Es teicu ka Fordam ir ne tikai lēti remonti (ja te piemin Žiguli), bet arī reti tos jāveic! Ja kādu interesē, tad gadā no 20 - 30 taukšķi noripinu. Un nespriežu par auto ja nobraukts tikai 20 000 km. Paša 190 000 km.
Ford= diagnoze
Es teicu ka Fordam ir ne tikai lēti remonti (ja te piemin Žiguli), bet arī reti tos jāveic! Ja kādu interesē, tad gadā no 20 - 30 taukšķi noripinu. Un nespriežu par auto ja nobraukts tikai 20 000 km. Paša 190 000 km.
Ford= diagnoze
_edgars
Pievienojies: Feb 08, 2005
Sūtījumi: 1094
No: Liivaani
Iesūtīts: 2008-03-21 22:34 Es teicu ka Fordam ir ne tikai lēti remonti (ja te piemin Žiguli), bet arī reti tos jāveic! Ja kādu interesē, tad gadā no 20 - 30 taukšķi noripinu. Un nespriežu par auto ja nobraukts tikai 20 000 km. Paša 190 000 km.
Treniņš, bet Ford toč ir diagnoze.
Uh_ti rakstīja: _edgars
Pievienojies: Feb 08, 2005
Sūtījumi: 1094
No: Liivaani
Iesūtīts: 2008-03-21 22:34 Es teicu ka Fordam ir ne tikai lēti remonti (ja te piemin Žiguli), bet arī reti tos jāveic! Ja kādu interesē, tad gadā no 20 - 30 taukšķi noripinu. Un nespriežu par auto ja nobraukts tikai 20 000 km. Paša 190 000 km.
Treniņš, bet Ford toč ir diagnoze.
Nu jau jābūt!
Tātad, kā par angļu mašīnām saka paši angļi: ja no rīta zem mašīnas nav eļļas pleķa, mašīnā eļļas nav!
Saab-us par sviestmaizi te optom var sapirkties! Tik pēc tam jāizdomā, kur tos likt tālāk.
Piekrītu cap. Benzīns+gāze= labākais risinājums šai gadījumā. Dīzeli noteikti nevajag ņemt.
10-11 šoseja, 14-17 pilsēta- šitais atgādina mana Town&Country patēriņu. Nevar būt, ka 3,0 l audis ar daudz vieglāku bunžu uz šoses rij tik pat cik 3,8 l T&C ar ~2 tonnu smagu virsbūvi. Jautājums, kurš no šiem ir ekonomiskāks uz 1 kg dzīvsvara?!
P.s. Ja pēc kompja ņem, manam T&C vidējais patēriņš ir 14,2 l. (Ar šito braucu gandrīz jau gadu). ~80 % pilsēta... Arī kāja man nav pārāk viegla.
Orģinālajām ksenijām tā nevajadzētu gadīties. Ja liki krūmos, ej atpakaļ pie Voloģas un prasi, kas par hu*jņu.
Bet kur problēma, mauc pie ofic dīlera!? Saliks tavos lukturos visādus regulētājus + garantiju ar iedos! Naf tak 18. gs., kad pašam apkalt zirgu sanāca izdevīgāk. Ksenija tas nav kkādas tur lampiņas nomaiņa griestu lustrai!
Vispār jau zeltā naudu ieguldīt nemaz nav tik muļķīgi. Daudz stulbāk ir šrota BMW šādi pirkt.
Diezgan iespaidīgi tas viss no iekšpuses izskatās.
smart235 rakstīja: rīgā vai pierīgā tāda vieta bija, netā kaut kad rudenī reklāma griezās.
tante gūgle nepalīdz?
Tante paliek tante. Es vairāk vēlos uzzināt citu bēdubrāļu pieredzi.
Baisulis rakstīja: Nu,es piezvanītu uz to kantori un pajautātu,vai var noņemt un ja var, tad to izdarītu. Bet nu var jau to darīt arī virtuāli ,protams.
Nu ta iesaki TO kantori!
smart235 rakstīja: www.smilsustrukla.lv/...
principā - viss tā arī izskatās, kā bildēs rādīts.
zvanīsi pats?
Paldies vispirms. Biju jau šo un vēl dažus uzracis. VNK jautājums ir vai kāds cits arī ir ko tādu darījis? Ja ir, tad kur un kāda ir kvalitāte?
vinstrol rakstīja: man bija probl. ar hroma diskiem,starp riepu un disku -pagaidu risin. notīrīt+ hermētiķis.Cilvēki teica,ka hr. diski neder mūsu netīrajām ielām,vai arī katru dienu tie jāmazgā. Un vēl teica,ka hromu notīīt nav iespējams ne ar kādām tehnoloģijām. Ir bijusi situācija-prastaks nopērk jaunus hr. diskus pie obnagļevš. comersantiem pa 2000 ls un pēc 1ziemas jāmet ārā.
Diski nāca komplektā ar auto, vai otrādi!
P.s. Būtu lieki 2k ls, nedomājot ņemtu orģinālos, bet citus.
'Atlasā' savam T&C esmu mainījis kalodkas un kkādu roļiku motorā. Neko sliktu nevaru pateikt. Viss notika ātri un, kā vēl šobrīd izskatās, arī kvalitatīvi.
Autoram: iesaku pārdomāt, nah tev parketnieks vajadzīgs, nav ērts, bezceļos tāpat nebrauksi ar to. Gribi augstāk sēdēt, pilnpiedziņu un tomātu, ņem all wheel drive Voyageri, tam visas šīs 'ekstras' ir + vēl daudzas citas (kaut vai normāls pakojums pakaļas arkām), par kurām parketnieki var tikai sapņot. Mugura nesāpēs, pat ja dienā norullēsi 1400 km!
Ir vērts painteresēties www.salmet.lv, šamie visādus brīnumus dabū gatavus. Par izpūtējiem konkrēti nezinu, bet ar ņeržu strādā.
El. spoguļi ir vajadzīgi, lai precīzi, neapskrāpējot diskus, noparkotos pēc iespējas tuvāk apmalei. Daži to dara pēc pieskāriena metodes, es nē.
Reāli iespārda uzdotais jautājums+atbildes, labāku aņuku pirms miega nevar gribēt
P.s. Apenes un prezis nav viens un tas pats. Arī auto ir detaļas, kuras maina, un kuras izskalo un lieto atkal! Filtri noteikti nav detaļas, kuras skalo un lieto atkal...
Viens no maniem 'sapnīšiem' ir Dodge Challenger V8 6,1l SRT HEMI(2008 gada). Te nav nozīmes, tehniski labāks, sliktāks par eiropiešu šedevriem. Patīk un viss. Šobrīd kuģoju ar V6 3,8l T&C limited versiju. Patīk, arī degvielas patēriņš pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas.
Es ar par to amo piekari nepiekritīšu vispārējam viedoklim. Vismaz T&C tā ir ļoti izturīga. Pat pie manas ne pārāk saudzējošās braukšanas piekarē gada laikā, kopš T&C tika iepirkts, nav investēts ne santīma. Cita runa ir par kārbu, vēl joprojām tā tiek taisīta no bijušajām konzervbundžām un papīra. Solenoīdu bloks nojūdzās, 350 ls (jauns bloks, darbs, kārbas eļļa) no maka laukā.
Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.
Un vēl reāla ekstra, piejama T&C: CP viņus vienkārši bez ļoti liela iemesla nestādina. Tas tā BMW īpašniekiem pārdomām.
A nez amerikā ar nav tipa Top Gear modifikācijas. Ja ir, tad pilnīgi noteikti, tur euro kāri tiek uzvilkti uz liela, sarkana locekļa, tāpat kā amīšu iekš Top Gear.
Ford