Kārtot: Augošā secībā
1 2
casuss 04.02.2008 11:38

casuss rakstīja:

VWfans rakstīja:

casuss rakstīja:

Tas jocīgākais ir tas, ka šobrīd tas stūres pastiprinātājs atkal funkcionē. Gaidīšu, kad atkal elektronika improvizēs un vedīšu atkal diagnosticēt. Braukt var arī ar "cieto" stūri, bet sajūta tāda dīvaina, kad pēkšņi jāgroza hantele..

Vairāk problēmu ar pastiprinātāju nav bijušas ( 3 reizes nospļaujos... Nobraukums joprojām nav liels 35 t.km., vairāk tiek izmantota kā "kravas mašīna" - ūdens no avota, ābolu maisi... .Vēl viens pluss - uz bedrainiem meža (pļavas) ceļiem ne reizi neēsmu dzirdējis dzirdi "sildošo" pampaku berzes skaņu pa mašīnas apakšu. MERIVAS cienītāji to sapratīs, pārējiem vēlreiz "uzpilināšu" .....MERIVA ir LABA..)

Iedegās dzeltenā brīdinājuma lampiņa - "izplūdes sistēmas problēmas"......dienu pastāvēja.......nākošajā dienā brīdinājums pazuda ! Izskatās atkal pēc Merivas elektroniskajām improvizācijām..

casuss 25.10.2007 10:46

VWfans rakstīja:

nuhajs rakstīja: Ne jau vienmēr visi,kas pabrauc ātrāk, kaut kur steidzas. Es jau teicu, tormoziem un sēņu nažu īpašniekiem to nesaprast,tāpēc varat nesatraukties

Cilvēkiem vienkārši ir atšķirīgi temperamenti. Vieglāka dzīve noteikti ir sēnēm - rāmāks, drošāks brauciens, zemāks degvielas patēriņš, policija praktiski nekad netur. Ātrajiem nav tik forši - stresaina braukšana, pārtērēta degviela, policija drāž šos...

Vecīt Tu "nerubīīī fišku"..) Kā saka klasiķi, Rixtigs vecis ož pēc zirga, tabakas un viskija ....dzīvu zirgu nav (izbeigušies), bet iesvīst var arī ar ZS un ne jau "tormozs" un "sēņotājs" to sapratīs..))) Eju asināt nazi, kas cits atliek "sēņotājam"..

casuss 25.10.2007 10:33

nuhajs rakstīja:

casuss rakstīja:

nuhajs rakstīja: Cik reizes jums tiem ēzeļgalvām ir jāskaidro- ne jau ātrums ir pie vainas visādām ķezām vienmēr. Pie vainas ir nesaprātīga manevrēšana lielā ātrumā, neapdomāta apdzīšana un citu satiksmes dalībnieku ignorēšana.

Ja ir brīvs ceļš,pārskatāms, nav meža tiešā tuvumā,kāpēc 'nepalidot' kādu posmiņu????

Lai gan, ko tur bremzēm ieskaidrosi.... sēņu nazis gatavībā, čunčina uz 82,93 'dabu baudot'....

Steidzies?! Kur ? Kāpēc? Baidies nokavēt? Iesaku atstāt apstāšanās vietu - "Kapiņu pietura" - pašu beidzamo? Nu, bet tas tā gaumes lieta..

Savus ieteikumus vari pie sevis mierīgi atstāt.

OK. Sarunājuši. Atstāju pie sevis. Demokrātiskiem braucējiem, demokrātiska izvēle..

casuss 25.10.2007 10:13

nuhajs rakstīja: Cik reizes jums tiem ēzeļgalvām ir jāskaidro- ne jau ātrums ir pie vainas visādām ķezām vienmēr. Pie vainas ir nesaprātīga manevrēšana lielā ātrumā, neapdomāta apdzīšana un citu satiksmes dalībnieku ignorēšana.

Ja ir brīvs ceļš,pārskatāms, nav meža tiešā tuvumā,kāpēc 'nepalidot' kādu posmiņu????

Lai gan, ko tur bremzēm ieskaidrosi.... sēņu nazis gatavībā, čunčina uz 82,93 'dabu baudot'....

Steidzies?! Kur ? Kāpēc? Baidies nokavēt? Iesaku atstāt apstāšanās vietu - "Kapiņu pietura" - pašu beidzamo? Nu, bet tas tā gaumes lieta..

casuss 25.10.2007 10:12

nuhajs rakstīja: Cik reizes jums tiem ēzeļgalvām ir jāskaidro- ne jau ātrums ir pie vainas visādām ķezām vienmēr. Pie vainas ir nesaprātīga manevrēšana lielā ātrumā, neapdomāta apdzīšana un citu satiksmes dalībnieku ignorēšana.

Ja ir brīvs ceļš,pārskatāms, nav meža tiešā tuvumā,kāpēc 'nepalidot' kādu posmiņu????

Lai gan, ko tur bremzēm ieskaidrosi.... sēņu nazis gatavībā, čunčina uz 82,93 'dabu baudot'....

Steidzies?! Kur ? Kāpēc? Baidies nokavēt? Iesaku atstāt apstāšanās vietu - "Kapiņu pietura" - pašu beidzamo? Nu, bet tas tā gaumes lieta..

casuss 25.10.2007 9:57

Lomixx rakstīja: Pārdodu Garmin nuvi 250 navigāciju, lietota tikai vienu nedēļu, visas eiropas karte, tai skaitā Rumānija, Bulgārija, Ungārija, Slovākija, Horvātija, un visas pārējās valstis, protams arī visa Baltija utt. Protams ir garantija un visas citas lietas cena 150LVL.

Vēl piedāvājumā ir pavisam jaunas Tomtom go 720 ar rietumeiropas karti pa 300 LVL, tomtom go 520 pa 270 LVL, tomtom one xl ar rietumeiropu pa 170 lvl un tomtom one pa 140lvl, ja ir ir interese var uzrakstīt uz putns1@one.lv

Pāris jautājumu par One XL:

1. Kā saprotu, aparāts ir nelietots?

2. Vai aparāts ir iegādāts R-eiropā? Jo , ja nekļūdos, visiem Latvijā piedāvātajiem variantiem bāzes variantā nāk A-Eiropa un R-Eiropas karte jāiegādājas atsevišķi?

3. Vai būs dokuments, kas apliecinās garantijas iespējas un šīs garantijas realizācija varēs būt Latvijā?

casuss 24.10.2007 9:44

VWfans rakstīja: Es piekrītu Kolumbam un Lusjai - lietuvieši ievēro ātrumu kārtīgāk, tāpēc pa kaimiņvalsti ir bauda braukt. Ceļi arī daudz labāki.

Par Lietuvas labajiem ceļiem piekrītu. Par braukšanas stilu un kultūru nēēēē.. Tūlīt sāksies slēpošanas sezona. Pavērojiet lietuviešu braucējus, kuri diezgan biezā slānī dodas baudīt sneiga priekus Cēsu vai Siguldas virzienā. Vārdu sakot "raļļii" ne pa jokam..

casuss 09.10.2007 11:21

VWfans rakstīja:

casuss rakstīja:

Tas jocīgākais ir tas, ka šobrīd tas stūres pastiprinātājs atkal funkcionē. Gaidīšu, kad atkal elektronika improvizēs un vedīšu atkal diagnosticēt. Braukt var arī ar "cieto" stūri, bet sajūta tāda dīvaina, kad pēkšņi jāgroza hantele..

Vairāk problēmu ar pastiprinātāju nav bijušas ( 3 reizes nospļaujos... Nobraukums joprojām nav liels 35 t.km., vairāk tiek izmantota kā "kravas mašīna" - ūdens no avota, ābolu maisi... .Vēl viens pluss - uz bedrainiem meža (pļavas) ceļiem ne reizi neēsmu dzirdējis dzirdi "sildošo" pampaku berzes skaņu pa mašīnas apakšu. MERIVAS cienītāji to sapratīs, pārējiem vēlreiz "uzpilināšu" .....MERIVA ir LABA..)

casuss

Vai vasaras laikā un rudens sākumā vaina ar stūres pastiprinātāju ir atkārtojusies? Cik liels nobraukums Tavai Merivai tagad sasniegts?

casuss 08.10.2007 12:16

arba rakstīja: Pilnīgi nesaprotu šo 1,6 dzinēja izvēli relatīvi lielās mašīnās (Oktavia, Meriva), ja šāds dzinējs vēl ir pielietojams mazmašīnās (2 cilvēki un rokassoma) tad šinī , kur var iekāpt 4 un vēl pielādēt 4 ābolu maisus, pilnīgs murgs, kas lietojams tikai Vācijas bāņos un pilsētā. Latvijā ar šadu auto pabraukt nav iespējams !!!!!!!! Var tikai sēdēt pakaļā baļķvedējam un lamāt pasauli.

Kapēc viņš jāizvēlas ? Degviela ietaupās ? Vakar izbraucu Rīga -Liepāja - Rīga ar 2,5, degvielas patēriņš 7,4, cik patērē Meriva un cik santīmus es būtu ietaupījis sēžot fūrēm pakaļā ?

Nepārspīlēsim... Var gan pabraukt, gan apdzīt, gan ābolu maisus pavedāt..

casuss 12.06.2007 16:20

lusja rakstīja:

Uggga rakstīja:

Uggga rakstīja:

lusja rakstīja: Pārdodu savu Merivu www.autonet.lv/...

Es ar viņu braucu gandrīz gadu, pa šo laiku nobraukti nepilni 15000km, brauksana pārsvarā pa Rīgu no mājam uz bernudarzu un darbu un reizi 1-2 menešos - uz Daugavpilī, servisa bija tikai 2 reizes: 1.saskrāpēju bamperi - tika mainīts pēc KASKO, 2.kādi ***** izsita durvju logu - arī tika mainīts pec KASKO, paši nomainijam Stopsignala lampiņu, vakar bijam uz TA - nekādu problēmu nebija.

Sataisīju topiku, piespamojām 50 lapas šajā un cik tur lapas citā topikā, un tagad pēc gada gribi tikt no "baudāmās Merivas" vaļā!?

Lai veiktu kādas aktivitātes ar Merivām, vajad iauto vairākuma akceptu!

tb, Tu sataisīji, nevis es

vai piedosiet, ja es nopirkšu citu Merivu 8-D - jaunāku un ar dizeli (tikai 1,7 nevis tādu kā VWfanam), jo parvācos dzīvot ārpus Rīgas - būs vairāk jābrauc

Vai ņemsi pilnīgi jaunu?

casuss 29.05.2007 15:43

Rashns rakstīja: Chryslers, voyagers vai TC, uzliec gāzi un bēdu nezināsi

Es precizētu.....kad uzliksi gāzi, tad tikai sāksi iepazīties ar problēmām...

casuss 24.05.2007 14:13

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Betsy rakstīja: Vai bērnu sēdeklītī var vest priekšējā krēslā?

Šinī gadījumā automašīnai ir TIKAI prikšējie sēdekļi - aizmugurē ir kravas nodalījums.

Paldies

ja seedekliits paredzeets arii taadai opcijai un airbags ir atsleedzams, tad var.

Piemēram, Opel Merivas, kurai nepastāv atslēgšanas iespēja, ražotājs salonā pie priekšējām durvīm ir ielīmējis uzlīmi, ka vispār priekšā bērna sēdeklīti nevar likt !

casuss 24.05.2007 13:04

Sandriko rakstīja: Var var likt, ja vien nav airbags. Ja ir, tad jāatslēdz!

Ja automašīnai pastāv iespēja atslēgt "aerbegu", tad tas darīts ar nolūku, lai varētu to bērna sēdeklīti priekšā lietot. Kāda vēl ir jēga un nepieciešamība tādai atslēgšanas opcijai ??

casuss 21.05.2007 12:21

mx_black rakstīja:

VWfans rakstīja: Kāpēc mēs nevaram braukt mierīgi tā kā igauņi?

bl, dienas citaats

neesi domaajis par karjeru politikaa?

Mani nezinātniskie novērojumi par igauņu braukšanu gan Igaunijā, gan pie mums, nebūt nav tik viennozīmīgi par to igauņu prātīgumu.....arī viņiem braucēju sabiedrība ir diezgan slima.....visi mēs no CCCP t.sk. ģenētiski arī tie, kuri dzimuši pēc 1990... Pēc principa "Fāters nositās traktorā , bračka ar moci likās - tagad slimnīcā , a ko es arī tāds pats cools džeks, pan po..h..!"

casuss 21.05.2007 11:16

VWfans rakstīja:

mx_black rakstīja:

rudens68 rakstīja:

mx_black rakstīja: VWfan (apseedies tagad labaak), es nesen atvilku Liepaaja - Riiga 1h 18min. es arii esmu drugdealer? )

Vai tas no zīmes Rīga līdz zimei Liepāja ???

jap. nepretendeeju uz rekordiem, jo mans radagabals sho pashu veica mazaak kaa stundaa.

Pasaki savam radagabalam, ka viņš ir kretīns!

"Radagabals" varētu izdarīt vienu nenoliedzami labu darbu - būt donoram - novēlēt savus orgānus.. Nebeidzu brīnīties, kapēc dažiem tā jāsteidzas uz kapiņiem ?!

casuss 18.05.2007 11:38

casuss rakstīja:

casuss rakstīja: Uznāca tāda impulsīva cemme padalīties savā "sāpē" .

Tātad, 2005. gadā iegādājos jaunu Merivu. Garantijas laiku nobraucu bez problēmām. Garantijas laiks beidzās 2 mēnešus atpakaļ....UN sāku just, ka laikam sāksies manas "laimīgās dienas" ), proti, savu ikdienas režīmu pieskaņot servisu darba laikiem un detaļu piegāžu termiņiem.. Tas pat nebūtu tas cemmīgākais,bet gan, ka pats fakts par izmaksām, kas parādās lamīgajam Merivas īpašniekam .

Stāsts īsumā - braukšanas laikā iedegas lampiņa - "stūres hidrolikas problēmas" un stūre grozīšana jāveic kā 15 kg hantelei. Brīžiem šī "patīkamā" opcija izbeidzas, brīžiem atkārtojas. Aizdzenu uz Adam auto....veči iztaisa diagnostiku.. slēdziens - beigta stūres sistēmas elektroniskā daļa ! Cena 640 lati + darbs. super !

Stāsta turpinājums.......interesanti, kad pienāks tie laiku, kad auto servisā bez "kvēla lūguma" un "sirsnīgas lūkošanās" automeistara acīs, automeistars uzreiz tā profesionāli, paralēli mutiskajam daļlasījumam par elektronisko bloku ietekmi uz remotētāja faktiskajām spējām kaut ko darīt, ierakstīs kaut vai 3 teikumos diagnostikas lapā - kāda ir konstatētā problēma un kāda darbība veicama, lai to novērstu. Savādāk paņemu diagnostikas lapu, bet tur rakstīts .."neobhadima zamena datcika". Pēc atkātoti izteiktas vēlmes tomēr kaut ko redzēt lapā dabūju..."bojāts devējs, kurš atrodas statnē. Defekts ir pašā blokā". Nu ko, labāk tas, nekā nekas .. Interesanti, ko teiks citā diagnostikā ?

Hmm....stūres pastiprinātājs darbojās normāli. No jauna diagnosticēt varēšu tikai tad, kad parādīsies atkal gļuki. Runāju ar vienu sābistu, kuram kaut kādas problēmas ar atpakaļgaitas signālgaismu elektoniku, šis saka, ka vispār jau tā diagnostika esot viens liels fufels, jo reāli servisos varot tikai pieslēgties pie "atmiņas" un piefiksēt, kāda problēmlampiņa kaut kad, kaut ko ir pazībsnījusi. Bet to jau es pats redzēju..... Citu neko kā vadu apsūbējuma notīrīšanu mehāniskā veidā (piemēram ar lupatu.. virāk palīdzēt nevar..

casuss 17.05.2007 11:33

VWfans rakstīja:

did33 rakstīja: varbut kads var pavestit tehnologiju, ka Merivai nomaina vaditaja puses tuvas gaismas spuldziti?

Diemžēl nemāku pateikt, jo manu auto šāda ķibele nav vēl piemeklējusi.

Par Merivām tā pavairāk var palasīt šajā Krievijas forumā:

forum.opel-club.ru/...

Te nu būs taisnība tiem, kas saka, ka pe Merivas lampiņām var tikt caur "dibenu". Divas reizes ir bijis prieks tās mainīt, neparocīgi ! Ne tik skarbi kā šeit kaut kur parādītajā vācu mājas lapā, bet zināma līdzība ir. Ja vēl tas būtu jādara naktī, tad murgs !

casuss 17.05.2007 9:52

casuss rakstīja:

VWfans rakstīja:

casuss rakstīja: Savādāk paņemu diagnostikas lapu, bet tur rakstīts .."neobhadima zamena datcika". Pēc atkātoti izteiktas vēlmes tomēr kaut ko redzēt lapā dabūju..."bojāts devējs, kurš atrodas statnē. Defekts ir pašā blokā". Nu ko, labāk tas, nekā nekas .. Interesanti, ko teiks citā diagnostikā ?

Kad būsi izgājis diagnostiku citā vietā, tad pastāsti par rezultātiem!

Es tā secinu, ka Tu ar savu Merivu brauc diezgan pamaz - 32 tūkstošus km 26 mēnešos (vidēji 1230 km mēnesī). Man ir 20 tūkstoši km 14 mēnešos (vidēji 1430 km mēnesī). Vai Tu brauc katru dienu? Vai pārsvarā pa Rīgu vai kur citur arī?

Ikdienā lietoju divas mašīnas. Meriva vairāk domāta ģimenes izbraucieniem, sīcim patīk augstāka sedēšana un labāka pārredzamība ...kopā ar bagāžnieku un jumta kasti ir baigi lielā vieta bagāžai, saiet gan rati, gulta, teltis u.t.t.. Tā kā lietota tā tiek neregulāri.

Vai tad, kad nestrādā stūres pastiprinātājs, var ciešami pabraukt? Es tā iztēlojos, ka sajūta varētu būt apmēram kā ar 80.gadu Volgu GAZ-24... Braukt ar to varēja tīri ciešami, ja pierod...

Tas jocīgākais ir tas, ka šobrīd tas stūres pastiprinātājs atkal funkcionē. Gaidīšu, kad atkal elektronika improvizēs un vedīšu atkal diagnosticēt. Braukt var arī ar "cieto" stūri, bet sajūta tāda dīvaina, kad pēkšņi jāgroza hantele..

casuss 17.05.2007 9:46

VWfans rakstīja:

casuss rakstīja: Savādāk paņemu diagnostikas lapu, bet tur rakstīts .."neobhadima zamena datcika". Pēc atkātoti izteiktas vēlmes tomēr kaut ko redzēt lapā dabūju..."bojāts devējs, kurš atrodas statnē. Defekts ir pašā blokā". Nu ko, labāk tas, nekā nekas .. Interesanti, ko teiks citā diagnostikā ?

Kad būsi izgājis diagnostiku citā vietā, tad pastāsti par rezultātiem!

Es tā secinu, ka Tu ar savu Merivu brauc diezgan pamaz - 32 tūkstošus km 26 mēnešos (vidēji 1230 km mēnesī). Man ir 20 tūkstoši km 14 mēnešos (vidēji 1430 km mēnesī). Vai Tu brauc katru dienu? Vai pārsvarā pa Rīgu vai kur citur arī?

Ikdienā lietoju divas mašīnas. Meriva vairāk domāta ģimenes izbraucieniem, sīcim patīk augstāka sedēšana un labāka pārredzamība ...kopā ar bagāžnieku un jumta kasti ir baigi lielā vieta bagāžai, saiet gan rati, gulta, teltis u.t.t.. Tā kā lietota tā tiek neregulāri.

Vai tad, kad nestrādā stūres pastiprinātājs, var ciešami pabraukt? Es tā iztēlojos, ka sajūta varētu būt apmēram kā ar 80.gadu Volgu GAZ-24... Braukt ar to varēja tīri ciešami, ja pierod...

casuss 17.05.2007 9:39

deksters rakstīja: nu ko tu īdi? Gribēji JAUNU mašīnu, smeķi gribēji? Nu nesanāca nekam labam , nu....nu tad neīdi.

Vecīt, atkal kaut kā nepiefiksēji....neviens neīd. Esam atvērta sabiedrība, kura šajā forumā draudzīgu, saprotošu un pat ārstējošu... komentāru veidā, pauž savu attieksmi un redzējumu. Pasaule ir krāsaina, vai ne?

casuss 17.05.2007 9:36

deksters rakstīja:

casuss rakstīja: Varu ar LADU vai trabanu braukt, bet jaunu. .

skaidrs, kāda tev attieksme pret sevi.

Kā jau minēju....nav man tā jūtīguma vai izkoptas filozofijas, lai autiņu sauktu mīlvārdiņos, pavadītu kopā ar viņu uz bedres neaizmirstamus laika mirkļusi vai pienest tam garāža rīta kafiju....tik tiešā esmu patērētājs (cik saprotu no Tevis iepriekš rakstītā, tad tavā izpratnē tas ir nosodāmi ?) Mašīna ir mašīna....brauc kamēr tā tevi apmierina, neapmierina - vai nu nebrauc vispār vai meklē citu. Starp citu, kāds tur sakars ar attieksmi pret sevi?

casuss 17.05.2007 9:21

casuss rakstīja: Uznāca tāda impulsīva cemme padalīties savā "sāpē" .

Tātad, 2005. gadā iegādājos jaunu Merivu. Garantijas laiku nobraucu bez problēmām. Garantijas laiks beidzās 2 mēnešus atpakaļ....UN sāku just, ka laikam sāksies manas "laimīgās dienas" ), proti, savu ikdienas režīmu pieskaņot servisu darba laikiem un detaļu piegāžu termiņiem.. Tas pat nebūtu tas cemmīgākais,bet gan, ka pats fakts par izmaksām, kas parādās lamīgajam Merivas īpašniekam .

Stāsts īsumā - braukšanas laikā iedegas lampiņa - "stūres hidrolikas problēmas" un stūre grozīšana jāveic kā 15 kg hantelei. Brīžiem šī "patīkamā" opcija izbeidzas, brīžiem atkārtojas. Aizdzenu uz Adam auto....veči iztaisa diagnostiku.. slēdziens - beigta stūres sistēmas elektroniskā daļa ! Cena 640 lati + darbs. super !

Stāsta turpinājums.......interesanti, kad pienāks tie laiku, kad auto servisā bez "kvēla lūguma" un "sirsnīgas lūkošanās" automeistara acīs, automeistars uzreiz tā profesionāli, paralēli mutiskajam daļlasījumam par elektronisko bloku ietekmi uz remotētāja faktiskajām spējām kaut ko darīt, ierakstīs kaut vai 3 teikumos diagnostikas lapā - kāda ir konstatētā problēma un kāda darbība veicama, lai to novērstu. Savādāk paņemu diagnostikas lapu, bet tur rakstīts .."neobhadima zamena datcika". Pēc atkātoti izteiktas vēlmes tomēr kaut ko redzēt lapā dabūju..."bojāts devējs, kurš atrodas statnē. Defekts ir pašā blokā". Nu ko, labāk tas, nekā nekas .. Interesanti, ko teiks citā diagnostikā ?

casuss 16.05.2007 14:44

deksters rakstīja: Pērciet tik jaunus rotaļu auto, maksājiet līzingus un smaidiet

Kas tad nu? Nav nieka 600 latu detaļai? Ņefig tik dārgas mašīnas pirkt, kurām detaļas tik dārgas.

Neraudi, samaksā un smaidi tālāk, ņemot vērā, cik naudas jau esi pa.d.i.r.s.i.s uz to,ka mašīnas vērtība kritusies, 600 ls ir nieks

Redzi vecīt, man patīk braukt ar jaunu autiņu, tas ir smeķis, ja gribi sauc to par "bzdings", man nav svarīgs autiņa nosaukums (es ar to laulību neēsmu noslēdzis un auto nav manas personīgās identitātes elements vai pašapliecināšanas iespēja..) Varu ar LADU vai trabanu braukt, bet jaunu. Nu patīk man jaunas mašīnas ar visiem manis iepriekš minētajiem "sūdiņiem". Stāsts na par naudu...stāsts nav par raudāšanu...stāsts vienkārši ir par realitāti ar jaunu autiņu, t.sk. Merivu.

casuss 16.05.2007 14:23

VWfans rakstīja:

casuss rakstīja: VWfans rakstīja: casuss

Kāds Tavai Merivai dzinējs? Vai ir kondicionieris vai klimatkontrole?

.....dzinējs 1,6....bez klimat.k. un kond.

Vai bez kondicioniera vasarās nav karsti?

Ja karsta vasara, protams ir. Kond. ir vajadzīgs. Tā opcija, ko Adam auto piedāvāja toreiz "akcijas" cenā 12000 eiro, nebija iekļaut kondiķis. Es gribēju, lai ieliek papildus, bet viņi vai nu nemāk vai negribēja un, lai es atšūtos, paprasīja cenu, ja pareizi atceros, 3000 eiro par tādu pakalpojumu. Nākošo autiņu jāņem ar kond., jo īpaši tāpēc, ka globālā sasilšana tuvojas...

casuss 16.05.2007 12:51

casuss rakstīja:

VWfans rakstīja: casuss

Kāds Tavai Merivai dzinējs? Vai ir kondicionieris vai klimatkontrole?

Žēl, ka tik svaigai mašīnai tāda skāde. Bet mans uzskats ir tāds, ka ,,vidējais Merivas lietotājs,, par savu auto nefano tā kā es, jo auto būtībā ir diezgan neizteiksmīgs. Tie, kuriem Merivas kalpo godam, to īpaši citiem nestāsta, bet pieņem par pašsaprotamu lietu. Ja kādam rodas kāda tehniska ķibele, tad gan var uznākt vēlēšanās izteikt savu sāpi citiem un pakonsultēties, ko darīt...

Manējai tagad nobraukums ir 20421 km.

Būtībā mani MERIVA apmerināja (kamēr bija grantijas laiks .., gan kustīgums, gan ietilpība, gan patēriņš.....kā būs tālāk , redzēs...redzēs.....noinformēšu publiku..

.....dzinējs 1,6....bez klimat.k. un kond.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti