Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
ingusster 21.11.2008 12:14

turbopiile rakstīja: cgi.ebay.com/...

šitas labs!!! ko tik cilvēki nepārdod! un par ko tik cilvēki nemaksā MILZĪGU naudu...

ingusster 10.11.2008 15:45

UUSA rakstīja:

Master_D rakstīja:

Kaksis rakstīja: Tā var uzrauties arī uz evakuvāciju.

Var.

Un pēc tam nav nekādas iespējas to auto atrast, jo VN ta nav

TA uzlīme btw NAV obligāts pasākums.

Dažiem japāņiem un amerikāņiem VIN ir vējstiklalabajā apakšējā stūrī.

Bet eiropieti huj identificēsi...

VW arī ir VIN stiklā.

Škodai arī!!!

ingusster 02.11.2008 8:26

es nezinu cik tur katrā laidumā pa smagajiem bija...bet pēc tava aprēķina sanāk ka slogots tikai katrs otrais tilta laidums! Tilta konstrukcijas shēmu aptuveni zinu, jo neesmu nekāds ceļu projektētājs...mans lauciņš ir cits.

ingusster 02.11.2008 8:22

modena rakstīja:

ingusster rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Laikam domāts šis:

auto.apollo.lv/...

tas jau ir tikai pie mums iespējams, ka miljoniem vērtie satiksmes mezgli ieliecas pārbaudē, bet mums stāsta, ka tas ir normāli, ka tilti plaisā, bet mums ziņo, ka popig, ka satraukumam naf pamata.....

satraukties varēsim tad, ja tas tilts sabruks..

tad varēs taisīt visādas izmeklēšanas komisijas un meklēt vainīgos....

tā kā viss ir čikeniekā!!

kur tu redzēji ka tas Zelta tilts plaisā?!? Kur viņam tās plaisas ir? Tici man, tur tiek veiktas tādas pārbaudes par kurām Tev nav ve jausmas...un galu galā, ja būs kādas novirzes no normas, nevienu uz tā tilta virsū nelaidīs! Jā, tilts ieliecās, bet galvenais lai tas atgūtu savu sākotnējo stāvokli pēc atslogošanas! Padomā pats, kas tas ir par svaru 32x40 tonnas...1280 tonnas. Pēc matemātiskiem aprēķiniem sanāk uz katriem pieciem tilta metriem 1,333 tonnas katrā joslā! Pieņem ka sešas joslas, tilta garums 800 metri!

P.S. Vai tikai Tu nestrādā dzeltenajā presē, ka izpūt no mušas ziloni???

slikti mācījies....

tilta konstrukciju pārzini? kāda sistēma?

skatīja konkrēto laidumu.... 10 laidumi - pie kopēja ap 800 - viens laidums ap 80 metriem...

uz 80 metriem joslā stāvēja 8 auto pa 40 tonnām... itogo - 320 tonnas.... uz vienu tekošo joslas metru bija ap 4 tonnām... ja ņemt vērā ka joslas tur plānotas 3, tad 4x2 /3 = 2.66tonnas katrā pusē.... kopēji - 5.22tonnas uz 1 laiduma metru....

Parastos apstākļos.... 2 joslas pilnas ar vieglajiem = vidēji 7 metri uz 1 auto... 12 auto joslā... x4x1.5 tonna = 72 tonnas vieglajiem... ja pa pirmo joslu klāt nāk vel smagie... kaut tie paši 8 auto pa 40 tonnām... x 2 joslas... = 640tonnas...

Kopā ikdienā... 640+72= 712 tonnas... uz vienu tekoša laiduma metru, pieņemot kā laidums ir 80 metri... 8.9 tonnas...

Varbūt kaut kur aprēķinā kļūdījos.... bet nu izskatās ka tā pārbaude varētu būt smagāka...

varbūt arī slikti mācījos...

bet Tavi aprēķini nudien nav saprotami...es savus veicu neiedziļinoties sīkumos - elementāra matemātika!

ingusster 01.11.2008 7:23

Pirmais rakstīja:

ingusster rakstīja: blablabla.

nu īpaši gudra jau tu neizklausies gan

Tu ne tikai neizklausies, bet arī neizskaties...cirvīc ar balinātu pļešku!

ingusster 31.10.2008 22:50

Sviestnesis rakstīja:

ingusster rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

ingusster rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Laikam domāts šis:

auto.apollo.lv/...

tas jau ir tikai pie mums iespējams, ka miljoniem vērtie satiksmes mezgli ieliecas pārbaudē, bet mums stāsta, ka tas ir normāli, ka tilti plaisā, bet mums ziņo, ka popig, ka satraukumam naf pamata.....

satraukties varēsim tad, ja tas tilts sabruks..

tad varēs taisīt visādas izmeklēšanas komisijas un meklēt vainīgos....

tā kā viss ir čikeniekā!!

kur tu redzēji ka tas Zelta tilts plaisā?!? Kur viņam tās plaisas ir? Tici man, tur tiek veiktas tādas pārbaudes par kurām Tev nav ve jausmas...un galu galā, ja būs kādas novirzes no normas, nevienu uz tā tilta virsū nelaidīs! Jā, tilts ieliecās, bet galvenais lai tas atgūtu savu sākotnējo stāvokli pēc atslogošanas! Padomā pats, kas tas ir par svaru 32x40 tonnas...1280 tonnas. Pēc matemātiskiem aprēķiniem sanāk uz katriem pieciem tilta metriem 1,333 tonnas katrā joslā! Pieņem ka sešas joslas, tilta garums 800 metri!

P.S. Vai tikai Tu nestrādā dzeltenajā presē, ka izpūt no mušas ziloni???

Vai tik Tu nestrādā ar Zelta tilta būvēšanu saistītā uzņēmumā

P.N.

kur es rakstīju, ka Zelta tilts plaisā

Zelta tilts tikai liecas...

pagaidām...

a plaisā Slāvu tilts, vai tas arī neplaisā Tavuprāt

nē, nestrādāju ar Zelta tiltu saistītā uzņēmumā! strādāju projektēšanas birojā...

pats minēji ka mums stāstot ka tiltu plaisāšana ir normāla-tādēļ arī teicu par tām plaisām!!!

Tu laikam slikti māki lasīt.....

reku, palasi uzmanīgi kas teikts tajā rakstā..

auto.apollo.lv/...

"Jasaitis norādīja, ka speciālisti ir apzinājuši saplaisājušo vietu uz pārvada un konstatēts, ka satiksmei tas nav bīstami."

lai gan plaisā, bet viss ir štokos....

par to es rakstītju, kad runāju par plaisām.....

Tikai bez personīgiem apvainojumiem...bet vispār ja jau sāki - Tev ar uztveri tā pašvakāk - runa ir par Dienvidu tiltu, nevis kaut kādu vecu Slāvu pārvadu! Laikam jau esi tik pat glupjš kā Tevis pārstāvētais Maximas veikals (starp citu, mans krustdēls saka "Kakima"). Ja arī to nepārstāvi, tad Tev tas ir ļoooooooooti tuvs, ka izmanto viņu simboliku!

Ja reiz ko komentē tad izsakies skaidri - runā par vienu un tad pašam vien zināmā vietā pārmeties uz otru...tipa lai otru uztaisītu par dumu.

ingusster 31.10.2008 16:25

Sviestnesis rakstīja:

ingusster rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Laikam domāts šis:

auto.apollo.lv/...

tas jau ir tikai pie mums iespējams, ka miljoniem vērtie satiksmes mezgli ieliecas pārbaudē, bet mums stāsta, ka tas ir normāli, ka tilti plaisā, bet mums ziņo, ka popig, ka satraukumam naf pamata.....

satraukties varēsim tad, ja tas tilts sabruks..

tad varēs taisīt visādas izmeklēšanas komisijas un meklēt vainīgos....

tā kā viss ir čikeniekā!!

kur tu redzēji ka tas Zelta tilts plaisā?!? Kur viņam tās plaisas ir? Tici man, tur tiek veiktas tādas pārbaudes par kurām Tev nav ve jausmas...un galu galā, ja būs kādas novirzes no normas, nevienu uz tā tilta virsū nelaidīs! Jā, tilts ieliecās, bet galvenais lai tas atgūtu savu sākotnējo stāvokli pēc atslogošanas! Padomā pats, kas tas ir par svaru 32x40 tonnas...1280 tonnas. Pēc matemātiskiem aprēķiniem sanāk uz katriem pieciem tilta metriem 1,333 tonnas katrā joslā! Pieņem ka sešas joslas, tilta garums 800 metri!

P.S. Vai tikai Tu nestrādā dzeltenajā presē, ka izpūt no mušas ziloni???

Vai tik Tu nestrādā ar Zelta tilta būvēšanu saistītā uzņēmumā

P.N.

kur es rakstīju, ka Zelta tilts plaisā

Zelta tilts tikai liecas...

pagaidām...

a plaisā Slāvu tilts, vai tas arī neplaisā Tavuprāt

nē, nestrādāju ar Zelta tiltu saistītā uzņēmumā! strādāju projektēšanas birojā...

pats minēji ka mums stāstot ka tiltu plaisāšana ir normāla-tādēļ arī teicu par tām plaisām!!!

ingusster 31.10.2008 14:50

Sviestnesis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Laikam domāts šis:

auto.apollo.lv/...

tas jau ir tikai pie mums iespējams, ka miljoniem vērtie satiksmes mezgli ieliecas pārbaudē, bet mums stāsta, ka tas ir normāli, ka tilti plaisā, bet mums ziņo, ka popig, ka satraukumam naf pamata.....

satraukties varēsim tad, ja tas tilts sabruks..

tad varēs taisīt visādas izmeklēšanas komisijas un meklēt vainīgos....

tā kā viss ir čikeniekā!!

kur tu redzēji ka tas Zelta tilts plaisā?!? Kur viņam tās plaisas ir? Tici man, tur tiek veiktas tādas pārbaudes par kurām Tev nav ve jausmas...un galu galā, ja būs kādas novirzes no normas, nevienu uz tā tilta virsū nelaidīs! Jā, tilts ieliecās, bet galvenais lai tas atgūtu savu sākotnējo stāvokli pēc atslogošanas! Padomā pats, kas tas ir par svaru 32x40 tonnas...1280 tonnas. Pēc matemātiskiem aprēķiniem sanāk uz katriem pieciem tilta metriem 1,333 tonnas katrā joslā! Pieņem ka sešas joslas, tilta garums 800 metri!

P.S. Vai tikai Tu nestrādā dzeltenajā presē, ka izpūt no mušas ziloni???

ingusster 19.09.2008 8:54

redz kas nu ir atklājies - biznesa plāns varbūt būs izgāzies (tam neticu)!

www.apollo.lv/...

ingusster 18.09.2008 9:10

tas aplis tāds nenoslēgts izskatās!!!

ingusster 31.08.2008 21:10

Šis jautājums par ziemas riepu izvēli pamazām kļūs aktuāls...tādēļ kāda kuram pieredze ar Nokian Nordman vai Continental Winter Contact? Cik pētīju testus, tad Nokian ir vairāk domātas ledum, sniegam, bet tā kā mums pēdējos gados šīs lietas ir pamaz, tad varbūt ir vērts izvēlēties tādas kuras labi uzvedas arī uz slapja ceļa, piemēram, Continental!!!

ingusster 22.08.2008 7:57

shearer rakstīja: sheit sen nebiju iekaarniijis, bet liekas ka tas gregers tochna ir debils laukjis

varēji savus runas dotumus šeit nemaz neizpaust! Pretīgi paliek no tādiem kā TU, kas d**** iet nevis uz tualeti, bet uz iAuto diskusijām...Diskusija ir pavisam ko citu, nevis cik Tu labi pad****!

ingusster 17.08.2008 7:49

msh rakstīja: Tie laiki sen ir garām Ja tagad kāds apstātos, tad tie būtu kaut kādi ofisu baltrocīši, kam tik daudz spēka nebūtu

pats jau nu baigais kačaks Vova noteikti esi!

ingusster 16.08.2008 0:11

uldiskru rakstīja:

Nortel rakstīja: Parasti tiek noslēgts trīspusējs līgums un līzinga kantoris iedod garantijas vēstuli, ka nauda tiks pārskaitīta pēc pārreģistrācijas. Uz rokas neko neizsniedz, bet pārskaita uz kontu.

Tu esi drošs, ka tur tajā līgumā ir tā ierakstīts, ka pārdevējam nauda tiks pārskaitīta uzreiz pēc pārreģistrācijas un nevis pēc tā kā būs pārrakstīta, uzlikta ķīla, un dārgākiem auto varētu būt ( vismaz agrāk tā bija !) ka vēl jaunajam īpašniekam bija auto jāapdrošina KASKo un tikai tad to naudu pārskaita ???

Inserviss paši šodien piezvanīja un ieviesa skaidrību! Tiek izsniegta garantijas vēstule ka nauda tiks pārskaitīta pēc mašīnas pārreģistrācijas, tad auto tiek pārrakstīts uz jaunā īpašnieka vārda, es nokopēju jauno tehnisko pasi un palaižu jauno īpašnieku ar visu mašīnu uz Inservisu...tālāk jau neatkarīgi no tā vai viņš aizbrauc uz turieni vai ne, Inserviss pārskaita naudu un vairāk nekas mani neinteresē! Tālāk jau Inserviss pats tikšot ar klientu galā...

ingusster 06.08.2008 10:14

GaraisA2 rakstīja: Pie jaunā CRV esmu ticis, tagad pārdodu savu veco auto:

www.autonet.lv/...

un kā galu galā tiki pie jaunā CRV? Vai tiešām jau caur jauno dīleri? Vai varbūt caur Bensonu tomēr...

ingusster 04.08.2008 16:23

nafigators rakstīja:

nomiks rakstīja:

nafigators rakstīja: Gribētos gan redzēt merivu "neceļos"

Pietiek aizbraukt uz Jelgavu

Tas jau ir ceļš ar bedrēm nevis "neceļš"

mjā...sen neesi bijis!!! tās ir bedres ar ceļa elementiem!

ingusster 01.08.2008 12:34

EZ rakstīja: Hallo! Vai kāds varētu apgaismot par VW 1.9TDI '98g., AAT, kāds akkumulators paredzēts "pēc grāmatiņas". 63Ah x 640A nebūtu tākā par maz,eeh? Paldies.

vispār jau labāk aizej uz kādu rezerves daļu veici, piem., APE motors un paprasi kādu āķi vajag - viņi pēc kataloga pateiks!!!

ingusster 31.07.2008 15:47

ir radusies interese par jauna auto iegādi un nevaru izlemt starp diviem auto - Škoda Octavia II 1.9TDI MAN un VW GOLF V VARIANT 1.9TDI MAN!!! Ko iesakat labāk? Kuram būtu labāks serviss?

ingusster 31.07.2008 12:26

smart235 rakstīja: koro4, uz fenderi krievi meistari ir vienmēr bijuši. PPŠ laikam ir viņējais.

Kad krievu laikos vienā konstruktoru birojā iznāca pastrādāt, tad gandrīz visai jaunajai produkcijai izcelsme sākās japāņu žurnālīšos.

Iekšējam tirgum derēja.

man gan liekas ka krievi šim nopirka licenci!!!

ingusster 30.07.2008 10:00

tik nesaprotu kādēļ ja tādas problēmas tiek sponsorēts vēl šāds pasākums?!? www.saulkrastijazz.lv/...

ingusster 30.07.2008 9:39

www.delfi.lv/... lūk arī iemesls kādēļ netirgo jauno!!!

ingusster 30.07.2008 9:21

Jā, to jau kādu laiku atpakaļ ziņoja ka Pārdaugavā būs otrs Škoda centrs!!! Man liekas pat teica ka 2008.gada nogalē vērsies vaļā!

ingusster 30.07.2008 9:08

skatos citi pamanījuši šo info citā vietā, bet iemetīšu es ar savu linku: www.delfi.lv/...

vienvārdsakot tik drīz pie Hondām netikt!!!

ingusster 29.07.2008 21:07

Seesam nav tas lētākais kantoris, bet strādā ideāli - no rīta viņiem aizsūta tāmi, pēcpusdienā jau ir saņemts apstiprinājums!!! BTA piedāvā nedaudz lētāk, par ātrumu nezinu...

ingusster 22.07.2008 14:39

redz kāds raksts saistībā ar Bensons! www.diena.lv/...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti