Ir jaunas ziemenes 205/50 R17 GT Radial WT-AX 4gab.Ls240, labs asimetrisks protektora raksts, XL- pastiprinātās, ātruma indekss 240km/h, diska aizsargrante, derēs kā ziemas izmērs arī tiem, kam vasarā 225/45/17.
jaunasriepas(@)inbox.lv
Ir jaunas ziemenes 205/50 R17 GT Radial WT-AX 4gab.Ls240, labs asimetrisks protektora raksts, XL- pastiprinātās, ātruma indekss 240km/h, diska aizsargrante, derēs kā ziemas izmērs arī tiem, kam vasarā 225/45/17.
jaunasriepas(@)inbox.lv
Zibens-Zellis rakstīja: ir zirga deķis.... jauns
Un kā, vai gana silts?
Paldies par tēmas aktualizēšanu
Nu saprotams, ka tiek tirgots TURBOKOMPRESORS, sarunvalodā parasti lieto nepareizo "turbīna", tāpēc, lai nerastos pārpratumi lietoju abus, bet visiem jau nekad neietrāpīsi
nu pacentāties uzspīdēt ar savu rudīciju, tagad kāds varētu arī nopirkt to turbočārdžeri jeb turbokompresoru, precīzs modelis ir Mitsubishi TD04-11, standartā tiek montēts uz Subaru Impreza GT, tāds pats tiek arī kādiem SAABiem.
cezars rakstīja: ja par cenu vienosimies!
nez nez, cena jau sen kā tuvu dempingam..
starp citu, ar iekļautu PVN
Jā, iepriekšējos divos gados pāris reizes Toper iegriezos, likās ok puikas, pēdējo reizi biju pirms pāris mēnešiem- augustā- vairs nebraukšu- viss tur mainījies uz slikto, neskatoties uz to, ka paplašinājušies.
Un cenas, kas tā jau augstākas nekā pie daža laba ofic.dīlera, pa telefonu kā vairumbāzē nosauc, bez PVN
Nekas tur nebūs ok, jo no Sarķenes braucošajiem zaļais deg vismaz 10x ilgāk un ar atšķirīgu intervālu nekā uz Sarķeni no Mežaparka braucošajiem. Būtu ļoti nepareizi, ja lielā plūsma, kas nāk no Sarķenes, nepārtraukti "raustītos" no tiem kas uz Meža prospekta izmisīgi gaida kad viņiem uz pāris sekundēm iedegsies zaļais uz Sarķeni.
Tas krusts ir pilnīgā pakaļā kā jau vairums Rīgā, īpaši asi to var izjust šobrīd, kad sakarā ar slēgto Varoņu ielu ir izčakarēta satiksme visā Mežaparkā.
Ulds rakstīja: izmazgāju ar spirtiņu
neiznieko spirtu, MAFu var ar daudz efektīvākiem carb vai brake cleaaner aerosola veidaa patīrīt, ja nepalīdz, tad nekā
par degvielas tēriņu skaidrs- nepareiza gaisa/degvielas attiecība un tāds arī rezultāts
Cik tad Baltic Motors`ā maksā vainas neatrašana?
Versija: gaiss degvielas šļaukās, kamēr sūkņi neizdzenā, motors nelec.
vel vairāk versiju bus pie meistariem, pat ja viņi jau nojauš par nelielo (lēti novēršamo) problēmiņu.
Tuktuk, vai dzinēju noslāpējot un atkal darbinot tas pielec bez problēmām un problemātiskā iedarbināšana parādās tikai pēc ilgākas stāvēšanas?
ir un vēl kā commonrail dizeļi ar sūkni bākā: startējot uzsūknē līdz augstspiediena sūknim, kurš tālāk jau strādā uz vilkmi
Tam paldiesam konta numuru iedot vai graudā vedīsi?
Ar degvielas vadiem tur visdrīzāk nav tieša sakara, lai sokas meistaru apmācībā
Nu cerams visi citādi "domājošie" ir izteikušies..
Renault kā ražotājam ir ilga vēsture un, ja viss tik pat labi turpināsies, sagaidāma arī spoža nākotne, jo īpaši sadarbībā ar Nissan. Muļķīgi spriest par marku kopumā tikai pēc pieredzes ar nomocītajiem dienesta automašīnu bāzes modeļiem un "takšiem".
No ražotāja skatupunkta tas jau ir noticis: +2(ar deviņām nullēm)$ pagājušajā gadā.
III Laguna būs pagrieziena punkts.
Renim ir viss: vēsture, Nissan, pieredze F1, drošība, labi commonrail dīzeļi un tiešās iesmidzināšanas turbo benzīnnieki, rezēm arī labs dizains. Renim nav: uzticamības(pagaidām), pakaļpiedziņas(vajadzētu) un apjūsmotāju bara (kā bmw rulzz un STIenis līzingā).
ibio rakstīja:
smoke rakstīja: Renim nav: pakaļpiedziņas(vajadzētu) un
bļā, kas tu pa renault fanu un kluba dibinatāju, ja nezini par tādiem auto kā Alpine, Clio sport u.c., kuriem ir tirsas piedziņa
Alpine, 5 turbo u.tml.reno perspektīvu sakarā nebūtu vērts aplūkot
Tu mani vairs nesaukā ok, jefiņ!
Es runāju par markas izaugsmi nevis klubu, Alpine un 5 turbo ir vēsture, Clio Sport - mēģinājums, bet, manuprāt, neveiksmīgs.
Drošība, dzinēji, un vairums dizaina līniju ir krietni virs vidējā.
Ja vien pietiktu prāta jauno Laguna Coupe uzbūvēt maksimāli tuvu konceptam ( www.carbodydesign.com/... ) uzlikt kardānu un kādu no 4cil.dCi jaudīgā gala, tam autiņam nebūtu konkurentu.
Magistrs rakstīja: catalog.auto.ru/...
Es fanotu par reno 4, 1962 gada ar 0,8 motoru
nu ja, bet pagaidām atliek fanot par kreiso roku un faktu, ka darba devējam joprojām izskatās ka tu pie datora strādā.
Magistrs rakstīja:
Kā tad. Pietiktu pat ar bāzes 6ser, par M6 nemaz nerunājot.
cena? mērķauditorija?
Maģistrs ir palama?
tadsjautues rakstīja:
Master_D rakstīja:
tadsjautues rakstīja: viens te nesen gribeeja salikt manam 1.9D vokswagenam ar savu kaut kaadu reno 2.1TD un apd***ās neks vinjam nesanaaca
Dragreisers ar 1.9 D
Cik tev līd simtam - 17 sekundes ?
da kads tur dragreis bet kaut kaa vinjsh iet katraa zinjaa labaak par reno
Nu, ja tik labs tev tas apaāts, ka bija janomaina avatars, lai citi nenoskauž
www.renaultclub.lv
gaiss degvielas sisteemaa?
Labie komentāri
Jums nav žēl sava laika tik bezjēdzīgi vaukšķēt?
Ja kāds tomēr grib nopirkt jaunas riepas, mans e-mail jaunasriepas{at}inbox.lv