1. servisā jāgaida rindā
2. nezinu cik labi sataisīs
3. sanāk lētāk (tas tā)
4. pārzinu savu auto
5. sataisot pašam kalpo daudz ilgāk ( pec paša un citu pieredzes)
6. zinu kādas detaļas ielieku (samaksā it kā par dargajam istenībā ieliek lētas)
1. servisā jāgaida rindā
2. nezinu cik labi sataisīs
3. sanāk lētāk (tas tā)
4. pārzinu savu auto
5. sataisot pašam kalpo daudz ilgāk ( pec paša un citu pieredzes)
6. zinu kādas detaļas ielieku (samaksā it kā par dargajam istenībā ieliek lētas)
JimBeam rakstīja: Uz jaunās blīves iepakojuma parasti ir shēma un ņūtoni. Tik nesaki, ka liksi veco blīvi atpakaļ.....
nee es vienkārsi varu dabut atslegu bet man vajag aptuveni zināt no cik nm liidz cik nm man atslegu vajag
pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm
man opel astra 1.6
pinguin rakstīja:
jaucejs rakstīja:
pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm
man opel astra 1.6
95 gada astra 1,6
25 Nm un 3 reiz pa 60 grādi
man arii ir tiesi 95 gada!
Oscar rakstīja: Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..
Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.
Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek
Veiksmi darbā!
Jā paldies par sapratni! servisiem neuzticos jo pēc servisa apmeklējuma viss tikai sākas!
Marchiks_ rakstīja: Paņem plāno ūdensizturīgo finieri.
HA HA!!!
shibernieks rakstīja: man bāka pēc rūpnīcas datiem 80l a staķikā vairākas reizes līdz klakš pielejot ir bijuši ~82l un bāka pie tanka piebraucot nebūt nav bijusi pilnīgi sausa bet nu tā ka rāda vel kādus 40km dabraucamus
var jau būt ka man ir īpašā lielā bāka
Arī faksts man bāka 52 L bet iešā ielīda 55 un bāka arī nebija tukša
Centis_Nuudele rakstīja: Varbūt jaucējs var pacensties ieklausīties, no kurienes tā klaboņa nāk? Varbūt izpūtējs sitas pie virsbūves, varbūt kāds lukturis sāk vibrēt.......utt
no motora kipa varbut varsti bet tad kapec klab tikai sakot no 3000apg/min?????
Shiirs rakstīja:
jaucejs rakstīja: Man ir opel astra f 1.6 un ir tāda lieta - kad motora apgrizieni ir aptuveni pie 3000 min tad parādas tāda kā klaboņa kas varētu but pie vainais
pielej elju!
viss ar ellu normāli kā arī ellu nerij un nedumo!
Smart7 rakstīja:
jaucejs rakstīja:
Shiirs rakstīja:
jaucejs rakstīja: Man ir opel astra f 1.6 un ir tāda lieta - kad motora apgrizieni ir aptuveni pie 3000 min tad parādas tāda kā klaboņa kas varētu but pie vainais
pielej elju!
viss ar ellu normāli kā arī ellu nerij un nedumo!
Tas domāts viss motors no ārpuses ar eļļu?
ellas līmeni biju domājis
Magistrs rakstīja: Apskaties vai smarts nav motorā iesējis savu klabēšanas sēklu.
HA HA!!
kads nezin kur var izmērīt kompresiju!
ir domats opel calibras 2.0 doch motors kipa vecais un 2.0 16v ecoteks ka ari tigras motori x16xe x14xe
ir domats opel calibras 2.0 doch motors kipa vecais un 2.0 16v ecoteks ka ari tigras motori x16xe x14xe
ir domats opel calibras 2.0 doch motors kipa vecais un 2.0 16v ecoteks ka ari tigras motori x16xe x14xe
oibi rakstīja:
jaucejs rakstīja: Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?
tu zobus sev arī remontē???
Un ne tikai!!!