Kārtot: Dilstošā secībā
jaucejs 13.09.2007 13:22

oibi rakstīja:

jaucejs rakstīja: Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?

tu zobus sev arī remontē???

Un ne tikai!!!

jaucejs 13.09.2007 13:44

1. servisā jāgaida rindā

2. nezinu cik labi sataisīs

3. sanāk lētāk (tas tā)

4. pārzinu savu auto

5. sataisot pašam kalpo daudz ilgāk ( pec paša un citu pieredzes)

6. zinu kādas detaļas ielieku (samaksā it kā par dargajam istenībā ieliek lētas)

jaucejs 13.09.2007 13:50

JimBeam rakstīja: Uz jaunās blīves iepakojuma parasti ir shēma un ņūtoni. Tik nesaki, ka liksi veco blīvi atpakaļ.....

nee es vienkārsi varu dabut atslegu bet man vajag aptuveni zināt no cik nm liidz cik nm man atslegu vajag

jaucejs 13.09.2007 13:59

pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm

man opel astra 1.6

jaucejs 13.09.2007 21:22

pinguin rakstīja:

jaucejs rakstīja:

pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm

man opel astra 1.6

95 gada astra 1,6

25 Nm un 3 reiz pa 60 grādi

man arii ir tiesi 95 gada!

jaucejs 14.09.2007 11:46

Oscar rakstīja: Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..

Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.

Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek

Veiksmi darbā!

Jā paldies par sapratni! servisiem neuzticos jo pēc servisa apmeklējuma viss tikai sākas!

jaucejs 12.12.2007 14:26

Marchiks_ rakstīja: Paņem plāno ūdensizturīgo finieri.

HA HA!!!

jaucejs 14.12.2007 19:11

???

jaucejs 14.12.2007 19:14

shibernieks rakstīja: man bāka pēc rūpnīcas datiem 80l a staķikā vairākas reizes līdz klakš pielejot ir bijuši ~82l un bāka pie tanka piebraucot nebūt nav bijusi pilnīgi sausa bet nu tā ka rāda vel kādus 40km dabraucamus

var jau būt ka man ir īpašā lielā bāka

Arī faksts man bāka 52 L bet iešā ielīda 55 un bāka arī nebija tukša

jaucejs 29.01.2008 11:54

Centis_Nuudele rakstīja: Varbūt jaucējs var pacensties ieklausīties, no kurienes tā klaboņa nāk? Varbūt izpūtējs sitas pie virsbūves, varbūt kāds lukturis sāk vibrēt.......utt

no motora kipa varbut varsti bet tad kapec klab tikai sakot no 3000apg/min?????

jaucejs 29.01.2008 12:24

Shiirs rakstīja:

jaucejs rakstīja: Man ir opel astra f 1.6 un ir tāda lieta - kad motora apgrizieni ir aptuveni pie 3000 min tad parādas tāda kā klaboņa kas varētu but pie vainais

pielej elju!

viss ar ellu normāli kā arī ellu nerij un nedumo!

jaucejs 29.01.2008 12:48

Smart7 rakstīja:

jaucejs rakstīja:

Shiirs rakstīja:

jaucejs rakstīja: Man ir opel astra f 1.6 un ir tāda lieta - kad motora apgrizieni ir aptuveni pie 3000 min tad parādas tāda kā klaboņa kas varētu but pie vainais

pielej elju!

viss ar ellu normāli kā arī ellu nerij un nedumo!

Tas domāts viss motors no ārpuses ar eļļu?

ellas līmeni biju domājis

jaucejs 29.01.2008 14:01

Magistrs rakstīja: Apskaties vai smarts nav motorā iesējis savu klabēšanas sēklu.

HA HA!!

jaucejs 29.01.2008 16:06

kads nezin kur var izmērīt kompresiju!

jaucejs 22.04.2008 10:48

ir domats opel calibras 2.0 doch motors kipa vecais un 2.0 16v ecoteks ka ari tigras motori x16xe x14xe

jaucejs 22.04.2008 10:49

ir domats opel calibras 2.0 doch motors kipa vecais un 2.0 16v ecoteks ka ari tigras motori x16xe x14xe

jaucejs 22.04.2008 10:50

ir domats opel calibras 2.0 doch motors kipa vecais un 2.0 16v ecoteks ka ari tigras motori x16xe x14xe

Lasītākie raksti

Jaunie raksti