Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
juuzveris 17.10.2007 9:53

Inchcape viltīgi žuļiki. tādi laipni un forši. pēctam izrādās par to visu jāmaksā (servisa stāvvieta, tāmes, izraksti, utt). protams, ka ir normāli par to maksāt, bet ne vārdiņa par to nebilst, un kad vajag visu saņemt, sparīgi apgalvo, ka visas cenas nosauca.

servisa cipari ir nu tādi +/- kā jau visur diezgan augsti, bet darba kvalitāte man tur nepatīk

juuzveris 17.10.2007 10:30

iRAFAR - tu laikam pasniedzējs esi no mana kursa RTU tehniskajās zinībās (neprecizēšu kuras, lai nav lieki apvainojumi), tagad specialitātē strādā kādi 5 - 10 cilvēki no 100. + reālākais ko var dabūt ir darbs Elkorā par pārdevēju tehnikas nodaļā, pārējie kur nu kurais.

juuzveris 17.10.2007 11:00

2.4l un 136 bhp... kkas neticams. tagad 1.6 jaudīgāki ir. moš kļūda? jo 2.0l dīzelis - 150 bhp, kas ir tīri norm priekš tāda motora

juuzveris 17.10.2007 11:30

nedomāju, ka šitādam parketniekam tik traģiski vajag samazināt jaudu, lai palielinātu griezi. pietam grieze arī ir salīdzinoši niecīga - 220 (pēc auto.ru).

kautvai salīdzini ar veco žurku e36 2.5 - 192 bhp un 245nm grieze.

par apgriezieniem gan piekrītu. jēga tādu stiepienu taisīt nekāda

juuzveris 17.10.2007 11:34

Garajs - man liekas Outbacks tāpat būs kudi labāks un uzticamāks par kkādiem parketniekiem. re tieši top2 uzticamāko auto sarakstā iekļuvis subaru un domājams ne velti. tiesa gan joprojām nesaprotu, kā viņi varēja uzradīt ko tik kroplīgu kā tribeca. bez apvainojumiem

ja man būtu regulāri jāgāž pa pusbezceļiem noteikti skatītos kko no subaru, audi allroad, volvo, ..

juuzveris 17.10.2007 13:12

batka - tas ir mans viedoklis nevis globāli pieņemta aksioma. es džipu neņemtu, ja man 1x nedēļā jāizbrauc pa granteni vai lauku ceļu. kā jau minēju - es ņemtu labāk sedanu "povishennoij prohodjimostji"

subāriem piekare zvērīga. allroads diezgan labi iet pa bezceļu. protams, ne jau pa metrīgu dubļu vagu vai laukakmeņiem nobērtu kalnu. bet priekš tā ir landkrūzeri, hiluxi, navaras, roveri, etc

juuzveris 17.10.2007 19:48

nezinu par Dormeo, bet, ja nav baigi kapeiciņu žēl tad ņem matraci ar lateksa pildījumu atsperu vietā - tas ir dārgāks prieks, par labu atsperu matraci (neiegrābies tikai parastajā porolonā ) un viennozīmīgi daudz labāks.

godīgi sakot ne uz kā labāka neesmu gulējis - nu jau pusgadu tusējos ar tādu. viņš nav mīksts, drīzāk varētu teikt, paciets. tehniski tiek raksturots kā medium soft, bet nu kad apguļas un normāli izguļas, tad ir super! viņš nav ne pārāk mīksts ne pārāk ciets - tieši tāds kādu vajag.

juuzveris 17.10.2007 20:54

Ksneps - nu salīdzināji gan. dīvānos porolonu liek. man draudzenei arī tāds. pēc gulēšanas no rīta knapi paiet varu.

Baisulis - vai nu tu guli uz baigi laba matrača vai arī nekad neesi gulējis uz labāka. es arī pirmīt domāju, ka ir po.. ai kā kļūdijos

juuzveris 18.10.2007 0:24

durnis kas durnis

ja man uz vecā dīvāna gandrīz katru rītu pamostoties mugura sāpēja (ir šādas tādas problēmas uz vecumu), tad uz jaunā nekas nesāp un vēl miegs labāks. uz pārējiem - tā ir kā ir.

a tev laikam, ka tik kādu kaku apēst, lai pēctam nepareiza krāsa būtu

juuzveris 18.10.2007 1:03

man nav nekāds durņeo matracis. man ir pavisam cita kantora, kura šeit nemaz nav minēta. es nereklamēju konkrētu h%!ņu, bet gan tikai matraču tipu kā tādu

juuzveris 19.10.2007 12:13

nebūtu kameras, džeks ritīgi dabūtu pa tablo

juuzveris 25.10.2007 22:50

tāda cena

nemotors, nav klimata, nav ādas!

par ko tad maksāt? par BMW zīmīti uz kapota un mazo nobraukumu?

ja pameklē var tā paša gada 325 nopakotu dabūt pa 14-15 oiro

juuzveris 26.10.2007 2:20

edza - vēl pastāv nopakojuma varianti, kas ciparu var pasist pāris K oiro augstāk, kā tas ir attiecīgi tavā gadījumā.

juuzveris 26.10.2007 20:15

izmēģināju. nekas īpašs. mašīna arī itkā vēl ripo

juuzveris 29.10.2007 10:54

tikko pa pretējo uzbrauktuvi gar domeniksu viena muca nogāja lejā. diez pa krasteni arī pa pretējo brauks?

juuzveris 29.10.2007 11:03

kāds nezin kas vispār tas par brīnumu ir?

ir dzirdētas vairākas versijas, pamatā par to, ka tas ir kaut kādu būvmateriālu ražošanai (cements, etc)

juuzveris 29.10.2007 11:08

paskaiti cik tur to riteņu - slodze uz asīm nav nemaz tik liela

juuzveris 29.10.2007 11:09

paskaiti cik tur to riteņu - slodze uz asīm nav nemaz tik liela

juuzveris 29.10.2007 13:30

a es vispār nesaprotu par ko ir ņemtne. katru dienu šitādus brīnumus neredzēsi. bet visos portālos komentētāji ir max naidīgi noskaņoti (izņemot iauto, kur daudz maz cilvēcīgi tomēr). pašiem vai tad viss iet pēc plāna?

saplānot varēja noteikti labāk, bet te visdrīzāk nostrādāja, ka visu vajag asap, jo jebkurš normāls strādājošs cilvēks zin, ka pat vismazākā dīkstāve jebkurā darbā nes zaudējumus un jo īpaši šādā lielā projektā. gan jau, ka kuģis pienāca V-pilī 7dien un uzreiz krāva nost un naktī uzreiz vilka uz Rīgu. ja tas viss pasākums stāvētu līdz 6-7dienas naktij tad nu uj.. pāris ļimaki pa kāju.

pietam cik saprotu tad šis arī bija visreālākais variants kā dabūt mašīnas uz krasteni, jo citi varianti bija vēl šaurāki.

gan jau, ka oficiāli neļāva pārkāpt noteikumus, bet ja būtu noticis (un arī notika) kkas "neparedzams" (piemēram pēkšņi izrādās, ka mašīnai griešanās radiuss ir milzīgs), tad citas izejas nebūtu.

un šitā peripētija tak nemaz nevilkās ļoti ilgi. pats sekoju līdzi webkamerām caur netu - izgrozījās tie auto ļoti ātri.

jautājums joprojām aktuāls - kam šitie brīnumi bija vajadzīgi???

btw vakar tieši vilku uz V-pili un pretī nāca kaut kas līdzīgs - divi kravinieki ar miiiiiiiiiiiilzīgām tjip turbīnam, tjip kkādiem gredzeniem.. ātrumā nesapratu. bet nu bez pavadošā un tā. vilk arī tā uz 90 cik varēja nojaust

juuzveris 29.10.2007 13:45

aga, tāds nepamanāms noslēpums hehehe

gan jau uzstādīs, ta jau būs PR pa visām avīzem

btw interese arī cik tam vilcējam lopu ir. bohnet lapā nemaz šitās piekabes nav (moš domāta kkāa 17-asu kombinācija...) par pārējo infu vispār nekas.

ārzemēs šitie jau tā puslīdz normāli ir, cilvēki nestāv atvērtām mutēm. bet nu pie mums redzēt ko tādu tāpēc jau tāda interese

juuzveris 29.10.2007 14:22

&#$#%@$ spēcīgi

bez kravas laikam no vietas izkustēties nevar - vislaik spolē

juuzveris 29.10.2007 14:57

Bils - respektosi a pirmstam tās divas fūres ap pusdienlaiku arī veda kkādus pričendāļus tai rūpnīcai? vienkārši interese

nuhajs - a ko tu tāds gudrs uzmeties? tilts pilnībā slēgts bija tikai uz minūtēm 10, kad kravinieki riņķī meta.

juuzveris 29.10.2007 15:12

es domāju, ka ja sasummētu visu to nepacietīgo un dusmīgo tirliņu kapeikas, kuras viņi zaudēja pasēžot sastrēgumā par 10 - 30min ilgak, tad summa nesastādītu pat 1/50 daļu no tā cipara, kuru zaudētu kantoris atliekot darbus līdz vakaram

juuzveris 29.10.2007 15:49

nuhaj - pepiņ, tieši dēļ tādiem kā tu, mēs dzīvojam tādā bedrē. tālāk par savu galu redzi? ne jau pofigs par situāciju, bet gan normāla pretimnākoša attieksme.

būtu palūrējis ārzemju raidījumus, kā tur pārbīda veselas mājas un vēl sazin ko ar auto transportu un kādas tur rodas problēmas, tad šitais 1h korķis tev liktos kā tīrā izprieca. un ka tur normāli un cilvēcīgi atrisina šādas problēmas.

ja mums biežāk vestu šitādas iekārtas, tad gan jau ierēdnīši sarosītos un bīdītu lietas nopietni.

LVC tagad gāž uz šoferiem, kuri "pabraukuši garām" nobrauktuvei. bet nu taču CP pavadīja viņus - kurš tad pašāva garām?

un ko man tiešām ļoti negribētos apšaubīt ir truckdraiveru profesionalitāte - es domāju tādu cilvēku vispār pasaulē nav daudz līdz ar ko viņu profesionalitāte ir mērāma desmitos, ja ne simtos reižu augstāka par vidēja rietumeiropas draivera autovadīšanas prasmēm

juuzveris 29.10.2007 16:05

kā kravinieka šoferis var nogriezt ne tur, ja pa priekšu brauc polismeni?! nelīmējas kopā.

a tāpēc, ka tu esi tipiskais latvietis drisējs, kurš vairāk arī neko nemāk īsti darīt, dzīvē neveicas, dusmu izliek uz tiem, kuri dara.

nekļūdās tie, kuri nedara. redz LVC to ir darījuši tik reti, ka kļūdījās, protams savu vainu neatzīs, bet tas tak ir normāli gan atzīt vainu, gan kļūdīties, bet pēctam arī kļūdas novērst!!

bija pa NG laikam tāds foršs videoklipiņš, bet neatceros precīzu saturu, bet ideja apmēram tāda - vajadzēja 5429 reizes kļūdīties lai 5430-tajā reizē izgudrotu lampiņu, utt.. par daudz ikdienas priekšmetiem šitā bija.

es saprastu, ja tās mašīnas būtu visu ceļu aiztirsušas, bet pastāvēja bik maliņā un diezgan operatīvi tika līdz Ogrei.

nu i viss. paraudāji pietiek.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti