Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Kuznecss 11.06.2007 15:55

Bams rakstīja:

Kuznecss rakstīja: Gribēju padalīties un uzzināt citu iauto dalībnieku un braucēju domas par Rīgas svēto govi-trolejbusu.

Par Valdemāreni piekritu.

Esmu to pašu novērojis.

Man ar tie trolibasi nepatīk.

Bet ko darīt-Rīgas domē jau nav neviena spečuka transporta jomā, kurš to lietu saregulētu.

Esmu par šo problēmu rakstijis uz Satiksmes departamentu, tur atrakstijās, ka 1.trolejbuss tiks aizstāds ar minibusiem, citi arī tiks pārskatīti, bet tas arī viss............ Gadi 2 jau pagājuši, bet nekas nav mainijies.Man šķiet, ka tādai pilsētai kā Rīga pilnīgi pietiktu ar autobusiem un tramvajiem, vismaz pilsētas centrālajā daļā, no upes līdz dzelzceļa lokam.

Kuznecss 27.11.2007 18:14

ooPIS rakstīja: zvizdjuki... cik braucu garaam absoluuti NEKAS tur nenotiek...

RLaguna- krepchajet toljko zad

Nu tieši tā! es ar tur braucu, gandrīz katru dienu, bet to rosību tur nu nemana.

Kuznecss 27.11.2007 20:37

martinello rakstīja: nu tagad jau ir ciet ceļa posms starp Eksporta un Ausekļa. tik nau skaidrs kāda mārrutka pēc tas luksafors uz krusta strādā?????

Kāda mārrutka? A vot šitāda-

forum.myriga.info/...

0ķipa, tramvaja pasažieru tur daudz un šie netiek uz pieturu, nābadziņī

Tas ir forums, kur raksta par satiksmes problēmām Rīgā,(un ne tikai) krievu mēlē gan, bet saprast var. Tad lūk, tur tusējas kādi 2-3 cilvji, atbildīgie par satiksmi Rīgā, palasieties, sapratīsiet paši, kas kurš ir

ps.sūdīgi gan, ka lai atstātu komentu, tur ir jāreģistrējas. Kas paņem zināmu laiku.

Kuznecss 14.12.2007 13:11

subaru rakstīja:

msh rakstīja:

Tās karstmaizes vajadzetu visos statoilos nolikvidēt Statoils ir DUS, nevis sūdīgu uzkodu veikaliņš, bet ja ir daudz pircēju un tikai divi darbinieki, ko tās uzkodas nozīmē, paši saprotat...

zinu, ka traucē ... darba mašīnai jālej gegviela STATOILĀ - aizej un stāvi rindā, kamēr tur visiem bulciņas uzceps

Būtu vismaz 1 kase tikai degvielas apmaksai !

Teikšu godīgi- sranijs kantoris tas statojlis ir! Bez tā, ka visi vietējā rajona penči nāk tajā pēc maizes, tak vēl bendža tur kaut kāds suuc ir!

Vakar ielējos kā vienmēr pa 10 Ls, tak kaut kā šodien tā zupa baigi ātri beidzās...Vismaz savus 20 km noripinājos mazāk un tas viss pa ārrīgas trasi.... aizdomīgi.

Kuznecss 22.01.2008 11:47

ursis rakstīja: kas tur traks?

pie mums daudz viet ir tramvajnieku ziimes,kur divi tramvaji vienlaiciigi NEDRIIKST BUUT -parasti krustojumaa. Parasti tie kas tika iepirkti peedeejie-LIELIE.

Kādas vēl zīmes?!? nav viņiem nekādas zīmes ir noteikts instrukcijā, ka pieturā nedrīkst piebraukt tuvāk par 15 metriem viens no otra divi tramvaji. Citur nekādi ierobežojumi nav. Vnk tehnika strādā jau 3 sroku, lielākā daļa apaļo vagonu ir ražoti no 1974-1986.gadam, bet tramvaja normatīvais paredzētais kalpošanas laiks ir 16.gadu. Tādas avārijas būs arī turpmāk, jo tehnika turas uz godavārda. kā saka paši tramvajnieki- tramvaja tehniskais stāvoklis- braucošs...

Kuznecss 22.01.2008 12:31

Magistrs rakstīja:

Gandrīz visi "apaļie" jeb T3 tramvaji ir renovēti. Pilnībā atjaunota virsbūve, jauna piedziņas un vadības sistēma u.t.t. Diagnostiku veic kā moderniem auto - pieslēdzot pie datora. Tā ka nevajag te ļa ļa ļa.

nezinu, es kā pasažieris nekādus uzlabojumus nejūtu. agrāk vismaz bija ērti, mīksti divviet;igi krēsli, tagad auksti plastmasas beņķi. Un apkure ar vairs nav kā bija.

Kuznecss 22.01.2008 17:49

IkdienasViesis rakstīja: Tā arī neko īsti nevar saprast, kas tas par crachu tiem trambuļiem ir bijis ? Var tikai noprast, ka kaut kādos apstākļos viens trambulis otram pēcpusē iebraucis. Nekur IT nekāda konkreta raksta par CSN apstākļiem nav. Ja nu ir kāds ko rdzējis, lai pastāsta par to gadījumu.

Nu te viena bilde ir- forum.myriga.info/...

kantainais iepiļija kantainajam paka--ā!

Šķiet, ka vadītājs biļetes tirgoja braucot. Vai arī bremzes pazuda...

Kuznecss 22.01.2008 18:02

uupis rakstīja:

Magistrs rakstīja: Labākais, ko Rīgas dome varētu tagad izdarīt, ir pārkrāmēt visus dublējošos sabtransa maršrutus no Čaka un Brīvības ielām uz Barona ielu, padarot to lietojamu tikai sabtransam.

... un izmēst tramvaju nu kaut vai vismaz no Rīgas centra.

No VEFa līdz Juglai tas var palikt. Un Maskačkā arī netraucē līdz Lāčplēša ielai.

Mēs par tīru gaisu bez tramvajiem.

Liecies mierā! Rīgā no trolejbusiem vajagt tikt vaļā, bet tramvajus modernizēt, jo Rīgā tas ir bezgala tehniski novecojis.

Paskaties, kādi smu džimbuļi ir Kanārijās, Santa-krusā

transport.vpeterburge.ru/...

Un Eiropā-Nica

transport.vpeterburge.ru/...

Lemānā

transport.vpeterburge.ru/...

Seviļā

transport.vpeterburge.ru/...

Varšavā

transport.vpeterburge.ru/...

Edinburgā

transport.vpeterburge.ru/...

Ūtrehta

transport.vpeterburge.ru/...

Augsburgā

transport.vpeterburge.ru/...

Buenosairesā

transport.vpeterburge.ru/...

Bordo

transport.vpeterburge.ru/...

Spānija, Alikante

transport.vpeterburge.ru/...

uhh, apnika kopēt

Kuznecss 22.01.2008 18:05

uupis rakstīja:

Master_D rakstīja: ūpi, izkāp no sava BMW un aizej pie psihiatra.

Būs vieglāk.

Gan Tev, gan mums.

Nafig?

Nepatīk man tramvaji un viss.

Nu paskaties uz šito \"červjaku\'\' ) Lionā

transport.vpeterburge.ru/...

Kuznecss 22.01.2008 23:25

Seene rakstīja:

Visus tavējos paskatoties rodas viens acīmredzams kopsavilkums - diemžēl mūsu plānprātiņiem nepatīkams - zemās grīdas tramvaji pārvietojas pa ļoti parastām sliedēm (nesanāks megaprojekts) un ir aprīkoti ar pantogrāfiem (jāsaprot, ka trolejbusi ir jālikvidē).

Nu kurš ir izdomājis, ka tramvajs ar pantografu nevar šķērsot trolejbusu vadus?

Lūk- Sanktpēterburga. 66 tramvaju maršruti, 47 trolejbusu. Kāds varbūt iedomājās ka tāds lērums maršrutu vienā pilsētā savā starpā nekrustojas??

transit.parovoz.com/...

transit.parovoz.com/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

Pasaulē ir 97 pilsētas, kurās eksistē gan tramvajs, gan trolejbuss. Un tikai vienā no šīm ir tramvajs ar štangu- tā ir Rīga.

Pārējās pilsētās, kur vēl tramvaji brauc ar štangu un tās ir Daugavpils, Toronto un Lisabona trolejbusu nav.

Kuznecss 23.01.2008 13:31

uupis rakstīja: Savulaik pateicām METRO-NĒ.

Ar ko tramvajs labāks par METRO?

TRAMVAJIEM — NĒ.

Glābsim vecrīgu no tramvaju vibrācijas.

Nu labāks kaut vai ar to, ka virszemē tramvaja līniju var šķērsot praktiski jebkurā vietā, bet virszemes metro līniju ne gājēji, ne autotransports vienā līmenī šķērsot nevar- jābūvē tilti vai pārvadi. Metro ir tā fiča, ka tam gaisa vadu vietā ir 3 sliede un uzkāpjot vai uzbraucot uz tās var palikt par melllu ogli

Vai mums par maz Rīgā jau ir dzelzceļi savilkti, kuriem lai tiktu pāri ir jābrauc līkums n-tie km?

Kuznecss 23.01.2008 16:40

Ronalds_ rakstīja: Godīgi sakot, es nesaprotu tramvaju aizstāvjus!

Sarēkinam cik izmaksā sliežu un kontakttīkla uzturēšana.

Sarēkinām cik maksā tramvaju vagoni un viņu uzturēšana.

Par šo naudu var nopirkt ne vienu vien autobusu un mikriņu!!!!

Labi - viena tramvja vietā vajaga 2 autobusus, bet tāpat sanāks daudzreiz lētāk! Bez tam mazie un lētākie mikriņi var braukt pa maršrutiem kur mazāk pasažieru. Piemēram ja pa maršrutu grib braukt 50 cilvēki stundā, tad tramvajs var kursēt labi ja 1x stundā. Tajā pašā maršrutā mikriņš var braukt ik pa 10 - 15 minūtēm.

Tad kurš variants ir izdevīgāks pasažierim?

Kas attiecas uz sastrēgumiem, tad tramvaja sliedes aizņem vietu, pa kuru varētu braukt auto. Ja galīgi pārslogota vieta, tad tramvaja sliežu vietā var uztasīt sabiedriskā transporta joslu un vieta tiks izmantot 10x efektīvāk. Nevis pa viņu brauks pāris tramvaji stundā....

Es neesmu tramvaju aizstāvis. Tieši otrādi- Man patīk braukt ar autiņu un to arī daru. Bet es esmu pret tramvaja likvidāciju, jo tramvajs spēj pārvest vairāk cilvēku aizņemot vismazāko ielas platību.

Rīgā visi trīs sabtransa veidi- autobuss, trolejbuss un tramvajs katrs vidēji pārvadā ap 33% pasažieru.

lai tos 33% pārvestu ar autobusiem, tos vajag ap 450gab. trolejbusus ap 320 gab., bet tramvaji šo piplu "izvešanai" ir vajadzīgi ap 200.gab. yurklāt tie ir vēl sakabināti pa divi kopā. reāli 100 sastāvi.

Tas nozīmē tikai to, ka jo mazāk busu un trolejbusu, bet jo vairāk tramvaji, jo vairāk vietas uz ielas atliek mums, autobraucējiem.

Es par sevi noteikti zinu, ka sabtransā atpakaļ nu nepārsēdīšos nekad, tad jau labāk emigrēt no šīs Lielģerevņas- rižškijevasjuki..

Kuznecss 23.01.2008 16:42

uupis rakstīja:

Kuznecss rakstīja: Nu labāks kaut vai ar to, ka virszemē tramvaja līniju var šķērsot praktiski jebkurā vietā

Zini kautkā nekur pasaulē nav vēl dzirdētas pazemes metro pārbrauktuves un krustojumi ar koplietošanas ceļiem.

nebija domāti krustojumi kaut kur pazemē, bet gan vietās, kur metro laiž pa zemes virsu kā eļektričku!

Afoņa!

Kuznecss 23.01.2008 20:40

uupis rakstīja:

Atspēkosim:

1. Kalpošanas laiks transportlīdzeklim nav tikai korpus un stikla logi. (logu vietā var ielikt arī plastiku)

2. Tramvajam nav nepieciešama riepu montāža. Bet riteņi ir jāmaina tāpat – kuri maksā dārgāk kā troliebusa riepa.

TRAMVAJAM nē

Nu tagad parēķinam- tramvaja sliežu kapošanas laiks vidēji 40 gadu. Nesen Miera ielā mainija 1962.gadā liktās sliedes. parādi man ielu ar 40 gadīgu asfaltu, pa kuru varētu pārvietoties bez BTR?

Tālāk vadi un stabi. Pirms aptuveni 5 gadiem no tās pašas Mierenes nogrieza stabus, liktus vēl Ķeizara laikā, t.i 1902.gadā, kad to džimbuli tur ievilka.

Un runājot par riteņiem- tos tik bieži nemaz nemaina, tikai reiz pa reizes uz stanoka pievirpo vajadzīgajos izmēros.

Un neaizmirstam arī to, ka lai šos esošos tramvajus aizstātu ar autobusiem būs vajadzīgi vismaz 450 jauni autobusi, kas vēl būtu štrunts. Nav jau vadītāju. Esošos autobusus nav kas brauc, kur dabūt vēl papildus vismaz 900 cilvēkus???

Un cik tas izmaksā pašam uzņēmumam- algot ap 200 tramvajnieku vai ap 900 busu šoferus?

Kuznecss 23.01.2008 20:51

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ja dzīmbuli uzrīkotu kā Vīnē - vispār būu super - tur pat nejūti kā pāri sliedēm pārmauc. Starp citu - tallinā arī sliežu šķērsošana ir gana nemanāms pasākums...

Še tev Anniņ vasrassvētki...

Pļukt Erna zigs norija deķi.

Nejau divas dažāsdas lietas. Paskaties kādi Vīnē ir tramvaji un kādi mums (cilēku ietipība). Paskaties kā tie tramvaji pārklājās ar pārējo transportu... Iedziļināsies — sapratīsi...

Būtu labāk priecājies, ka trambuļi šodien vairs nebrauc

gar Brīvības pieminekli un

pa Brīvības ielu,

pa Čakmarijas ielu,

pa Stabu un Hanzas ielām,

pa Avotu un Pērnavas ielām,

pa Tērbatas ielu un pa P.Brieža ielu,

pa Smilšu ielu,

pa krastmalu gar Prezidenta pili un

pa Valdemārielu līdz P.Brieža ielai.

A vel bija līnija uz Ķīpeni un veco pasažieru kuģīšu ostu.

Un Ranķa dambis bija ar ar tramvaju, tāpat vecā Kalnciema iela un Nometņu iela ar Melnsila tāpat.

iedomājies, ja tas šodien viss funkcionētu- Tu man liekas sen jau būtu pakāries

Kuznecss 24.01.2008 14:27

kvatra rakstīja: Kā tur palika beigās, to stramvajus rīgā ražos vai pa ļimoniem atkal no ārzemēm vilks iekšā? Bij tak jau RVR koncepts jau gatavs.

Tur situācija ir sekojošā- iespējams, ka tos komplektēs tepat RVR-ā. Bet Franču džimbuļus. Lai vai kā, konkurss noslēgsies februāra beigās. Bet ir cita problēma. RVR kapacitāte. Viņiem ir krietns pasutijums no balkrieviem saražot tiem dīzeļvilcienus. Un vēl vilcienu kapitālie remonti. Ar tiem jau viņi netiek galā.

Jebkurā gadijumā uz 2002.gadu viņi savu zemāsgridas tramvaja prototipu paši nespēja uzradīt. Pat digitālā veidā ne. RVR palika pie viedokļa- jūs pie mums pasūtiet, iemaksājiet piķī un tad mēs kaut ko saksim domāt. bet sorry- pasaulē un eiropā ir pietiekami daudz rūpnīcu, kuriem ir gatavi zemāsgridas tramvaju prototipi, kuri ar lielāko prieku tos izgatavos(pielāgos Rīgai)

A RVR sūkā ledu. Un štancē tik 62.gada eļektričkas (gruzijai) un 60 gadu dīzeļus.

Kuznecss 29.01.2008 14:57

krix rakstīja:

...

(sansliidee no akmetstilta lejaa nakt nevar )

nedaudz nepiekrītu. kaut kad 2002.gadā, pavasara sākumā divi tipiņi bija iedunkājuši džimbuļa vadītāju, un atvilkuši cik tas dampis iet pār Akmens tiltu. Vecrīgas pusē,kā reiz sānslīdē bija pamanījušies ievilkt Grēcinieku ielā.

Tas tiešām bija, bet tikai 92.gadā.

Nakts dežūrvagons. Piedzēries depo atslēdznieks šķiet bija izdomājis aizbraukt mājās pats ar savu trambuli.

90-to gadu sākumā bija kādas 4-5 lielas līdzīgas avārijas.

Viens ievilka ar džimbuli bērziņos Imantā nobraucot no tilta, cits iepiļija aptiekā un nonesa pusi mājas Sarkandaugavā, vēl viens frukts ienesās Exporta un Pētersalas ielas stūra mājā, Pretī Alfai vagons nolikās uz sāniem jo nepamanija no iepriekšējā vagona nokritušo motoru...nu un kur tad vēl slavenais brauciens Juglā, kad 2 vagoni sānslīdē nonesa visu galapunktu, kiosku un visu, kas atradās pa ceļam...

Kuznecss 01.02.2008 18:00

HIPPY rakstīja: Kapec nepagarina tramvaja liiniju liidz bolderajai?

Kapeec tramvaja nav zolitude, ziepniekkalnaa, vecmilgravii, purvciema, plavnikos un visbeidzot nav liinijas uz Juurmalu???

Tad kam tas tramvajs ir vajadziigs lai no vecriigas varetu aizbraukt uz juglu pastopeet???

Kapeec Zemitanu tilts ir apveltiits ar tramvaja sliedeem bet tur nesmu redzejis vel tramvaju

kapēc, kapēc, kapēc...

kāPēcītis

Kuznecss 01.02.2008 18:03

HIPPY rakstīja: Un kapeec tad Tramvaju atbalstiitaji nekliedz ka tramvajs neiet pa jauno dienvidu tiltu???

Kapeec pardaugava ir tik maz tramvaju marsrutu??

Visi mieriigi var iztikt bez tramvaja

Pa jauno Dienvidu tiltu neiet neviens pagaidām.

Kur tev Pārdaugavā maz tramvaju? Pilnīgi pietiekami. Un noteikti būs vel. Pagarinās 2/8 pa tapešu ielu līdz Grīvenei. Tāpat uz Lidostu.

Drīzāk jau trolejbusus vajag likvidēt. Tie konkrēti maisās pa kājām.

Kuznecss 01.02.2008 18:06

uupis rakstīja:

Magistrs rakstīja: Un dzeltenā krāsa...

Bija jau mums dzelteni tramvaji un trolejbusi, bet nekādas M paketes tur nebija.

Tāpēc tramvajiem NĒ.

Atbrīvojiet VEF tiltu un Barona ielu.

Nekliedz. tevis mierināšanai varu pateikt, ka briest domē ideja Krišbarona ielu vispār slēgt privātajiem.

Un tāda VEF tilta Rīgā nemaz nav, to par VEF tiltu ir iedēvējuši lauku pāķi, kuriem orientieris ir/bija VEFs )

Un brīvības ielas IR GAISA TILTS!

Un tramvajs no tā tiks novākts tuvāko gadu laikā.

Kuznecss 01.02.2008 18:39

uupis rakstīja:

Kuznecss rakstīja: GAISA TILTS!

Iztulko šito tekstu gan krieviski gan anglecki.

Vispābā jāsāk brīnīties kā viņš vēl ir taustām un nav vēja aizpūsts, laikam dēļ tramvajiem.

Kas man te ko tulkot- vai tad te kādi amurikāņi arī lasa šo topiku?

Un starp citu, tas ir pirmais pārvads Rīgā, pārvads pār dzelzceļu un radīts dēļ tā, ka bija jāpagarina tramvaja līnija līdz Šmerlim.

Kuznecss 19.03.2008 20:55

farruhs rakstīja: Nav zimes : no sliedēm

Ir zime : no joslas

Elementāri Mendelsos...

Nav ko skriet pakalj aunu baram...

Kur tiesības pirki?

Tajā krustojumā ir jānogriežas no savas joslas, jo tur tramvaja sliedes nav ielas vidū. Kā zināms, no sliedēm pēc CSN ir jānogriežas, ja tās ir ielas vidū.

Savukārt, ja sliedes ir ieliktas ielai pa malu kā tur, vai Slokas ielā Dzegužkalna raj., vai Pētersalas ielā tad uzbraukt uz tām nedrīkst!

Tieši tie koki-zaļā josla gar sliedēm tur Aspazijas bulvārī tiek uzskatīti par ielas malu. Kas to tur tā izdomājis -nezinu, bet poliči tā arī uzskata.

Kuznecss 22.03.2008 18:53

necepu jaunu topiku, jo tēma līdzīga- visiem zināmās mūsu \"Avārijas brigādes\" 10 īsie muļķiki par tēmu

Atveram linku parovoz.com/...

un noskatamies. Es rēcu pēc katra muļķika pa zemi krisdams...

Kuznecss 02.05.2008 12:36

snabulis rakstīja: www.e85fuel.com/... uz pusi droši var liet,vienīgi kompis var gļukot.

Nu nez nez! Statoila mājas lapā rakstīts, ka ja gadijies ieliet parastā, nepiemērotā auto, degvielas bāka ir jāiztukšo!

Pirms šo izlasiju, tiešām biju gatavs aizbraukt un ieliet to E...

Bet tiešām būtu interesanti uzzināt, kurš varbūt reāli gāž šito klāt pie parastā bendžas.

Kuznecss 09.10.2008 9:39

Bams rakstīja: Nu šitas arī labs. ................................

trinixy.ru/...

bliiinn, nu to vajag mācēt. Žigulītis burtisku uzlido augšā un tad uz mutes citam uz jumta... Cik tur saklapēja? 4 autiņus? Un kas tam monstram? izskatās, ka nekas...

1 2