jaa, iiso plakaniski liekot var tikai graavii savaakt , zzeel ka shajaa diskusijaa runas aizgaaja pa H1 un Tahoe (ja gribeetu ko taamliidziigu njemtu Kamaz 6x6 - taapat ekonomiskaaks un aatraaks buutu ), laikam buus vien jaanjem kaada 96-98 gata Toyota LC90 - vecaaka, bet uzticamaaka
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pikapi ir paarveerteeti, vinji iisti neder nekam ne celja m ne bezceljam (paarbaudiits), man vairaak gan intereseeja tehniskaa puse, kursh tehniski uzticamaaks (mazaak uz servissu jaaved, kam mazaak nauda 'jaaninvestee' utt) bet paldies taapat pa lielo atsauciibu. to jau ieprieksh nojautu ka Jeep ar VM diizeljiem - nav nekas labs, Pajero diez kas dizzs nav, bet kas ar tiem Patrola motoriem vieni saka 2.8 130zs labs, citi - suuds, visaadus raxtus netaa lasiiju pa pirmajiem 3.0Di - esot jau razzoshanaa nopietni defekti iestraadaati, vecaakus puvekljus un shvakuljus negribaas njemt ir jau taads viens bez TA - protams labaakais risinaajums = braukt ar vieglo uz liidz mezzam un tur lietot kautko leetu un vecu, bet negribaas katraa objektaa pa grabazzai tureet un taapat gjimenei viena mashiina veel jaapeerk, tad kaapeec ne kas taads ko arii es vareetu izmantot savaam izpriecaam...
uttt
Pashlaik paliek jautaajums - kas labaaks: LandCruisers 90 3.0td, Patrol 2.8td vai Patrol 3.0Di, 80-to LC diez vai atradiishu - kas no shitiem buus servisaa retaaks viesis un kaapeec?