Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Aigarcix 02.10.2014 20:59

Nu no savas puses varu kā tālo galu ieteikt Spāniju,konkrēti pa divi lāgi braucot ir pārklāta gandrīz visa Andalūzija.Uz turieni ar lidmašīnu,pārējais ar vilcienu,autobusu vai nomas autiņu.Sevišķi jauki ir pa kalniem atvilkt.Jasak,ka spāņu tempeperaments pilnīgi apmierina,brauc zolīdi un ātri.no iepriekšējā gada labi baudāms ceļš Rondas kalnienēs,no šī gada Sierra Nevada kalni,Tabernas tuksnesis un ceļš no Almērijas līdz Gibraltāram ( un atpakaļ uz Granadu),kuru sanāca vienā dienā izvilkt,bet bija jauki.Kalnos staigāt mī

ļotājiem iesaku Nevadas kalnus,tāpat ir kaudzēm visādi nacionālie parki utt.Cenas,ja laicīgi saplāno un rezervē ir ciešamas,lētāk nekā ja brauc tas pats daudzums(Mēs braucām 3.gab) ar grupu.Vienīgi neiesaku ar šitiem lētajiem izi utt laineriem maukt,labāk ar luftgansu,jo ja jagaida k-kur,tad labāk zolīdā vietā,ne migrantu pārkrautuvē(sorry,riebjas lēto sabiedrību lidostas)Pozitīvais ari ,ka pabaro un čemodāni nav par papildmaksu.Visādi sīkumi parasti baigi sadārdzina pasākumus.Tīri no Latvijas maukt,jā ari iesaku,Somiju,Polijā ar izskatās jau interesanti,doma ir nākamgad uz tatriem braukt pastaigāties.Nu tā k-kā.

Aigarcix 02.10.2014 20:42

Nu 2000 km diennaktī,diezgan neiesakāmi.Ir nācies ,dēļ darba vajadzības maukt ,kur vjadzēja līdz 12 dienā nonākt no Hamburgas līdz Badenbadenai(vai kā tur) un tad max. tālu Polijā,lai ātrāk tiktu mājās,nu nezin,visur maucu uz max. ari pie ierobežojumiem tika pārkāpts riktīgi ātrums,bet nomaucu pāri1800km- iem.Gulēšana ap 5h,tad līdz Rīgai atlikušais.Ne cepts ne vārīts.max. iesakāmais pie labiem ceļiem >800-1000.Un tad jau būs pietiekami.

Aigarcix 28.09.2014 0:00

Domāju ,ka nav problēmu,japastaigā tik pa kaudzi autobodīšu,gan kur var uzsūtīt

Aigarcix 04.08.2014 19:01

Crankshaft rakstīja: 1990. gados Latvijā tie Iltisi bija diezgan daudz savesti,

bezceļu sacensību braucēji bija iecienījuši. Jāsaka gan,

ka benzīnnieks bezceļā bija pavājš, dīzelim caurejamība

bija jūtami labāka ...

Nu ,vairāk vinjus auto triālam izmantoja,bezceļos parasti ātri aplauzās.

Aigarcix 18.07.2014 23:18

Nu kam negadās,ja nepatīk galīgi un jūties varens ,izkāp un parunājies.Man ar riebjas tie kretīni?es kas nevar savu pakaļu nocelt pie neregulējamas pārejas,bet mauc kā pa galveno utt.Ari pats maucu ar velo,nu bet izejot no vadītāja pieredzes,lai netraucētu citiem,nu jā,ir lohi vadītāji,bet kā saka,nav ģimene bez kropļiem.Tas attiecās gan uz vieniem,gan otriem.

Aigarcix 17.07.2014 15:23

Neiespringsti,paņem jebkādu citu navigāciju un mauc.Esmu mēģinājis Waze spānijā,somijā utt nu x... k-kāda ēd resursus nejēgā.braukt virs vidējā var daudzviet,bet atceries,ka pilsētā vairāk čeko,kā ārpus.Tāpat vietējie pārkāpj ātruma limitus,bet navigācijai var ņemt jebko citu Sygic,tomtom uttt.Jautājums,kādas ir prioritātes,braukt līdz mērķim,vai pārkāpt noteikumus skatoties kur kas atrodas.

Aigarcix 11.06.2014 22:46

Tukša muldēšana,Skatīties jau var,bet līdz mērķauditorijai nenonāks.Dzīvojam tak valstī kur visu drīkst darīt,bet par to nekas nav,sevišķi varas parstāvju galā.Viss sākas ar sīkumiem un tauta saprot,ja var darīt augšā,tad kas, mēs sliktāki,netieši tas pāriet uz dzeršanu un ātrumu.

Aigarcix 26.05.2014 20:52

Nortel rakstīja: Nekas nav obligāts. Var paņemt un pieslīpēt, ja garumi nesakrīt.

Pareizi,var likt ari pusatsperi vai metāla stieni.))Pieslīpēt ,nofleksēt un padrāzt santīmu.

Aigarcix 21.04.2014 18:04

Miezis_69 rakstīja:

mape13 rakstīja: Jau sen esmu vīlies Latvijas valsts birokrātijā un nodokļu sistēmā, talab jau labu laiku pārvietojos ar Lietuvā reģistrētu dampi. Tas jaunais likums, kas stājas spēkā ar 1. jūliju - aprakstīts jau diezgan skaidri un saprotami, bet kas ir ar sodu tā neivērošanas gadījumā? Nekur neatradu. Liks naudas sodu jeb arī kādu punktu piešķirs..?

ikdienā ļoti daudzi brauc pa lv ar lt va ee numuriem. laikam viss ir oficiali apejams un kārtojams. domāju ka ar laiku vajadzētu pāriet pie lt vai ee.

Var ,ja esi darba ņēmējs LT vai EE,tad nevar te liegt vizināties,k-kā tā.Ja labi pameklēsi atradīsi ari piedāvājumus kā sakārtot šo lietu iekš LT.Reiz jau bija te rakstiņi,tā kā meklē.

Aigarcix 20.12.2013 13:06

IkdienasViesis rakstīja: Vienīgais, kas tajā rakstiņā būtisks tajos laikos, netika pieminēts, bija čeka. Par mutes palaišanu pat nemanot varēja sanākt ziepes. Manu klases biedru,humora džeku, savāca čeka (kad mācījamies 7 klasē) par politisku anekdošu (Brežņevs un CO) stāstīšanu. Videnes direktore pat rājienu dabūja. Krustdēlu čekisti kopā ar videnes direktrisi pratināja vēl 1987.gadā - par to, ka sīkais(3.klase) bija izpļāpājies, ka kopā ar omi it kā braukšot uz ASV.... Bija arī smagāki gadījumi, kad daudziem dzīve bija ilgāk pabojāta.

Tas gan vairāk bija no vides kurā tu apgrozies utt.K-Kā čeka neķērās klāt kad klasē Latvijas himnu ,blakus direktora kabinetām ,pilnā balsī dziedāju,nu tā ap 1981.g.,Nu izsauca senci uz skolu,paņēma to dziesmas grāmatas lapu,pateica,ka lai uzmanos ,i viss.Vēl tagad mājās tā lapa glabājās.Bet kad rāva krievos,tad komisariātā mēģināju atcerēties visus radus kas bija emigrējuši,lai neparautu uz afgāņiem.)).Nu tādi bij tie laiki.))

Aigarcix 19.12.2013 9:38

Nezin,man apmierina navigācija telefonā.Stāv k-kāds Sygic(uzlauztā versija no neta),ja gribas par pāris desmit eirām var nopirkt funkcijas kā parastam navigātoram,tobiš,bez mobilā ineta,un mauc ar tom-tom kartēm cik uziet .Iereģistrējies pie toma,un atjaunojies utt cik uziet.Cik ir pēdējos gados mauktsgan te,gan citur naf problēmu,tik vajag datu viesabonēšanu.Ja ne ,tad viss iepriekš rakstītais.

Aigarcix 18.12.2013 23:33

uupis rakstīja:

GB12 rakstīja: Izlasi, lūdzams, vēlreiz, ko rakstīju par kreiso pagriezienu...

Lasu ko jūs rakstat par kreiso pagriezienu:

GB12 rakstīja: Kā tad! Tur visi, kas velkas pa kreiso joslu, gatavojas tūlīt griezties pa kreisi...

No šī teksta skaidrs nav nekas.

Tātad, jautāju vēlreiz, kā jāveic kreisais pagrieziens no Rīgas uz Salaspils memoriālu, ja to nedara visi bet tikai viens no visas plūsmas, kuru jūs nodēvējat par nepamatoti velkošos traucēkli?

Viss OK,ja burtiski pirms pagrieziena ieņem to kreiso joslu,bet ja velcies no pēdējā luksofora aiz Rumbulas,tad nu sorry,tiešām esi UUpis.

Aigarcix 03.12.2013 20:12

Shiirs rakstīja: 127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

Anoniimikji, as veel nav skaidrs?

Ja tu brauc pa kreiso joslu, un tev viens kretiins ir priekshaa, tad apsteidzot vinu pa labo pusi tu parkap noteikumus.

Kaa ari visur pasaulee augsti veertee pricipu- leenaakie brauc tuvaak labajai malai. Csn ari to nosaka.

Nesaprotu jeegu shai diskusijai.

Kreisās puses fanim nu nekādi nebūs saprotams,kapēc nedrīkst vilkties pa šo daļu,kur vēl santīmjāšana apdzenot,ka tik ments nenofēno ar =+5 km/h.Nu ja raustes ,sēdi labajā pusē,sen bij laiks šitos kreisās puses mēslus drāzt stingrāk kā ātrumpārkāpējus.

Aigarcix 25.11.2013 14:02

IkdienasViesis rakstīja: Jāsaka, ka man todien paveicās. Tieši, 21.11. biju paredzējis doties uz to maximu iepirkties - tas atrodas netālu no manas sievas dzīvokļa - kā saka "savējais" veikaliņš. Jau pāris gadus, Sieva gan uz to maximu gāja reti, viņai labāk patīk vietējais tirgus. Viņai patīk izbazarēties ar tirgus tantukiem. Bet, es gan to maximu apmeklēju vismaz reizi nedēlā. Todien sagadījās, ka pēc darba ar kolēģi kompanijas pēc iegāju vietējā Mego jēkabielā, un veiksmīgi sapirkos tur visu man vajadzīgo. Kad ar sievu piebraucām zoļļukā pie mājas, laiks rādīja 17:15. Teicu sievai, ka maximā sākas PIK laiks, un būs atkal pustundu jāstāv pie kases - labāk iztiksim ar to kas ir jau nopirkts mego. Kopā nolēmām, ka uz maximu šodien nebrauksim, lai nesanāk arī lieki "tranžēties" - bez dvacāra izlietošanas parasti no maximas laukā netikt... pārcēlām veikala apmeklējumu uz sestdienu. Noparkoju auto, un devāmies uz dzīvokli. Kad pēc stundas paskatījos pa dzīvokļa logu, visapkārt maximai jau zibinājās neskaitāmu operatīvo dienestu zilās ugunis... Stresiņš tomēr bija- trīs dienas lietoju relaxena tabletes. Tāds, lūk stāsts.

Nu tad tiešām Jums sargeņģelis ir stāvējis klāt.bet citādi,ja nesāk kaut no Maximas,piedzīt miljonus kompensācijām,vapārējie vainīgie neatradīsies.Nekas tā nemotivē nodot otru kā liela nauda.Diemžēl.

Aigarcix 03.09.2013 13:26

Ja baraucot ar atļautu ātrumu un laicīgi fiksējot signāla ieslēgšanos nevari apstāties pie barjeras,tad auto noteikti nav tehniskā kārtībā,jeb nav izvēlēts attiecīgs braukšanas ātrums ,distance utt atbilstoši laika apstākļiem.Domāju,ja redzi,ka netiksi pāri ,jo otrā pusē ir sastrēgums,nenesies ar atļauto ,pēc principa,gan jau būs labi.Bet ja esi no tiem kam nepatīk,ka kāds tuvu piebrauc vai savadāk rīkojas,un līdz ar to jūties apspiestts,tad sēdi maliņā ,vai sagremo to.Nesaprotu īsti lietas būtību,jo ,ja ir iesākts manevrs un tas nepārkāpj satiksmes noteikumus,tad tas ir japabeidz.Nu nestāvēsi tak starp bomi un sliedēm.

Aigarcix 24.08.2013 13:22

farruhs rakstīja: : Vēlams būtu ar benzīns/gāze vai dīzeli. :

PSC vnk

+10 čali!

Nu ir tak ar uiz baterijām,NEW tehnoloģijas.

Aigarcix 12.07.2013 22:48

Viens variants,motors padilis ,tiek ielietas piedeves,pie pārdošanas viss OK,bet citreiz ātrāk citreiz vēlāk,vai pie maiņas tā šaize uzpeld ,nav spiediena.Otrs,kādu eļlu esi ielējis?Ja rāvi karteri nost vai nevarēji ar šāles pārbaudīt?Agri vai vēlu pie tā nonāksi,tāpat jau nepazūd,bet... .Bet ,teiksim man 3.3D nissan motoram ,ar parasto eļļu ,15W40 utt spiediens uz manometra ar aiziet uz 0 pie uzsilšanas,bet neko ,visiem tā i un nekas.Iegāzu sintētiku,tagad pie uzsilšanas sevišķi nekas nemainās,ir spiediens ,turās ap 2.Jasaka ,ka motors ir gana vecs,bet nedaudz pārlasīts.

Aigarcix 06.05.2013 18:56

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

kuka rakstīja: Ja brauceejs pie stures tikai viens tad tas viss pasaakums parvertieises par vienu lielu murgu deelj lielaas slodzes stuurmanim !

Ja abi divi parmainju brauc, tad veel var domaat braukt no Latvijas pashiem ar savu mashiinu ...

Nezinu via tas kljuus par murgu, jo man patiik braukt, it sevikji gribaas izmaukt pa vaacu baanjiem.

Cik var gaazt uz tiem polju baanjiem? Ja taapt ka uz viljnas sosejas, tad jau varetu diezgan aatri aizmaukt, un kapeec briivdienaas ir jaareekjina paaris stundas klaat?

pirms gadiem 6 izdariju taadu kljuudu - ar saveejo un veel 2 meichaam aizbraucu ar auto vazaaties apkaart vidusjuurai, viens pats pie rulljiem uuuuj veciit, taas 2 nedeeljas bija ko veertas gadiijaas arii vairaak kaa sutku maukt pie stuures, nekas labs tas nav, tici man, lai gan man arii patiik groziit baranku un piedziivojumi, bet tad kad tev celjsh, mashiinas, balsis, muuzika un gar celju augoshi koki sapluust vienaa audio-vizuaalaa simfonijaa, tad tu saproti ka nu ******* taadus piedziivojumus kopsh tiem laikiem vai nu maucu ar avio, vai kaa minimums ar 2 mainjas shoperiem

Aigarcix 04.03.2012 14:30

Seene rakstīja: Nu man visvairāk šaubas raisa tā virsma, kas tiek asināta - škērszāģēšanai jau pamatā griež zoba malas, nevis augša. Augšas asums ir aktuāls visai retajai garenzāģēšanai. Šādi asinot sanāk, ka zobs labi aizķeras aiz šķiedras, bet tā ir jānoplēš - jo griezējmalas ir joprojām neasas. Nu un protams - ķēdi var izmest pēc pāris asināšanas reizēm

Vispār sānus ar ņem,jo reāli tas ir tāpat kā iegriezties bluķī ar zāģa galu,bet būtība jau nemainās,agri vai vēlu būs jaasina normālā veidā.Agrāk ripzāģim ar no sāniem piešāva galodu,lai paildzinātu procesu,bet asināt vajag tā vai tā.Sīs ir tikai procesa pastiepšanai garumā,nu un ja jarauj uz ātrumu utt,un nav laika mainīt vai asināt.

Aigarcix 15.01.2012 18:56

Nu jā,pagājušogad bija tikai d-fortis,bija cool,šogad tā pati šļura tikai par lielāku naudiņu,nu jau jabūt cool kvadrātā.Figņa,ja cisternās nav ūdenis,tad +/- visiem vienāds saļars,tad kapēc sponsorēt burger rijēju kantori?

Aigarcix 14.01.2012 17:30

Pirmkārt ja liek flančus TA neiziesi.tad vēl,jaskatās kā izgriežot ripuļus jūtas riepas ārmala,ja neķeras,labi,bet jaatceras,ka pie sagāzuma vai svaru maiņas var sākt strīķēt arkas.Vislabāk to darīt kompleksā ar vieglu piekares liftu,tipa spēcīgākas atsperes,amortiņi utt.Faktiski visu var netā dabūtŅu tā.

Aigarcix 07.08.2011 22:05

Un kas kait piemetināt tādas paresnākas kocenes pie kāda bleķa? Ja tā labi pastrādā tad no ķēdes var ari izritināmo uztaisīt.

Aigarcix 09.07.2011 20:17

Var gadīties,ka zibeņo baidīšanas pēc,nu lai brauktu tālāk prātīgi.Reiz ar kādu gabalu pirms Latvijas pa klaju lauku novilku ar ~170.Bet pie meža manot balto trafarēto īsti nenometu ,tik redzēju ,ka stāv tipa ments ar radaru kuru cilā augšā lejā.Vēlāk man teica ,ka esot tādi manekeni,kas baidavodilas,bet nu tālāk gan vilkos ar domu kad tad noturēs.Viss bija ok ne vēlāk ,ne kā citādi nekas nav bijis.Gadās ar tā.:}}}

Aigarcix 05.01.2010 21:27

Nu ja to hrņu kas atrodās metāla tvertnēs līdzīgi sarmai (parasti patukšās)sauc savādāk kā par kondensātu ok,bet ķīmijai kuru leju klāt tā ar ir rakstīts pie attiecīgā daudzuma vasaras soļarai tipa var maukt līdz -20,ziemas līdz -35,aptuveni.Jeņķu Hi-Gear.Loģiski autiņš atradās garažā,bet pēdējo reizi biju pildījis oktobra vidu~.Vēl tie normatīvi par bio piedevām nebija stājušies spēkā.Un lietoju ne pirmo gadu,Pierādīt jau te neko necenšos,katrs var izdarīt secinājumus ko ņemt ,ko liet un kur bāzt.

Aigarcix 05.01.2010 21:14

A,ja pa bremzēm tad,nu tā.Jamaina kluči,itk;a viss ok salieku,izskatās ka padarīts viss kā nākas,jasaka ,ka kluči bija tādi netradicionāli vienā krāsā kā bleķis tā materiāls.Nu neko Pabraukāju itkā ok,bet liekas ,ka gaiss ir sistēmā,atgaisoju.Nu maucu uz leišiem,izvīlēju krustu šķērsām,bet bremzes nu tādas... .Atbraucu mājās paskatos vroģi neko,kamēr vienā dienā uz ielas apstājoties šis vairs nekust,norauju ratu ,pļāaaa,bremžu kļucis vienā pusē ir ar bleķi pret disku un sairušais materiāls ir noķilējis visu.Nācās izjaukt lai varētu aizbraukt un darbu turpināt garažā.Pa starpu tajā stulbumā ar uz TA biju,labi nebija,bet liela starpība ar ne,bet nu gadās ar tādi stulbumi))

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti