Interesanti zināt, kā līdz tādam kloķim var nodzīvoties?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Interesanti zināt, kā līdz tādam kloķim var nodzīvoties?
Kaapeec, piemeeram, Vaacijaa sastreegumaa uz baanja starp mashiinaam ir kaa minimums 2m attaalums? Riigaa un taas rajonaa ir paaraak daudz cilveeki, kas ir nedaudz gudraaki par citiem, kas staav sastreegumos un ieveero visus noteikumus. Turpretii atrodaas gudrinieki, kas var apbraukt visus un ieliisties, kam nepaartrauktaa liinija neko nenoziimee un taa taalaak! Sastreegumu veicinaataaji esat juus, agresiivie brauceeji! Padomaajiet, vai automarka palielina arii juusu statusu sabiedriibaa!
azors rakstīja:
fanks rakstīja: vw passat 2003.gads
Lieta tāda, ka mēģinot piestartēt, nekas nenotiek, akumulators griež, bet motors nelec. Pamatotas aizdomas, ka tas varētu būt imobilaizers vainīgs, jo aizslēdzot auto ar pulti un mēģinot startēt ir tieši tāpat. Imobilaizers bloķē degvielas padevi vai kaut kas tamlīdzīgs. Kas varētu būt noticis ar to? Jau iepriekš paldies par padomiem!
Kautko neloģiski tu raksti! Pri čom tur aizslēdzot ar pulti nelec tā pat? Protams ka neleks. Ja tev no dzinēja izvilks virzuļus, tad aizslēdzot autiņu ar pulti tu viņu piešķilsi?
It kā tu nesaprastu, ko es ar to biju domājis! Nevajag izlikties stulbākam nekā esi!
Tad nu vaina atradās! Uztaisīja diagonostiku. 2003.gada 2.8 4motion benzīna pasātam bija beigts degvielas sūknis. Nomaiņa plus darbs 130Ls. Tas Valmierā, Rīgā gan jau dārgāk sanāktu!
Jau otro gadu braucu ar 2005.gada opel combo 1.4 benzīns. Nekāda vaina! Uz ceļa ne reizi neesmu palicis un servisu apmeklēju tikai regulāro apkopju ietvaros. Bet daudz kas atkarīgs no paša braucēja - ir kolēģi, kam regulāri kaut kas nobirst, grūti teikt, kāpēc tā!
Dorisa rakstīja: Haldex diferenciālis. Kur viņš atrodas tam 4 moušenam, tur arī meklē filtru.
Paldies par info! Bet kas ir haldex?
Guzis rakstīja: Spriežot pēc jautājumiem tev šis jautājums tāpat nav svarīgs.
www.haldex.com/...
fanks rakstīja:
Dorisa rakstīja: Haldex diferenciālis. Kur viņš atrodas tam 4 moušenam, tur arī meklē filtru.
Paldies par info! Bet kas ir haldex?
ko nozīmē nav svarīgs? Vēl viens pārgudrais atradies!
Viktos rakstīja: PS. iesākumam - netur izliku tēmu
un gan jau tāda tēma jau ir tik laikam slikti meklēju.
Nu lieta tāda ir nopirkts auto neen atdzīts no vācijas, vakar tika pieregistrēts CSDD, un šodien tas tika pārrakstīts uz manis...
Tātad auto ir izieta tehniskā, bet nava apdrošināšanas - cik dienu laikā man vajag veikt apdrošināšanu ?
Un ja šodien "zaļš vestes" mani nostopēs būs kāds sods par to ka nava OKTA's ???
++
Kas tu domaa - bezmaksas eestuve vai kaa? Laksts!!!
theerny rakstīja: tomēr paskatoties arī internetā visur norādīti 20tkm(12500miles). Un gan jau ja iepriekšējā apkope taisīta BalticMotors tad arī izdarīts viss ko nepieciešams un ielieta pareizā eļļa
bet vispār man liekas ka šim tiešām ir pussintētika 5W40 ar kautkādu atbilstību speciālam ford standartam.
5W40 ir sintetiska ella.
Varbuut sveces vai svechvadi!
Es arī esmu spoguli ar superlīmi pielīmējis un neredzu nekādu iemeslu, kāpēc to nevarētu darīt.
Negribu kritizeet vai atrunaat kaadu no shaada auto iegaades, tikai padaliities iespaidos.
10 litri uz simtu pateerinsh ir diezgan reta paraadiiba, 12 jau buutu tuvaak.
Un biezhi sanaak servisos iegriezties. Daargas detaljas un daargs remonts, turklaat veel taa nav Riiga, kur cenas attieciigas. Kaadu laiku pieskjiira man taadu darba auto.
Visvienkāršāk - ieskaties mobile.de
Te jau normālu attieksmi nesagaidīsi!
Kaut kas vienreizējs. Ieskatoties mobile.de neizdevās atrast nevienu tik dārgu vw caravelle 99.gada. Cenas no 4500 - 7000 eiro!
didzinators rakstīja:
fanks rakstīja: Kaut kas vienreizējs. Ieskatoties mobile.de neizdevās atrast nevienu tik dārgu vw caravelle 99.gada. Cenas no 4500 - 7000 eiro!
Kaut kas vienreizejs, bet puse no 7 jau pardotas!Paskaties vien uzmanigi velreiz
Priecaajies - buusi nevaaji uzvaariijies uz nezinaataajiem!
Graberis rakstīja: Par pasātu nezinu, taču diezi vai friči būtu izdomājuši kaut ko radikāli atšķirīgu. Nedomāju, ka centrālā pie vainas - tad neslēgtos vaļā neviena durve. Ticamākais - vaina tā puļķa bīdīšanas motoriņā, kurš vienkārši nedarbojas un ir palicis aizvērtā stāvoklī (tādēļ arī puļķis ielien atpakaļ). Pacel puļķi, atver durvis, ņem nost apšuvumu un meklē vainu. Vainas var būt sekojošas:
1. Santīmsipējam vissliktākais variants - motoriņš tiešām ir miris. Meklē vietā.
2. Atvienojies motoriņa štekeris vai apsūbējuši kontakti - savieno vai notīri.
3. Pārlocījušies/pārdeguši/pārtrūkuši/whatever vadi uz motoriņu. Vissliktākais variants jebkurā gadījumā, jo nepieciešama vadu nomaiņa ar visu lodēšanu un izdabūšanu no salona uz durvīm.
Nu tā nenotiek - pavelc pulkiiti un taisi durvis valjaa! Tikai ne vw un audi!
Diennakts gaišajā laikā migliniekus drīkst lietot tikai kopā ar gabarītiem. Diennakts tumšajā laikā migliniekus drīkst lietot kopā ar tuvajiem ārpus apdzīvotām vietām. Apdzīvotās vietās migliniekus kopā ar tuvajiem aizliegts lietot, ja ir labi redzamības apstākļi un izgaismotas ielas. Ja nav ielu apgaismojums, migliniekus drīkst slēgt.
Ko tu te mūldi!!!
Vienīgais ,kad migliniekus nedrīkst lietot , ir kopā ar tālajām gaismām un viss!!!
Es lietoju arī migliniekus, dienā tikkai visu laiku, bez tuvajiem un naktī kopā ar tuvajiem!!
Tas ir pēc CSDD noteikumiem , palasiet paši, kas nezin !
Ko tu pats muldi?
Es nesen dabūju brīdinājumu par migliniekiem diennakts tumšajā laikā apdzīvotā vietā, labas redzamības apstākļos. Miglinieki bija kopā ar tuvajiem. Tā ka policijas pārstāvis man labi apskaidroja, kas un kā ar tiem migliniekiem.
Tā ka palasi vien pats noteikumus un tad runā kā varonis!
Baisulis rakstīja: Nu un,ka 16??? Tev ko,šķiet,ka ja ir 17 collas disks,tad riepas diametrs lielāks?? Vienkārši 16niekam diskam ir riepa ar lielāku borta augstumu, 17niekam ar mazāku augstumu, ārējais diametrs vienāds riepai. Tā kā ,nesaspringsti,viss ok.
Man bija Audi A4, 18' diski, zapaska 15'.
Skaidrs, paldies!
AutoNets rakstīja:
cluber rakstīja: Sveiki, man S60 pēdējā laikā parādījās šāds brīnums ar automātisko ātrumkārbu, palilelinot ātrumu(attiecīgi mainot "robu" ātrumkārba nevis maina 1 uz 2, 2 uz 3, 3 uz 4, 4 uz 5 bet gan iemet no sākuma neitrālajā un tad ar baigo uzrāvienu ieliek pareizajā ātrumā(rodas tāds kā nevienmērīgs uzrāviens). Kas kārbai varētu būt par vainu un cik tāds remonts varērtu izmaksāt???
Aizbrauc uz Musa Motors un par 35 Ls to gljuku caur kopi nonjems. Jau n-tais S60, kam sho defektu dzirdu. Sieva aizbrauca ar savu S60 un pie reizes parlika borta kompja valodu no vacu uz anglju.
Vācu valodai nav ne vainas
schizo rakstīja: Bembists...
Tiesa, potenciaalais!!
Nenāk ārā, saspiežot tos stiprinājumus, it kā kustās, bet ārā nenāk!
Izskatās vienkārši pēc pašreklāmas, nez kāpēc admins vēl nav izņēmis šo te!!
Atsūti meilu uz pauls_panke@inbox.lv !
Sarunāsim kas un kā.