināmie lambdu ražotāji ir Bosch un NTK - un cik man zināms, platjoslenes ražo tikai bošs - vismaz neesmu vēl saskāries ka kāds ķūneris lietotu ko citu kā Boša LSU 4.2 vai 4.9.