Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Kuznecss 07.08.2009 11:34

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Aizliegt tos tramvajus vajag – vinji tacu pat normali gajejus nemak apbraukt.

A par ko es saku – pats stīvākais un manevrēt nespējīgais transportlīdzeklis pilsētā…

Izskatās, ka Tvaika ielā šodien atvērto durvju diena ~

Kuznecss 07.08.2009 11:40

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Pat trolejbusi jau ir progresejusi – sur tur ir redzeti braucam ar noliestiem ragiem.

A tramvaju veel neesmu redzejis ka tas brauktu bez ragiem un kur nu veel ne pa sliedem

Nu tad tu esi maz redzējis.

Pa Rīgas ielām ir pārvietojušies tramvaji ne tikai bez ragiem, bet pat bez stikliem un ne pa sliedēm…

Un arī šitā - transit.parovoz.com/...

Kuznecss 10.08.2009 14:38

uupis rakstīja: Tramvaju dēļ daudziem gājējiem nākas ciest neērtības. Jaunās sliedes ko izbūvēja otrpus VEF tiltam pie depo traucē normālai gājēju kustībai, bet tas pat būtu sīkums salīdzinājumā ar sētu, kuru aizmūrēja priekšā dzelzceļam. Tagad dēļ tramvajiem jārāpelējas sazin pa kādiem kukumrakumiem…

Pirms laika uupis murmināja, ka viņam traucē nobraukt pa Gaisa tiltu tramvaji, kas brauc depo. Tagad, kad sliedes pārcēla otrpus tiltam Ūpim tās atkal traucē, jo viņš ir kļuvis par kājāmkātotāju un tapēc atkal sliedes traucē! Kā tad tur īsti ir? Varbūt arī tas, kas karājās tev starp kājām arī traucē?

Kuznecss 10.08.2009 14:46

argis rakstīja: Vakar vakarā,

Vispār tā ir Ainažu šoseja nevis kaut kādas tallinas! Nav mūsu valstī vietas ar nosaukumu tallina, šosejas galējais punkts Latvijā ir Ainaži!!!

Pamēģini Ikaunijā kaut kur uz tās trases atrast vārdu Rīga (vai Riia pēc vietējā) nav tāda, ir Ikla un viss! Pašā pierobežā tik parādās Riia!

Kuznecss 26.02.2010 15:02

IkdienasViesis rakstīja: Interesanti - kā līdzigā situacijā rīkosies jaunā ,dārgā zemās grīdas tramvaja vadītājs ? No vienas puses, likt gaidīt 300 cilvēkiem evakuatora ierašanos - nebūtu īpaši prātīgi ? Bet no otras puses - bojāt skaisto trīs vagonu mettalicas zilā un sudrabkrāsas krāsojumu arī nebūtu prāta darbs. Drošāk tomēr pagaidīt evakuatoru - soldat spit, služba iģot...

Kurrā vietā tajā grabažā brauc 300 pīpli? Vienīgi varbūt, ja tas kursēs reizi dienā. Vispār nebutu slikti.

Jāsludina jauns konkursis- aprikot tramvajus ar kāpurķedēm, lai tas var apbraukt šķēršlus

Kuznecss 26.02.2010 15:30

anonimikis rakstīja:

jāiekļauj komplektācijā ķengursitamie no normālām tērauda rorēm

A moška to sliežu lūzni vispār Rīgā nemaz nevajag? Kāds ir parēkinājis? Nu ok, 100 vai cik tur gadus atpakaļ pipliem izņemot zirgaa nekā cita braukšanai nebija, bet tagad? Nu tak par ko buss vai trolejes nevarētu uzņemt uz sevi visas pasažieru masas? Nav tak te ne Maskava ne Londona, kur visi viens otram pa galvam mīcās. Ja tā paskatās, Rīgā korķus varētu likvidēt vienā setā, izraujot tās pretīgās sliedes un paplašinot uz tā rēkina ielas. Nu kaut vai braucot iekšā no Siguldas puses, tagad ir 10-15 metru plata josla ar rūsas gabaliem, pa kuriem reizi cik tur stundās aizļodzās sakabinātas dzelzs kastes ar 2-3 Juglas mārrutkiem iekša, tai pat laikā Brīvībene stāv 2 rindās korķī, arī buss stāv korķī, kaut neskatoties uz korķi tajā tautas ir pa pilnam. Kur logika?

Kuznecss 26.02.2010 15:55

Palaidniex rakstīja: izskatās ūpim jauns niks...

un ko darīt ja trollim šķērslis priekšā, kuru tas nevar apbraukt dēļ tā, ka "ragi" līdz vadiem apbraucot nesniegsies?

ko darīt autobusam, ja šaurākā ielā noticis krašs, kuram paspraukties garām nevar?

Moš vajag aizliegt privāto transportu pilsētā un nebūs problēmas ar tikšanu garām?

Es nav Ūpis Viņu pat nepazīstu.

Nu trolejs tomēr mauc, bet buss vispār var apbraukt pa blakus ielām, ja gadijumā kas. Un nav dzidēts, ka autobusi kaut kur stavētu tik tizli kā trambalaji dēļ tādiem auto.

Bet galvenais jau ir kas cits. Tramvajs ir Rīgai ne-va-ja-dzīgs. Pagātnes palieka. Būtu vismaz kāda labuma no tā dzelža. Tunelis vai estakāde. Bet īstenībā brauc tas vēl lēnāk nekā trolejs vai buss un ne būt tajā nav tādas masas kādām tas ir paredzēts.

Vai Rīga ir tik bagata, ka var to atļauties? 5 transporta veidi. Nav biku tā kā par daudz? Nu tad davai vēl, es moška gribu vertaļotu satiksmi uz Purčiku vai zemudeni ar visām pieturām uz Vecmīlgrāvi. A par ko ne?

Kuznecss 26.02.2010 17:01

siamriP rakstīja:

rīga nevar pavilkt 5 transporta veidus

jāatsakās ir no vieglo automašīnu izmantošanas....

tās tur no juglas puses veido sastrēgumus uz brīvībenes un busi ir spiesti stāvēt štoparos

Vieglos neuztur Rīgas dome. Vieglie uztur Rīgas domi! Štopori Juglā ir tapēc, ka ielas vidū ir 15m plata nelietderīgi izmantota josla, kuru noasfaltējot štopori izzustu uz tuvākajiem 50 gadiem!

Kuznecss 01.03.2010 15:35

kolumbs rakstīja: Mani sajūsmina maršrutu nosaukumi ar kapiem:

Abrenes iela - Pļavnieku kapi;

Abrenes ieka - Lāčupes kapi.

Varen pozitīvi !

Tramvajiem vajadzētu uzrīkot maºšrutus-

1)centrs-Tolmets

2)centrs-Tolmets

3)centrs-Tolmets un tā visus pēc kārtas!

Un visus vienam virzienam-uz Tolmetu!!!

Katru vakaru braucu mājās pa Slokas ielu un katru rītu un vakaru tur ir korķis dēl tizlajiem tramvajiem, kuri stājās pie katra staba un birdina laukā pīplus! Ja Slocenē sliedes izravētu, sanāktu iela ar 4 joslām, haivejs, autobusi, kuru tur netrukst aizvestu visus, arī tramvajībļus. Kur problēma?

Kuznecss 01.03.2010 16:42

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja: Daudzi jau te saka ka tramvajs ir lēts, aizņem maz vietas, un ir megaātrs transports…

Nu vietu aizņem tiešām maz (pa sliedēm diviem pretimbraucošiem bmw ir visai pagrūti izmainīties) un ātrums ir labs, ja atkal tie bmw netraucētu...

Nu kādas muļķības! Auto kuzava platums ir nedaudz lielāks par tramvaja sliežu platumu, sliežu starpas ir tik pat platas kā pašas sliedes,diviem auto maucot katram pa sava virziena tramvaja sliedēm nav nekādas problas samainīties un to var izbaudīt ikvienā vietās, kur ir sliedes. Vajag mācēt braukt pa sliedēm nevis kratīties un šļūkt pa bruģi.

Kuznecss 01.03.2010 16:46

uupis rakstīja: Daudzi jau te saka ka tramvajs ir lēts, aizņem maz vietas, un ir megaātrs transports…

Ātrs gan, jā jā, es sestdienā no Imantas apdzenot trambalaju tādu ar tejas reklāmu uz borta aizšļūcu līdz centram un atpakaļ braucot Kalnciema krustā satieku to pašu sliežu megalūzni, kurš pa tam laikam knapi tik ir atkratijies lidz Slokas/kalnciema krustam! Ļoti ātrs braucamais!

Kuznecss 02.03.2010 10:31

Tramvajs- ūberkruts verķis izredzētajiem? 2-3 passažero katrā no abiem vagoniem. Šodien redzēju no rīta. 2 kantainās kastes sakabinātas kopā pie Maritma izgriezās uz Slocenes. Nu tur uz vienu braucēju bija vidēji kādi 10 m2, super ne! A saka vel, ka braucot ar personīgo auto mēs aizņemam pārāk daudz vietas uz ielas, Dā, protams, kur nu! Nesaprotu,kapēc no Bolderājas tauta var atvilkt mikriņā, bet no Zasulauka tos ved gandrīz kā atsevišķās kupejās?????????????

Kuznecss 02.03.2010 10:36

BB rakstīja:

Ja tās sliedes novāktu un uzliktu sabiedriskā transporta joslu, būtu ātrs autobuss vai trolejbuss. Arī ceļš atvieglotos un nekādu stāvvietu problēmu. Autobussi un trolejbusi varētu pilnīgi netraucēti kaut ik pēc minūtes braukt.

Tehnoloģijas kā panākt, lai busam ir 0 emisiju ir dažādas. Da kaut vai pa rozetei katrā galapunktā, kur to uzlādēt

Vot vot, Slocenē būtu pa 2 joslam uz katru pusi, arī Imantas tilts butu normāls nevis kā tagad pustiltu aizņem RS megarulznis pusstundā, viena josla normāliem auto un viena pusjosla tur laikam ir domāta Poļu Fiatiem vai nez kam vēl! Tie strīpu vilcēji nez pēc kādiem mērogiem tās joslas tur sazīmējuši!?

A tā tramvaju uz tolmetu, tilts mūsejais, tauta laimīga, un smaidīga brauc ar autobusiem, visi māj ar karodziņiem, jo buss brauc ātri, nav tramvaja, kas patraucētu!

Kuznecss 02.03.2010 15:54

Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...

Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...

Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...

Mums cieņā ir Ekobraucēji! Pārsvarā tie visi ir minivenu un pasatveidīgo īpašnieki.

Tāda Ekosēne pa priekšu patrāpās rēkini visi sarkanie ir tavējie! Ekosenei ir vienalga par citiem, Ekosēnei ir svarīgi ietaupīt 100gramus bendžas...

Starp citu, Valdemārene ir izbraucama bez apstājas sakot no Slokas ielas līdz pat Senču Statikam. Protams, ja Ekosēnes nav savākušās kopīgai šļūkšanai kau kur pa priekšu...

Kuznecss 02.03.2010 15:57

Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...

Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...

Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...

Vistrakāk besī tie, kuri iedegoties zaļajam, vispirms apskatās, ko kaimiņmobīlis dara un tad tik sak kustēties...

Kuznecss 03.03.2010 15:51

HIPPY rakstīja: Es ar par to ka nevajag iznīdēt pa visam – tramvaju varētu atrstāt mežparkā – lai vadā cilvēkus pa mežparku

Mežaparkā??? Tur tak Zoodārzs blakus, kur ieceļ jaunos prezidentus, kāds paklups vēl uz sliedes un nedo Dievs sasitīs galvu vai vēl trakāk pāraluzīs sprandu - kas vadīs Sia LV???

Mums pietiktu ar upju tramvajiem, tiem nevajag sliedes un vadus!

Kuznecss 05.03.2010 13:23

Kuznecss rakstīja:

HIPPY rakstīja: Es ar par to ka nevajag iznīdēt pa visam – tramvaju varētu atrstāt mežparkā – lai vadā cilvēkus pa mežparku

Mežaparkā??? Tur tak Zoodārzs blakus, kur ieceļ jaunos prezidentus, kāds paklups vēl uz sliedes un nedo Dievs sasitīs galvu vai vēl trakāk pāraluzīs sprandu - kas vadīs Sia LV???

Mums pietiktu ar upju tramvajiem, tiem nevajag sliedes un vadus!

Nu re, Visuvarenais manas domas ir sadzirdējis un trambalajs uz Mežaparku vairs nekursē! Tagad tik atliek pa fikso noskrūvēt vadus un izrakt sliedes!

Tā, kur mums vel tramvajs traucē?

Kuznecss 10.03.2010 15:37

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja: Kas traucē reverso joslu izveidot uz VEF tilta tramvaju vietā?

Un tramvajus palaist pa tilta apakšu, ar piekārtajām sliežu sistēmām.

Nu tak bija vel pagājušogad tramvajniekiem mega-prodžekts izrakties zem zemes un palaist tos dzelžu ratus tur zem zemes, sliedēm un tilta!

Ātrāk tik vajag sākt rakt!

Pļā, bet es nevaru iedomāties, kas par haosu sāksies, kad Gaisa tiltu uz rakšanas brīdi(gadiem 2-3) aizklapēs ciet... Jau tagad Brasas truba paralizēja pusrīgu, nu kur nu vēl ciet esošs Gaisa tilts...vienīgā izeja-emigrācija uz remonta laiku

Kuznecss 10.03.2010 15:41

Palaidniex rakstīja:

Pilnas 4 joslas tur nekādi nesanāk.

Sanāk. Jānovāc tik ir viena pusē gajēju trotuaris-vulgaris-bulvaris

Kuznecss 19.07.2011 10:54

Sveetdien Juglaa jaunais dzimbulis bija sapinies pats savos vados

Kuznecss 19.07.2011 10:59

Bams rakstīja: Vel labā ziņa ir tā, ka arī pa 11 maršrutu brauks šie jaunie vagoni. Tapēc šogad tajā maršrutā tiks uzsākta sliežu ceļu un kontakttīkla pielāgošana.

Nu un kur tad ir? Jau gads rinjkii, bet jamo kaa naf taa naff..

Kuznecss 18.10.2011 12:01

Rīgas satiksme pievērsīs īpašu uzmanību un atbalstīs tos pasažierus, kuri ir vājredzīgi vai neredzīgi.

Turpmāk gadījumos, ja pasažieris pieturvietā būs pacēlis balto spieķi, kas ir oficiālā neredzīgo pazīšanās zīme, sabiedriskā transportlīdzekļa vadītājs izkāps no transportlīdzekļa, noskaidros vai konkrētais transporta līdzeklis pasažierim ir nepieciešams, precizēs nepieciešamo pieturvietu un palīdzes iekāpt transporta līdzeklī, kā arī izkāpt vajadzīgajā pieturvietā. Šādu kārtību paredz jaunie amatu apraksti, kas attiecas uz visiem sabiedriskā transporta līdzekļa vadītājiem.

---------------------------------------------

A to es domaaju, ko shodien pie Cirka visi šoferi kaapa aaraa un gaaja pie viena vechuka ar balto spieki... rredz kas izraadaas.

Kuznecss 26.10.2011 15:23

Atradu internetā karti ar Liepājas tramvaju maršrutiem. Izrādās kādreiz to tur bija dačerta. Forša shēma ar visiem datumiem. nevar tik saprast, kas ir tās zaļās līnijas?

savepic.su/...

Kuznecss 27.04.2012 14:22

Runajot par tramvaju Riga, tad manuprat, tam ir jaklust daudz atrakam un marsrutiem ir jaiet cauri centram nevis taja jabeidzas. Piem. no Juglas vajag tieso marsrutu uz Imantu, ari no Mezparka 11 uz pardaugavu vajag palaist. Bus normali marsruti, mazak brauks ar masinam, ielas paliks brivakas. Tapat jaskatas, kur ar tramvaju var aizvietot trolejbusus vai autobusus. Piem. uz Purciemu jau sen tam bija jabrauc, vel Rubika laikos Dzelzaveni uzbuveja ar zemespleki pa vidu, un teica, ka tas ir atstats tramvaja celam. Bus tramvajs uz Purciku, atbrivosies ielas braucama dala no neveiklajiem trolejbusiem un autobusiem, bus brivaka brauksana parejiem.

Kuznecss 28.04.2012 18:05

Šodien ir darba diena ar visām no tā izrietošajām sekām. Darba dienas vai brīvdienas/svinamās dienas nosaka ar MK rīkojumu.

Valsts un pašvaldības uzņēmumi strādā pēc šiem noteikumiem. Privātie dara kā grib. Bet ceļu satiksme norit saskaņā ar MK noteiktajām darbdienām/brīvdienām. Piemēram šodien vietās, kur atļautais braukšanas ātrums darbdienās ir ierobežots bija spēkā un ja kādu sodīja, piemēram, ar fotoradara zibsni, tad pats vainīgs. Likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti