Vakar aizmirsu pieminēt Ford Contour kuru jau vairāk kā gadu lieto mana sieviņa.1999 ,AT 2.0 16 varstu bīdelis ,pie iepirkšanas tika apskatīts pats auto izpētitas problemātiskās vietas ,izpētīts kas par motoru un no kādam daļām sastāv ritošā. Servismeni nāca pie slēdziena ;dzinējs un daudzas tā detaļas atbilst eiropas dzinējam ,ritošā ari .Vienīgā problēma virsbūves daļas ja kaut kas notiek.Auto tiek nopirkts par diezgan izdevīgu cenu. Tiek nomainīta siksna ar rullišiem , spriegotājs un eļļas ,tosols = 138 LS. Nekādu papildu izdevumi tik brauc. Salons diezgan prasts ,neizkatās pēc USA auto , braukt var .Pieradis pie salīdzinoši stiprāka auto ar so drapaku bija jāiemācas braukt savādāk .Nepietiekama jauda pie kuras pierasts . Un tad sieva izmanijās iekļūt CSN kurā pati vainīga , spārns ,abas durvis ,sanu stikli,spogulis . Ieraugot auto asaras acīs. LV taja brīdī sludinājumos nekas nav atrodams ,LT ir visas vajadzīgās detaļas tada pašā krāsa. Auto atkal ripo nepagāja pat nedēļa.
Par Ford ir un būs dažādas atsauksmes tapat kā par citam markām. Auto nopērkot no nulles ir garantija ka zināsi kas ar to notiek,perkot lietotu tādas garantijas vairs nav. Kas noticis ,kas labots ,cik nobraucis ? Uzturēšanas izmaksas grūti izteikt latos jo reāli nav ar ko salīdzināt ,bet ir daži čomi kas ar saviem vāģiem kas ir 3-4 gadus veci dzīvojās servisos un bēdājās par darba un detaļu cenām .
Auto uzticu labot cilvēkiem kas to dara labāk par mani. "Ripo""Karats""Dorfman". Sīkas nesaskaņas ar servisiem ir gadijušās ,bet veiksmīgi pārvarētas.
Sveiki . Es lietoju Ford Mondeo 2 , V6 AT universals , jau gandrīz 4 gadus , šobrīd noskrējiens 251500 . Auto ir 1997. 23.12 reģistrēts Šveicē ,pēc papīriem Ghia bet baigi apdalita. Ņemot vēra ka mani var uzskatīt par Ford lietotāju jo šis ir piektais pēc kārtas man ir izveidojies viedoklis ari par auto . Tagad pēc kārtas
pirmais auto Scorpio 87 MT Ghia 2.0 lietoju 2,5 gadus , nekādu ārpus kārtas remontu ,pateriņš 10-12 litri . 2-ais Scorpio 89 AT 2,8i ,šis auto nebija tik veiksmīgs pirkums jo nomocija motora apetīte kopā ar elektro gļukiem , pateriņš ap 20 litriem , tika pārdots tālak pec 5 mēnešiem . 3-ais Scorpio 91 2,9i AT Ghia , arī šis auto neizcēlās ar ekonomiskumu un nācas iegūldīt ari remontos. Auto bija nestandarta komplektācija ,iespējams kaut kads pasūtijums vai šķunings.Vislielakais ieguldijums tika veikts klimas sakārtošanā , 3gadu laikā laikam bija nomainīts viss kas bija mainams pa divam reizēm , vēso gaisu izjutu tikai kādu mēnesi kaut kad rudenī. Mistika sākās kad izbeidzas pusass.Noperkot no tāda paša Ford un mēģinot uzlikt servisa veči saka ka neder. Aizvedu pārdevējam , šis acis bola tipa da nevar būt. Dabunam citu , aizvedu uz servisu - pī - neder.Pēc reduktora izjaukšanas !!! tilts ar bloķi . Protams ford tirgotāji par šadu modifikāciju un rezerves daļām informāciju nesniedza. Tilta nomaiņa un liels pārsteigums , ka vietā kur neispringstot līkumu ņēmu sānslīdē ar baudu un pedal to metal , šoreiz apgriezu pa 360 uz sausa piķa.Neliels izziņas process un sapratu kas tas ir bloķis un žel ka viņa vairs nav. Vēlāk sāka parādīties problēmas ar elektro sistemu ,saka atteikt viss pēc kārtas ,logi / signalizācija , apgaisme visādi releji.Bet auto tak mīļš ,un ceļu augšā ,elektriķis ieraugot mani servisā tēloja infarkta lēkmes.Vēl visiem Scorpio tika nomainītas termomuftas , bet pedejo sametināja un auto ieguva skaņu kas līdzinajas - lidmašīna sak ieskrējienu pa skrējceļu. AUto diezgan veiksmīgi tika pārdots citam "ķertajam". patēriņš 13-18litri. 4-ais tika meklēts 93-95 2,9 Coswort bet visi eksemplāri kas tobrīd tika tirgoti neatbilda cena - stāvoklis kritērijam. Un trapijās Mondeo , mazliet noburzīts sāns kas prasa spakteļmassu un krāsošanas darbus,izlemt bija sarežģīti jo it kā Sieras pēctecis ,mazāks par skorpi, priekšpiedziņa vai man tāds patīk ? Beigas apnika bez auto paņēmu ar. Neviens neparedzēts remonts 4 gadu laikā .Eļļas ,diski,kluči un svečvadi ,sveces ,piepīpētājs,priekšējo lukturu spūldzes un gan jau vēl kāds sīkums. Visās TA ir aizrādīts par stūres reiku bet labojis nēesmu un nekas nemainas eļla netek brīvgajiens nav paradijies.Lielākie trūkumi - priekšpiedziņa . jOprojām jūtos nepārliecinoši kau diezgan daudz slēgtos laukumos mēģinu atkost ka jabrauc .Salons pec skorpjiem par mazu , tāliem braucieniem nogurdinošs aiz manis sedošiem mocības ,nav atrasta pozīcija kurā justos ērti ilgu laiku. Rudenī pirmo reizi papildinaju eļļu starp maiņām līdz šim eļļas zudumi nebija novēroti.Ir mainīta siksna griež visos ārejos agregatus ar kaut kādu gūltni .Patēriņš ap 13-14 .80% Rīgā.Par servisu citreiz.