Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
endurists 05.02.2008 15:09

Shiirs rakstīja: sho moci ja nemaldos es zinu un man liekas ka zinu ari no kaa tu vinu nopirki.

Man šķiet, ka Tu šoreiz maldies. Esmu pirmais īpašnieks Latvijā, atveda man viņu pagājušogad februārī no Itālijas. Ir firmas, kas izgatavo akmens izsrtādājumus un eksportē uz makaroņņiku zemi un atpakaļ, lai nebūtu tukša fūre, iemet pa kādam mocim.

P.S. Ja zini no kā nopirku, tad arī Tev mani puslīdz jāpazīst.

endurists 05.02.2008 11:01

Imka rakstīja:

endurists rakstīja:

endurists rakstīja: Tātad: sakarā ar KTM LC4 iegādi tiek pārdots patreizējais motocikls. Apraksts: enduro mocis. 154 Kg, 44 zs, labas Maxxis enduro riepas, Twin Air, mazgājamais gaisa filtrs, pilnīgi jauni zobrati un jauna Afam X - ringu ķēde, jauns priekšējais bremžu disks, jaunas aizmugurējās bremžu uzlikas, jauna svece, pīpīte un sporta svečvads, jauns stūres gultnis. Armēta bremžu maģistrāle. Reģistrēts Latvijā un ir izieta tehniskā apskate. Mocis tika nokomplektēts priekš sevis, bet dabūju ilgi kāroto motociklu par labu naudu.

foto.inbox.lv/...

Cena 1700 Eiro, Gads 1991. Nobraukums 54000 km

Neesi domājis par nodarbošanos ar labdarību

Cena ir zemākā pēc ss.lv un reklama.lv datiem, kā arī mocis ir savests kārtībā un labi nokomplektēts. Par cenu var arī aprunāties. Mob. 26323501

endurists 04.02.2008 19:58

endurists rakstīja: Tātad: sakarā ar KTM LC4 iegādi tiek pārdots patreizējais motocikls. Apraksts: enduro mocis. 154 Kg, 44 zs, labas Maxxis enduro riepas, Twin Air, mazgājamais gaisa filtrs, pilnīgi jauni zobrati un jauna Afam X - ringu ķēde, jauns priekšējais bremžu disks, jaunas aizmugurējās bremžu uzlikas, jauna svece, pīpīte un sporta svečvads, jauns stūres gultnis. Armēta bremžu maģistrāle. Reģistrēts Latvijā un ir izieta tehniskā apskate. Mocis tika nokomplektēts priekš sevis, bet dabūju ilgi kāroto motociklu par labu naudu.

foto.inbox.lv/...

Cena 1700 Eiro, Gads 1991. Nobraukums 54000 km

endurists 29.01.2008 20:33

gastello rakstīja: ar to lūzšanu nu nezinu braucu ar dažādiem močiem (6 sezonas)ne viens nav pievīlis ,parasti močus sadauza vai kā savādāk noskādē

Principā Tev taisnība, sanācis ir čakarēties ar DR650 sajūgu, vecais slīdēja, ieliku jaunus diskus un pēc laika atkal sāka slīdēt. Citas šaizes ir bijušas tikai paša vainas dēļ. Jā un vēl - vienreiz dabūju mainīt pamatnieku (kloķenes gultni) arī DR650 tikai citam.

endurists 28.01.2008 13:51

batka rakstīja: Adventure ir principa labakais no šita tipa enduro.Daļas dargas tas tiesa bet dabut var visu bez problemam.Uz šito ir doma paņemt ka otru moci

Aha, bet ja nelūzt, tad Po cik daļas dārgas

Tāpēc bija jautājums par to cik bieži nāksies remontēt, nu tā relatīvi salīdzinot ar Hondu, Yamahu vai Suzuki enduriķiem?

endurists 24.01.2008 10:34

SteelRat rakstīja: vismaz + ka visos veikalos pardevejas runa latviski, isteniibaa es gaidu kaadaa, kuraa nerunaas, dabuus jamie attieciigos dienestus kaklaa, ciest nevaru ka LV neruna latviski

Pievienojos šeit teiktajam

Zb jau tas: "Maxima kartačka jest"??!?!? Tāpēc labāk atbalstu Elvi nu tur vismaz 3 no piecām pārdevējām ir latvietes.

endurists 22.01.2008 21:27

kurbel rakstīja:

SteelRat rakstīja:

tu nevari atlajuties un tapec te dzen cilveks kas vares atljauties normalu auto nemuzham tadu sudu nepirks

varbuut nevar atljauties, bet beisboleni vismaz nav jaavadaa salonaa

Ha, nupat paskatījos cenās - varu atļauties, pat ar algas oficiālo daļu, bet īsti nevelk uz tiem M5 un citiem BMW, jo pēc pēdējā laikā redzētajiem tipāžiem šķiet, ka ādas naģenīte un barsetka nāk komplektā ar auto.

P.S. nekas personīgs pret auto kā marku, pat labprāt iegādātos, tik nevēlos kļūt par lohu cienījamu cilvēku acīs.

Ar to arī beidzam un miers uz ceļa

endurists 22.01.2008 21:10

SteelRat rakstīja: ko ta pac studenc nokauneejas via

Ko tieši vēlējies dzirdēt?

endurists 22.01.2008 16:36

SteelRat rakstīja: un nez cik parobezhotam jabut lai M5 piemeram uzsaktitu par staipiitaju, man vienk patik atrs komfortabls auto, ar kuru nav jabaidas apdziit tad jau visi, kam uato ir 15k+ ir staipiitaaji :lol:

Man šķiet, ka topika nosaukumā jau bija ietverta plānotā mērķauditorija, tā ka atslābsti. Tas tāpat ir skaidrs, ka materiāli nodrošināts cilvēks nepirks šādu auto, tāpēc netiek tiem piedāvāts. Šis ir lētā gala auto, ar mazām uzturēšanas izmaksām, bet tajā pašā laika uzticīgi pilda tam paredzētās funkcijas. Un cik studentu Latvijā var nopirkt X5, 0.1% ??? Es domāju, ka pārējie kam rocība atļauj, drīzāk investēs dzīvokļa, mājas un utt iegādē. Tie atlikušie 0.1% kam ir bagāti vecāki (mantojums, ripu tirdzniecība un utt) arī nopērk X un M. Tas arī viss.

endurists 22.01.2008 15:48

SteelRat rakstīja: studenti braukaa ar M3, M5 un X5, taka iedzer indi

Tavs viedoklis man ir absolūti vienaldzīgs. Ir cilvēki, kas jūtas un dzīvo pilnvērtīgi arī bez M3, M5 un X5 - >t.i. staipītājs nav nepieciešams.

endurists 22.01.2008 9:39

grauss rakstīja: Njā laimīgais students, kas var nopirkt par 2200Eur mašīnu. Pats esmu students braucu ar Veco pasātiņu pa 570Ls (cena ideālā stāvokļa dēļ BIJA)

It kā īpaši nedeg tā pārdošana, bet ja līdz februāra beigām neviens nepieteiksies, tad orientējošā cena varētu būt ap 1900 Euro (un tiko izieta TA). Zemāk jau īsti nav jēgas un vajadzības atdot, tad labāk nodošu tālāk ģimenes locekļu rīcībā.

endurists 21.01.2008 9:50

Yetti rakstīja: zinu kur mētājas stikls no jamā... tik HVZ kurējais - priekša vai pakaļa...

Par laimi ar stikliem vis kārtībā.

Pakaļējam vajadzētu būt ar apsildes stieplītēm.

endurists 18.01.2008 19:26

KM rakstīja: kas par taunusu? krasa ,motors, cik durvis?

Skatos, ka par Fordu lielāka interese kā par spāņu Golfu

Tātad: Ford Taunus 1979.gads. Virsbūve, kuru ražoja no 77-79.gadam, bet ar jaunā modeļa lukturiem. Dzinējs 2.3L , V6, 4ātrumu kārba, bet diezgan "gara". Virsbūve ir pārmetināta, motors ideaļņiks, lietie diski oriģinālie R13 ar braucamām riepām 195 vai 205 platumā. Salons Ghia - samts ar koka apdare, nav sapelējis un žurkas nav sagrauzušas. Patreiz šofera vietā ir ielikts pāršūts benķis no Porsche 924, ieliktas 3punktu Sabelt jostas, ir arī lielākā vērtība - stūre Momo "designed by F.A. Porsche

Ir arī visas oriģinālās detaļas. Nobraukums varētu būt ap 170'000 pieļauju, ka reālais, jo pats kopš 2001.gada nobraukts ne vairāk kā 5000-6000km un pirms tam 10gadus piederējis radiem, kas 2reizes gadā brauca no Rīgas uz Mazsalacu un atpakaļ.

endurists 18.01.2008 14:34

White_Trash rakstīja: Taunusam TA ir?

Šobrīd vairs nav, bet noliku garāžā ar apskati (laikam 2003.gadā, tobrīd īsti nebija vajadzības kustināt jo dabūju Golf II, TDI un tobrīd tas bija lētāks braucamais) un kopš tā brīža ir tikai pumpētas riepas un pāris reizes piedarbināts.

endurists 18.01.2008 11:59

Setup rakstīja: Cik tad par Taunusu gribi?

Bija man pircēji-puikas kas deva 500Ls, bet tie sablieza vectēva auto un līdz ar to pasākums apstājās

Nu nez sakarā ar relatīvi labo stāvokli 400LVL, bet esmu atvērts diskusijām.

Mob. 26323501

endurists 18.01.2008 9:55

Magistrs rakstīja: Kurš sevi cienošs students brauc ar tādu mazauto?

Ja nu tikai studente....

Kārtīgam studentam ir kārtīgs vismaz 730-tais.

Aha un kārtīgais students ēd Rolton pusdienās un vakariņās mammas atsūtītos kartupeļus, jo pārējais aiziet līzingā, degvielā un 730-ā problēmu novēršanā.

endurists 18.01.2008 9:52

Vilks rakstīja: interesanti kaadeelj auto bildes prieksh paardoshanas jaataisa tumsaa...?

Tāpēc, ka tika nomazgāts un pie tā brīža laika apstāļiem, auto pēc stundas vai no rīta nebūtu tik relatīvi glītā paskatā.

Stūres gali - nu laikam pareizāka sakot šarnīri vai kaut kā tā, nu tie kas reikai galā

endurists 17.01.2008 22:13

endurists rakstīja: Seat Cordoba 2 durvju versija. 1996. gada izlaidums. Motors: 1.6 L, 8v, 101 Zs. Cietie pussporta sēdekļi, lietie diski R15, priekšā jauni Bilstein gāzes amortizatori, pakaļējie nav aiztikti tāpēc nezinu. Nomainītas visas bukses, stūres gali, bremžu uzlikas gan priekšā gan aizmugurē, aizmugurē jauni SKF gultņi, mainīts gaisa filtrs, lambda zonde, jaunas NGK aizdedzes sveces. Jauni amortizatoru balsti, gaisa filtrs, ģeneratora un stūres siksnas. Jauns akumulators. Auto ir kopts un mīlēts, manā aizgādībā apmēram 2,5 gadus, kopumā nobraukti 55'000 Km. Reālais nobraukums 250000. Lūzt reti un ja kas notiek daļas ir viegli dabūjamas, jo auto ir VW Polo analogs. Labs Panasonic /Radio/CD/MP3 atskaņotājs

Cena: 2200 Eiro - var diskutēt par atlaižu piemērošanu

Bildes šeit: www.foto.inbox.lv/...

Mob. 26323501

P.S. Varu piedāvāt arī inbox redzamo Ford Taunus 1979. 2,3 V6 ejošs.

P.S. Šis viss notiek sakarā ar vislabākā auto - darba auto iegūšanu

endurists 09.01.2008 20:55

Ozz rakstīja: Ir tur korķim jaabuut griidaa.vinji ir vairaaki....

es vienreiz skatiijos ibizu taa ap 95.gadu, tad nu vinjai apaksa bija sapuvusi nemeeraa... lanzheri, nu viss viss

plees vien to apsuvumu nost un skaties, kas tur daraas...

Varētu būt taisnība, jo lietošanā ir Seat Cordoba 1996. gada un arī tai tehnoloģiskie caurumi izpuvuši un korķi pazuduši. Tieši tie kas zem aizmugurējo pasažieru kājām.

endurists 05.01.2008 0:43

TDI rakstīja: axxa rangers , znaajim taadu nospied uz pultes abas pogas un turi liidz pulc lampinja degs patstaaviigi , tad atlaid un piespied itkaa valjaa taisiitu . tad nu tai kakashkai vajadzeetu tjip paarstarteeties un straadaat . Manai vismaz ira taa .

Paldies par info, pirmdien braukšu un mēģināšu tavu metodi to atmūķēt

Visiem priecīgas brīvdienas!

endurists 04.01.2008 16:42

Raacens rakstīja: Ar atslēgu durvis atslēgt nevar?

To PIN vai ko vēl lai ievadītu liekas, ka vismaz ir jāsēž mašīnā un jāskatās uz mirgojošām sign. lampiņām.

A kā aizslēdza un uzreiz nevarēja atslēgt, vai pirms nedēļas aizslēdza un tagad nevar atslēgt? "Izlasās", ka vienkārši aķis nomiris.

Ar atslēgu durvis var atslēgt, signalizācija gaudo, lampas mirgo, starteris griež labi, bet imobilaizera dēļ kurš vienots ar signalizāciju pielaist nevar. Tika nolikts ejošs, pēc divu dienu pauzes - mierā.

endurists 04.01.2008 15:33

kliks rakstīja: stiep auto uz to vietu, kur signalizāciju uzlika. lai šie arī risina problēmu.

p.s. [kolēģa stāsts] vienreiz darba civikam bija uzkārusies signalizācija (ražotāju nezinu), likta bija autonamā. tad nu aizveda auto pie šiem. džeks noņēma priekšējo ratu un kaut ko caur arku ķimerēja. nez - signalizāciju vai ko citu. beigās dabūjuši autiņu vaļā un arī pie signalizācijas bija tikuši klāt. morāle - labāk pats nelabo.

Lieta tāda, ka signalizācija tika likta vēl pirms auto nonāca manā lietošanā un direktors tā rī neatceras kur tika likta - kaut kur uz Brīvības ielas, Cēsu ielas rajonā - tas arī viss.

P.S. Nu nav tik traki ar to pašdarbību, vasarā privātajam auto bija nokāries relejs signalizācijā kas midžina pagriezienus (dega kā USA auto visu laiku ), pēc shēmas sameklēju un ar knaiblēm deaktivizēju. Vienīgi patreiz laika apstākļi nav tie labākie pašdarbībai

endurists 04.01.2008 15:07

endurists rakstīja: Sveicināti!

Jautājums ir vai kāds no iauto useriem ir saskāries ar Ranger autosignalizāciju? Stāsts ir tāds, ka darba Focus tika veiksmīgi aizslēgts, bet atslēgt ar pulti neizdodas (lampiņa uz pults nomirgo, bet bez rezult.), tika mēģināta arī rezerves pults - arī bez rezult. Lieta tāda, ka uzstādot tika iedota līdz lapiņa (vizītkartes formāta) ar PIN kodu, bet kur to ievadīt līdz šim nav zināms. Ja nu kādam ir lūdzīga pieredze - lūgums padalīties. Jau iepriekš paldies.

Sorry! Lūdzīga pieredze = līdzīga pieredze

endurists 19.12.2007 17:03

WALA rakstīja: Es piekriitu Shiirim, jo ja ieliksi ar savi 50+ km/h saaniski kokaa ar vadiitaaj pusi, ar visu droshiibas karkasu un sporta seedekli un daudzpunktu jostaam bus ziepes. Taa kaa droshaak jau buus protams ar to visu neka bez, bet paljauties uz to ka izdziivosi iisti nevar, driizaak var cereet, ka paveiksies un nekas taads nenotiks.

Bija gadījums pagājušogad uz ledus Talsu rajonā, bija paņemts 6 žigulis nokaušanai un uz ledus trase izveidota un tad nu vienā no braucieniem līkums nesanāca kā ieplānots un ar ātrumu ap 30 - 50 km/h ar vadītāja pusi diezgan spēcīgi ievilku stāvošā Ford Transit, sajūtas nebija no labākajām, stoika pienāca pie krēsla klāt, pasažieris sēdēja man klēpī, kāja nedaudz sāpīga un izbiris šofera durvju logs (ar galvu izsitu vai pats izsprāga nezinu). Kopš šī brīža ļoti skeptiski izturos pret gonkošanu pa koplietošanas ceļiem un publiskām vietām.

endurists 15.12.2007 17:06

shibernieks rakstīja: man bāka pēc rūpnīcas datiem 80l a staķikā vairākas reizes līdz klakš pielejot ir bijuši ~82l un bāka pie tanka piebraucot nebūt nav bijusi pilnīgi sausa bet nu tā ka rāda vel kādus 40km dabraucamus

var jau būt ka man ir īpašā lielā bāka

Japp, man ar 45 litrīgajā bākā, Statoilā varu ieliet 47 litrus degvielas

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti