Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Rxx 21.02.2013 11:16

Man tā īsti nav skaidrs, kam tā Ausekļa iela šajā gadījumā ir tik ļoti vajadzīga... Tiešām to divu pieturu (Nac. teātris un Ausekļa iela) ir vērts šādi čakarēties, no turienes kādam vajag tikt uz Juglu?

Imho, nē. Turklāt posmā no 13. janvāºa ielas līdz Ausekļa ielai nesāksies baigais bardaks, ja pa tām pašām sliedēm brauc arī 5., 7., un 9. (ir tāds vēl?) tramvajs?

Labāk būtu izdomājuši kā to Juglas tramvaju dabūt uz Pārdaugavu, no tā būtu jēga, ja 4. ietu kaut vai līdz 45. videnei.

Rxx 15.01.2013 17:57

Šodien pie centrālā tirgus redzēju kaut kādu it kā atjaunotu 7. maršruta kantaino Tatru ar kaut kādiem dīvainiem benķiem iekšā. Tādiem uz Vīnes krēslu pusi.

Rxx 06.11.2012 16:27

Bet tur bija kaut kāds komentārs, ka īstā vieta esot pa to ielu tālāk. Laikam aiz tiem 200m, kur ir ķieģelis.

Un ja reiz tur ir ķieģelis, tad kālabad tur būt diviem VW Golf spēkratiem jāvar izmainīties?

Rxx 06.11.2012 16:25

Nu kaut kādas padsmit lapas atpakaļ i_edgars lika iekšā šo vietu: goo.gl/...

Es vispār tu esmu šovasar bijis, bet tobrīd nemanīju divus iesprūdušus golfus.

Rxx 15.10.2012 15:46

Kādas izmaiņas mēģināja dabūt cauri?

Rxx 12.10.2012 22:34

Pilnīgs mēsls. Protams, Belokumnmaš faniem un tiem, kas tic, ka RVR varēja saražot tramvajus Škodu vietā, patiks.

Rxx 28.09.2012 22:38

Kā Daugavpilī iet ar iepirkumu? Es ceru, ka uz pavasari vēl RVR tramvaji nebūs likvidēti.

Rxx 17.09.2012 17:44
Rxx 10.08.2012 14:30

Manuprāt būtiski ir tas, cik darbinieku būs tajā fabrīķī - būs 501 vai nē...

Rxx 08.08.2012 21:00

Nu ar kolhoza bagijiem tomēr pa Āfriku nebrauca, tāpat arī elektromotors tajos diez vai bija.

Rxx 02.08.2012 11:38

Ok, tu vari saukt to par darbarīku vai jebko citu, kas tev tuvāks. Jautājuma būtība no tā nemainās.

Rxx 02.08.2012 11:30

Nu bet ir pilnīgi vienalga, ko tu par to domā.

Tādu auto ir pietiekoši daudz, turklāt ar tiem tiek veiktas arī kaut kādas darbības, kas iegriež valsts ekonomiku (kaut vai vadāts tas pats gāzbetons, kartupeļi, dajebkas... cilvēki braukā, maksā katru gadu nodokli, nav bezdarbnieki. tas taču ir labi).

Nu lūk - un kam tiktu nodarīts ļaunums, ja šādu auto varētu nopirkt Lietuvā un piereģistrēt Latvijā bez tā ievešanas nodokļa?

Nevienam, jo auto atšķirībā no plastmasas maisiņiem tomēr beigās lielākoties nonāk šrotā vai lūžņos, kur tie tiek izmantoti atkārtoti.

Nu kaut kā tā.

Rxx 01.08.2012 0:31

Protams, ļoti iespējams, ka tas pastūzis pats strādā no 12V... Jānočeko, ko viņa baroklis dod uz plati.

Rxx 01.08.2012 0:30

Tev vajag šādu dx.com/...

Viņš taisa 12V DC par 220V AC. Jautājums tikai, cik jaudīgu... Un otrs jautājums, cik ampērus tas invertors ēd... Tātad, cik kopējās akumulatoru ampērstundas tev vajag, lai pabarotu viņu tik ilgi, cik gribi.

Rxx 01.08.2012 0:27

Sviestnesis rakstīja: Nu ja tā rupji, tad 220 dalīts ar 12 ir 18,33...

vai tiešām tad man vaig 19 akumulātorus..

un ar kādu tad starta strāvu, cik ampērīgus?

Bļin..

nu ir tak šķirba, 55Ah vai piemēram 100Ah ?

un arī svarā ir atškirība..

19 gab. 100Ah akumulātorus jau vajadzēs vismaz četrās ķerrās pārvietot...

Nē. Cik W vajag tam pastūzim?

Rxx 01.08.2012 0:12

Nav ne jausmas, cik tāds invertors ēd un cik W to vajag tam pastūzim. Akumulatori, protams no auto.

Lai iEdgars izrēķina, cik un ko vajag.

Rxx 01.08.2012 0:08

Kā, kā... Elementāri... Vajag 12V -> 220V invertoru un vienu, kurš stumj ķerru, pilnu ar akumalātôriem.

Rxx 31.07.2012 16:36

Aiziet!

Rxx 31.07.2012 14:13

GB12 rakstīja: Katrā ziņā, cilvēkam, kurš pērk jaunu auto vai ved no citām valstīm, tātad, pērk bez līzinga, tie 300 lati tāda pupu miza vien ir...

Es runāju par auto cenā līdz 1KLs. Protams, šejieniešiem, iespējams, tā ir smieklīga summa, bet Latvijā ir ļoti daudz cilvēku, kas ar tādiem auto braukā un kam tādi ir vajadzīgi.

Rxx 31.07.2012 13:33

Dekster, viss jau būtu kārtībā, ja Tu pats nepārtraukt nebrauktu virsū citiem, kas cenšas kaut ko "optimizēt". Protams, ka katrs gadījums ir jāskatās individuāli, bet nu...

Rxx 31.07.2012 12:39

Nortel rakstīja: Kautkad mūsu gudrie statistiķi bija sarēķinājuši, ka viena darbspējīga cilvēka nāve valstij izmaksā (precīzāk, rada zaudējumus), ja nemaldos, kautkur ap miljons latiem.

Nu tad lūdzu - tā ir valsts pelņa no Jūsu dzīves!

Pirms pāris gadiem tas cipars bija 200 KLs

Rxx 30.07.2012 18:38

Tie krāsotāji jau nedomā, krāsot to vai citu radaru, nopūš tuvāko un miers.

Un viņš jau nevienā vietā neapgalvo, ka visi radari ir salikti nepareizi. Nepareizi ir salikti pietiekoši daudzi, lai sabiedrībai būtu šāds noskaņojums.

Tas process ir maksimāli tizls un rezultāts ir likumsakarīgs. Atklāti sakot, es brīnos, kāpēc to huligānisko izgājienu ir tik maz. Laikam atkal visi samierināsies un viss būs ok.

Rxx 30.07.2012 18:00

lvportals.lv/...

Tūlīt te vesels bars muļķu sāks bļaut, ka nevajag neko pārkāpt un ka viss ir labi.

Rxx 29.07.2012 14:23

Mani ne tik daudz uztrauc ikgadējā nodeva, bet man toč nav saprotams, par ko ir jāmaksā tas pirmās reģistrācijas nodoklis, ievedot auto.

Piemēram, Lietuvā auto kategorijā līdz 2K Eur ir reāli lētāki, bet ievedot LV nodoklis var sasniegt pat 300Ls. Nav skaidrs, kāpēc... Īpaši jau tāpēc, ka mums te nekādas autobūves industrijas nav un savs tirgus nav jāaizsargā.

Rxx 27.07.2012 10:57

Sviestnesis rakstīja: Domāju ka tusu vaig rīkot viesu mājā krasti

www.livani.lv/...

jo tur ir estrāde, jācer ka ar skatuvi, no kuras visi inženieri varēs citiem oponentiem demonstrēt visdažādākos manuāļus, uz lielā ekrāna protams...

Vajag taisīt Moonlight Klubā. goo.gl/... iEdgars varēs likt diskotēku un pie viena lodēt Majaku.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti