Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Kuznecss 26.02.2010 17:01

siamriP rakstīja:

rīga nevar pavilkt 5 transporta veidus

jāatsakās ir no vieglo automašīnu izmantošanas....

tās tur no juglas puses veido sastrēgumus uz brīvībenes un busi ir spiesti stāvēt štoparos

Vieglos neuztur Rīgas dome. Vieglie uztur Rīgas domi! Štopori Juglā ir tapēc, ka ielas vidū ir 15m plata nelietderīgi izmantota josla, kuru noasfaltējot štopori izzustu uz tuvākajiem 50 gadiem!

Kuznecss 26.02.2010 15:55

Palaidniex rakstīja: izskatās ūpim jauns niks...

un ko darīt ja trollim šķērslis priekšā, kuru tas nevar apbraukt dēļ tā, ka "ragi" līdz vadiem apbraucot nesniegsies?

ko darīt autobusam, ja šaurākā ielā noticis krašs, kuram paspraukties garām nevar?

Moš vajag aizliegt privāto transportu pilsētā un nebūs problēmas ar tikšanu garām?

Es nav Ūpis Viņu pat nepazīstu.

Nu trolejs tomēr mauc, bet buss vispār var apbraukt pa blakus ielām, ja gadijumā kas. Un nav dzidēts, ka autobusi kaut kur stavētu tik tizli kā trambalaji dēļ tādiem auto.

Bet galvenais jau ir kas cits. Tramvajs ir Rīgai ne-va-ja-dzīgs. Pagātnes palieka. Būtu vismaz kāda labuma no tā dzelža. Tunelis vai estakāde. Bet īstenībā brauc tas vēl lēnāk nekā trolejs vai buss un ne būt tajā nav tādas masas kādām tas ir paredzēts.

Vai Rīga ir tik bagata, ka var to atļauties? 5 transporta veidi. Nav biku tā kā par daudz? Nu tad davai vēl, es moška gribu vertaļotu satiksmi uz Purčiku vai zemudeni ar visām pieturām uz Vecmīlgrāvi. A par ko ne?

Kuznecss 26.02.2010 15:30

anonimikis rakstīja:

jāiekļauj komplektācijā ķengursitamie no normālām tērauda rorēm

A moška to sliežu lūzni vispār Rīgā nemaz nevajag? Kāds ir parēkinājis? Nu ok, 100 vai cik tur gadus atpakaļ pipliem izņemot zirgaa nekā cita braukšanai nebija, bet tagad? Nu tak par ko buss vai trolejes nevarētu uzņemt uz sevi visas pasažieru masas? Nav tak te ne Maskava ne Londona, kur visi viens otram pa galvam mīcās. Ja tā paskatās, Rīgā korķus varētu likvidēt vienā setā, izraujot tās pretīgās sliedes un paplašinot uz tā rēkina ielas. Nu kaut vai braucot iekšā no Siguldas puses, tagad ir 10-15 metru plata josla ar rūsas gabaliem, pa kuriem reizi cik tur stundās aizļodzās sakabinātas dzelzs kastes ar 2-3 Juglas mārrutkiem iekša, tai pat laikā Brīvībene stāv 2 rindās korķī, arī buss stāv korķī, kaut neskatoties uz korķi tajā tautas ir pa pilnam. Kur logika?

Kuznecss 26.02.2010 15:02

IkdienasViesis rakstīja: Interesanti - kā līdzigā situacijā rīkosies jaunā ,dārgā zemās grīdas tramvaja vadītājs ? No vienas puses, likt gaidīt 300 cilvēkiem evakuatora ierašanos - nebūtu īpaši prātīgi ? Bet no otras puses - bojāt skaisto trīs vagonu mettalicas zilā un sudrabkrāsas krāsojumu arī nebūtu prāta darbs. Drošāk tomēr pagaidīt evakuatoru - soldat spit, služba iģot...

Kurrā vietā tajā grabažā brauc 300 pīpli? Vienīgi varbūt, ja tas kursēs reizi dienā. Vispār nebutu slikti.

Jāsludina jauns konkursis- aprikot tramvajus ar kāpurķedēm, lai tas var apbraukt šķēršlus

Kuznecss 10.08.2009 14:46

argis rakstīja: Vakar vakarā,

Vispār tā ir Ainažu šoseja nevis kaut kādas tallinas! Nav mūsu valstī vietas ar nosaukumu tallina, šosejas galējais punkts Latvijā ir Ainaži!!!

Pamēģini Ikaunijā kaut kur uz tās trases atrast vārdu Rīga (vai Riia pēc vietējā) nav tāda, ir Ikla un viss! Pašā pierobežā tik parādās Riia!

Kuznecss 10.08.2009 14:38

uupis rakstīja: Tramvaju dēļ daudziem gājējiem nākas ciest neērtības. Jaunās sliedes ko izbūvēja otrpus VEF tiltam pie depo traucē normālai gājēju kustībai, bet tas pat būtu sīkums salīdzinājumā ar sētu, kuru aizmūrēja priekšā dzelzceļam. Tagad dēļ tramvajiem jārāpelējas sazin pa kādiem kukumrakumiem…

Pirms laika uupis murmināja, ka viņam traucē nobraukt pa Gaisa tiltu tramvaji, kas brauc depo. Tagad, kad sliedes pārcēla otrpus tiltam Ūpim tās atkal traucē, jo viņš ir kļuvis par kājāmkātotāju un tapēc atkal sliedes traucē! Kā tad tur īsti ir? Varbūt arī tas, kas karājās tev starp kājām arī traucē?

Kuznecss 07.08.2009 11:40

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Pat trolejbusi jau ir progresejusi – sur tur ir redzeti braucam ar noliestiem ragiem.

A tramvaju veel neesmu redzejis ka tas brauktu bez ragiem un kur nu veel ne pa sliedem

Nu tad tu esi maz redzējis.

Pa Rīgas ielām ir pārvietojušies tramvaji ne tikai bez ragiem, bet pat bez stikliem un ne pa sliedēm…

Un arī šitā - transit.parovoz.com/...

Kuznecss 07.08.2009 11:34

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Aizliegt tos tramvajus vajag – vinji tacu pat normali gajejus nemak apbraukt.

A par ko es saku – pats stīvākais un manevrēt nespējīgais transportlīdzeklis pilsētā…

Izskatās, ka Tvaika ielā šodien atvērto durvju diena ~

Kuznecss 09.10.2008 9:39

Bams rakstīja: Nu šitas arī labs. ................................

trinixy.ru/...

bliiinn, nu to vajag mācēt. Žigulītis burtisku uzlido augšā un tad uz mutes citam uz jumta... Cik tur saklapēja? 4 autiņus? Un kas tam monstram? izskatās, ka nekas...

Kuznecss 02.05.2008 12:36

snabulis rakstīja: www.e85fuel.com/... uz pusi droši var liet,vienīgi kompis var gļukot.

Nu nez nez! Statoila mājas lapā rakstīts, ka ja gadijies ieliet parastā, nepiemērotā auto, degvielas bāka ir jāiztukšo!

Pirms šo izlasiju, tiešām biju gatavs aizbraukt un ieliet to E...

Bet tiešām būtu interesanti uzzināt, kurš varbūt reāli gāž šito klāt pie parastā bendžas.

Kuznecss 22.03.2008 18:53

necepu jaunu topiku, jo tēma līdzīga- visiem zināmās mūsu \"Avārijas brigādes\" 10 īsie muļķiki par tēmu

Atveram linku parovoz.com/...

un noskatamies. Es rēcu pēc katra muļķika pa zemi krisdams...

Kuznecss 19.03.2008 20:55

farruhs rakstīja: Nav zimes : no sliedēm

Ir zime : no joslas

Elementāri Mendelsos...

Nav ko skriet pakalj aunu baram...

Kur tiesības pirki?

Tajā krustojumā ir jānogriežas no savas joslas, jo tur tramvaja sliedes nav ielas vidū. Kā zināms, no sliedēm pēc CSN ir jānogriežas, ja tās ir ielas vidū.

Savukārt, ja sliedes ir ieliktas ielai pa malu kā tur, vai Slokas ielā Dzegužkalna raj., vai Pētersalas ielā tad uzbraukt uz tām nedrīkst!

Tieši tie koki-zaļā josla gar sliedēm tur Aspazijas bulvārī tiek uzskatīti par ielas malu. Kas to tur tā izdomājis -nezinu, bet poliči tā arī uzskata.

Kuznecss 01.02.2008 18:39

uupis rakstīja:

Kuznecss rakstīja: GAISA TILTS!

Iztulko šito tekstu gan krieviski gan anglecki.

Vispābā jāsāk brīnīties kā viņš vēl ir taustām un nav vēja aizpūsts, laikam dēļ tramvajiem.

Kas man te ko tulkot- vai tad te kādi amurikāņi arī lasa šo topiku?

Un starp citu, tas ir pirmais pārvads Rīgā, pārvads pār dzelzceļu un radīts dēļ tā, ka bija jāpagarina tramvaja līnija līdz Šmerlim.

Kuznecss 01.02.2008 18:06

uupis rakstīja:

Magistrs rakstīja: Un dzeltenā krāsa...

Bija jau mums dzelteni tramvaji un trolejbusi, bet nekādas M paketes tur nebija.

Tāpēc tramvajiem NĒ.

Atbrīvojiet VEF tiltu un Barona ielu.

Nekliedz. tevis mierināšanai varu pateikt, ka briest domē ideja Krišbarona ielu vispār slēgt privātajiem.

Un tāda VEF tilta Rīgā nemaz nav, to par VEF tiltu ir iedēvējuši lauku pāķi, kuriem orientieris ir/bija VEFs )

Un brīvības ielas IR GAISA TILTS!

Un tramvajs no tā tiks novākts tuvāko gadu laikā.

Kuznecss 01.02.2008 18:03

HIPPY rakstīja: Un kapeec tad Tramvaju atbalstiitaji nekliedz ka tramvajs neiet pa jauno dienvidu tiltu???

Kapeec pardaugava ir tik maz tramvaju marsrutu??

Visi mieriigi var iztikt bez tramvaja

Pa jauno Dienvidu tiltu neiet neviens pagaidām.

Kur tev Pārdaugavā maz tramvaju? Pilnīgi pietiekami. Un noteikti būs vel. Pagarinās 2/8 pa tapešu ielu līdz Grīvenei. Tāpat uz Lidostu.

Drīzāk jau trolejbusus vajag likvidēt. Tie konkrēti maisās pa kājām.

Kuznecss 01.02.2008 18:00

HIPPY rakstīja: Kapec nepagarina tramvaja liiniju liidz bolderajai?

Kapeec tramvaja nav zolitude, ziepniekkalnaa, vecmilgravii, purvciema, plavnikos un visbeidzot nav liinijas uz Juurmalu???

Tad kam tas tramvajs ir vajadziigs lai no vecriigas varetu aizbraukt uz juglu pastopeet???

Kapeec Zemitanu tilts ir apveltiits ar tramvaja sliedeem bet tur nesmu redzejis vel tramvaju

kapēc, kapēc, kapēc...

kāPēcītis

Kuznecss 29.01.2008 14:57

krix rakstīja:

...

(sansliidee no akmetstilta lejaa nakt nevar )

nedaudz nepiekrītu. kaut kad 2002.gadā, pavasara sākumā divi tipiņi bija iedunkājuši džimbuļa vadītāju, un atvilkuši cik tas dampis iet pār Akmens tiltu. Vecrīgas pusē,kā reiz sānslīdē bija pamanījušies ievilkt Grēcinieku ielā.

Tas tiešām bija, bet tikai 92.gadā.

Nakts dežūrvagons. Piedzēries depo atslēdznieks šķiet bija izdomājis aizbraukt mājās pats ar savu trambuli.

90-to gadu sākumā bija kādas 4-5 lielas līdzīgas avārijas.

Viens ievilka ar džimbuli bērziņos Imantā nobraucot no tilta, cits iepiļija aptiekā un nonesa pusi mājas Sarkandaugavā, vēl viens frukts ienesās Exporta un Pētersalas ielas stūra mājā, Pretī Alfai vagons nolikās uz sāniem jo nepamanija no iepriekšējā vagona nokritušo motoru...nu un kur tad vēl slavenais brauciens Juglā, kad 2 vagoni sānslīdē nonesa visu galapunktu, kiosku un visu, kas atradās pa ceļam...

Kuznecss 24.01.2008 14:27

kvatra rakstīja: Kā tur palika beigās, to stramvajus rīgā ražos vai pa ļimoniem atkal no ārzemēm vilks iekšā? Bij tak jau RVR koncepts jau gatavs.

Tur situācija ir sekojošā- iespējams, ka tos komplektēs tepat RVR-ā. Bet Franču džimbuļus. Lai vai kā, konkurss noslēgsies februāra beigās. Bet ir cita problēma. RVR kapacitāte. Viņiem ir krietns pasutijums no balkrieviem saražot tiem dīzeļvilcienus. Un vēl vilcienu kapitālie remonti. Ar tiem jau viņi netiek galā.

Jebkurā gadijumā uz 2002.gadu viņi savu zemāsgridas tramvaja prototipu paši nespēja uzradīt. Pat digitālā veidā ne. RVR palika pie viedokļa- jūs pie mums pasūtiet, iemaksājiet piķī un tad mēs kaut ko saksim domāt. bet sorry- pasaulē un eiropā ir pietiekami daudz rūpnīcu, kuriem ir gatavi zemāsgridas tramvaju prototipi, kuri ar lielāko prieku tos izgatavos(pielāgos Rīgai)

A RVR sūkā ledu. Un štancē tik 62.gada eļektričkas (gruzijai) un 60 gadu dīzeļus.

Kuznecss 23.01.2008 20:51

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ja dzīmbuli uzrīkotu kā Vīnē - vispār būu super - tur pat nejūti kā pāri sliedēm pārmauc. Starp citu - tallinā arī sliežu šķērsošana ir gana nemanāms pasākums...

Še tev Anniņ vasrassvētki...

Pļukt Erna zigs norija deķi.

Nejau divas dažāsdas lietas. Paskaties kādi Vīnē ir tramvaji un kādi mums (cilēku ietipība). Paskaties kā tie tramvaji pārklājās ar pārējo transportu... Iedziļināsies — sapratīsi...

Būtu labāk priecājies, ka trambuļi šodien vairs nebrauc

gar Brīvības pieminekli un

pa Brīvības ielu,

pa Čakmarijas ielu,

pa Stabu un Hanzas ielām,

pa Avotu un Pērnavas ielām,

pa Tērbatas ielu un pa P.Brieža ielu,

pa Smilšu ielu,

pa krastmalu gar Prezidenta pili un

pa Valdemārielu līdz P.Brieža ielai.

A vel bija līnija uz Ķīpeni un veco pasažieru kuģīšu ostu.

Un Ranķa dambis bija ar ar tramvaju, tāpat vecā Kalnciema iela un Nometņu iela ar Melnsila tāpat.

iedomājies, ja tas šodien viss funkcionētu- Tu man liekas sen jau būtu pakāries

Kuznecss 23.01.2008 20:40

uupis rakstīja:

Atspēkosim:

1. Kalpošanas laiks transportlīdzeklim nav tikai korpus un stikla logi. (logu vietā var ielikt arī plastiku)

2. Tramvajam nav nepieciešama riepu montāža. Bet riteņi ir jāmaina tāpat – kuri maksā dārgāk kā troliebusa riepa.

TRAMVAJAM nē

Nu tagad parēķinam- tramvaja sliežu kapošanas laiks vidēji 40 gadu. Nesen Miera ielā mainija 1962.gadā liktās sliedes. parādi man ielu ar 40 gadīgu asfaltu, pa kuru varētu pārvietoties bez BTR?

Tālāk vadi un stabi. Pirms aptuveni 5 gadiem no tās pašas Mierenes nogrieza stabus, liktus vēl Ķeizara laikā, t.i 1902.gadā, kad to džimbuli tur ievilka.

Un runājot par riteņiem- tos tik bieži nemaz nemaina, tikai reiz pa reizes uz stanoka pievirpo vajadzīgajos izmēros.

Un neaizmirstam arī to, ka lai šos esošos tramvajus aizstātu ar autobusiem būs vajadzīgi vismaz 450 jauni autobusi, kas vēl būtu štrunts. Nav jau vadītāju. Esošos autobusus nav kas brauc, kur dabūt vēl papildus vismaz 900 cilvēkus???

Un cik tas izmaksā pašam uzņēmumam- algot ap 200 tramvajnieku vai ap 900 busu šoferus?

Kuznecss 23.01.2008 16:42

uupis rakstīja:

Kuznecss rakstīja: Nu labāks kaut vai ar to, ka virszemē tramvaja līniju var šķērsot praktiski jebkurā vietā

Zini kautkā nekur pasaulē nav vēl dzirdētas pazemes metro pārbrauktuves un krustojumi ar koplietošanas ceļiem.

nebija domāti krustojumi kaut kur pazemē, bet gan vietās, kur metro laiž pa zemes virsu kā eļektričku!

Afoņa!

Kuznecss 23.01.2008 16:40

Ronalds_ rakstīja: Godīgi sakot, es nesaprotu tramvaju aizstāvjus!

Sarēkinam cik izmaksā sliežu un kontakttīkla uzturēšana.

Sarēkinām cik maksā tramvaju vagoni un viņu uzturēšana.

Par šo naudu var nopirkt ne vienu vien autobusu un mikriņu!!!!

Labi - viena tramvja vietā vajaga 2 autobusus, bet tāpat sanāks daudzreiz lētāk! Bez tam mazie un lētākie mikriņi var braukt pa maršrutiem kur mazāk pasažieru. Piemēram ja pa maršrutu grib braukt 50 cilvēki stundā, tad tramvajs var kursēt labi ja 1x stundā. Tajā pašā maršrutā mikriņš var braukt ik pa 10 - 15 minūtēm.

Tad kurš variants ir izdevīgāks pasažierim?

Kas attiecas uz sastrēgumiem, tad tramvaja sliedes aizņem vietu, pa kuru varētu braukt auto. Ja galīgi pārslogota vieta, tad tramvaja sliežu vietā var uztasīt sabiedriskā transporta joslu un vieta tiks izmantot 10x efektīvāk. Nevis pa viņu brauks pāris tramvaji stundā....

Es neesmu tramvaju aizstāvis. Tieši otrādi- Man patīk braukt ar autiņu un to arī daru. Bet es esmu pret tramvaja likvidāciju, jo tramvajs spēj pārvest vairāk cilvēku aizņemot vismazāko ielas platību.

Rīgā visi trīs sabtransa veidi- autobuss, trolejbuss un tramvajs katrs vidēji pārvadā ap 33% pasažieru.

lai tos 33% pārvestu ar autobusiem, tos vajag ap 450gab. trolejbusus ap 320 gab., bet tramvaji šo piplu "izvešanai" ir vajadzīgi ap 200.gab. yurklāt tie ir vēl sakabināti pa divi kopā. reāli 100 sastāvi.

Tas nozīmē tikai to, ka jo mazāk busu un trolejbusu, bet jo vairāk tramvaji, jo vairāk vietas uz ielas atliek mums, autobraucējiem.

Es par sevi noteikti zinu, ka sabtransā atpakaļ nu nepārsēdīšos nekad, tad jau labāk emigrēt no šīs Lielģerevņas- rižškijevasjuki..

Kuznecss 23.01.2008 13:31

uupis rakstīja: Savulaik pateicām METRO-NĒ.

Ar ko tramvajs labāks par METRO?

TRAMVAJIEM — NĒ.

Glābsim vecrīgu no tramvaju vibrācijas.

Nu labāks kaut vai ar to, ka virszemē tramvaja līniju var šķērsot praktiski jebkurā vietā, bet virszemes metro līniju ne gājēji, ne autotransports vienā līmenī šķērsot nevar- jābūvē tilti vai pārvadi. Metro ir tā fiča, ka tam gaisa vadu vietā ir 3 sliede un uzkāpjot vai uzbraucot uz tās var palikt par melllu ogli

Vai mums par maz Rīgā jau ir dzelzceļi savilkti, kuriem lai tiktu pāri ir jābrauc līkums n-tie km?

Kuznecss 22.01.2008 23:25

Seene rakstīja:

Visus tavējos paskatoties rodas viens acīmredzams kopsavilkums - diemžēl mūsu plānprātiņiem nepatīkams - zemās grīdas tramvaji pārvietojas pa ļoti parastām sliedēm (nesanāks megaprojekts) un ir aprīkoti ar pantogrāfiem (jāsaprot, ka trolejbusi ir jālikvidē).

Nu kurš ir izdomājis, ka tramvajs ar pantografu nevar šķērsot trolejbusu vadus?

Lūk- Sanktpēterburga. 66 tramvaju maršruti, 47 trolejbusu. Kāds varbūt iedomājās ka tāds lērums maršrutu vienā pilsētā savā starpā nekrustojas??

transit.parovoz.com/...

transit.parovoz.com/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

Pasaulē ir 97 pilsētas, kurās eksistē gan tramvajs, gan trolejbuss. Un tikai vienā no šīm ir tramvajs ar štangu- tā ir Rīga.

Pārējās pilsētās, kur vēl tramvaji brauc ar štangu un tās ir Daugavpils, Toronto un Lisabona trolejbusu nav.

Kuznecss 22.01.2008 18:05

uupis rakstīja:

Master_D rakstīja: ūpi, izkāp no sava BMW un aizej pie psihiatra.

Būs vieglāk.

Gan Tev, gan mums.

Nafig?

Nepatīk man tramvaji un viss.

Nu paskaties uz šito \"červjaku\'\' ) Lionā

transport.vpeterburge.ru/...

1 2 3